Miksi komisario valehteli

Markku Ahdeoja

Seuraavassa otteita esitutkintapöytäkirjasta numero 6690/R/4970/08

Kuulusteltava komisario Stephan Sundqvist päivän 12.8.2008 tapahtumakuvaus

Suora ote

" Olin työpaikalla mainitun päivän. Kello oli 12:40, kun kävelin yleisöpalvelupisteen ohi. Huomasin, että Markku Ahdeoja oli siellä ja kovaäänisesti keskusteli päivystäjän, ylikonstaapeli Jukka Korhosen kanssa. Jäin hetkeksi kuuntelemaan keskustelua. Ahdeoja tivasi seuraavaksi minulta kaikenlaista, mm liittyen hänen tekemiinsä tutkintapyyntöihin.

Ylikonstaapeli Jukka Korhosen kuulustelukertomus samasta tapahtumasta.

Suora ote

" Toimin Salon poliisilaitoksella palvelupäivvystyksessä ryhmänjohtajana. Olin 12.8.2008 työvuorossa. Markku Ahdeoja saapui poliisilaitokselle. Hän ei tullut palvelutiskille, koska minulla oli tällöin muita asiakkaita. Ahdeoja jäi poliisilaitoksen aulatiloihin keskustelemaan komisario Stephan Sundqvistin kanssa. En kuunnellut keskustelun sisältöä.

Minä itse muistan tilanteen kuten ylikonstaapeli Korhonen.

Miksi Komisario valehteli kuulusteluissa?

Tämä ei ole ainoa valhe, joka on samassa kuulustelukertomuksessa.

Vastaus: Minut piti saada näyttämään pahalta ihmiseltä ja syy kiinnottoon piti löytyä agressiivisesta käytöksestä. Minä vain kysyin kuinka tutkinta edistyy, kun ei tuntunut edistyvän lainkaan.

34

2387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ;;;;;

      Taas samaa roskaa. Emmekö jo ole lukeneet tätäkin kertomusta jo viime vuonna.

      • Markku Ahdeoja

        Terve



        Taisit olla oikeudessa joku niistä 11 Salon poliisin henkilökunnasta :)

        Siellähän oli oikein muistikatkos juhlat muistatkos :) tai sitten et muista

        Et kai vain käytä poliisilaitoksen konetta suomi24 keskusteluun aijai


      • En keksi nimeä
        Markku Ahdeoja kirjoitti:

        Terve



        Taisit olla oikeudessa joku niistä 11 Salon poliisin henkilökunnasta :)

        Siellähän oli oikein muistikatkos juhlat muistatkos :) tai sitten et muista

        Et kai vain käytä poliisilaitoksen konetta suomi24 keskusteluun aijai

        Olen niin sekaisin että keksin satuja sekä tarinoita poliiseista. On todella kiva olla sekaisin, ihan luonnostaan.
        Olen sekaisin ja huomenna keksin lisää sekaisia juttuja, varmaankin poliisista.
        Sekaisiin tunnelmiin, täältä pönttövuoren takaa...


      • Markku Ahdeoja
        En keksi nimeä kirjoitti:

        Olen niin sekaisin että keksin satuja sekä tarinoita poliiseista. On todella kiva olla sekaisin, ihan luonnostaan.
        Olen sekaisin ja huomenna keksin lisää sekaisia juttuja, varmaankin poliisista.
        Sekaisiin tunnelmiin, täältä pönttövuoren takaa...

        Mukavaa kun sinulla on pönttö sekaisin.

        Kenen konstaapelin kanssa minulla on ilo keskustella?


    • tuntuu poliisi

      harrastavan: liioittelua, valehtelua ja asioiden vääristelemistä. Ja sitten oikeudet uskoo niiden todistukset faktoina. Sellainen "oikeusvaltio" tämä suami on. Kantelut ollaan tutkivinaan ja päätös tehdään sen pohjalta mitä kantelun kohteena oleva poliisi sattuu sillä kertaa valehtelemaan.

      • Mukavaa

        Mukavaa kun sinulla on pönttö sekaisin.
        Mukavaa kun sinulla on pönttö sekaisin.
        Niin se vain täytyy olla.


      • Markku Ahdeoja

        Näin se valitettavasti on.

        Suomessa ollaan vielä niin sinisilmäisiä.

        Minä tunnen kyllä todella kunnollisia ja tunnollisia poliiseja.

        On vain niin, että jotkut pilaavat maineen.

        Siksi tunnollisten poliisien olisikin tultava esiin ja vaadittava enempi rehellisyyttä.


        Epärehellisten poliisien toiminta on saatava kuriin Suomessa.

        Muualla maailmassa tunnustetaan poliisikorruptio ja sitä pyritään kitkemään pois.


        Suomessa ei vielä edes uskalleta puhua asiasta.


      • Markku Ahdeoja
        Mukavaa kirjoitti:

        Mukavaa kun sinulla on pönttö sekaisin.
        Mukavaa kun sinulla on pönttö sekaisin.
        Niin se vain täytyy olla.

        Voit Teija kirjoittaa ihan omalla nimellä näitä pönttö asioita, kun ne sinua niin kiinnostaa.

        Paljonko muuten olet vienyt JOkinen kuolinpesien varoja.

        Miten se HArmalan mökin vuokratulot?
        Entäs NUmmilamen?

        Mihin Salossa sijaitsevan asunnon vuokrat maksoit, kun kuolinpesä ei ole nähnyt niistä vilaustakaan.


    • nix nax

      ... siihen verrattuna, millaista pajunköyttä nyt jo eläköitynyt pääkaupunkiseudun komisario syötti
      a) poliisin esitutkinnassa todistajana kuultaessa 11 vuotta sitten;
      b) vastauksessaan kanteluuni eduskunnan apulaisoikeusasiamiehelle 11 vuotta sitten;
      c) vastauksessaan toiseen kanteluuni eduskunnan apulaisoikeusasaimiehelle 4 vuotta sitten.

      Mätämunia varmasti löytyy kaikista ammateista. Mätämuna poliisina on kuitenkin pahempi juttu kuin mätämuna useimmissa muissa ammateissa.

      • Ihme ja kumma

        Ja olisittepa olleet näkemässä sitä kun puhuttiin 26 vuotta sitten, se vasta kummallista puhetta oli kun ei mitään voinut uskoa. On se kumma ja ihme juttu. On se. Ja vieläkin ihmetyttää. Voi voi, nyt vaan sen kanssa on elettävä. Voi hurja.


