Lopettakaa pikku valitus

Menettänyt

Menetettiin just 4 kk tyttö vauva. Täysin terve. Kätkytkuolema. Yks aamu vaimo soitti töihin et tyttö on kuollut. Nyt hautajaisia järjestellen elämä menee eteen päin.
Mua vaan risoo et te vanhemmat syytätte pieniä lapsianne kaikesta. Ei ne lapset oo ongelma te teette niistä ongelmia. Mä ottaisin jokaisen teijän valittajan paikan jos saisin meijän tytön takas. Ikinä mä en hyväksy lasten syyksi laitettavia valituksia. Te ootte ne tehny ni kasvattakaa ne rakkaudella ja hyvin. Lapset antaa todella paljon ja opettaa jos tekin annatte niille ja opetatte niitä. Mä säälin niitä lapsia jotka joutuu vanhempien ongelmaksi. Ei ne pienet oo mitää pahaa tehny, ne on täysin viattomia. Itte te ootte ne tehny niin eikö teidän pidä ne sillon kasvattaa. Ryhdistäytykää.
T: 3 lapsen ja yhden enkelilapsen isä 30 v.
Meillä rakastetaan lapsia ja silti meiltä otettiin tyttö pois.
Miettikää sitä ennen kun on teillä liian myöhäistä.
Eikä me olla varakas perhe mut ei sekään lasten rakastamista vähennä. Raha ja Rakkaus on kaks ihan eri asiaa. Jos jotain ni vastatkaa.

3

523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teitä on

      kohdannut suurin menetys mitä olla voi.
      Rakkaus ei koskaan häviä. Pienokaisen rakas muisto säilyy perheessänne ikuisesti. Uskon, että tyttärenne odottaa teitä taivaassa.

    • ap:n kanssa

      Älkää valittako pienistä!

      Me menetettiin rv22 meidän pieni poikamme ja antaisin mitä vain, että saisin hänet takaisin..
      Ottaisin univelat, raskauskilot, väsymyksen, kiukuttelut, koliikin..ym ihan kaikki, jos vain saisin pienen poikani takaisin.

    • surullista

      Ei noin saisi käydä kenellekään.. eikä myöskään saisi masentua. Mutta kun ihminen masentuu, silloin ihminen on sairas, eikä sairaudelle vain voi mitään, joskus se tulee vain simsalabim, ei sitä ole kukaan tilannut itselleen. Samoin kuin kukaan ei tilaa itselleen syöpää ym.. Vaikka lastaan rakastaa kuinka, silti koko elämä voi ahdistaa ja silloin ahdistaa myös lapsi - ei kaikilla ole näin, mutta joillakin on. Se tuntuu niin väärältä ja kurjalta ihmisestä joka on menettänyt lapsensa. mutta ihminen, joka on menettänyt itsensä, on niin syvässä kurjuudessä itsekin, että noita asioita ei vain voi suhteuttaa, vaikka toiset mitä sanoisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      276
      2974
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1538
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1270
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe