soitellaan pilapuheluita..

peiluu

mitä tehä kun soitetaan tuntemattomasta numerosta ja teeskennellään jotain lehtimyyjiä ja sitten revetään luurin toises päässä.. ja sit pistetään outoja viestejä kännyyn.. tää oikeesti vaivaa mua. mitä teen?

15

1697

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 0100100

      kysy kenen numero ja mistä löytää ja käy vetämässä turpaan.

      • Tempsa.

        ..josse on tuntematon. Urpoo!


        Ite en yleens vastaa tuntemattomii 8)
        Joskus kylläki ku jotku kaverit soittelee vahingos tuntemattomast..
        Mut jos huomaan ettei oo kaveri, olkoon vaikka lehtimyyjä --> luuri kiinni.
        Eikä lehtimyyjistä muuten edes pääse eroon.. -.-"


      • ¨¨¨
        Tempsa. kirjoitti:

        ..josse on tuntematon. Urpoo!


        Ite en yleens vastaa tuntemattomii 8)
        Joskus kylläki ku jotku kaverit soittelee vahingos tuntemattomast..
        Mut jos huomaan ettei oo kaveri, olkoon vaikka lehtimyyjä --> luuri kiinni.
        Eikä lehtimyyjistä muuten edes pääse eroon.. -.-"

        "..josse on tuntematon. Urpoo!"

        Jos kiusaajat kerran lähettävät puheluiden perään tekstareita, niin niistähän sen numeron näkee. Tosin monilla pennuilla on nykyään prepaid-liittymät...


    • Ar|es

      Ja jos jatkuu nii vaiha numero.

    • minä vaan

      Älä vastaa tuntemattomiin numeroihin...

    • hyvin nuorten ihmisten

      pelleilyltä. Puheluiden ja tekstarien sisältö ei kai ole kuitenkaan rivoa tai muuten törkeää, vaan "vain" outoa, jotain höpinää paremman puutteessa? Se, että joku toimii tyhmästi, ei tee sinusta huonompaa ihmistä. Joku kohdehan heillä aina täytyy olla, koska on se kiusaamistarve. Tosiaan, vaihda vain numeroa ja pistä se salaiseksi. Voit tietysti myös mennä poliisin juttusille ja kysyä, voiko numeroa selvittää. Säästä siis viestit ainakin jonkin aikaa. Mutta hermojasi säästät vaihtamalla numeroa, se käy helposti.

    • Älä vastaa. MInulla oli sama ongelma, soittelivat vielä samasta bussista niitä pilapuheluita. Vaihdoin kivan soittoäänen ja annoin puhelimen soida.

      Tai sittenkin tee näin: Vastaat puheluun, olet asiallinen ja pitkität puhuelua niin kauan kuin mahdollista ;D Soittajalle isompi puhelinlasku.

    • ...

      meet vaa mukaa puheluun, se on ihan kivaa ku saa jollekki homolle laskuu

      • NoobMaster

        Säkin joudut maksamaan siitä...


      • NoobMaster kirjoitti:

        Säkin joudut maksamaan siitä...

        Miten niin joutuu maksamaan siitä, jos toinen soittaa sinulle?


      • adolfiinastiinaripekka
        wer-wet kirjoitti:

        Miten niin joutuu maksamaan siitä, jos toinen soittaa sinulle?

        ite puhuin pari marathon-puhelua, tarkemmin 5 (kesto n. 50 min / puhelu), joita en itse soittanut., muuta yhtäkkiä salodoraja täyttyi. Voi olla että johtuu muustakin, tulivaanmieleen.
        Ja varmasti ne jotkut fagotit soittaa sulle jos vittuunnut. Ole vaan kun et oliskaan (?), tai siis puhu niinku puhuisit jos oikeesti joku lehtimyyjä soittais. Kysy mitä lehtiä on, ja lopuksi sano, ettei kiinnosta. Tai laita puhelu pitoon, äläkä ota pois. Anna niiden vaan kuunnella hiljaisuutta.

        Tai tarkemmin ajatellen, ota se käpy ulos perseestäsi ja anna ihmisten pitää kivvvvvaa. Pilapuhelut on onnistuessaan niin vitun hauskoja. Mä juoksutin kaverin kanssa jotain randomia (oikeesti, en tiedä yhtään kuka se on, vaan että se asuu Tampereella ja etunimen) ympäri Tamperetta tyyliin "venaa parkkitalol", "tuu Hesel", "ei mentykkää, tuu pizzal", "misä oot? ai siäl... tarkotin kyl Kotipizzaa, en sitä", "otettiin pizzat mukaa, ku rannas o tappelu, tuu kattoo", "oho, kello yheksä, alkaa se hyvä leffa, no näkyy huomee". Ja huomenna, odotettuaan vartin lehtiroskiksilla kaveri soitti takaisin, ei ollu tuntematon päällä. ja blaablaa...

        anyways, soita ite muutama niin tunnet sen riemun.


    • Kokkoro

      niin eiköhän siinä ala yksityisyyden loukkaaminen tai kotirauhan häirintä (kotona ollessa) täyttyä. Kyllä operaattorit tarvittaessa saa selville numerot puhelutiedoistaan ja sitten vain rikosilmoitusta tekemään.

      • jeijjj

        mulla oli joskus ihan sama juttu; muutama tuttu poika soitteli puheluita jossa haukkuivat huoraksi jne. :S Kävin poliisin puheilla, käskivät ottaa 10:n puhelun TARKAT TIEDOT ylös: siis soittoaika ja -päivä, ja kiikuttaa listan sinne.
        Mun ei tarvinnut poliisille asti mennä, riitti kun sanoin muutamaan otteeseen että jos he eivät lopeta, teen rikosilmoituksen. Tuon jälkeen puhelut alkoivat harventua, ja loppuivat viimein ku isäni vastasi puheluun.
        Mutta tosiaan, poliisille voit tehdä rikosilmoituksen, koska uto on kotirauhan rikkomista ja ilkivaltaa :)
        TSEMPPIÄ !


    • Blaah

      Ei kannata välittää tommosista lapsellisista paskoista! Ajattele vaan et oot paljon kypsempi ku ne.
      Joo tiiän et on helpommin sanottu ku tehty.

    • Domppa

      On mullekin käynyt näin, aina eivät soita edes tuntemattomasta. Eivät viitti nimeä sanoa. Pyytelivät jonnekkin tuntemattomien ihmisten luokse, joskus kännissä kun puhe sammalsi ja kaikkea. Vastasin asiallisesti, että minulla oli menoa ja turhaan pyysivät koska ei pahemmin kiinnosta. Tämä tapahtui ihan äskettäin joten en tiedä loppuuko moinen, mutta ei tästä oikein voi poliisille ilmoittaa koska eivät tee mitään väärää paitsi että on kiusallista kun ei tiedä nimeäkään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe