niskan finnit

17wpoju.-.-

Hei, mulla on ongelmana finnit selässä ja niskassa. Tiedän että selän finnit ei lähde ilman jotai kunno kuurii pois senverran paha mutta ärsyttää ku ei kehtaa pitää t.paitaa edes ku niskassa on välillä 1 fnni ja nytten on jopa 5. Haluaisin noi niskan finnit poies ainaki ensteks. Käytän basironii niskaan oon tosikauan käyttnyt ja ei tunnu olevans kunno apuu välil ei o ku 1 ja nyt yhtäkkii on jo5. Mietin että salilla pidän aina hupparia ja pidän huppua sillee niskassa kiinni aina että finnit niskassa ei näy tuo varmaan edistää sitä että niskaan tulee finnejä?

6

8920

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfghjk

      Tarpeeksi usein vaan siuhkuun, vaikka jotain naamapesuainetta niskaan, ja vältä myös paitoja mitkä estävät hengittävyyden.

    • Jermula

      Anna sen niskan hengittää, kun menet salille! Älä piilottele niitä finnejä siellä hupun alla. Ihan oikeasti: ne ei varmasti muita ihmisiä haittaa! 1-5 finniä ei kuulosta pahalta. Mullakin on miespuolisia ystäviä, joilla finnejä niskassa ja selässä, mutta ei haittaa kuule katsojaa yhtään.

      Oletko puristellut niitä? Älä puristele, pahentaa vaan tulehdusta. Pyyhi varovasti aamuin illoin jollain kunnon kasvovedellä ja suihkussa käydessä pese jollain hyvällä omalle ihotyypille olevalla putsarilla. Joskus muinoin muistan, että oli ihan kasvojen ja selän ongelmaiholle tarkoitettuja suihkusaippuoita.

      Käy vaikka apteekista hyvät putsarit ja kosteusvoide. Aamuisin ja iltaisin säännöllisesti pese ja sitten kosteusvoidetta. Olet myös sen verran nuori vielä, että luulisi kyllä iän myötäkin tuon rauhoittuvan. (Mutta nuo em. "lohduttavat sanat" ei kyllä auta yhtään, kun niitä finnejä on ja ne haluaa pois heti, tiedän omasta kokemuksesta).

      • skaiodfoåefsd

        Mietin tässä että kuinkahan paljon petivaatteet vaikuttaa tohon mun niskaan (nukun paita päällä mutta niskahan on vapaana)? En mene ikinä petiin paskasena vaihdan viikon välein petivaatteet onko tuo hyvä vai monesti noi petivaatteet kuuluis vaihtaa?


      • Jermula
        skaiodfoåefsd kirjoitti:

        Mietin tässä että kuinkahan paljon petivaatteet vaikuttaa tohon mun niskaan (nukun paita päällä mutta niskahan on vapaana)? En mene ikinä petiin paskasena vaihdan viikon välein petivaatteet onko tuo hyvä vai monesti noi petivaatteet kuuluis vaihtaa?

        Minusta tuo kuulostaa ihan hyvältä petivaatteiden vaihtoväliltä. Ainakin tyynyliinat kannattaa vaihtaa useasti.

        Minä luulen, että tuo siun ikä (eli hormonit jyllää jne...) vois olla suurin syy finnien syntymiseen.


    • Finniland

      Sulla finnit vaan lisääntyy . Kohta koko pääs on yks iso finni

    • Anonyymi

      Älä koske. Älä yhtään koske niihin niin se rauhoittuu .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe