Lopettakaa pikku valitus

Menettänyt

Menetettiin just 4 kk tyttö vauva. Täysin terve. Kätkytkuolema. Yks aamu vaimo soitti töihin et tyttö on kuollut. Nyt hautajaisia järjestellen elämä menee eteen päin.
Mua vaan risoo et te vanhemmat syytätte pieniä lapsianne kaikesta. Ei ne lapset oo ongelma te teette niistä ongelmia. Mä ottaisin jokaisen teijän valittajan paikan jos saisin meijän tytön takas. Ikinä mä en hyväksy lasten syyksi laitettavia valituksia. Te ootte ne tehny ni kasvattakaa ne rakkaudella ja hyvin. Lapset antaa todella paljon ja opettaa jos tekin annatte niille ja opetatte niitä. Mä säälin niitä lapsia jotka joutuu vanhempien ongelmaksi. Ei ne pienet oo mitää pahaa tehny, ne on täysin viattomia. Itte te ootte ne tehny niin eikö teidän pidä ne sillon kasvattaa. Ryhdistäytykää.
T: 3 lapsen ja yhden enkelilapsen isä 30 v.
Meillä rakastetaan lapsia ja silti meiltä otettiin tyttö pois.
Miettikää sitä ennen kun on teillä liian myöhäistä.
Eikä me olla varakas perhe mut ei sekään lasten rakastamista vähennä. Raha ja Rakkaus on kaks ihan eri asiaa. Jos jotain ni vastatkaa.

3

629

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teitä on

kohdannut suurin menetys mitä olla voi.
      Rakkaus ei koskaan häviä. Pienokaisen rakas muisto säilyy perheessänne ikuisesti. Uskon, että tyttärenne odottaa teitä taivaassa.

• ap:n kanssa

Älkää valittako pienistä!

Me menetettiin rv22 meidän pieni poikamme ja antaisin mitä vain, että saisin hänet takaisin..
      Ottaisin univelat, raskauskilot, väsymyksen, kiukuttelut, koliikin..ym ihan kaikki, jos vain saisin pienen poikani takaisin.

• surullista

Ei noin saisi käydä kenellekään.. eikä myöskään saisi masentua. Mutta kun ihminen masentuu, silloin ihminen on sairas, eikä sairaudelle vain voi mitään, joskus se tulee vain simsalabim, ei sitä ole kukaan tilannut itselleen. Samoin kuin kukaan ei tilaa itselleen syöpää ym.. Vaikka lastaan rakastaa kuinka, silti koko elämä voi ahdistaa ja silloin ahdistaa myös lapsi - ei kaikilla ole näin, mutta joillakin on. Se tuntuu niin väärältä ja kurjalta ihmisestä joka on menettänyt lapsensa. mutta ihminen, joka on menettänyt itsensä, on niin syvässä kurjuudessä itsekin, että noita asioita ei vain voi suhteuttaa, vaikka toiset mitä sanoisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      105
      9423
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      49
      4591
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1976
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      1901
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1620
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1381
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      38
      1297
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      917
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      902
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      30
      893
    Aihe