Olen 23v nainen espoosta ja olen lähdössä omalla autolla Lappiin.Haluaisin seuraa karhun kierrokselle ja sen jälkeen hotelliin.Ulkonäköni on vaalea 178cm67kg85b.Vastatkaa nopeasti koska olen lähdössä jo ylihuomenna.
Seuraa naiselle
6
1177
Vastaukset
- Erämies
Piru kun kerkesit mennä !
- retkelijä
niin vois harkita. Mä oon vähän lyhyt 158cm ja tarvittasiin varmaan joku jakkara mukaan, mutta mikäpä ei. Mä oon tottunu että naisilla on suuri reppu jonne määkin sovin ja olis hyvä jos olis jotain safkaakin.
Jaksasit varmmaan vielä kantaa 3 -4:n mäyräkoiraa kun oot ton kokonen.- sama jennah
Tulin juuri Lapista ja kohta lähden takas.Seura kelpaa kyllä.Kukaan ei lähteny viimeksi mun mukaan niin piti tyytyä porkkanaan.Ja sinä kääpiö voit mennä terveyskeskukseen kyselemään miksi olet noin lyhyt ja voimaton.
koska olet menos! mä olen menos ,tos 3 elokuuta karhunkierrosta, siis kokonaan ,
hautajärvelta rukaan ,ja mullakin on vaiket saada kaveria ,se olis noin 80 kilsaa,
eli noin viikko menee kun rauhallisesti menee!- tyhmä (?) 45 v
nainen ihmettelee.
Mulla on selvästi jokin vajaus tässä vaelluksessa ollut!- rinkalle
voi kantaa suurempia kuormia. Se menee jotakuinkin jalkapallonkokoisilla menee helpostikin 50 -60 kg:n kantamus tai pienehkö mies ja muutama olut. Lisäksi ahkiossa voi vetää telttatarpeet ja puuklapeja. Varsinkin sateen jälkeen kulkee kevyesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3633709Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091363- 941237
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko651004Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass12844- 38830
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60819Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11817- 65811
Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔56810