Samsung S5230? Onko kokemuksia, kannattaako hankkia?

wiwie

Elikkä olisin hankkimassa kyseistä puhelinta. Onko kellään kokemuksia, ja haluaisin myös tietää, kannattaako samsung merkki muutenkaan? Kuitenkaan en vajaa 200 euroa maksa ihan mistä vain..

226

19451

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitään

apua on niin voin loppuviikosta kirjotella arvostelua sun muuta puhelimesta kun tilasin sen vasta tänään verkkokauppa.comista :)

• minäminäminä***

Todellakin on hintansa väärti. Hienot ominaisuuden ja kaikki tarpeellinen löytyy. Musiikki soitinta o helppo käyttää ja muutenkin hyvä kokonaisuus.. jos jotain huonoa täytyy sanoa niin valikkoa on alkuun vaikee selata kun meinaa aina ottaa sen käyttöön.. ja musiikki soitintakin on helppo selata volume näppäinten avulla :) että jos uutta puhelinta tosta hintaluokasta niin ehdoton valinta (Y)

• kdssdcjkl
        minäminäminä*** kirjoitti:

Todellakin on hintansa väärti. Hienot ominaisuuden ja kaikki tarpeellinen löytyy. Musiikki soitinta o helppo käyttää ja muutenkin hyvä kokonaisuus.. jos jotain huonoa täytyy sanoa niin valikkoa on alkuun vaikee selata kun meinaa aina ottaa sen käyttöön.. ja musiikki soitintakin on helppo selata volume näppäinten avulla :) että jos uutta puhelinta tosta hintaluokasta niin ehdoton valinta (Y)

hhei, minäkin olisin samoisesta puhelimesta kiinnostunut, tuleeko puhelimen mukana sellaista tikkua (mikä on mahdollisesti kiinni puhelimessa) ettei tarvitsisi sormella tätä kosketusnäyttöö käyttää!

Kiitti vastauksest etukätee : )

• avun tarpeessa

Yhtenä päivänä musiikkisoitin ei enää soittanut lataamiani biisejä... kun yritti laittaa päälle niin sanoo vain, että TIEDOSTOA EI OLE. Osaako joku auttaa!!!!

• puu-sale
        avun tarpeessa kirjoitti:

Yhtenä päivänä musiikkisoitin ei enää soittanut lataamiani biisejä... kun yritti laittaa päälle niin sanoo vain, että TIEDOSTOA EI OLE. Osaako joku auttaa!!!!

tarkista oletko poistanut kappaleen tiedoston. lukeeko lataamasi biisin nimi harmaalla tekstillä musiikki kirjastossa? jos on olet poistanut tiedoston jostain.muuten en osaa auttaa

• mikitggtgtg
        kdssdcjkl kirjoitti:

hhei, minäkin olisin samoisesta puhelimesta kiinnostunut, tuleeko puhelimen mukana sellaista tikkua (mikä on mahdollisesti kiinni puhelimessa) ettei tarvitsisi sormella tätä kosketusnäyttöö käyttää!

Kiitti vastauksest etukätee : )

Ei tuommoseen tule.

• Samsung s5230

Mulla on kyseinen puhelin ja se on hintansa väärti.

• jebaafaffdf

hmmm pitäisköhän ostaa...? ku jossai luki et siinä on surkee kamera ja äänen toisto.. onko totta??

• hintansa arvoinen!
        jebaafaffdf kirjoitti:

hmmm pitäisköhän ostaa...? ku jossai luki et siinä on surkee kamera ja äänen toisto.. onko totta??

Ei pidä paikkansa.
        8 megapikselin kamera on ihan LAADUKAS!.

• LIberian Girl
        hintansa arvoinen! kirjoitti:

Ei pidä paikkansa.
        8 megapikselin kamera on ihan LAADUKAS!.

Öö..siinä ei oo 8mp kameraa.. vaan joku 3,tai 3.1 tms.
        Ja sitten,siinä ei tuu tikkua..toimii sormilla

• osterii
        LIberian Girl kirjoitti:

Öö..siinä ei oo 8mp kameraa.. vaan joku 3,tai 3.1 tms.
        Ja sitten,siinä ei tuu tikkua..toimii sormilla

Voiko siihen ostaa tikkua ku mä tilasin sen 5päivää sitte ni saako siihen ostettua tikun? jos tiedät sano!

• joku158
        osterii kirjoitti:

Voiko siihen ostaa tikkua ku mä tilasin sen 5päivää sitte ni saako siihen ostettua tikun? jos tiedät sano!

cdon.comissa on se pen omnia stylus kynä....

• luurittelija
        osterii kirjoitti:

Ei tarvii mitään tikkua.

• Sam Sungvist
        osterii kirjoitti:

snadin kynänpätkän, jossa kumi päässä ( käytetään siis kumipäätä, ei toista ).

• kojiughatw
        jebaafaffdf kirjoitti:

Ei ole!mulla on kyseinen kännykkä ja rakastan sitä.kamera on hyvä ja jne♥

• jokoki
        kojiughatw kirjoitti:

Ei ole!mulla on kyseinen kännykkä ja rakastan sitä.kamera on hyvä ja jne♥

Onks se kamera hyva.? Onko ohjelmisto ok? Saako paivityksia.?

• tsubbaduu
        jebaafaffdf kirjoitti:

EI OO TOTTA!!!!!!!

mun kamul on samanlainen ja siin on best kamera ja EI ÄÄNEN TOISTOO

AION OSTAA JA MUN KAMUTKI :D :) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• :):):):):)

Nii onk tos semmone lukitus, et jos se on taskus ni tekeek se omiaa??

• :.:.:.:

On lukitus :)

• samsungs5230onhyvä

painaa nappii niin menee lukkoon ja kun pitää nappii pohjas se aukee

• x

onk toi kyseinen puhelin heikko et meneek se heti rikki, jos se esim. tipp
      uu?????

• Samsungia...

Mulla on lentäny kyseinen puhelin laattalattialle kymmeniä kertoja. Ei oo hajonnu, mut takakansi on löystyny (oon ränkänny sitä :D) et aina irtoo ja akku lentää mukana..

• jemppo

Eikös siinä ole 3,2:n megapixelin kamera, ei 8?!

te keillä jo kyseinen puhelin on, mistä ostitte? Paljon makso? Onko kynä mukana? :>
      Muitakin kokemuksia haluisin kuulla ! :>

• sanksii_:)

Joo siin on 3.2 mega kamera, siin ei tuu tikkua mukana, mutta muuten kyllä paras kännykkä minkä olen ostanut. Kosketusnäyttö toimii hyvin. Tietokoneeseen en ole saanut bluetoothilla yhteyttä, mutta usb-johto on sitä varten. Ja siinä on sellainen lukitus, ettei se pääse tekemään omiaan. Ostin sen gigantista, ja maksoi 179€, ei ollut kuin pinkkejä, mutta mitä haittaa.

• jemppo
        sanksii_:) kirjoitti:

Joo siin on 3.2 mega kamera, siin ei tuu tikkua mukana, mutta muuten kyllä paras kännykkä minkä olen ostanut. Kosketusnäyttö toimii hyvin. Tietokoneeseen en ole saanut bluetoothilla yhteyttä, mutta usb-johto on sitä varten. Ja siinä on sellainen lukitus, ettei se pääse tekemään omiaan. Ostin sen gigantista, ja maksoi 179€, ei ollut kuin pinkkejä, mutta mitä haittaa.

jes! tosi kiva! ^^ onko siula ollu mite pitkää? ootko huomannu miinuksia?
        menen kyllä heti ens kuun alussa ostamaan sen ! taitaa olla halvin paikka täällä et mistä saa ihan paikanpäältä ostettua! :> expertiltä ja mustasta pörssistä kävin kyselee nii maksas tilaamalla jonku 189-195.
        Mites onks siinä se et kun soitat johonkii, nii siin on tunnistin ja menee automaattisesti näyttö mustaks ettei poskella pysty painelee nappuloita vahingossa? :p Jostain luin tälläsestä, mutta en muista koskiko tuota kännyä. ^^

ainii, oliko muute siel gigantissa teillä jotai mallikappaletta et pääs testailee kunnolla? :>

• makkku
        jemppo kirjoitti:

menen kyllä heti ens kuun alussa ostamaan sen ! taitaa olla halvin paikka täällä et mistä saa ihan paikanpäältä ostettua! :> expertiltä ja mustasta pörssistä kävin kyselee nii maksas tilaamalla jonku 189-195.
        Mites onks siinä se et kun soitat johonkii, nii siin on tunnistin ja menee automaattisesti näyttö mustaks ettei poskella pysty painelee nappuloita vahingossa? :p Jostain luin tälläsestä, mutta en muista koskiko tuota kännyä. ^^

ainii, oliko muute siel gigantissa teillä jotai mallikappaletta et pääs testailee kunnolla? :>

mäkin kävin ton puhelimen ostamassa kun expertillä oli tarjouksessa 149€ ja kaupan päälle vielä tuli ''Harry Potter ja feeniksin kilta'' leffa :) oon tosi tyytyväinen ja lämpimästi suosittelen kaikille! :) tikkua ei tuu mukana (multa semmonen jo kotoa löyty) mutta kannattaa ostaa semmoinen suojakalvo näytölle niin ei se sormellakaan käytttäminen hullumpaa ole! :)

• mustapörssi159e
        makkku kirjoitti:

mäkin kävin ton puhelimen ostamassa kun expertillä oli tarjouksessa 149€ ja kaupan päälle vielä tuli ''Harry Potter ja feeniksin kilta'' leffa :) oon tosi tyytyväinen ja lämpimästi suosittelen kaikille! :) tikkua ei tuu mukana (multa semmonen jo kotoa löyty) mutta kannattaa ostaa semmoinen suojakalvo näytölle niin ei se sormellakaan käytttäminen hullumpaa ole! :)

Tyytyväinen että ostin kyseisen puhelimen! vasta päivän ollu käytössä mut tosi helposti oppii käyttämää eikä viel ainakaa oo mitään valittamista. olisi pari kysymystä jos joku osaisi vastata: eli mistä niitä suojakalvoja voi ostaa? ja sit jos joku kyseisen puhelimen omistaja osaa kertoa et vasemmassa yläkulmassahan on taajuuspalkit niin mitä tarkoittaa jos sen vieressä on sinisessä neliössä E kuva, tarkoittaako se että se on netissä (ettei vaan tulis isoo laskuu) vai mitä tämä tarkoittaa ja miten sen saisi pois jos se on se netti yhteys?

• E=Edge
        mustapörssi159e kirjoitti:

Tyytyväinen että ostin kyseisen puhelimen! vasta päivän ollu käytössä mut tosi helposti oppii käyttämää eikä viel ainakaa oo mitään valittamista. olisi pari kysymystä jos joku osaisi vastata: eli mistä niitä suojakalvoja voi ostaa? ja sit jos joku kyseisen puhelimen omistaja osaa kertoa et vasemmassa yläkulmassahan on taajuuspalkit niin mitä tarkoittaa jos sen vieressä on sinisessä neliössä E kuva, tarkoittaako se että se on netissä (ettei vaan tulis isoo laskuu) vai mitä tämä tarkoittaa ja miten sen saisi pois jos se on se netti yhteys?

E taitaa tarkoittaa Edge-verkkoa!. ;)

• :)
        makkku kirjoitti:

mistä suojakalvon sais ostettua, vai pitääkö tilata netistä?

• =)))

oon saamassa sen samsung s5230 joulu lahjaks nii voiko siihen laittaa suojakoodin??ja sitten käykö siihen ihan tavan 2gd muisti kortti??=))))

• hhjggh
        makkku kirjoitti:

Nyt tommosia on gigantissa 139EUROO!!! Mä ostan ainaki huomen :)

• minävaanoontäällä
        E=Edge kirjoitti:

E taitaa tarkoittaa Edge-verkkoa!. ;)

Nii mikä on se edge verkko. Maksaako se? Kannattaako ostaa tuo puhelin? Onko hyvälaatuinen ettei mee paskaks heti ekan käytön jälkeen.

• jjokuvaa

mää ostin prismasta ja makso 129 € , tosin ei ollut silloin valkoisena, joten jouduin odottamaan pari päivää.
        hyvä kännykkä on.

• harjoittele kyl se s

kyllä toimii on pistettävä buutuutti tikku koneeseen ja näpsäytä hiiren vasemmalla kuvaketta silloin aukeaa sivu ja näpsäytä vastaanota tiedosto tai lähetä tiedosto, kännyssä pitää olla bluutuutti päällä hyvin pelittää ja jos sulla on lisä muistikortti aseta se massa muistiksi.

• samsungityttö

No nyt se puhelin löytyy Gigantin kaupasta tai Gigantin nettikaupasta torstaina 8.9 hintaan 59 €!!kannattaa ostaa silloin!minä ainakin aion hankkia kun kauppias sanoi sitä laadukkaaksi ja hyväksi.

• kylpyankka1
        mustapörssi159e kirjoitti:

joo mullakin se tulee sen jälkeen ku on ollu netis mut se varmaan tarkottaa et se on netti on valmis (ei mulla ota laskuu)

• kylpyankka1
        =))) kirjoitti:

oon saamassa sen samsung s5230 joulu lahjaks nii voiko siihen laittaa suojakoodin??ja sitten käykö siihen ihan tavan 2gd muisti kortti??=))))

siihen menee 2 4 8 muistikortti 8 maksimi

• kylpyankka1
        jjokuvaa kirjoitti:

mää ostin prismasta ja makso 129 € , tosin ei ollut silloin valkoisena, joten jouduin odottamaan pari päivää.
        hyvä kännykkä on.

hobbyholis makso 89 aika halpa hyvin toimii

• halpa :)
        jemppo kirjoitti:

nyt on sellanen alennus meillä päin että kyseinen puhelin 59e ! mutta 50 kpl erä :/

• Kalle kaiken tietää
        minävaanoontäällä kirjoitti:

Nii mikä on se edge verkko. Maksaako se? Kannattaako ostaa tuo puhelin? Onko hyvälaatuinen ettei mee paskaks heti ekan käytön jälkeen.

Onko se E merkki punainen? Jos se on punainen niin sillon se on netissä, jos se on taas sininen niin ei ole netissä.

tietääkö kukaan mistä niitä tikkuja sais, ja paljonkohan ne nuin suurinpiirtein maksaa? (:
      olen ite ostamassa kyseistä kännykkää..

• tikkuja

pixmaniasta saa ainakin tilattua tikkuja.. Itsekkin ajattelin ostaa kyseisen puhelimen heti joulun jälkeen :) tikun hinta taisi olla 8e.

• samsssa
        tikkuja kirjoitti:

pixmaniasta saa ainakin tilattua tikkuja.. Itsekkin ajattelin ostaa kyseisen puhelimen heti joulun jälkeen :) tikun hinta taisi olla 8e.

ostin just ton s5230 ja on aivan uskomaton! =)
        erittäin hhyvä grafiikka, hyvä kamera ja jopa elokuvien katselu toimii!
        suosittelen tätä erityisesti niille jotka haluavat kännykästä monipuolisen ja tehokkaan!
        erilaisia toimintojakin on valtavasti! itse ostin pinkin mutta värejä löytyy myös valkoinen ja musta!
        Kannatan!!!!!!!

• Onnellinen Omistaja
        samsssa kirjoitti:

ostin just ton s5230 ja on aivan uskomaton! =)
        erittäin hhyvä grafiikka, hyvä kamera ja jopa elokuvien katselu toimii!
        suosittelen tätä erityisesti niille jotka haluavat kännykästä monipuolisen ja tehokkaan!
        erilaisia toimintojakin on valtavasti! itse ostin pinkin mutta värejä löytyy myös valkoinen ja musta!
        Kannatan!!!!!!!

Hyvä ostos on.

• =)

Jämsän puhelin varusteesta saa HYVÄ LAATUISIA kosketus näyttö kyniä (n15e)

• A.S.

Kannatan, itsellä on samanlainen..

• Hyvä Puhelin

Serkulla ku olin nii rämppäsin vähä sitä SUOSITTELEN :) Itel on s5600 samsung ko ei jaksa enää niitä nokian sardiinipurkkeja ;)

• juuu-uu

itelläni on se pinkin värinen, ihan mahtava, kaikki toimii ja on tippunukki pari kertaa mut ei oo menny miksään, yks kerta tippu lumihankeeni :D, mut ei käyny mitää. Helppo käyttää, ja sen kaapelin kaut, ku voi helpost siirtää musaa koneelt, ni ku sen laittaa koneeseen, ni puhelin ottaa virtaa ja lataa samal. aik kätevää :DD. Gigantis saa jopa 150e, ite ostin sielt, ja takuu siel on 2 vuotta. Et mä ainakii ostin sielt. Et tää on ehkä parhain ostos minkä oon puhelimist ostan.

• Vittuuntunut

Muuta paskaa tuosta puhelimesta en keksi kuin että ei saa ainakaan mun läppäriin kiinni... ei jotenki vaa pysyt asentaa tota tähän mun läppärille ja sit sanoo että pitäs kysyä puhelimen valmistajalta apua tuohon, mistä vitusta minä sen valmistajan tänne repasen asenteleen sitä tähän koneeseen?! En oo saanu musiikkia puhelimeen, tai videoita koneelle. Vituttaa!

• Eve-91

Voisko joku auttaa kun en saa kyseisen puhelimen takakuorta auki? ei liiku mihinkään. Auttakaa!

• GÖSÄÄÄM

en miekään saanu koneelle mitää mitä kännys on :/ ja ku on miniläppäri ( ei levyasemaa ) ni siin tulee joku levy mukana mut mites sen asennat ku ei oo levyasemaa -,-

• GÖSÄÄÄM
        Eve-91 kirjoitti:

Voisko joku auttaa kun en saa kyseisen puhelimen takakuorta auki? ei liiku mihinkään. Auttakaa!

Helppoo on :) voin linkittää : http://www.youtube.com/watch?v=HDBILZI7bpw :) mie ainaki sain iha ekakerralla, vaikka oon tämmönen amatööri, ihme kyllä. : D

• levyasemana
        GÖSÄÄÄM kirjoitti:

en miekään saanu koneelle mitää mitä kännys on :/ ja ku on miniläppäri ( ei levyasemaa ) ni siin tulee joku levy mukana mut mites sen asennat ku ei oo levyasemaa -,-

Jos puhelimen on asennettu muistikortti, näkyy se ulkoisena levyasemana ainakain Vistan Resurssienhallinnassa. Tämä riittää kuvien ja musiikin siirtämiseen.

Rompulla on Samsung New PC Studio -ohjelmisto, joka mahdollistaa puehlimen muidenkin ominaisuuksein käytön PC:ltä käsin.

• Väkivallalla pärjää
        GÖSÄÄÄM kirjoitti:

Helppoo on :) voin linkittää : http://www.youtube.com/watch?v=HDBILZI7bpw :) mie ainaki sain iha ekakerralla, vaikka oon tämmönen amatööri, ihme kyllä. : D

Mutta vaatii uskomattomasti voimaa.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9393457

Ainakaan tyttöystäväni ei saanut sitä auki. Mä sain about 15 minuutin ähkimisellä ja sormien ja pinnan pesemisellä, että kitka paranee. Muttta voimaa tarvitaan niin paljon että luulisi koko puhelimen hajoavan.

• kylpyankka1
        Eve-91 kirjoitti:

paina etupäästä ja samal työnnä tai kato ohjekirja

• Samsungi
        Väkivallalla pärjää kirjoitti:

Mutta vaatii uskomattomasti voimaa.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9393457

Ainakaan tyttöystäväni ei saanut sitä auki. Mä sain about 15 minuutin ähkimisellä ja sormien ja pinnan pesemisellä, että kitka paranee. Muttta voimaa tarvitaan niin paljon että luulisi koko puhelimen hajoavan.

Mä teen sillain jos sattuu olemaan jäykkä, et laitan sen kapulan kämmenien väliin ja ja kädet niinku reisien välii ja puristan kämmenet ja liikutan käsiä eri suuntii.. Irtoo.

• Ei S5230:tä minulle

Muuten kiinnostava, mutta hitaan datayhteyden takia S8000 on selvästi parempi. GSM-data ja EDGE ovat jostain syvältä. Harmi, hinnan puolesta tuo olisi ollut kiinnostava.

• kiraonparas

tilasin eilen pinkin s5230:an, ja oon netistä lukenu ihmisten mielipiteitä ja suurin osa on ollu positiivistä palautetta :)) ainoo mikä mua vähän ärsyttää on se et tikkuu ei oo mukana, mut muuten en pysty sanomaan ku se ei oo vielä tullu.
      129.90 pixmania.com:ista ALV tai postituskulut vai mikä nyt olikaan, 10 €

• _heli__

Kannattaako ostaa? Paljon maksaa soneralla. Kertokaa heti ku tiedätte. ja kannattaako ostaa netistä ku esim pixmaniassa on 129e että kannattaako sieltä ostaa??????

• eeeellllllllli
        _heli__ kirjoitti:

Kannattaako ostaa? Paljon maksaa soneralla. Kertokaa heti ku tiedätte. ja kannattaako ostaa netistä ku esim pixmaniassa on 129e että kannattaako sieltä ostaa??????

eve// Kato you tubesta miten kannen saa auki. siellä on video.

