Perintönä saatu -01 Fiat barchetta Spider 1.8i 16V 131hv.
Nyt tämä keräily helmi pitäisi muuttaa rahaksi eli myy
dä. Auto on täysin alkuperäisessä kunnossa ja "virh
eetön".
Ei koskaan ajettu talvisin.
rätti/kova katto
alut
sumarit
sähköikkunat
sähköpeilit
punainen nahkasisusta sporttipenkein
täydellinen huoltokirja.
metalli hopea
ml. 123000km
Sitovia tarjouksiakin saa laittaa tarkkoine yhteystitoineen [email protected]
Mikä on BARCHETTAN arvo???
6
1229
Vastaukset
- Se on hinta
Heitänpä hyvin perustellun arvauksen.... 6800 euroa siitä saanee. Perusteluja en tähän laita, mutta todellinen kauppahinta lienee lähellä tuota.
Kyllähän niistä pyyyydetään... mutta kuten monissa muissakin "eksoottisissa" autoissa, se kysyntä ja hintapyynti eivät sitten kohtaa kovin usein... - FKefe
Itselle vastaavaa tarjottiin viallisena 3000 euroon, kaveri oli tuhlannut 800 korjaamoiden tuloksettomiin korjauksiin. Oli tuota vähemmän vielä ajettu. Vika oli osa, josta delta-auto pyysi 900 euroa, mutta toiseen malliin oisivat saman osan myyneet 440 euroon. Uuden tarvikkeena sai 200 euroon muualta.
Mutta 3800 jos kiire myydä niin viedään käsistä varmaan. Mut pidempiaikaisena myyntinä esim. 4500 - 5000 vois olla mahdollista.nettiautosta kun katsoo niin 2001 vuotista avoautoa ei ole myynnissä ainoatakaan alle 10te, siis mitään merkkiä. Vastaavat esim mazda mx3 maksavat 11-12te. Halvin barchetta joka on myynnissä on 6 vuotta vanhempi ja maksaa yli 5te. -01 maallihan poikkeaa tästä mm alustaltaan ja koriltaan, myös tämän varustelu poikkeaa vanhoista, mm punainen nahkaverhoilu ja kova katto millä auto soveltuu myös suomen talveen. No jään odottelemaan tarjouksia...
- Ei taida ostaa
Stamina kirjoitti:
nettiautosta kun katsoo niin 2001 vuotista avoautoa ei ole myynnissä ainoatakaan alle 10te, siis mitään merkkiä. Vastaavat esim mazda mx3 maksavat 11-12te. Halvin barchetta joka on myynnissä on 6 vuotta vanhempi ja maksaa yli 5te. -01 maallihan poikkeaa tästä mm alustaltaan ja koriltaan, myös tämän varustelu poikkeaa vanhoista, mm punainen nahkaverhoilu ja kova katto millä auto soveltuu myös suomen talveen. No jään odottelemaan tarjouksia...
Kannattaa myös katsoa ne myyntiajat sieltä nettiautosta...
Jostakin syystä autot vaihtaa kovin hitaasti omistajaa.
Tuollainen 30.000 euron auto uutena on 8 vuoden ikäisenä noin 7000 euron peli. - jbw
Stamina kirjoitti:
nettiautosta kun katsoo niin 2001 vuotista avoautoa ei ole myynnissä ainoatakaan alle 10te, siis mitään merkkiä. Vastaavat esim mazda mx3 maksavat 11-12te. Halvin barchetta joka on myynnissä on 6 vuotta vanhempi ja maksaa yli 5te. -01 maallihan poikkeaa tästä mm alustaltaan ja koriltaan, myös tämän varustelu poikkeaa vanhoista, mm punainen nahkaverhoilu ja kova katto millä auto soveltuu myös suomen talveen. No jään odottelemaan tarjouksia...
myisitkö pelkän kovakaton,itselläni on samanlainen auto vuosimallia 2003 kylläkin
- Se helmesi
Bella Italiaan, eiköhän tuolta sille kaupat järjesty.
Nimimerkillä
"Tuollasta mä olen aina halunnu"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466
