Onko todellista ettei kyseiseen Hyndaiseen löydy teholastua ja jos löytyy, mistä? Itse en löytänyt, vai onko kenties jollakulla kinni coupessaan lastu?
Hyundai Coupe 2.0 teholastua?
5
1494
Vastaukset
- että.
uudemmat coupet piristetään optimoimalla. Mitää fyysistä lastua silloin ei ole. Eipä nuo vapari bensakoneet pahemmin piristy kuitenkaan.
- Tampereen mies
Turhaa homaa vapariin kyllä silläkin kerkiät
- jeps.
Hyvin onnistunut moottorin ohjauksen optimointi ei tuo vapariin kuin pari-kolme heppaa lisää. Tärkeämpi melkein on samalla siirtää kierrosrajoitinta pari satkua ylemmäksi.
- coupe 2.0
Hyundaihin kylläkin pitää tinata lastu koska kampe on vaijerikaasullinen eikä boksiin pääse obd:llä kiinni.
Ja tuo 3 heppaa on paskapuhetta. dynossa on polettu 10-14hp tehonlisäyksiä. - Taneli -85
coupe 2.0 kirjoitti:
Hyundaihin kylläkin pitää tinata lastu koska kampe on vaijerikaasullinen eikä boksiin pääse obd:llä kiinni.
Ja tuo 3 heppaa on paskapuhetta. dynossa on polettu 10-14hp tehonlisäyksiä.Itse löysin apua ja tietoa täältä
http://www.hyundaiclubfinland.com/forum.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472467
- 1761694
- 921588
- 691533
- 79914
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6895- 68861
- 59825
- 61798
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes152745