Poltettu elokuva näkyy tietokoneen DVD:ssä mutta tavallinen DVD-soitin ei pysty toistamaan sitä. Poltin elokuvan suoraan tietokoneesta DVD-R-levylle. Olisinko pitänyt polttaa sen DVD-RW:lle? Elokuva oli Real Playerissa ja .rm-muodossa
poltettu elokuva ei näy DVD-soittimessa
6
1162
Vastaukset
- tajuta:::
.
mistään real player muodosta, valitettavasti
Pääosin dvd-toistimet ymmärtää vain standardista dvd-video moodista- myös DivX:n
ja sitämyötä myös XviDin (koska XviD ja DivX on keskenään yhteensopivia) ja jotkut myös ymmärtää WMV:stäkin mutta todellakin Real Player-formaatti ei ole yhteensopiva minkään itsenäisen soittimen kanssa.
Ei se DVD-soitin excel-taulukkojakaan osaa laskea. Tietokone tekee mitä vaan, kunhan siinä on sopiva ohjelma. DV-soittimet ovat paljon rajoitetumpia sen suhteen mitä toistavat. Se, että joku tiedosto sisältää videota ei tarkoita, että joku tietty tai edes mikään DVD-soitin toistaisi sen.
Tutustu aiheeseen tekemällä haku "DVD authoring". Nykysoittimet osaavat toista myös joitain tiedostoja DVD-datalevyiltä, kuten DivX:ää.- että ostat Tietokoneen?
Olen kysellyt Filmiä Palava enkeli DVD:nä,mutta en ole onnistunut viellä? Oliko -80 luvun elokuvaa mainostettu liikaa juppielokuvaksi,vai onko se jotenkin nykyistä EU-politiikkamme vastaan tuoda elämän todenmukaisia vääristymiä julkisuuteen,sivistysvaltiossamme ja oikeusvaltiossamme,jotta filmiä ei voida markkinoida DVD:nä? Kaikki elokuvan ystävät eivät välttämättä pidä vain roskafilmeistä. On myös katsojia joiden kokemukset eivät paljonkaan eroa tästä filmistä-Palaqva Enkeli-.
- Ninnukka1967
Minäkin etsin kissojen ja koirien kans elokuvaa palava enkeli.Mulla oli ko elokuva mutta annoin sen lainaan eräälle tutulle ja hän on sen kadottanu,väittää ettei ole hänellä ollutkaan.Minäkin tahtoisin ko elokuvan itelleni,se on aivan huippu.Jos löytyy jostain niin kerro mullekkin,ja ryhdytään tekemään adressiä YLE:lle et tekisivät elokuvasta dvd:n mulle kelpais kyllä vhs kunhan saisin vaan elokuvan.Olen kirjoittanu Yle:lle.
- men love pussy
Ninnukka1967 kirjoitti:
Minäkin etsin kissojen ja koirien kans elokuvaa palava enkeli.Mulla oli ko elokuva mutta annoin sen lainaan eräälle tutulle ja hän on sen kadottanu,väittää ettei ole hänellä ollutkaan.Minäkin tahtoisin ko elokuvan itelleni,se on aivan huippu.Jos löytyy jostain niin kerro mullekkin,ja ryhdytään tekemään adressiä YLE:lle et tekisivät elokuvasta dvd:n mulle kelpais kyllä vhs kunhan saisin vaan elokuvan.Olen kirjoittanu Yle:lle.
miten teidän leffakeskustelut liittyy tähän keskusteluaihepiiriin? Leffoille on oma osastonsa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä912920Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991686Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461567- 871391
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4021384Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4021308Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21089Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381047Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun329874Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden257855