Vartiointiliikkeet

Elohiiri

Hei

Kertokaapa onko teillä kokemuksia vartiointiliikkeistä ? Mikä on paras vartiointiliike suomessa ?

Elohiiri

12

6485

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piirivartija

ei ole yhtä ja ainoaa hyvää, suurissa ja pienissä firmoissa on omat hyvät ja huonot puolensa.. Sama se lukeeko rinnuksissa falck, securitas vai turvatiimi, työ on samaa..

• muumi

Eipä näytä tosiaan vartioässät olevan ulkoisesti
      kovin hyvässä maineessa henkilöstö politiikan
      suhteen ainakaan, kun näitä kirjoituksia tässä
      lukee....Vuorela valittiin kyllä vuoden helsinkiläiseksi yrittäjäksi tässä hiljattain.

-muumi-

• Elohiiri

Vartioässien talous on kyllä hyvällä pohjalla mutta ei se kerro kaikkea yrityksestä. Johdon pitäisi tulla toimeen työntekijöiden kanssa mutta kun siinä firmassa P Partanen ja M Vuorela riitelevät kuin lapset henkilökuntansa kanssa. Suurin osa Vartioässien henkilökunnasta ei kuulu mihinkään liittoon joten riita tapauksissa työntekijä lentää kuin leppäkeihäs siitä firmasta ilman minkäänlaista irtisanomisaikaa tai vastaavaa. Siinä firmassa ei työehtosopimusta noudateta. Tekninen johtaja saatetaan alentaa hetken mielijohteesta tavallisen asentajan asemaan jos se on johdon tahto.

• muumi
        Elohiiri kirjoitti:

Vartioässien talous on kyllä hyvällä pohjalla mutta ei se kerro kaikkea yrityksestä. Johdon pitäisi tulla toimeen työntekijöiden kanssa mutta kun siinä firmassa P Partanen ja M Vuorela riitelevät kuin lapset henkilökuntansa kanssa. Suurin osa Vartioässien henkilökunnasta ei kuulu mihinkään liittoon joten riita tapauksissa työntekijä lentää kuin leppäkeihäs siitä firmasta ilman minkäänlaista irtisanomisaikaa tai vastaavaa. Siinä firmassa ei työehtosopimusta noudateta. Tekninen johtaja saatetaan alentaa hetken mielijohteesta tavallisen asentajan asemaan jos se on johdon tahto.

Kyllähän se joka firmassa olisi hyvä, että
        työntekijöitä kunnioitetaan myös, sillä eihän
        se firma yksinään kyllä pyöri....
        Esimiesten on myös hyvä muistaa hyvät käytöstavat!
        Se on kyllä tärkeää, että työpaikoilla noudatettaisiin rehdisti työsopimuksia.
        Olen ymmärtänyt etä vartiointialan aika
        monetkin yritykset ovat tältä osin aika
        huonossa maineessa.... -muumi-

• Elohiiri
        muumi kirjoitti:

Kyllähän se joka firmassa olisi hyvä, että
        työntekijöitä kunnioitetaan myös, sillä eihän
        se firma yksinään kyllä pyöri....
        Esimiesten on myös hyvä muistaa hyvät käytöstavat!
        Se on kyllä tärkeää, että työpaikoilla noudatettaisiin rehdisti työsopimuksia.
        Olen ymmärtänyt etä vartiointialan aika
        monetkin yritykset ovat tältä osin aika
        huonossa maineessa.... -muumi-

Securitaksella ja Falcilla kyllä noudatetaan tarkasti työehtosopimusta koska siellä valvonta toimii hyvin kun taas Vartioässillä ei kukaan valvo yhtään mitään ei edes työntekijät omista oikeuksista pidä huolta kun kukaan ei kuulu liittoon. Työnjohto tekee siis aivan miten itse haluaa välittämätttä työntekijästä yhtään.

• reiska
        Elohiiri kirjoitti:

Securitaksella ja Falcilla kyllä noudatetaan tarkasti työehtosopimusta koska siellä valvonta toimii hyvin kun taas Vartioässillä ei kukaan valvo yhtään mitään ei edes työntekijät omista oikeuksista pidä huolta kun kukaan ei kuulu liittoon. Työnjohto tekee siis aivan miten itse haluaa välittämätttä työntekijästä yhtään.

Ootko sattumoisin kuullut ettö työehtosopimus on yleissitova?? Ei ole mitään merkitystä kuulutko liittoon vai et, samaa sopimus kaikilla.

Kenellehän se sopimuksen noudattaminen sun mielestä kuuluu? Kyllä se täytyy joka firmassa työntekijän itse katsoa, että sopimusta noudatetaan.

• reiska
        reiska kirjoitti:

Ootko sattumoisin kuullut ettö työehtosopimus on yleissitova?? Ei ole mitään merkitystä kuulutko liittoon vai et, samaa sopimus kaikilla.

Kenellehän se sopimuksen noudattaminen sun mielestä kuuluu? Kyllä se täytyy joka firmassa työntekijän itse katsoa, että sopimusta noudatetaan.

siis työehtosopimuksen noudattamisen valvomisesta tietenkin puhe.

• Elohiiri
        reiska kirjoitti:

Olen kanssasi samaa mieltä. Itse se on pidettävä huolta siitä että työehtosopimusta noudatetaan jos ei kuulu liittoon. En itse valitettavasti kuulunut liittoon kun työnantaja halusi päästä minusta eroon joten olin aivan yksin heitä vastaan. Vaikeapa siinä ruveta heitä vastaan sitten sanomaan yhtään mitään yksin jos asenne sieltä puolelta muuttuu vihamieliseksi. Häikäilemättömästi he vain toimivat.

• -Kari-
        reiska kirjoitti:

Liittoon kuulumattomat ja myös liitot ja näiden jäsenet saavat apua myös työsuojelupiiristä joka toimii myös valvontaviranomaisena.

Tekevät tarvittaessa kirjallisen ilmiannon tai tutkintapyynnön perusteella tarkastuskäynnin yritykseen.

Ensisijaisesti ovat yhteydessä yritykseen ja pyytävät ko. yritykseltä virallista vastinetta ja selvitystä asiassa.

Vievät myös asian tarpeen vaatiessa poliisitutkintaan ja muuhun käsittelyyn jos laki näin sanoo tai asianomistaja tätä vaatii. Eivät välttämättä käsittele asiaa mutta laittavat tämän eteenpäin oikealle viranomaiselle.

• jykä
        -Kari- kirjoitti:

Liittoon kuulumattomat ja myös liitot ja näiden jäsenet saavat apua myös työsuojelupiiristä joka toimii myös valvontaviranomaisena.

Tekevät tarvittaessa kirjallisen ilmiannon tai tutkintapyynnön perusteella tarkastuskäynnin yritykseen.

Ensisijaisesti ovat yhteydessä yritykseen ja pyytävät ko. yritykseltä virallista vastinetta ja selvitystä asiassa.

Vievät myös asian tarpeen vaatiessa poliisitutkintaan ja muuhun käsittelyyn jos laki näin sanoo tai asianomistaja tätä vaatii. Eivät välttämättä käsittele asiaa mutta laittavat tämän eteenpäin oikealle viranomaiselle.

kyllä nää vartijatkin osaa käyttää kaikkia suojelu viranomaisia, kun kerran yks vartija hoiti hommansa huonosti ja firma huomautteli, niin se kutsui kaikkia liitot, työsuojeluviranomaiset, jne jotka teki tarkastuksia, tulos--
        ei huomautuksia -- tulos johtajat kiroili ja hyvä työ ilmapiiri kärsi, ennen kuin vastarannan kiiski tajus itse lähteä.

• ura jatkuu
        Elohiiri kirjoitti:

Itse olin tuossa firmassa 10 vuotta 1994-2004. Minusta ainakin välitettiin todella, miten muuten noin kauan samassa firmassa olisin ollut. Olin hyvissä väleissä johdon kans. Itse kuuluin ja kuulun yksityiseen liittoon kaiken varalta. Hoidin tietenkin omat tehtävät mallikkaasti ja kiitostakin tuli. Oli siellä aika paljon niitä jotka niskuroi melkein joka asiasta. Nyt kun ollaan Turvatiimissä kaikki asiat ei ole menneet niin hyvin kuin Ässien aikana saapas sitten nähdä tulevaisuudessa.

• Anonyymi
      UUSI

Järkityyppi kutsuu AINA POLLARIT mukaan ja Pollarit PAIKALLE ! Nää jakelee varsinaisia syyllisyys näkemyksiä..ilman todisteita!

Kutu POLLARIT.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      417
      9191
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      189
      3800
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      21
      2268
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      87
      1403
    5. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      116
      1198
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1155
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      66
      1132
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1128
    9. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1110
    10. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55