elikkä minulla olisi syksyllä kutsunnat joten voisiko joku kertoa mitä niissä tehdään koska jännitän sitä jo nytten koska en tiedä mitä sielä tapahtuu
Vastaukset 3
- peilillä
sukuelimet kuvataan ja muutenkin katsellaan päästä varpaisiin, kun otatte asentoa alasti jonossa. Herrat sitten sopii keskenään kuka saa kenetkin....tai mihinkä sinut siis lähetetään vuodeksi.
Mutta ei lähellekkään. Menet vain sinne hölmönä seisomaan/istumaan ja kuuntelemaan kun joku puhuu paskaa. Jotain pientä tarjoilua saattaa olla. Sitten jonotat tunnin päästäksesi parin herra iso herran eteen viideksi minuutiksi. Siinä ne kysyy pari kysymystä ja heittää paskaa läppää, jonka jälkeen pääset kotiin.
Ja jos et ollut terveystarkastuksessa vielä käynyt niin se vissiin tehdään paikan päällä. Jotain paperiakin täytyi varmaan olla mukana, mutta kaikki tarvittava tieto kutsunnoista tuli sen kutsun mukana. En muista tarkkaan kaikkea, siitä on jo muutamia vuosia kun itselläni oli kutsunnat.
Pidä hauskaa.
- eipä
siellä oikeestaan muuta tehä kun istutaan jossain auditoriossa vähän aikaa kuuntelemassa jotain puhetta ja sen jälkeen venataan sinne sotaäijän tykö jossa ollaan noin 2 minsaa ja sitte himaan. kahvillakin sai muistaakseni käydä välillä jos halus. Riippuu vähä nimestä(aakkosjärjestys) kauan joutuu venaan, itellä meni yli 2 tuntia koska nimi ihan loppupäästä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831049
- 73882
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut109637- 52605
- 43585
- 30552
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4536Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164533Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136528Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61525