• heo
        _heli__ kirjoitti:

Gigantissa myydään kyseistä puhelin 129 eurolla, etttä ehkä kandee ostaa sieltä kuin netistä, koska netistä tulee usein postikulut... )=

• 154352345
        heo kirjoitti:

Gigantissa myydään kyseistä puhelin 129 eurolla, etttä ehkä kandee ostaa sieltä kuin netistä, koska netistä tulee usein postikulut... )=

Miten siis on näytön likaantumisen laita kosketusnäytöllisissä yleensäkin? Suojakalvon tarve? Mistä niitä saa? Kuin helposti näyttö naarmuuntuu? Ja sitten tuosta mp3:sta tässä kännykässä. Mahtuuko kännykkään siis musiikkia ilman, että joutuu ostamaan "muistikortin" siihen? Tuleeko jokin kortti mukana? Jos ei, niin paljonko maksaa?
        Hirveä hinku ois tuommonen känny saada :)

• Nemonemonenn
        154352345 kirjoitti:

Miten siis on näytön likaantumisen laita kosketusnäytöllisissä yleensäkin? Suojakalvon tarve? Mistä niitä saa? Kuin helposti näyttö naarmuuntuu? Ja sitten tuosta mp3:sta tässä kännykässä. Mahtuuko kännykkään siis musiikkia ilman, että joutuu ostamaan "muistikortin" siihen? Tuleeko jokin kortti mukana? Jos ei, niin paljonko maksaa?

Itse ostin suojakalvon ja se suojaakin näyttöä hyvin.
        Ei ole tullut vielä naarmuja (2 kk vanha ja kovassa käytössä).
        Suosittelen ostamaan muistikortin, 4 gt:n maksaa n. 25 e. Ilman sitä ei mahdu kuin pari biisiä.

Olen tosi tyytyväinen, ihana puhelin. :)

• skua
        Nemonemonenn kirjoitti:

Itse ostin suojakalvon ja se suojaakin näyttöä hyvin.
        Ei ole tullut vielä naarmuja (2 kk vanha ja kovassa käytössä).
        Suosittelen ostamaan muistikortin, 4 gt:n maksaa n. 25 e. Ilman sitä ei mahdu kuin pari biisiä.

Olen tosi tyytyväinen, ihana puhelin. :)

Oon kattonu videoita youtubesta kyseisestä puhelimesta. Johtuuko asetuksista vai mistä, että jossain puhelimissa näkyy valikon oikeassa yläkulmassa nuoli, josta pääsee toiseen valikkoon, jossa on sovelluksia yms. Tässä video jossa näkyy nuoli:http://www.youtube.com/watch?v=awz8Dw-sdGQ&NR=1

• skua
        skua kirjoitti:

Oon kattonu videoita youtubesta kyseisestä puhelimesta. Johtuuko asetuksista vai mistä, että jossain puhelimissa näkyy valikon oikeassa yläkulmassa nuoli, josta pääsee toiseen valikkoon, jossa on sovelluksia yms. Tässä video jossa näkyy nuoli:http://www.youtube.com/watch?v=awz8Dw-sdGQ&NR=1

Oon kattonu videoita youtubesta kyseisestä puhelimesta. Johtuuko asetuksista vai mistä, että jossain puhelimissa näkyy valikon oikeassa yläkulmassa nuoli, josta pääsee toiseen valikkoon, jossa on sovelluksia yms. Tässä video jossa näkyy nuoli: http://www.youtube.com/watch?v=awz8Dw-sdGQ&NR=1

• ostaisko nokian
        skua kirjoitti:

Oon kattonu videoita youtubesta kyseisestä puhelimesta. Johtuuko asetuksista vai mistä, että jossain puhelimissa näkyy valikon oikeassa yläkulmassa nuoli, josta pääsee toiseen valikkoon, jossa on sovelluksia yms. Tässä video jossa näkyy nuoli: http://www.youtube.com/watch?v=awz8Dw-sdGQ&NR=1

vajaan vuoden puhelin käytössä ja nyt ei toimi, näyttö ei huoli mitään toimintoja, eli takakansi auki ja akku irti, nyt ei saa edes pin-koodia näpyteltyä....ei kovin lupaavalta näytä. muuten ollut tyytyväinen puhelimeen, mut yhtäkkiä alkoi tämä. eli mars huomenna expertille. takuukuittia ei tietty löytynyt mistään...mut sehän on ihan oma vika.

• joku333
        ostaisko nokian kirjoitti:

vajaan vuoden puhelin käytössä ja nyt ei toimi, näyttö ei huoli mitään toimintoja, eli takakansi auki ja akku irti, nyt ei saa edes pin-koodia näpyteltyä....ei kovin lupaavalta näytä. muuten ollut tyytyväinen puhelimeen, mut yhtäkkiä alkoi tämä. eli mars huomenna expertille. takuukuittia ei tietty löytynyt mistään...mut sehän on ihan oma vika.

musiikki ominaisuuksista miten musa tuosta kajarista kuuluu ?? löytyykö siitä tarpeeksi desibelejä että musiikin kuulee vaikka olisi kaveri porukka ympärillä puhumassa niikun "selvästi"

• ettäniin
        joku333 kirjoitti:

musiikki ominaisuuksista miten musa tuosta kajarista kuuluu ?? löytyykö siitä tarpeeksi desibelejä että musiikin kuulee vaikka olisi kaveri porukka ympärillä puhumassa niikun "selvästi"

^Minun puhelimessa ei ainakaan toimi soitin (tai radio, soitinta en ole edes kokeillut kun ei oile käyttöä) ilman että kuulokkeet on kiinni.

