Astun usvaharson kutsuun
hiljaa niin hiljaa
käsi kädessä syvemmälle
veden pehmeään syliin
Usvaharson saloihin
hiljaa rintarinnan liki uimme
Sinut vierelläni nään
nään jokaisen liikkees
Katson rakastunein silmin
syömmes aallon lailla
anelen usvaharso sakene
- älä haihdu -
Tulen
minä tulen varhaiseen aamuun
Sinut usvahrsossa kohtaan
lepäät ihollani
ohikiitävän hetken
Usvaharsossa
8
344
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Sanat loppuvat - Liisa, tämä oli kaunis!
Tunnelma niin eteerinen ja kaunis - ja pyyntö,
"anelen usvaharso sakene - älä haihdu -"
huoh.....tässä runossasi kuljen niin mielelläni!
Siis kokonaisuus, alku aina loppuun asti - upeaa runoutta - lukijaa hellivää!
Utuista pvää täälläkin pidellyt jo aamusta a jos ei aivan veikkaus menen hunningolla,
ukkonen on tulossa, asteetkin hellettä näyttää. Selässä pisarat valuu,,,:\
Mutt ee valiteta...kauhiasti ainakaan. Siispä i-loista pvää huiskuttelen täältä viuhkallani! :) huhu...Usvaharso on jotaki niin
ilta kun saapuu usva nousee
aamu kun herää usva salaperäinen
vedenkalvon yllä lepää
Aamu - uinnille
halajaa sydämeni
Tiedän taas kun tulee ilta
usvaharso nousee
ohikiitäviin hetkiin tie vie
MURUKULTA
Taas sanot paljon ja kauniisti
olen otettu sanoistas.
Olet ehkä huomannu, runoni Heinäkuu
sehän täältä heitettiin kuin keppikerjäläinen.
Pyysin vastausta......ei mitää.....miks?
Ehkä jonkun toivomus, et poistuisin.
Sinulle sydämellinen kiitos ja
oikein hedelmäistä kesää sekä hengen että sielun vainioille.
Metsät minua kutsuu, lähden samoilemaan....Liisa
- hallaharso :)
kuin sumujen peittoon
suolle pehmeille mättäille
sinne
silhuetiksi kosken päälle
kylmää henkivään iltaan
muistoksi auringon lämmöstä
mutta minne
Usvaverhon ympäröimäksi olet näköjään nyt tämän kirjoittanut
tämä on kuules hieno lohkare karusta ja kauniista Suomesta ja rakkaudesta.
Ei tätä voi ohittaa, vetää ihan väkisinkin silmälasit huuruun... :))
Sunnuntaita...lastu :)Usva haarsoon peittää maaäidin poven
suot ei niitäkää jätä vaan laskee harson ylle.
Karuudenki herkkyydellään pukee,
usvaharsossa salojaan suo ja
rakaski kuin ois siinä.
lastu
Palautteeski seki kertoo tuttua Sinullekki nuo herkät hetket.
Aamun usvainen henki ja veden nukkuva syli, lumonnu minut.
Sinulle lämmin lempeä aamutuulen viesti ja kiitos ihanasta palautteestas.
Mökiltään tarinoi.....Liisa
- Minanoita
Minäkin usvaverhon takaa
utuisesti puikkelehdin kylään runoosi!
Mie tykkäsin kuules!Usvaisiin hetkii.
Joista saamme niin paljon
Minänoita
Sinulle kesääs lämmin kiitos,
kesää on jäljellä, usvakin sakenee, yöt pimenee.
Maistoin muuten justiinsa kypsyneitä vadelmia.....aaahhh
kesäntuulia kuunnellaan ja nautitaan kesän antimista
- kaaru
niin kauniita ja herkkiä
ovat runosi aina olleet
rakkaus usvaharsossa
ohikiitävä hetki
jäljelle jäi vain tunne
ehkä käden painauma iholle
Pidin runostasi...:)Kesälaitumella sielä näkee ja kokee.
Luonnon miten se voi olla puettu - herkkyyteen.
Olen uinu taivas veden sylissä,
metsistä olen aarteita löytänny.
Metsämansikoita , mustikoita , vadelmia ja sieniä.
Eilen semmosta tarjoilua taas olin, kuin Liisa Ihmemaassa.
Sinua olen kaivannu, ilo kun ilmestyit.
Kiitos jätit sydäntä lämmittävää.
Täältä mökin kulmilta vilkuttelen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 98973
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581