      • Markku Ahdeoja

        Oikeudessa maaliskuussa 2009

        Salon poliisilaitos syytti minua julkisrauhan häirinnästä ja siihen piti saada todistusaineisto.

        Komisario Stephan Sundqvist sepitti tarinan, jota tuki vanhempi konstaapeli Iiro Ahlroos ja vanhempi konstaapeli MInna Laulumaa.

        Kun asiaa oikeussalissa pyöritettiin, niin Ahlroosin muisti alkoi pätkimään.

        Todellisen tilanteen kertoi ylikonstaapeli JUkka Korhonen.

        Komisario Stephan Sundqvist käski KOrhosta viemään minut putkaan.

        KOmisario kertoi itse olleen paikalla ja kutsuneen 2 konstaapelia viemään minut putkaan.

        KOrhonen kertoo vieneensä minut yksin ja putkatiloissa olivat Laulumaa ja Ahlroos.

        Ahlroos kertoi olleensa atk tiloissa, kun kenttäpäivystäjä ilmoitti kiinni otosta.

        Ensin Ahlroosin mukaan Stephan Sundqvist oli myös itse paikalla. KUn kävimme läpi poliisilaitoksen pohjakuvaa, niin Ahlroos ei kyennyt kertomaan, mistä minut otettiin kiinni.

        Sen jälkeen meni muisti.

        Laulumaa ei muistanut parinsa nimeä mutta vakuutti Komisarion olleen paikalla.

        KOmisario itse ei enää muistanut oliko paikalla vai ei.

        Korhonen sensijaan muisti tarkkaan vieneensä minut yksin putkatiloihin.


        Kukaan poliiseista ei muistanut, kuka kertoi minulle kiinnoton syyn. MInulle ei sellaista kerrottu.

        Aamulla vastassa oli vanhempi konstaapeli Fager ja konstaapeli Salo, joka alkoi heti soittamaan suutaan minulle.

        Lisäksi komensin paikalle komisario Pekka Ylikipparin, joka yritti määrätä minut heti kuulusteluihin.
        Fager kuitenki uhmasi esimiestään ja totesi Ahdeojan nyt lähtevän ulos.

        Oikeudessa Fager kielsi Ylikipparin olleen paikalla. Myöhemmin kahden kesken hän muisti taas Ylikipparin olleen paikalla.
        Yliippari kiisti ensin olleensa paikalla mutta kuulustelutekniikallani hän hetken päästä vahingossa tunnusti.

        Sen jälkeen katosi muisti.

        Poliisit sopivat tarinaa, mutta sovittu tarina ei ole totuuden arvoinen.

        Siinä oli liikaa aukkoja.

        Tällaisia poliiseja Suomessa on.

        Ylikonstaapeli Korhonen oli rehellinen poliisi samoin vanhempi konstaapeli MArkus Vainio.

        Muilla olikin hyvin huono muisti ja osalla pelkkää valehtelua.


      • Markku Ahdeoja
        Ihme ja kumma kirjoitti:

        Ja olisittepa olleet näkemässä sitä kun puhuttiin 26 vuotta sitten, se vasta kummallista puhetta oli kun ei mitään voinut uskoa. On se kumma ja ihme juttu. On se. Ja vieläkin ihmetyttää. Voi voi, nyt vaan sen kanssa on elettävä. Voi hurja.

        KUn sanoin ylikonstaapeli KAnnarille, haastavani hänet todistajaksi, niin hän totesi heti että "tämä tulee sulle kalliiksi."

        KUn poliisiviranomainen sanoo tuolla tavalla kiukkuisesti, niin se on uhkaus.

        MInulla on nauhalla, kuulustelu, jossa KAnnari kinaa kanssani eikä hommista tule mitään, kun mies on ihan hermona.

        NYt hänet on merkitty tutkinnajohajaksi jutussa, jossa hän on itse yksi epäillyistä.

        Hienoa Suomi.


      • Poliisille poliisi
        Markku Ahdeoja kirjoitti:

        Oikeudessa maaliskuussa 2009

        Salon poliisilaitos syytti minua julkisrauhan häirinnästä ja siihen piti saada todistusaineisto.

        Komisario Stephan Sundqvist sepitti tarinan, jota tuki vanhempi konstaapeli Iiro Ahlroos ja vanhempi konstaapeli MInna Laulumaa.

        Kun asiaa oikeussalissa pyöritettiin, niin Ahlroosin muisti alkoi pätkimään.

        Todellisen tilanteen kertoi ylikonstaapeli JUkka Korhonen.

        Komisario Stephan Sundqvist käski KOrhosta viemään minut putkaan.

        KOmisario kertoi itse olleen paikalla ja kutsuneen 2 konstaapelia viemään minut putkaan.

        KOrhonen kertoo vieneensä minut yksin ja putkatiloissa olivat Laulumaa ja Ahlroos.

        Ahlroos kertoi olleensa atk tiloissa, kun kenttäpäivystäjä ilmoitti kiinni otosta.

        Ensin Ahlroosin mukaan Stephan Sundqvist oli myös itse paikalla. KUn kävimme läpi poliisilaitoksen pohjakuvaa, niin Ahlroos ei kyennyt kertomaan, mistä minut otettiin kiinni.

        Sen jälkeen meni muisti.

        Laulumaa ei muistanut parinsa nimeä mutta vakuutti Komisarion olleen paikalla.

        KOmisario itse ei enää muistanut oliko paikalla vai ei.

        Korhonen sensijaan muisti tarkkaan vieneensä minut yksin putkatiloihin.


        Kukaan poliiseista ei muistanut, kuka kertoi minulle kiinnoton syyn. MInulle ei sellaista kerrottu.

        Aamulla vastassa oli vanhempi konstaapeli Fager ja konstaapeli Salo, joka alkoi heti soittamaan suutaan minulle.

        Lisäksi komensin paikalle komisario Pekka Ylikipparin, joka yritti määrätä minut heti kuulusteluihin.
        Fager kuitenki uhmasi esimiestään ja totesi Ahdeojan nyt lähtevän ulos.

        Oikeudessa Fager kielsi Ylikipparin olleen paikalla. Myöhemmin kahden kesken hän muisti taas Ylikipparin olleen paikalla.
        Yliippari kiisti ensin olleensa paikalla mutta kuulustelutekniikallani hän hetken päästä vahingossa tunnusti.

        Sen jälkeen katosi muisti.

        Poliisit sopivat tarinaa, mutta sovittu tarina ei ole totuuden arvoinen.

        Siinä oli liikaa aukkoja.

        Tällaisia poliiseja Suomessa on.

        Ylikonstaapeli Korhonen oli rehellinen poliisi samoin vanhempi konstaapeli MArkus Vainio.

        Muilla olikin hyvin huono muisti ja osalla pelkkää valehtelua.

        Terve Markku

        Luin kinnostuneena tekstiäsi läpi. Olen itse törmännyt vastaaviin tilanteisiin ja vielä törkeämpiinkin. Nyt olisi hyvä perustaa yhdistys mikä pyrkii avustamaan poliisiviranomaisten uhreiksi joutuneita, tutkimalla asiat perinpohjin ja antamalla juridista apua. Aina vuoden lopussa voisi tehdä koosteen kerääntyneestä materiaalista ja julkaista sen kirjana ja netissä eri blogeissa ja foorumeilla.


      • markku.....
        Markku Ahdeoja kirjoitti:

        Oikeudessa maaliskuussa 2009

        Salon poliisilaitos syytti minua julkisrauhan häirinnästä ja siihen piti saada todistusaineisto.

        Komisario Stephan Sundqvist sepitti tarinan, jota tuki vanhempi konstaapeli Iiro Ahlroos ja vanhempi konstaapeli MInna Laulumaa.

        Kun asiaa oikeussalissa pyöritettiin, niin Ahlroosin muisti alkoi pätkimään.

        Todellisen tilanteen kertoi ylikonstaapeli JUkka Korhonen.

        Komisario Stephan Sundqvist käski KOrhosta viemään minut putkaan.

        KOmisario kertoi itse olleen paikalla ja kutsuneen 2 konstaapelia viemään minut putkaan.

        KOrhonen kertoo vieneensä minut yksin ja putkatiloissa olivat Laulumaa ja Ahlroos.

        Ahlroos kertoi olleensa atk tiloissa, kun kenttäpäivystäjä ilmoitti kiinni otosta.

        Ensin Ahlroosin mukaan Stephan Sundqvist oli myös itse paikalla. KUn kävimme läpi poliisilaitoksen pohjakuvaa, niin Ahlroos ei kyennyt kertomaan, mistä minut otettiin kiinni.

        Sen jälkeen meni muisti.

        Laulumaa ei muistanut parinsa nimeä mutta vakuutti Komisarion olleen paikalla.

        KOmisario itse ei enää muistanut oliko paikalla vai ei.

        Korhonen sensijaan muisti tarkkaan vieneensä minut yksin putkatiloihin.


        Kukaan poliiseista ei muistanut, kuka kertoi minulle kiinnoton syyn. MInulle ei sellaista kerrottu.

        Aamulla vastassa oli vanhempi konstaapeli Fager ja konstaapeli Salo, joka alkoi heti soittamaan suutaan minulle.

        Lisäksi komensin paikalle komisario Pekka Ylikipparin, joka yritti määrätä minut heti kuulusteluihin.
        Fager kuitenki uhmasi esimiestään ja totesi Ahdeojan nyt lähtevän ulos.

        Oikeudessa Fager kielsi Ylikipparin olleen paikalla. Myöhemmin kahden kesken hän muisti taas Ylikipparin olleen paikalla.
        Yliippari kiisti ensin olleensa paikalla mutta kuulustelutekniikallani hän hetken päästä vahingossa tunnusti.

        Sen jälkeen katosi muisti.

        Poliisit sopivat tarinaa, mutta sovittu tarina ei ole totuuden arvoinen.

        Siinä oli liikaa aukkoja.

        Tällaisia poliiseja Suomessa on.

        Ylikonstaapeli Korhonen oli rehellinen poliisi samoin vanhempi konstaapeli MArkus Vainio.

        Muilla olikin hyvin huono muisti ja osalla pelkkää valehtelua.

        Kirjoitit tuolla aiemmin, että asiaa tutkii nyt joku toinen poliisilaitos. Eikös se nyt ole niin, että tutkinta on siis kesken. Kuitenkin kerrot täällä asioita, jotka saattavat olla oleellisia tutkinnassa. Rohkeaa toimintaa sinulta, jos syytteet kaatuu, olet julkisesti arvostellut nimillä tälläkin palstalla useasti.
        Sitten toinen juttu. Et ole tässä maassa tuskin ensimmäinen ja viimeinen joka kokee saavansa väärää kohtelua viranomaisissa, mutta jaksat kuitenkin päivästä toiseen tuoda noita samoja asioita esille täällä. Kerroppa mitkä ovat todelliset tarkoitusperäsi, kun jatkuvasti kirjoitat täällä samoista asioista ( ainakin melkein jo vuoden) Suomessa on toimiva oikeusjärjestelmä. Poliisi tutkii... päättää.... jos ei kelpaa voi valittaa oikeusasiamiehelle tai viedä asian siviilikanteena. Syyttäjä päättää ja pyytää tarvittaessa lisätutkintaa... syyttää tai jättää syyttämättä... oikeusasteet ratkaisee jne. Jos asiat alkaa rönsyillä, niin eikö ne ole sitten taas oma juttunsa ja alkaa taas uudelleen.
        MUTTA MITKÄ OVAT TARKOITUSPERÄSI. TÄÄLLÄ SINUN ASIAASI EI RATKAISTA. Jos julkisuutta kaipaat mikset tarjoa juttuasi lehdille tai vaikka televisiolle.


      • ;;;;
        markku..... kirjoitti:

        Kirjoitit tuolla aiemmin, että asiaa tutkii nyt joku toinen poliisilaitos. Eikös se nyt ole niin, että tutkinta on siis kesken. Kuitenkin kerrot täällä asioita, jotka saattavat olla oleellisia tutkinnassa. Rohkeaa toimintaa sinulta, jos syytteet kaatuu, olet julkisesti arvostellut nimillä tälläkin palstalla useasti.
        Sitten toinen juttu. Et ole tässä maassa tuskin ensimmäinen ja viimeinen joka kokee saavansa väärää kohtelua viranomaisissa, mutta jaksat kuitenkin päivästä toiseen tuoda noita samoja asioita esille täällä. Kerroppa mitkä ovat todelliset tarkoitusperäsi, kun jatkuvasti kirjoitat täällä samoista asioista ( ainakin melkein jo vuoden) Suomessa on toimiva oikeusjärjestelmä. Poliisi tutkii... päättää.... jos ei kelpaa voi valittaa oikeusasiamiehelle tai viedä asian siviilikanteena. Syyttäjä päättää ja pyytää tarvittaessa lisätutkintaa... syyttää tai jättää syyttämättä... oikeusasteet ratkaisee jne. Jos asiat alkaa rönsyillä, niin eikö ne ole sitten taas oma juttunsa ja alkaa taas uudelleen.
        MUTTA MITKÄ OVAT TARKOITUSPERÄSI. TÄÄLLÄ SINUN ASIAASI EI RATKAISTA. Jos julkisuutta kaipaat mikset tarjoa juttuasi lehdille tai vaikka televisiolle.

        Tällaisia maailmanparantajia on Suomi pullollaan. Täytyy oikein syvään huokaista, kun Karposta päästiiin. Ei enää vastaavaa!!


      • Markku Ahdeoja
        markku..... kirjoitti:

        Kirjoitit tuolla aiemmin, että asiaa tutkii nyt joku toinen poliisilaitos. Eikös se nyt ole niin, että tutkinta on siis kesken. Kuitenkin kerrot täällä asioita, jotka saattavat olla oleellisia tutkinnassa. Rohkeaa toimintaa sinulta, jos syytteet kaatuu, olet julkisesti arvostellut nimillä tälläkin palstalla useasti.
        Sitten toinen juttu. Et ole tässä maassa tuskin ensimmäinen ja viimeinen joka kokee saavansa väärää kohtelua viranomaisissa, mutta jaksat kuitenkin päivästä toiseen tuoda noita samoja asioita esille täällä. Kerroppa mitkä ovat todelliset tarkoitusperäsi, kun jatkuvasti kirjoitat täällä samoista asioista ( ainakin melkein jo vuoden) Suomessa on toimiva oikeusjärjestelmä. Poliisi tutkii... päättää.... jos ei kelpaa voi valittaa oikeusasiamiehelle tai viedä asian siviilikanteena. Syyttäjä päättää ja pyytää tarvittaessa lisätutkintaa... syyttää tai jättää syyttämättä... oikeusasteet ratkaisee jne. Jos asiat alkaa rönsyillä, niin eikö ne ole sitten taas oma juttunsa ja alkaa taas uudelleen.
        MUTTA MITKÄ OVAT TARKOITUSPERÄSI. TÄÄLLÄ SINUN ASIAASI EI RATKAISTA. Jos julkisuutta kaipaat mikset tarjoa juttuasi lehdille tai vaikka televisiolle.

        Olet nähttävästi oikeustieteen tuntija, muttet tiedä todellista tilannetta.

        Suomern oikeusjärjestelmä ei toimi kertomallasi tavalla muuta kuin teoriassa.

        Suomessa ei ole toimivaa oikeusjärjestelmää.

        Suomi esimerkiksi on tilastollisesti mahdoton poliisijärjestelmä.

        Suomessa ei ole yhtäkään poliisia tuomittu lahjonnasta.

        Ainoastaan täysin korruptoituneissa maissa tavataan vastaavaa,

        Ei länsimaissa. Länsimaissa jää poliiseja kiinni lahjonnasta. Suomessa ei.

        Suomi on saanut jatkuvasti huomautuksia tuomioistuinten hitaudesta.

        Eli se ei toimi.,

        Saksa sai 22 tuomiota ja Suomi yli 70 samalla tarkastelujaksolla.

        Väkimäärältään Berliinissäkin on enempi asukkaita kuin Suomessa.


        Meillä on useita toimittajia mukana. Yle ei ole, mutta yksityiset mediat ovat.

        Heillä on enempi tietoa kuin täällä julkaisen. Tämä Jokinen kuolinpesä on vain yksi tapaus, minulla on niitä muitakin.

        Olen kirjoittanut täällä omalla nimellä alle 2 kuukautta. Laskutaidon perusteella veikkaan sinua asianajajaksi.

        Eikä näitä hommia pelkurit tee. Vieläkään ei minusta ole henkeä saatu lähtemään.

        Kovasti sitä toivotaan, mutta toistaiseksi sellaista tekijää vastaan ei ole kävellyt, joka sen olisi tehnyt.

        Rötöstelijät yleensä ovat pelkureita. Tosipaikan edessä ruikutetaan.

        MInä toimin omalla nimelläni, mutta toiset piiloutuvat nimimerkkien taakse.


      • juksikas
        Markku Ahdeoja kirjoitti:

        Olet nähttävästi oikeustieteen tuntija, muttet tiedä todellista tilannetta.

        Suomern oikeusjärjestelmä ei toimi kertomallasi tavalla muuta kuin teoriassa.

        Suomessa ei ole toimivaa oikeusjärjestelmää.

        Suomi esimerkiksi on tilastollisesti mahdoton poliisijärjestelmä.

        Suomessa ei ole yhtäkään poliisia tuomittu lahjonnasta.

        Ainoastaan täysin korruptoituneissa maissa tavataan vastaavaa,

        Ei länsimaissa. Länsimaissa jää poliiseja kiinni lahjonnasta. Suomessa ei.

        Suomi on saanut jatkuvasti huomautuksia tuomioistuinten hitaudesta.

        Eli se ei toimi.,

        Saksa sai 22 tuomiota ja Suomi yli 70 samalla tarkastelujaksolla.

        Väkimäärältään Berliinissäkin on enempi asukkaita kuin Suomessa.


        Meillä on useita toimittajia mukana. Yle ei ole, mutta yksityiset mediat ovat.

        Heillä on enempi tietoa kuin täällä julkaisen. Tämä Jokinen kuolinpesä on vain yksi tapaus, minulla on niitä muitakin.

        Olen kirjoittanut täällä omalla nimellä alle 2 kuukautta. Laskutaidon perusteella veikkaan sinua asianajajaksi.

        Eikä näitä hommia pelkurit tee. Vieläkään ei minusta ole henkeä saatu lähtemään.

        Kovasti sitä toivotaan, mutta toistaiseksi sellaista tekijää vastaan ei ole kävellyt, joka sen olisi tehnyt.

        Rötöstelijät yleensä ovat pelkureita. Tosipaikan edessä ruikutetaan.

        MInä toimin omalla nimelläni, mutta toiset piiloutuvat nimimerkkien taakse.

        sooh, kyseleppäs tuolta lappeenrannanpuolen ihmisiltä miten kävi komissariolle?


      • Joopa joo
        Poliisille poliisi kirjoitti:

        Terve Markku

        Luin kinnostuneena tekstiäsi läpi. Olen itse törmännyt vastaaviin tilanteisiin ja vielä törkeämpiinkin. Nyt olisi hyvä perustaa yhdistys mikä pyrkii avustamaan poliisiviranomaisten uhreiksi joutuneita, tutkimalla asiat perinpohjin ja antamalla juridista apua. Aina vuoden lopussa voisi tehdä koosteen kerääntyneestä materiaalista ja julkaista sen kirjana ja netissä eri blogeissa ja foorumeilla.

        Ensin luetaan kotona lääkärikirjaa ja katsellaan ja tunnustellaan mitä vaivaa itse kustakin löytyy.Mennään sitten reippaasti lääkäriin ja kerrotaan tämä todettu fakta selkeästi.
        Ellei tohtori rupee uskoon omaan ja vaimonkin vahvistamaan diagnoosiin niin ruvetaan hankalaksi ja katotaan se lääkärärikirja uudestaan.Eihän ne lääkärit nykyään mitään tiedä ellei niille sano.

        Järmätää sama asia uudelleen,ja selvitetään taudin oikeita lääkärille tarkemmin ja selvitetään omalla asiantuntemuksella painokkaasti mitä se lääketiede tosisssaan oikein on. Painotetaan vielä Hippokrateen valaa.Rupee sitten kovapäisempikin lääkäri uskoon, että vikaa on.

        Seuraavaksi sama kierros poliisissa. Tutkiskellaan rikoslakia sillä silmällä, niin että eiköhän sieltäkin jokin selvittämätön katala rikos löydy,jonka kohteeksi on joutunut ja selostetaan sitten nämä kiistämättömät faktat poliisille.
        Ellei heti usko selvää puhetta, niin pannaan panoksia ja ruvetaan vaatimaan tosissaan perusoikeuksia.
        Niin se homma menee, töitä ja askaretta riittää kaikille.


      • Markku Ahdeoja
        juksikas kirjoitti:

        sooh, kyseleppäs tuolta lappeenrannanpuolen ihmisiltä miten kävi komissariolle?

        Tein Imatran poliisilaitokselle yhden rikosilmoituksen, joka nyt seikkailee jossain.
        Tein sen viime viikon perjantaina.

        Maanantaina se oli Lappeenrannassa, josta se lähetettiin Salon poliisille.

        Tutkinnanjohtajaksi tuli Ylokonstaapeli Mika Kannari. Hänet mainitsin myös yhtenä mahdollisena epäiltynä.

        Sen jälkeen tutkinnajohtajaksi tuli Rikosylikonstaapeli Kukko. Hän lukee nyt näitä tekstejäni ja totesi ne mielenkiintoisiksi.

        Terveisiä vaan ylikonsta Kukolle :)

        Toisaalta, jos epäiltynä on Turun poliisipiirin poliiseja, niin Kukkoe ei voi tutkia.

        Juttu kuuluu Tampereen poliisille.

        Mutta seurataan huomenna, mihin Imatralla tehty rikosilmoitus päätyy.

        Viikossa se ei ole edennyt oikeaan paikkaan.


      • Markku Ahdeoja
        ;;;; kirjoitti:

        Tällaisia maailmanparantajia on Suomi pullollaan. Täytyy oikein syvään huokaista, kun Karposta päästiiin. Ei enää vastaavaa!!

        Kyllä ;;;;; se on niin, että sinunkin oikeusturva paranee, kun teen näitä hommia.

        oikeusturva ei kohene jollei sitä vaadita. Jos Suomi olisi pullollaan tällaisia "maailmanparantajia", niin ei tarvitsisi parantaa sitä.

        Esimerkiksi jos ;;;;; varastetaan asunto, eikä oikeusturvaa olisi, niin voisit asua sitten lauttasaaren sillan alla. Siellä ei olisi nettiä mihin voit kirjoittaa.

        Eikä voisi lueskella mielipiteitä. Olisi vain säkki suojana.

        Sellaistako Haluat? vai olisiko hyvä, jos poliisi selvittäisi asian ja voit asua omassa kodissa niinkuin ennenkin.


      • Tutkijakin
        Markku Ahdeoja kirjoitti:

        Tein Imatran poliisilaitokselle yhden rikosilmoituksen, joka nyt seikkailee jossain.
        Tein sen viime viikon perjantaina.

        Maanantaina se oli Lappeenrannassa, josta se lähetettiin Salon poliisille.

        Tutkinnanjohtajaksi tuli Ylokonstaapeli Mika Kannari. Hänet mainitsin myös yhtenä mahdollisena epäiltynä.

        Sen jälkeen tutkinnajohtajaksi tuli Rikosylikonstaapeli Kukko. Hän lukee nyt näitä tekstejäni ja totesi ne mielenkiintoisiksi.

        Terveisiä vaan ylikonsta Kukolle :)

        Toisaalta, jos epäiltynä on Turun poliisipiirin poliiseja, niin Kukkoe ei voi tutkia.

        Juttu kuuluu Tampereen poliisille.

        Mutta seurataan huomenna, mihin Imatralla tehty rikosilmoitus päätyy.

        Viikossa se ei ole edennyt oikeaan paikkaan.

        Yk. ei voi olla POV:nä jutussa. Sori nyt vaan.


      • Markku Ahdeoja
        Tutkijakin kirjoitti:

        Yk. ei voi olla POV:nä jutussa. Sori nyt vaan.

        Kyllä minä tiedän.

        Turun poliisi ei tiedä.


        Rikosylikonstaapeli Markku Kukko toimii jutussa numero 8420/R/36639/09 Tutkinnanjohtajana ja tutkijana.

        Ensin sinne merkittiin Tutkinnanjohtaksi rikosylikonstaapeli Mika Kannari.
        Tutkijaksi oli merkitty vanhempi konstaapeli Markus Vainio.


        Osa epäillyistä on Salon poliisilaitoksen työntekijöitä.

        Tällöin Tampereen poliisin kuuluisi tutkia juttu.

