Olen 23v nainen espoosta ja olen lähdössä omalla autolla Lappiin.Haluaisin seuraa karhun kierrokselle ja sen jälkeen hotelliin.Ulkonäköni on vaalea 178cm67kg85b.Vastatkaa nopeasti koska olen lähdössä jo ylihuomenna.
Seuraa naiselle
6
1200
Vastaukset
- Erämies
Piru kun kerkesit mennä !
- retkelijä
niin vois harkita. Mä oon vähän lyhyt 158cm ja tarvittasiin varmaan joku jakkara mukaan, mutta mikäpä ei. Mä oon tottunu että naisilla on suuri reppu jonne määkin sovin ja olis hyvä jos olis jotain safkaakin.
Jaksasit varmmaan vielä kantaa 3 -4:n mäyräkoiraa kun oot ton kokonen.- sama jennah
Tulin juuri Lapista ja kohta lähden takas.Seura kelpaa kyllä.Kukaan ei lähteny viimeksi mun mukaan niin piti tyytyä porkkanaan.Ja sinä kääpiö voit mennä terveyskeskukseen kyselemään miksi olet noin lyhyt ja voimaton.
koska olet menos! mä olen menos ,tos 3 elokuuta karhunkierrosta, siis kokonaan ,
hautajärvelta rukaan ,ja mullakin on vaiket saada kaveria ,se olis noin 80 kilsaa,
eli noin viikko menee kun rauhallisesti menee!- tyhmä (?) 45 v
nainen ihmettelee.
Mulla on selvästi jokin vajaus tässä vaelluksessa ollut!- rinkalle
voi kantaa suurempia kuormia. Se menee jotakuinkin jalkapallonkokoisilla menee helpostikin 50 -60 kg:n kantamus tai pienehkö mies ja muutama olut. Lisäksi ahkiossa voi vetää telttatarpeet ja puuklapeja. Varsinkin sateen jälkeen kulkee kevyesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1392793Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2622449Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?261466- 1211162
- 1081123
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041033Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee13992Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La58896Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.297867Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.62864