mitä tehä kun soitetaan tuntemattomasta numerosta ja teeskennellään jotain lehtimyyjiä ja sitten revetään luurin toises päässä.. ja sit pistetään outoja viestejä kännyyn.. tää oikeesti vaivaa mua. mitä teen?
soitellaan pilapuheluita..
15
1593
Vastaukset
- 0100100
kysy kenen numero ja mistä löytää ja käy vetämässä turpaan.
- Tempsa.
..josse on tuntematon. Urpoo!
Ite en yleens vastaa tuntemattomii 8)
Joskus kylläki ku jotku kaverit soittelee vahingos tuntemattomast..
Mut jos huomaan ettei oo kaveri, olkoon vaikka lehtimyyjä --> luuri kiinni.
Eikä lehtimyyjistä muuten edes pääse eroon.. -.-" - ¨¨¨
Tempsa. kirjoitti:
..josse on tuntematon. Urpoo!
Ite en yleens vastaa tuntemattomii 8)
Joskus kylläki ku jotku kaverit soittelee vahingos tuntemattomast..
Mut jos huomaan ettei oo kaveri, olkoon vaikka lehtimyyjä --> luuri kiinni.
Eikä lehtimyyjistä muuten edes pääse eroon.. -.-""..josse on tuntematon. Urpoo!"
Jos kiusaajat kerran lähettävät puheluiden perään tekstareita, niin niistähän sen numeron näkee. Tosin monilla pennuilla on nykyään prepaid-liittymät...
- Ar|es
Ja jos jatkuu nii vaiha numero.
- minä vaan
Älä vastaa tuntemattomiin numeroihin...
- hyvin nuorten ihmisten
pelleilyltä. Puheluiden ja tekstarien sisältö ei kai ole kuitenkaan rivoa tai muuten törkeää, vaan "vain" outoa, jotain höpinää paremman puutteessa? Se, että joku toimii tyhmästi, ei tee sinusta huonompaa ihmistä. Joku kohdehan heillä aina täytyy olla, koska on se kiusaamistarve. Tosiaan, vaihda vain numeroa ja pistä se salaiseksi. Voit tietysti myös mennä poliisin juttusille ja kysyä, voiko numeroa selvittää. Säästä siis viestit ainakin jonkin aikaa. Mutta hermojasi säästät vaihtamalla numeroa, se käy helposti.
Älä vastaa. MInulla oli sama ongelma, soittelivat vielä samasta bussista niitä pilapuheluita. Vaihdoin kivan soittoäänen ja annoin puhelimen soida.
Tai sittenkin tee näin: Vastaat puheluun, olet asiallinen ja pitkität puhuelua niin kauan kuin mahdollista ;D Soittajalle isompi puhelinlasku.- ...
meet vaa mukaa puheluun, se on ihan kivaa ku saa jollekki homolle laskuu
- NoobMaster
Säkin joudut maksamaan siitä...
NoobMaster kirjoitti:
Säkin joudut maksamaan siitä...
Miten niin joutuu maksamaan siitä, jos toinen soittaa sinulle?
- adolfiinastiinaripekka
wer-wet kirjoitti:
Miten niin joutuu maksamaan siitä, jos toinen soittaa sinulle?
ite puhuin pari marathon-puhelua, tarkemmin 5 (kesto n. 50 min / puhelu), joita en itse soittanut., muuta yhtäkkiä salodoraja täyttyi. Voi olla että johtuu muustakin, tulivaanmieleen.
Ja varmasti ne jotkut fagotit soittaa sulle jos vittuunnut. Ole vaan kun et oliskaan (?), tai siis puhu niinku puhuisit jos oikeesti joku lehtimyyjä soittais. Kysy mitä lehtiä on, ja lopuksi sano, ettei kiinnosta. Tai laita puhelu pitoon, äläkä ota pois. Anna niiden vaan kuunnella hiljaisuutta.
Tai tarkemmin ajatellen, ota se käpy ulos perseestäsi ja anna ihmisten pitää kivvvvvaa. Pilapuhelut on onnistuessaan niin vitun hauskoja. Mä juoksutin kaverin kanssa jotain randomia (oikeesti, en tiedä yhtään kuka se on, vaan että se asuu Tampereella ja etunimen) ympäri Tamperetta tyyliin "venaa parkkitalol", "tuu Hesel", "ei mentykkää, tuu pizzal", "misä oot? ai siäl... tarkotin kyl Kotipizzaa, en sitä", "otettiin pizzat mukaa, ku rannas o tappelu, tuu kattoo", "oho, kello yheksä, alkaa se hyvä leffa, no näkyy huomee". Ja huomenna, odotettuaan vartin lehtiroskiksilla kaveri soitti takaisin, ei ollu tuntematon päällä. ja blaablaa...
anyways, soita ite muutama niin tunnet sen riemun.
- Kokkoro
niin eiköhän siinä ala yksityisyyden loukkaaminen tai kotirauhan häirintä (kotona ollessa) täyttyä. Kyllä operaattorit tarvittaessa saa selville numerot puhelutiedoistaan ja sitten vain rikosilmoitusta tekemään.
- jeijjj
mulla oli joskus ihan sama juttu; muutama tuttu poika soitteli puheluita jossa haukkuivat huoraksi jne. :S Kävin poliisin puheilla, käskivät ottaa 10:n puhelun TARKAT TIEDOT ylös: siis soittoaika ja -päivä, ja kiikuttaa listan sinne.
Mun ei tarvinnut poliisille asti mennä, riitti kun sanoin muutamaan otteeseen että jos he eivät lopeta, teen rikosilmoituksen. Tuon jälkeen puhelut alkoivat harventua, ja loppuivat viimein ku isäni vastasi puheluun.
Mutta tosiaan, poliisille voit tehdä rikosilmoituksen, koska uto on kotirauhan rikkomista ja ilkivaltaa :)
TSEMPPIÄ !
- Blaah
Ei kannata välittää tommosista lapsellisista paskoista! Ajattele vaan et oot paljon kypsempi ku ne.
Joo tiiän et on helpommin sanottu ku tehty. - Domppa
On mullekin käynyt näin, aina eivät soita edes tuntemattomasta. Eivät viitti nimeä sanoa. Pyytelivät jonnekkin tuntemattomien ihmisten luokse, joskus kännissä kun puhe sammalsi ja kaikkea. Vastasin asiallisesti, että minulla oli menoa ja turhaan pyysivät koska ei pahemmin kiinnosta. Tämä tapahtui ihan äskettäin joten en tiedä loppuuko moinen, mutta ei tästä oikein voi poliisille ilmoittaa koska eivät tee mitään väärää paitsi että on kiusallista kun ei tiedä nimeäkään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022146- 991537
- 1211273
- 791255
- 1161220
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis591002- 51997
- 36912
- 33804