        Minähän kerroin Poliisiorganisaation olevan sekaisin.

        Näin tapahtuu silloin.


      • www.EOK.fi
        Markku Ahdeoja kirjoitti:

        Kyllä ;;;;; se on niin, että sinunkin oikeusturva paranee, kun teen näitä hommia.

        oikeusturva ei kohene jollei sitä vaadita. Jos Suomi olisi pullollaan tällaisia "maailmanparantajia", niin ei tarvitsisi parantaa sitä.

        Esimerkiksi jos ;;;;; varastetaan asunto, eikä oikeusturvaa olisi, niin voisit asua sitten lauttasaaren sillan alla. Siellä ei olisi nettiä mihin voit kirjoittaa.

        Eikä voisi lueskella mielipiteitä. Olisi vain säkki suojana.

        Sellaistako Haluat? vai olisiko hyvä, jos poliisi selvittäisi asian ja voit asua omassa kodissa niinkuin ennenkin.

        EOK: on lähtenyt oikeusturvatyöhön ja sinne tarvitaan kaikki, jotka meidän kansalaisten oikeusturvasta välittävät.

        Oikeusturvasta keskustelaan myös sivulla www.promerit.net

        Jatkoa seuraa, mikäli tavoitan sinut noilta sivuilta.


      • Markku Ahdeoja
        Poliisille poliisi kirjoitti:

        Terve Markku

        Luin kinnostuneena tekstiäsi läpi. Olen itse törmännyt vastaaviin tilanteisiin ja vielä törkeämpiinkin. Nyt olisi hyvä perustaa yhdistys mikä pyrkii avustamaan poliisiviranomaisten uhreiksi joutuneita, tutkimalla asiat perinpohjin ja antamalla juridista apua. Aina vuoden lopussa voisi tehdä koosteen kerääntyneestä materiaalista ja julkaista sen kirjana ja netissä eri blogeissa ja foorumeilla.

        Näin voisi tehdä.

        Vaalirahakohukin on jo antanut aihetta muutokseen. Kansalaiset eivät hyväksy salaisia rahoituskuvioita julkisissa asioissa.

        Veronmaksajat ja liittojen jäsenmaksujen maksajat haluavat tietää mihin rahat käytetään.

        Poliisiorganisaation selvitys on vasta alulla.

        Se on ollut tabu, josta ei saa puhua.

        Poliisit tekevät rikoksia. Se on inhimillistä, mutta pahinta on kun ei niitä tutkita kunnolla.

        Suomessa korruptio j hyväveli/sisar järjestelmä on maan tapa.


      • Markku Ahdeoja
        markku..... kirjoitti:

        Kirjoitit tuolla aiemmin, että asiaa tutkii nyt joku toinen poliisilaitos. Eikös se nyt ole niin, että tutkinta on siis kesken. Kuitenkin kerrot täällä asioita, jotka saattavat olla oleellisia tutkinnassa. Rohkeaa toimintaa sinulta, jos syytteet kaatuu, olet julkisesti arvostellut nimillä tälläkin palstalla useasti.
        Sitten toinen juttu. Et ole tässä maassa tuskin ensimmäinen ja viimeinen joka kokee saavansa väärää kohtelua viranomaisissa, mutta jaksat kuitenkin päivästä toiseen tuoda noita samoja asioita esille täällä. Kerroppa mitkä ovat todelliset tarkoitusperäsi, kun jatkuvasti kirjoitat täällä samoista asioista ( ainakin melkein jo vuoden) Suomessa on toimiva oikeusjärjestelmä. Poliisi tutkii... päättää.... jos ei kelpaa voi valittaa oikeusasiamiehelle tai viedä asian siviilikanteena. Syyttäjä päättää ja pyytää tarvittaessa lisätutkintaa... syyttää tai jättää syyttämättä... oikeusasteet ratkaisee jne. Jos asiat alkaa rönsyillä, niin eikö ne ole sitten taas oma juttunsa ja alkaa taas uudelleen.
        MUTTA MITKÄ OVAT TARKOITUSPERÄSI. TÄÄLLÄ SINUN ASIAASI EI RATKAISTA. Jos julkisuutta kaipaat mikset tarjoa juttuasi lehdille tai vaikka televisiolle.

        Tämä on keskustelupalsta.

        Täällä saa keskustella eikä täällä ratkaista asioita, mutta keskustellaan


      • hihihihihihih
        Markku Ahdeoja kirjoitti:

        Kyllä minä tiedän.

        Turun poliisi ei tiedä.


        Rikosylikonstaapeli Markku Kukko toimii jutussa numero 8420/R/36639/09 Tutkinnanjohtajana ja tutkijana.

        Ensin sinne merkittiin Tutkinnanjohtaksi rikosylikonstaapeli Mika Kannari.
        Tutkijaksi oli merkitty vanhempi konstaapeli Markus Vainio.


        Osa epäillyistä on Salon poliisilaitoksen työntekijöitä.

        Tällöin Tampereen poliisin kuuluisi tutkia juttu.

        Minähän kerroin Poliisiorganisaation olevan sekaisin.

        Näin tapahtuu silloin.

        enää ei jaksa edes hihitellä...sä oot vitsi malkku...


      • sua paljon älykkäämpi..
        Markku Ahdeoja kirjoitti:

        Oikeudessa maaliskuussa 2009

        Salon poliisilaitos syytti minua julkisrauhan häirinnästä ja siihen piti saada todistusaineisto.

        Komisario Stephan Sundqvist sepitti tarinan, jota tuki vanhempi konstaapeli Iiro Ahlroos ja vanhempi konstaapeli MInna Laulumaa.

        Kun asiaa oikeussalissa pyöritettiin, niin Ahlroosin muisti alkoi pätkimään.

        Todellisen tilanteen kertoi ylikonstaapeli JUkka Korhonen.

        Komisario Stephan Sundqvist käski KOrhosta viemään minut putkaan.

        KOmisario kertoi itse olleen paikalla ja kutsuneen 2 konstaapelia viemään minut putkaan.

        KOrhonen kertoo vieneensä minut yksin ja putkatiloissa olivat Laulumaa ja Ahlroos.

        Ahlroos kertoi olleensa atk tiloissa, kun kenttäpäivystäjä ilmoitti kiinni otosta.

        Ensin Ahlroosin mukaan Stephan Sundqvist oli myös itse paikalla. KUn kävimme läpi poliisilaitoksen pohjakuvaa, niin Ahlroos ei kyennyt kertomaan, mistä minut otettiin kiinni.

        Sen jälkeen meni muisti.

        Laulumaa ei muistanut parinsa nimeä mutta vakuutti Komisarion olleen paikalla.

        KOmisario itse ei enää muistanut oliko paikalla vai ei.

        Korhonen sensijaan muisti tarkkaan vieneensä minut yksin putkatiloihin.


        Kukaan poliiseista ei muistanut, kuka kertoi minulle kiinnoton syyn. MInulle ei sellaista kerrottu.

        Aamulla vastassa oli vanhempi konstaapeli Fager ja konstaapeli Salo, joka alkoi heti soittamaan suutaan minulle.

        Lisäksi komensin paikalle komisario Pekka Ylikipparin, joka yritti määrätä minut heti kuulusteluihin.
        Fager kuitenki uhmasi esimiestään ja totesi Ahdeojan nyt lähtevän ulos.

        Oikeudessa Fager kielsi Ylikipparin olleen paikalla. Myöhemmin kahden kesken hän muisti taas Ylikipparin olleen paikalla.
        Yliippari kiisti ensin olleensa paikalla mutta kuulustelutekniikallani hän hetken päästä vahingossa tunnusti.

        Sen jälkeen katosi muisti.

        Poliisit sopivat tarinaa, mutta sovittu tarina ei ole totuuden arvoinen.

        Siinä oli liikaa aukkoja.

        Tällaisia poliiseja Suomessa on.

        Ylikonstaapeli Korhonen oli rehellinen poliisi samoin vanhempi konstaapeli MArkus Vainio.

        Muilla olikin hyvin huono muisti ja osalla pelkkää valehtelua.

        vai komensit sinä komisariota..hihihihihi...toi sun skitsofrenias on jo vakavaa lajia....


      • Markku Ahdeoja
        sua paljon älykkäämpi.. kirjoitti:

        vai komensit sinä komisariota..hihihihihi...toi sun skitsofrenias on jo vakavaa lajia....

        Väität minun sairastavan skitsofreniaa.

        Sinulla ei ole muuta sanottavaa kuin yrittää väittää minun kärsivän mielenterveys ongelmista.

        Se on tyypillinen tapa, itse syyllisille.

        Selvitän Aksel ja RAuha Jokinen kuolinpesien yli 2 miljoonan euron kavalluksia. Keskiviikkona tällä viikolla palautetaan oikeuteen kirjallinen materiaali.

        Olet yksi epäillyistä, joka ei kykene muuhun kuin sairaus väitteisiin.

        Onko sinulla jokin konkreettisempi asia, jolla todistat puheeni mielisairauden tuotteiksi.

        Perustele väitteesi. Minulla on kirjallinen aineisto ja dokumentit olemassa. Sinä saat minuun yhteyden ja voimme yhdessä katsella todisteita.

        Näytä sinä minulle omasi. Niitä tosin ei ole olemassakaan.

        Voihan sitä aina väittää mitä tahansa.

        Poliisien valvontaa halutaan tehostaa


      • iiinniinnäää
        Markku Ahdeoja kirjoitti:

        Väität minun sairastavan skitsofreniaa.

        Sinulla ei ole muuta sanottavaa kuin yrittää väittää minun kärsivän mielenterveys ongelmista.

        Se on tyypillinen tapa, itse syyllisille.

        Selvitän Aksel ja RAuha Jokinen kuolinpesien yli 2 miljoonan euron kavalluksia. Keskiviikkona tällä viikolla palautetaan oikeuteen kirjallinen materiaali.

        Olet yksi epäillyistä, joka ei kykene muuhun kuin sairaus väitteisiin.

        Onko sinulla jokin konkreettisempi asia, jolla todistat puheeni mielisairauden tuotteiksi.

        Perustele väitteesi. Minulla on kirjallinen aineisto ja dokumentit olemassa. Sinä saat minuun yhteyden ja voimme yhdessä katsella todisteita.

        Näytä sinä minulle omasi. Niitä tosin ei ole olemassakaan.

        Voihan sitä aina väittää mitä tahansa.

        Poliisien valvontaa halutaan tehostaa

        Siellähän kaikki toisinajattelijat laitettiin mielisairaalaan, kutan myös systeemin arvostelijat. Samaa tyyliä yritetään suomessakin jossa pyhän konsensuksen nimissä massasta poikkevat saavat vähintään kylähullun maineen.

        http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/Pamfletti Konsensus-Suomi ei ole normaali demokratia/1135243800028

        "Suomi ei ole länsimainen demokratia eikä hyvinvointivaltio. Valheellisen myytin takaa paljastuu sairas yhteiskunta: yrittäjyyttä halveksiva huippukorkeiden verojen, kalliiden elinkustannusten ja autoritäärisen poliittisen kulttuurin maa, josta älymystö on kuollut."


      • Oot hauska....
        Markku Ahdeoja kirjoitti:

        Väität minun sairastavan skitsofreniaa.

        Sinulla ei ole muuta sanottavaa kuin yrittää väittää minun kärsivän mielenterveys ongelmista.

        Se on tyypillinen tapa, itse syyllisille.

        Selvitän Aksel ja RAuha Jokinen kuolinpesien yli 2 miljoonan euron kavalluksia. Keskiviikkona tällä viikolla palautetaan oikeuteen kirjallinen materiaali.

        Olet yksi epäillyistä, joka ei kykene muuhun kuin sairaus väitteisiin.

        Onko sinulla jokin konkreettisempi asia, jolla todistat puheeni mielisairauden tuotteiksi.

        Perustele väitteesi. Minulla on kirjallinen aineisto ja dokumentit olemassa. Sinä saat minuun yhteyden ja voimme yhdessä katsella todisteita.

        Näytä sinä minulle omasi. Niitä tosin ei ole olemassakaan.

        Voihan sitä aina väittää mitä tahansa.

        Poliisien valvontaa halutaan tehostaa

        Eikös lie aika hyvä todiste kun et kerro omista häiriköinneistäsi Salon poliisissa, vaikka koko Salo nauraa jo sulle:)hihihihihihih. Sun kirjallinen aineistos on ihan sun omaa tuotostas, jota paskaa voi kuka tahansa keksiä. Toinen todiste sun mielenterveysongelmistas on se, että sä et tajua ettet ole minkään kuolinpesän selvittäjä missään päin maailmaa, koska siihen pitää olla henkisesti tasapainoinen henkilö jota sä et todellakaan ole millään mittarilla mitattuna. Jotta selitäpäs nyt sinä, mihin olen epäiltynä:)hihihihihihihih


      • Markku Ahdeoja
        Oot hauska.... kirjoitti:

        Eikös lie aika hyvä todiste kun et kerro omista häiriköinneistäsi Salon poliisissa, vaikka koko Salo nauraa jo sulle:)hihihihihihih. Sun kirjallinen aineistos on ihan sun omaa tuotostas, jota paskaa voi kuka tahansa keksiä. Toinen todiste sun mielenterveysongelmistas on se, että sä et tajua ettet ole minkään kuolinpesän selvittäjä missään päin maailmaa, koska siihen pitää olla henkisesti tasapainoinen henkilö jota sä et todellakaan ole millään mittarilla mitattuna. Jotta selitäpäs nyt sinä, mihin olen epäiltynä:)hihihihihihihih

        Ensinnäkin voit kertoa oikean nimesi, niin kerron, mistä sinua epäillään.

        Näytin eräälle metsänhoitoyhdistyksen ihmiselle puunmyyntipapereita, joissa Kiikkiissuon toiminnajohtaja Pekka Oksanen oli tehnyt kaupat.

        Hän tuijotti niitä ja totesi täysin sääntöjen vastaisiksi.

        Heillä ei todellakaan ohjeet anna lupaa myydä ilman valtuuksia kenenkään metsästä puita. Pekka Oksanen oli myynyt aivan helposti.

        Eivät ne ole tekaistuja vaan aitoja dokumentteja.


        Epäilen sinun olevan Jokinen kuolinpesien kirjanpitäjä Teija Vuorisalo.
        Sinähän sen kuolinpesän epämääräisen kirjanpidon tiedät. Olet kuulemma merkonomi koulutukseltasi.

        Sinun nimesi komeilee Harmalan vuokrakuitissa vuodelta 1991. Mihin ne rahat ovat kadonneet Teija. Olit itse kuolinpesän vuokralainen, mutta jäljellä ei ole kuin kuitteja, joista ei selviä mihin rahat ovat kadonneet?

        Teija Vuorisalo voitko ystävällisesti olla ottamatta Aksel ja RAuha Jokinen kuolinpesän rahoja itsellesi.


    • Miksi sinä

      V A L E H T E L I T ?

      Kansa haluaa tietää

    • KaappiMika

      STT
      SALO. Poliisilla ei vielä lauantaina ollut varmuutta siitä, millainen kaasu aiheutti perjantaina miehen kuoleman Salossa. Teknisen tutkinnan arvioidaan kestävän ainakin muutamia päiviä.
      http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Salon surmakaasusta ei vielä selvyyttä/1135250923430

      Teosta epäilty 37-vuotias salolainen mies on edelleen pidätettynä. Luvattoman kaasuaseen käyttöä ei tutkita tappona vaan kuolemantuottamuksena.

      Surmansa saanut mies ryhtyi perjantaina iltapäivällä riehumaan salolaisessa asunnossa ja poliisi sai hälytyksen paikalle. Kun poliisi pääsi asuntoon, riehuvaa miestä oli kaasutettu luvattomalla kaasuaseella.

      Hän kuoli elvytyksestä huolimatta.

      Ylikonstaapeli Mika Kannarin mukaan kaasuase on ehkä hankittu ulkomailta, mutta kyseessä saattaa olla myös Suomessa myytävä kaasusumutin, johon käyttäjällä ei ollut aseenkantolupaa.

      Ruumiinavauksella on määrä varmistaa, aiheuttiko kaasu miehen kuoleman vai vaikuttiko kuolemaan oleellisesti jokin muukin.

      ====================================================
      No jo on helppo tehdä murha nykyään:

      1. Hankkii sellaisen kemiallisen vehkeen, jonka vaikuttavalla aineelle tietää halutun uhrin olevan vakavasti allerginen

      2. Menee uhrin kotiin

      3. Altistaa uhrin kemikaalille

      4. Uhri saa anafylaktisen kohtauksen

      5. Tekijä estää uhria saamasta apua. Anafylaktisen kohtauksen saanut on lähes täysin avuton jo yksinään, saati sitten jonkun estellessä

      6. Uhri tukehtuu kuoliaaksi muutamassa minuutissa

      7. Tekijä "hälyttää" poliisin paikalle ja kertoo "ettei ollut tarkoitus"

      8. Tekijä saa tuomion "kuolemantuottamuksesta", käytännössä sakkoja tai muutama kuukausi ehdollista, ellei ole vanhaa rötöstaustaa. Vaikka olisi vankka rikosrekisteri, silloinkin pääsee maksimissaan 2 vuodella.

      Eli riittää kun ottaa selville, että mikä aine aiheuttaa halutulle uhrille anafylaktisen shokin ja sitten rohkeesti vaan toimeksi.

      Haisee aika pahasti tuo Salon poliisin touhu, jos tuollaisessa ei lähtöolettamus ole tahallinen henkirikos.

      Tosin neurovammainen poliisi pääsee itselleen epämieluisasta henkilöstä tuolla tavoin helposti eroon. Poliisi saa terveydenhuoltoviranomaisilta potilastiedot allergioidenkin osalta "viranomaisyhteistyön" nimissä salaa ja kenenkään huomaamatta.

      Sitten vaan sopiva tyyppi asialle, vaikkapa vinkkimies jonka touhuja katsellaan läpi sormien muutenkin, kuten julkisuudessa on moneen kertaan jo tullut esille...

      Mistä tekijä saisi sopivan tekovälineen (kemikaalin) ?

      Vastaus: Poliisilaitosten takavarikkovarastot on pullollaan jos jonkinlaista kemikaalia kaasusta räjähteisiin. Kaikkia takavarikoituja tavaroita ei ole kirjattu ja vaikka olisikin, niin kuka haikailee perään jos pikku purkki "typeryksenpoistokemikaalia" olisikin kateissa...

    • Anonyymi

      Kunnari. Mika, joka spedenä on tunnettu jo lapsuudestaan. Mikäli olisi valtiolla qikaa ja rahaa, tämä rotta lusi ikuisuuden
      Pelle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8296
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe