en tiedä maistuuko hyvälle, mutta ainakin Vich`s blue toimii... Hyvälle maistuu Vick`s Apell-pastillit... Koita parantua!
0Äänestä
annie
Ehdottomasti parhaita ja toimivimpia kurkkupastilleja ovat apteekeissa ja luontaistuotekaupoissa myytävät Carmolis-pastillit,ne ovat jonkinlainen Carmolis-tippojen oheistuote ja minulle ainakin korvaamaton apu kun nenä on tukossa ja kurkkuun sattuu.
0Äänestä
polttaja
Tupakka ja flunssa ei muuten sovi yhteen.. Paras raikastaja ja muutenkin kurkulle hyvä pastilli on Mynthon.. mun mielest. ;)
0Äänestä
KarIFazer
Ainakin kolme parasta kurkkukipuun on Fisherman's friend, Vicks Blue (siinä onse jääkarhun kuva) ja sitten fazerin Eucalyptus (papukaijan kuva).
0Äänestä
jjuu.
Strepsilssit, apteekista.
0Äänestä
Anonyymi
Itellä kyl ei sellasella mitää tehoa. T. 12-vuotta vanhaan keskusteluun puutuja.
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itellä kyl ei sellasella mitää tehoa. T. 12-vuotta vanhaan keskusteluun puutuja.
Korjaan 12-vuotta vanhaan viestiin kommentoiva.
0Äänestä
ohoii
huhhuh :DDDDD
0Äänestä
Anonyymi
paras oli vick activia storg ,sitä ei vaan enään saa se ärsytti vatsaa lievempää versiota saa kärkkäiseltä vain ennen sai myös halpahallista mutta ei enään ,koronan takia oli kurkku kipeä lähin väkevä oli mynthon zipt mint.
0Äänestä
Anonyymi00011
Carmolis-pastilleilla on laksatiivisia vaikutuksia …
0Äänestä
Anonyymi00013
Mutta ne on todella tehokkaita!
0Äänestä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Vastaukset 11
Vanhimmat
en tiedä maistuuko hyvälle, mutta ainakin Vich`s blue toimii... Hyvälle maistuu Vick`s Apell-pastillit...
Koita parantua!
Ehdottomasti parhaita ja toimivimpia kurkkupastilleja ovat apteekeissa ja luontaistuotekaupoissa myytävät Carmolis-pastillit,ne ovat jonkinlainen Carmolis-tippojen oheistuote ja minulle ainakin korvaamaton apu kun nenä on tukossa ja kurkkuun sattuu.
Tupakka ja flunssa ei muuten sovi yhteen..
Paras raikastaja ja muutenkin kurkulle hyvä pastilli on Mynthon.. mun mielest. ;)
Ainakin kolme parasta kurkkukipuun on
Fisherman's friend, Vicks Blue (siinä onse jääkarhun kuva) ja sitten fazerin Eucalyptus (papukaijan kuva).
Strepsilssit, apteekista.
Itellä kyl ei sellasella mitää tehoa.
T. 12-vuotta vanhaan keskusteluun puutuja.
Korjaan 12-vuotta vanhaan viestiin kommentoiva.
huhhuh :DDDDD
paras oli vick activia storg ,sitä ei vaan enään saa se ärsytti vatsaa lievempää versiota saa kärkkäiseltä vain ennen sai myös halpahallista mutta ei enään ,koronan takia oli kurkku kipeä lähin väkevä oli mynthon zipt mint.
Carmolis-pastilleilla on laksatiivisia vaikutuksia …
Mutta ne on todella tehokkaita!