• samsungityttö
        154352345 kirjoitti:

Siinä paketissa tulee mukana 2 suojakalvoa mutta niitä ei ole pakko käyttää koska näyttö ei helposti likaanny, mutta jos on rasvaiset TAI likaiset sormet niin sitten tietenkin.Kannattaa hankkia Gigantista, saa halvalla 8.9.2011 torstaina.
        Ja kai sinne puhelimeen mahtuu ainakin yksi biisi mutta kannattaa ostaa muistikortti, ne maksaa jotain 8-15 €

• jepssiis

nyt 119e onko qwerty hyvä

• joomoi

mulla ois hei myös kysymyksiä tästä puhelimesta ku sain tän eilen ja pari juttua ihmetyttää...

1. menin nettii tuolla puhelimella ja sinne näytön yläkulmaa jäi se G merkki, ni kysyisinki et miten sen saa sieltä pois?

2. tää kuulostaa tyhmältä mut toi puhelin näyttää jotenki lelulta sillee ku se on niin hemmetin kevyt ja toiseks ku menee valikkoon ni ne kuvakkeet näyttää iha etse ois joku lelupuhelin : o ni onko teil muilla se semmonen?

3. miks tekstiviestiääntä ei voi vaihtaa ollenkaa?

4. miks se taustakuva menee sillee tyhmästi kolmeen osaan ja saako sitä laitettuu sillee ettei se menis sellaseks? ku en voi laittaa koneelta otettuja kuvia taustakuviks ku ne menee siihe sillee typerästi..

• sam sung
        joomoi kirjoitti:

mulla ois hei myös kysymyksiä tästä puhelimesta ku sain tän eilen ja pari juttua ihmetyttää...

1. menin nettii tuolla puhelimella ja sinne näytön yläkulmaa jäi se G merkki, ni kysyisinki et miten sen saa sieltä pois?

2. tää kuulostaa tyhmältä mut toi puhelin näyttää jotenki lelulta sillee ku se on niin hemmetin kevyt ja toiseks ku menee valikkoon ni ne kuvakkeet näyttää iha etse ois joku lelupuhelin : o ni onko teil muilla se semmonen?

3. miks tekstiviestiääntä ei voi vaihtaa ollenkaa?

4. miks se taustakuva menee sillee tyhmästi kolmeen osaan ja saako sitä laitettuu sillee ettei se menis sellaseks? ku en voi laittaa koneelta otettuja kuvia taustakuviks ku ne menee siihe sillee typerästi..

Asetukset->Puhelinprofiilit->Käyttämäsi profiilin kohdalta tyrki alikessun natsoja->
        Ylhäältä alasvetovalikosta vaihda Uudet viestit ja töni Viestin merkkiääni, plokkaa alhaalta Äänet->Soittoäänet.
        Alat nautiskelemaan äärettömän monipuolisesta tarjonnasta, heh-heh...
        Tallenna haluamasi, minä olin aivan liekeissä Animato Tonesta ( jukra, tunnistaakohan joku mut nyt ).

• joomoi
        sam sung kirjoitti:

Asetukset->Puhelinprofiilit->Käyttämäsi profiilin kohdalta tyrki alikessun natsoja->
        Ylhäältä alasvetovalikosta vaihda Uudet viestit ja töni Viestin merkkiääni, plokkaa alhaalta Äänet->Soittoäänet.
        Alat nautiskelemaan äärettömän monipuolisesta tarjonnasta, heh-heh...
        Tallenna haluamasi, minä olin aivan liekeissä Animato Tonesta ( jukra, tunnistaakohan joku mut nyt ).

kiitos vastauksesta tuohon kolmosee : ), olis vielä kiva saada vastaus noihi muihinki ja sit viel lisäkysymys: ne kuulokkeet jotka tuli sen puhelimen mukana, ni miks niissä se toinen johto on pidempi kun toinen? siis jos ymmärrätte mitä tarkotan, ku se toinen johto on hirveen pitkä ja toinen tosi lyhyt...

• arz
        joomoi kirjoitti:

kiitos vastauksesta tuohon kolmosee : ), olis vielä kiva saada vastaus noihi muihinki ja sit viel lisäkysymys: ne kuulokkeet jotka tuli sen puhelimen mukana, ni miks niissä se toinen johto on pidempi kun toinen? siis jos ymmärrätte mitä tarkotan, ku se toinen johto on hirveen pitkä ja toinen tosi lyhyt...

Siis nykyään monessa puhelimessa tulee mukana kuulokkeet, joita toinen on pidempi ja toinen lyhempi, ei niiden kanssa ole mitään ongelmaa! ne vaan pitää laittaa korvvin ja kuunnella.
        Ja tosiaan se lelumaisuus on ihan kaikilla samnlainen, mutta senkin saat vaihdettua, ja jos oot yhtään tutustunut tai kattonu videoita puhelimesta ennen ostoa, niin tietäisit että se kolminaisuus kuuluu puhelimen ominaisuuksiin ja minkä takia se erottuu muista!

• Samasönki
        arz kirjoitti:

Siis nykyään monessa puhelimessa tulee mukana kuulokkeet, joita toinen on pidempi ja toinen lyhempi, ei niiden kanssa ole mitään ongelmaa! ne vaan pitää laittaa korvvin ja kuunnella.
        Ja tosiaan se lelumaisuus on ihan kaikilla samnlainen, mutta senkin saat vaihdettua, ja jos oot yhtään tutustunut tai kattonu videoita puhelimesta ennen ostoa, niin tietäisit että se kolminaisuus kuuluu puhelimen ominaisuuksiin ja minkä takia se erottuu muista!

