Usvaharsossa

Astun usvaharson kutsuun
hiljaa niin hiljaa
käsi kädessä syvemmälle
veden pehmeään syliin

Usvaharson saloihin
hiljaa rintarinnan liki uimme
Sinut vierelläni nään
nään jokaisen liikkees

Katson rakastunein silmin
syömmes aallon lailla
anelen usvaharso sakene
- älä haihdu -

Tulen
minä tulen varhaiseen aamuun
Sinut usvahrsossa kohtaan
lepäät ihollani
ohikiitävän hetken

8

344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *MURUKULTA*

      Sanat loppuvat - Liisa, tämä oli kaunis!

      Tunnelma niin eteerinen ja kaunis - ja pyyntö,
      "anelen usvaharso sakene - älä haihdu -"
      huoh.....tässä runossasi kuljen niin mielelläni!

      Siis kokonaisuus, alku aina loppuun asti - upeaa runoutta - lukijaa hellivää!

      Utuista pvää täälläkin pidellyt jo aamusta a jos ei aivan veikkaus menen hunningolla,
      ukkonen on tulossa, asteetkin hellettä näyttää. Selässä pisarat valuu,,,:\
      Mutt ee valiteta...kauhiasti ainakaan. Siispä i-loista pvää huiskuttelen täältä viuhkallani! :) huhu...

      • Usvaharso on jotaki niin
        ilta kun saapuu usva nousee
        aamu kun herää usva salaperäinen
        vedenkalvon yllä lepää

        Aamu - uinnille
        halajaa sydämeni

        Tiedän taas kun tulee ilta
        usvaharso nousee
        ohikiitäviin hetkiin tie vie

        MURUKULTA

        Taas sanot paljon ja kauniisti
        olen otettu sanoistas.

        Olet ehkä huomannu, runoni Heinäkuu
        sehän täältä heitettiin kuin keppikerjäläinen.
        Pyysin vastausta......ei mitää.....miks?
        Ehkä jonkun toivomus, et poistuisin.

        Sinulle sydämellinen kiitos ja
        oikein hedelmäistä kesää sekä hengen että sielun vainioille.
        Metsät minua kutsuu, lähden samoilemaan....Liisa


    • hallaharso :)

      kuin sumujen peittoon
      suolle pehmeille mättäille

      sinne

      silhuetiksi kosken päälle
      kylmää henkivään iltaan
      muistoksi auringon lämmöstä
      mutta minne


      Usvaverhon ympäröimäksi olet näköjään nyt tämän kirjoittanut
      tämä on kuules hieno lohkare karusta ja kauniista Suomesta ja rakkaudesta.
      Ei tätä voi ohittaa, vetää ihan väkisinkin silmälasit huuruun... :))

      Sunnuntaita...lastu :)

      • Usva haarsoon peittää maaäidin poven
        suot ei niitäkää jätä vaan laskee harson ylle.

        Karuudenki herkkyydellään pukee,
        usvaharsossa salojaan suo ja
        rakaski kuin ois siinä.

        lastu

        Palautteeski seki kertoo tuttua Sinullekki nuo herkät hetket.
        Aamun usvainen henki ja veden nukkuva syli, lumonnu minut.
        Sinulle lämmin lempeä aamutuulen viesti ja kiitos ihanasta palautteestas.

        Mökiltään tarinoi.....Liisa


    • Minanoita

      Minäkin usvaverhon takaa
      utuisesti puikkelehdin kylään runoosi!

      Mie tykkäsin kuules!

      • Usvaisiin hetkii.

        Joista saamme niin paljon


        Minänoita

        Sinulle kesääs lämmin kiitos,
        kesää on jäljellä, usvakin sakenee, yöt pimenee.

        Maistoin muuten justiinsa kypsyneitä vadelmia.....aaahhh
        kesäntuulia kuunnellaan ja nautitaan kesän antimista


    • kaaru

      niin kauniita ja herkkiä
      ovat runosi aina olleet

      rakkaus usvaharsossa
      ohikiitävä hetki
      jäljelle jäi vain tunne
      ehkä käden painauma iholle

      Pidin runostasi...:)

      • Kesälaitumella sielä näkee ja kokee.
        Luonnon miten se voi olla puettu - herkkyyteen.

        Olen uinu taivas veden sylissä,
        metsistä olen aarteita löytänny.
        Metsämansikoita , mustikoita , vadelmia ja sieniä.
        Eilen semmosta tarjoilua taas olin, kuin Liisa Ihmemaassa.

        Sinua olen kaivannu, ilo kun ilmestyit.
        Kiitos jätit sydäntä lämmittävää.
        Täältä mökin kulmilta vilkuttelen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      94
      1145
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe