kutsunnat?

vääpeli.

elikkä minulla olisi syksyllä kutsunnat joten voisiko joku kertoa mitä niissä tehdään koska jännitän sitä jo nytten koska en tiedä mitä sielä tapahtuu

3

861

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peilillä

sukuelimet kuvataan ja muutenkin katsellaan päästä varpaisiin, kun otatte asentoa alasti jonossa. Herrat sitten sopii keskenään kuka saa kenetkin....tai mihinkä sinut siis lähetetään vuodeksi.

• Mutta ei lähellekkään. Menet vain sinne hölmönä seisomaan/istumaan ja kuuntelemaan kun joku puhuu paskaa. Jotain pientä tarjoilua saattaa olla. Sitten jonotat tunnin päästäksesi parin herra iso herran eteen viideksi minuutiksi. Siinä ne kysyy pari kysymystä ja heittää paskaa läppää, jonka jälkeen pääset kotiin.
        Ja jos et ollut terveystarkastuksessa vielä käynyt niin se vissiin tehdään paikan päällä. Jotain paperiakin täytyi varmaan olla mukana, mutta kaikki tarvittava tieto kutsunnoista tuli sen kutsun mukana. En muista tarkkaan kaikkea, siitä on jo muutamia vuosia kun itselläni oli kutsunnat.
        Pidä hauskaa.

• eipä

siellä oikeestaan muuta tehä kun istutaan jossain auditoriossa vähän aikaa kuuntelemassa jotain puhetta ja sen jälkeen venataan sinne sotaäijän tykö jossa ollaan noin 2 minsaa ja sitte himaan. kahvillakin sai muistaakseni käydä välillä jos halus. Riippuu vähä nimestä(aakkosjärjestys) kauan joutuu venaan, itellä meni yli 2 tuntia koska nimi ihan loppupäästä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe