poltettu elokuva ei näy DVD-soittimessa

xxx1965

Poltettu elokuva näkyy tietokoneen DVD:ssä mutta tavallinen DVD-soitin ei pysty toistamaan sitä. Poltin elokuvan suoraan tietokoneesta DVD-R-levylle. Olisinko pitänyt polttaa sen DVD-RW:lle? Elokuva oli Real Playerissa ja .rm-muodossa

6

1202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tajuta:::

.

mistään real player muodosta, valitettavasti

Pääosin dvd-toistimet ymmärtää vain standardista dvd-video moodista

• myös DivX:n

ja sitämyötä myös XviDin (koska XviD ja DivX on keskenään yhteensopivia) ja jotkut myös ymmärtää WMV:stäkin mutta todellakin Real Player-formaatti ei ole yhteensopiva minkään itsenäisen soittimen kanssa.

• Ei se DVD-soitin excel-taulukkojakaan osaa laskea. Tietokone tekee mitä vaan, kunhan siinä on sopiva ohjelma. DV-soittimet ovat paljon rajoitetumpia sen suhteen mitä toistavat. Se, että joku tiedosto sisältää videota ei tarkoita, että joku tietty tai edes mikään DVD-soitin toistaisi sen.

Tutustu aiheeseen tekemällä haku "DVD authoring". Nykysoittimet osaavat toista myös joitain tiedostoja DVD-datalevyiltä, kuten DivX:ää.

• että ostat Tietokoneen?

Olen kysellyt Filmiä Palava enkeli DVD:nä,mutta en ole onnistunut viellä? Oliko -80 luvun elokuvaa mainostettu liikaa juppielokuvaksi,vai onko se jotenkin nykyistä EU-politiikkamme vastaan tuoda elämän todenmukaisia vääristymiä julkisuuteen,sivistysvaltiossamme ja oikeusvaltiossamme,jotta filmiä ei voida markkinoida DVD:nä? Kaikki elokuvan ystävät eivät välttämättä pidä vain roskafilmeistä. On myös katsojia joiden kokemukset eivät paljonkaan eroa tästä filmistä-Palaqva Enkeli-.

• Ninnukka1967

Minäkin etsin kissojen ja koirien kans elokuvaa palava enkeli.Mulla oli ko elokuva mutta annoin sen lainaan eräälle tutulle ja hän on sen kadottanu,väittää ettei ole hänellä ollutkaan.Minäkin tahtoisin ko elokuvan itelleni,se on aivan huippu.Jos löytyy jostain niin kerro mullekkin,ja ryhdytään tekemään adressiä YLE:lle et tekisivät elokuvasta dvd:n mulle kelpais kyllä vhs kunhan saisin vaan elokuvan.Olen kirjoittanu Yle:lle.

• men love pussy
        Ninnukka1967 kirjoitti:

Minäkin etsin kissojen ja koirien kans elokuvaa palava enkeli.Mulla oli ko elokuva mutta annoin sen lainaan eräälle tutulle ja hän on sen kadottanu,väittää ettei ole hänellä ollutkaan.Minäkin tahtoisin ko elokuvan itelleni,se on aivan huippu.Jos löytyy jostain niin kerro mullekkin,ja ryhdytään tekemään adressiä YLE:lle et tekisivät elokuvasta dvd:n mulle kelpais kyllä vhs kunhan saisin vaan elokuvan.Olen kirjoittanu Yle:lle.

miten teidän leffakeskustelut liittyy tähän keskusteluaihepiiriin? Leffoille on oma osastonsa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      102
      9414
    2. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      164
      5869
    3. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      23
      5282
    4. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      150
      5213
    5. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      42
      4252
    6. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      87
      3521
    7. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      65
      3461
    8. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      113
      2872
    9. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      10
      2841
    10. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      44
      2800
    Aihe