vuotava kajakki

vitun advanced element

Onhan tällä palstalla ollut kaikenlaisia kirjoituksia ilmatäytteisistä kajakeista, mutta...
Kaikki alkoi siitä kun yritin tavoitella sellaista jälleenmyyjää jolla olisi Lagoon 1 kajakki liikkeessä esillä, eihän sellaista löytynyt useiden yritysten jälkeen. Ajoin n. 100km erään jälleenmyyjän luo kyselemään mahdollisuudesta tilata kyseinen kajakki, tässä vaiheessa kaikki sujui hyvin sillä kajakin ja melan hinnaksi sovittiin 415€. Erinäisten ongelmien jälkeen sain kajakin omaksi 9vrk tilauksen teosta vaikka toimitusaika piti olla 1-2 vrk. No tämä soviteltiin siten että hinta tiputettiin 400 euroon ja sain liivit kaupan päälle. Lauantaina pääsin aamusta rannalle täyttämään kajakkia ja ensimmäistä kertaa melomaan, n. 8km lenkin jälkeen palattuani totesin kajakin vuotavan, ei ilmasäiliöiden vaan paatti otti vettä sisäänsä. Ensin löysin pari pientä reikää peräosasta jotka meinasin paikata mutta katselin sitten vielä pohjamuovin ja päälikankaan ompelusaumaa jolloin huomasin ompelukoneen tehneen useita pieniä reikiä pohjaosan puolelle, taisi itselleni siis osua sen alle 10 vuotiaan kiinalaislapsen ompelema kajakki.

Autolla ajojakin tämän takia kertyi n. 800km, muutama kesälomapäivä meni vituiksi tämän takia ja hyvä harrastus jäi tältä kesältä yhteen päivään. Nyt odottelen mielenkiinnolla maahantuojan vastausta sähköpostiini, kauppa näet purettiin eilen koska en halunnut jäädä odottelemaan yli viikkoa jotta saisin uuden kajakin. Käyttämääni jälleenmyyjään en ole vittuuntunut, hän hoiti myöhästelyt ja kaupan purkua koskeneet juttelut todella hienosti, mutta luottamus tälläisiin ilmatäytteisiin kajakkeihin on kärsinyt todella pahasti. Jos ostatte niin ottakaa kajakki paketista ennen kotiin vientiä ja tutkikaa joka sauma kunnolla, näin aion itse tehdä jos ensi vuonna ostan uuden kajakin.

7

2564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • märkäpää

      Joo minulla on ihan samanlainen kokemus...onko nämä kaikki Advancen kajakit siis täysiä susia. Pitäisköhän tässä ottaa henkivakuutus kaiken varalle?

      • atlatl

        ...myyjään ja ehkä vielä maahantuojaan,jotta reklamaatio menee oikein ja tarvittavat korjaukset voidaan tehdä valmistusprojektiin.

        Valitus huonosta tuotteesta asianomaiselle taholle on aina syytä tehdä, eikä kirjoitella tällaisilla tahoilla...

        Muutenhan jatkossakin on myynnissä vähemmän onnistuneita kappaleita...

        Pelastusliivit on hyvä henkivakuutus jo sinällään.
        Ainakin jos ovat päällä,eivätkä vesipelin pohjalla tai mökkinarikassa.


      • ANTAMA
        atlatl kirjoitti:

        ...myyjään ja ehkä vielä maahantuojaan,jotta reklamaatio menee oikein ja tarvittavat korjaukset voidaan tehdä valmistusprojektiin.

        Valitus huonosta tuotteesta asianomaiselle taholle on aina syytä tehdä, eikä kirjoitella tällaisilla tahoilla...

        Muutenhan jatkossakin on myynnissä vähemmän onnistuneita kappaleita...

        Pelastusliivit on hyvä henkivakuutus jo sinällään.
        Ainakin jos ovat päällä,eivätkä vesipelin pohjalla tai mökkinarikassa.

        Maahantuoja taitaa sielä itse olla huolissaan tuotteen mielikuvatekijöistä. Totuus on tarua ihmeellisempää. Rantalelut saa ihan Halpahalleistakin ja kohtuuhintaan.


      • on ok
        ANTAMA kirjoitti:

        Maahantuoja taitaa sielä itse olla huolissaan tuotteen mielikuvatekijöistä. Totuus on tarua ihmeellisempää. Rantalelut saa ihan Halpahalleistakin ja kohtuuhintaan.

        AdvancedFrame 1 ja AdvancedFrame 2 Convertible ovat ihan ok. Muista en tiedä.
        3. kesä menossa.


      • Joulemies
        on ok kirjoitti:

        AdvancedFrame 1 ja AdvancedFrame 2 Convertible ovat ihan ok. Muista en tiedä.
        3. kesä menossa.

        Älkää hyvät ihmiset lähtekö ilmatäytteisillä mihinkään koski- tai virtapaikkoihin. Yksi kivikosketus niin homma on sillä selvä(oli sitten mikä malli tahansa). Vain hiekkarannoille, missä on apu ja naurajat lähellä :) nimimerkillä: ei koskaan enää Advanceja tai fraymejä.


    • aitotaitonen

      Jos ostaa muovipussin saa sen ominaisuudet.
      Itse en missään tapauksessa ostaisi tuollaista,vaan oikean kajakin.
      Se kulkee auton katolla,eikä paina juurikaan enempää kuin tuollainen iso muovisäkissä kannettava.
      Sen sisällä kulkevat kaikki melontaan tarvittavat varusteet.
      Sitäpaitsi noita ilmatäytteisiä pitäisi pitää pakkauksessaan vain kuljetuksen ajan,muuten hapertuvat taitoksista ja alkavat vuotaa.
      Eihän telttoja ja makuupussejakaan saa säilyttää niiden kompressipusseissa muulloin kuin kuljetuksen ajan.
      Itse en ainakaan säilytä.
      Ja samat vermeet on kestäneet vuosia ja vuosia.

      • Airframe

        Kolmena kesänä melonnu n.10:llä eri järvellä ja kilometrejäkin tullut jonkun verran, eikä mitään ongelmia.
        Kaikilla ei ole säilytys tilaa kovakajakille, eikä tarvi hommata kattotelinettä, joten tämä on hyvä ellei peräti täydellinen ratkaisu.
        Ikävää että ketjun aloittajalla ollu huonoa tuuria. Itse olen erittäin tyytyväinen advanced elementiini.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe