niskan finnit

17wpoju.-.-

Hei, mulla on ongelmana finnit selässä ja niskassa. Tiedän että selän finnit ei lähde ilman jotai kunno kuurii pois senverran paha mutta ärsyttää ku ei kehtaa pitää t.paitaa edes ku niskassa on välillä 1 fnni ja nytten on jopa 5. Haluaisin noi niskan finnit poies ainaki ensteks. Käytän basironii niskaan oon tosikauan käyttnyt ja ei tunnu olevans kunno apuu välil ei o ku 1 ja nyt yhtäkkii on jo5. Mietin että salilla pidän aina hupparia ja pidän huppua sillee niskassa kiinni aina että finnit niskassa ei näy tuo varmaan edistää sitä että niskaan tulee finnejä?

6

10866

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfghjk

Tarpeeksi usein vaan siuhkuun, vaikka jotain naamapesuainetta niskaan, ja vältä myös paitoja mitkä estävät hengittävyyden.

• Jermula

Anna sen niskan hengittää, kun menet salille! Älä piilottele niitä finnejä siellä hupun alla. Ihan oikeasti: ne ei varmasti muita ihmisiä haittaa! 1-5 finniä ei kuulosta pahalta. Mullakin on miespuolisia ystäviä, joilla finnejä niskassa ja selässä, mutta ei haittaa kuule katsojaa yhtään.

Oletko puristellut niitä? Älä puristele, pahentaa vaan tulehdusta. Pyyhi varovasti aamuin illoin jollain kunnon kasvovedellä ja suihkussa käydessä pese jollain hyvällä omalle ihotyypille olevalla putsarilla. Joskus muinoin muistan, että oli ihan kasvojen ja selän ongelmaiholle tarkoitettuja suihkusaippuoita.

Käy vaikka apteekista hyvät putsarit ja kosteusvoide. Aamuisin ja iltaisin säännöllisesti pese ja sitten kosteusvoidetta. Olet myös sen verran nuori vielä, että luulisi kyllä iän myötäkin tuon rauhoittuvan. (Mutta nuo em. "lohduttavat sanat" ei kyllä auta yhtään, kun niitä finnejä on ja ne haluaa pois heti, tiedän omasta kokemuksesta).

• skaiodfoåefsd

Mietin tässä että kuinkahan paljon petivaatteet vaikuttaa tohon mun niskaan (nukun paita päällä mutta niskahan on vapaana)? En mene ikinä petiin paskasena vaihdan viikon välein petivaatteet onko tuo hyvä vai monesti noi petivaatteet kuuluis vaihtaa?

• Jermula
        skaiodfoåefsd kirjoitti:

Mietin tässä että kuinkahan paljon petivaatteet vaikuttaa tohon mun niskaan (nukun paita päällä mutta niskahan on vapaana)? En mene ikinä petiin paskasena vaihdan viikon välein petivaatteet onko tuo hyvä vai monesti noi petivaatteet kuuluis vaihtaa?

Minusta tuo kuulostaa ihan hyvältä petivaatteiden vaihtoväliltä. Ainakin tyynyliinat kannattaa vaihtaa useasti.

Minä luulen, että tuo siun ikä (eli hormonit jyllää jne...) vois olla suurin syy finnien syntymiseen.

• Finniland

Sulla finnit vaan lisääntyy . Kohta koko pääs on yks iso finni

• Anonyymi

Älä koske. Älä yhtään koske niihin niin se rauhoittuu .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      153
      2875
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      281
      2566
    3. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      39
      1584
    4. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      38
      1510
    5. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      121
      1222
    6. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      108
      1163
    7. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      15
      1085
    8. Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa

Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar
      Kaste
      204
      1053
    9. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      37
      1009
    10. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      322
      957
    Aihe