Mistä ootte muute saanu toho puhelimee viedoita ite en oo löytäny mistää?

joomoi kirjoitti:

Kun toinen kuuloke on pidempi kuin toinen niin se pidempi kierretään niskan kautta korvaan:) toivottavasti ymmärsit. Eli laitat sen lyhemmän normaalisti korvaan ja pidempi tulee niskan takaa toiseen korvaan. Tarkotuksena on esim. kun lähdet lenkille kuulokkeet eivät tipu yhtä helposti kuin normaalisti.

• SamSunG
        arz kirjoitti:

Itteläni on samsung puhelin, se on tosi huono! en saa otettuu kun jt 20 kuvaa ja videoita ei ole kun1 joka kestää 1minuutin. , ja kun menee nettiin se on niin hidas että puhelin sammuu. nää on niin huonoja..

• ...

Ihan ok käyttää. Ostin joulun aikaan ja viime viikolla vein huoltoon, kun ei enään ottanut kosketuksia vastaan.

• XDXDXDXDXDX

Ostakaa miellummi c3300, paljo parempi. Siinä tulee se tikkuki mukaa ja halvempiki puheli

• Jonnnnna1
        XDXDXDXDXDX kirjoitti:

Ostakaa miellummi c3300, paljo parempi. Siinä tulee se tikkuki mukaa ja halvempiki puheli

Meneekö helposti rikki jos vaikka tippuu lattialle, tai meneekö muuten vain helposti rikki/kuinka kestävä? Mä kun oon tällanen sähläri ja aina pudotan kaiken lattialle tai muuten vaan säädän. Onko näppäilukko? Kiva jos pitää vaikka taskussa ja sitte itekseen soittelee kaikille.. :D Ja onko helppo oppia käyttämään?

• harmistunut

jepjep. helppo käyttää juu.. itellä meni kans eilen mykäks.. ei ote koketuksia eikä muitakaan komentoja vastaan. ja ollut vain noin vuoden normaalissa käytössä.. nyt tuntuu vähän siltä näiden samsungien kanssa, että se on vuos ja *poks!* puhelin sanoo sopimuksen irti.. harmi vaan, sillä mä olen kyllä tykänny varsinkin tästä S5230 mallista. tämänki puhelimen toimittaisin kyllä huoltoon, mutta turun seudulla salo on lähin, ja siellä joku tutkimusmaksu on 58e.. ja siihe sitte päälle varmaan muut kulut.. että en sitte tiiä, viittenkö viiä huoltoon, kun puhelin on nykyään jo niin halpa, että ennen sen 60e käyttää vaikka uuteen malliin..

• En suosittele c3300
        XDXDXDXDXDX kirjoitti:

Mun jätti sormille liian pieni.

• luurittelija

Osaako ilmoittaa uudesta postista ja mitä asetuksia on?

Tuntuu olevan TODELLA huonosti tietoa netissä näistä asioista. ;(

• Luurittelija

Toimiiko tossa Skype ja YouTube?

• kylpyankka1

skypestä en tiiä youtube toimii eikä pätki

• Samsung sähköposti
    • Kysymys vaan

Saako tuossa puhelimessa jotenkin piilotettua ne JAVA napit sieltä "alareunasta", kun niitä ei kerran Operan kanssa mihinkään tarvita?

• OperaFani

Eli pitää ilmeisesti asentaa joku eri versio Operasta. Mutta mistä sen saa?

• IT-Gurutus
        OperaFani kirjoitti:

Eli pitää ilmeisesti asentaa joku eri versio Operasta. Mutta mistä sen saa?

Napit saa pois joko räätälöimällä sovellusta, tai räätälöimällä puhelimen firmistä. Kumpikaan vaihtoehdoista ei ole tavallisen kadutallaajan optio. Mutta sopii hyväksi tehtäväksi esim. kunnon nörtille.

• Tarpeeksensa saanut

Kokemusta laitteesta löytyy, enkä voi parhaalla tahdollanikaan suositella. Nimittäin ongelmatilanteissa asiakaspalvelu ja tukitoiminta on todella heikkoa. Ei edes alkeellisiin ongelmiin saa apua, ja pikkuongelmilla rahastetaan rankasti! Kaiken kokemani jälkeen en taida tuohon merkkiin enään kajota.

• 32

Heitän tänne tämän kysymyksen, eli mulla on tämä kyseinen luuri ja olen siihen ottanut nyt käyttöön saunalahden mobiililaajakaista perus palvelun.
        Saunalahden sivuilla näkyy että palvelu on jo käytösssä, mutta sitten mulle tuli mieleen että pitääkö se mobiililaajkaista asentaa jotenkin erikseen tuohon mun puhelimeen vai onko se suoraan käytettävissä ilman asennuksia? Joku viisaampi jos viitsisi mulle valaista asiaa ja mahdollisesti antaa ohjeita jos se mobiililaajakaista pitää erikseen puhelimen asetusten kautta ottaa käyttöön.

• SQueen
      • niisseoeooeoeoeoe

Tee ite semmonen tikku vaikka kuulakärkikynästä, tikkarin tikusta, tai vaikka vanupuikosta, jne...

Itellä on nyt ollu kyseinen luuri n.3 vk ja eikä oo moitteen sanaa.
        Ihan ok kamerakin, vaikka sitä on haukuttu paskaks.

Tossa vielä mun video kyseistä luurista, pistäkää kommenttia: http://www.youtube.com/watch?v=Pr46mAiLwIA

• niisseoeooeoeoeoe kirjoitti:

Tee ite semmonen tikku vaikka kuulakärkikynästä, tikkarin tikusta, tai vaikka vanupuikosta, jne...

Itellä on nyt ollu kyseinen luuri n.3 vk ja eikä oo moitteen sanaa.
        Ihan ok kamerakin, vaikka sitä on haukuttu paskaks.

Tossa vielä mun video kyseistä luurista, pistäkää kommenttia: http://www.youtube.com/watch?v=Pr46mAiLwIA

Ei kannata ostaa, jos käyttötarkoitus on netissä oleminen.....

• nainen879898
        vapunen kirjoitti:

Ei kannata ostaa, jos käyttötarkoitus on netissä oleminen.....

eipä se netti ole ollenkaa niin hidas mitä luulet.
        gprs yhteys on ihan ok, edge on taas lähes yhtä nopea kun 3g.

Ja tietokone on netin käyttöä varten, ei kännykkä....

• nainen879898 kirjoitti:

eipä se netti ole ollenkaa niin hidas mitä luulet.
        gprs yhteys on ihan ok, edge on taas lähes yhtä nopea kun 3g.

Ja tietokone on netin käyttöä varten, ei kännykkä....

Edgen maksiminopeus on 236,8 kb/s ja 3G vastaavasti jopa 14,4 Mbit/s eli ero on tosi suuri. Edgen hitauden huomaa kyllä, jos käy raskailla nettisivuilla ja katsoo Youtube videoita....

• eljii
        vapunen kirjoitti:

Edgen maksiminopeus on 236,8 kb/s ja 3G vastaavasti jopa 14,4 Mbit/s eli ero on tosi suuri. Edgen hitauden huomaa kyllä, jos käy raskailla nettisivuilla ja katsoo Youtube videoita....

? virallinen tieto paristakin lähteestä että ei tue 3G:tä ?

• eljii kirjoitti:

? virallinen tieto paristakin lähteestä että ei tue 3G:tä ?

Samsung S5230 puhelin ei tue 3G, eikä sitä saa tukemaan....

• haluaa tietää

Ostin kyseisen puhelimen gigantista lauantaina ja siinä luki että 2-3 arkipäivää mutta ei oo vielkään tullu?
      Kuinkahan kauan siiinä kestää et se tulee?

• Älä hätäile... kyllä se sieltä tulee.....

• 1234564

Älä hätäile paskaa kannattaa odottaa!

• Ostin kyseisen

Ostin kyseisen puhelimen. On ollut vain muutaman tunnin käytössä. Ja hyvältä näyttää. Ja tikkua ei tuu.

• suojakalvo?

Tilasin justiinsa Pixmaniasta Samsung s5230 puhelimen, mutta mistä saa hyvän ja laadukkaan suojakalvon????

• Juhan GT-S5600

Omassa S5600 on martin fields:in kalvo jonka tilasin netistä, todella hyvä ja helppo laittaa, ei jää ilmakuplia ja sopivan kokoinen. Sitten olis invisible shield:in kalvo jota kehutaan parhaaksi mutta ei kotimaisten juttujen mukaan ole oikeen hyvä (tahmea?!) kosketusnäytössä. Tuollaisen tilasin kun sai zagg:lta pilkkahintaan ihan kokeeksi (ei asennettu). Kolmantena olis brando:n kalvo, edullinen ja hyväksi kehuttu. ei kokemusta!

Voisin myydä ehkä tuon muijalle tilaamani martin fields:in kalvon jos kiinnostaa, siis S5230 sopivan?! Sillä kun tuntuu kestävän nuo halvemmatkin suojat...

• suojakalvo?
        Juhan GT-S5600 kirjoitti:

Omassa S5600 on martin fields:in kalvo jonka tilasin netistä, todella hyvä ja helppo laittaa, ei jää ilmakuplia ja sopivan kokoinen. Sitten olis invisible shield:in kalvo jota kehutaan parhaaksi mutta ei kotimaisten juttujen mukaan ole oikeen hyvä (tahmea?!) kosketusnäytössä. Tuollaisen tilasin kun sai zagg:lta pilkkahintaan ihan kokeeksi (ei asennettu). Kolmantena olis brando:n kalvo, edullinen ja hyväksi kehuttu. ei kokemusta!

Voisin myydä ehkä tuon muijalle tilaamani martin fields:in kalvon jos kiinnostaa, siis S5230 sopivan?! Sillä kun tuntuu kestävän nuo halvemmatkin suojat...

Mitä pyydät kalvosta postikuluineen? Tilasin jo jotkut Insmat näytön suojakalvot netistä, juuri Samsung s5230 sopivat, tiedä sitten, mitä tulee!! :)

• tsubbaduu

LAADUKKAAN SUOJAKALVON :D :) ;)

• TLAN

Hei tietääkö kukaan tai osaako arvioida että kuinka monta tuntia on musiikinkuunteluaika? Ja muutenkin että onko kestävä akku?

• samsungityttö

Akku on tosi hyvä!jos ei tee puhelimella yhtään mitään niin se kestää 800 tuntia eli noin kuukauden ilman latausta, mutta jos koko ajan kattoo jotain videoita tai pelaa niin saattaa joutua lataamaan jo seuraavana päivänä.

• Mahtava känny

Mä kun ostin Expertistä niin maksoi vaan 110e! Ja kun netistä kahtelee nii halvimmilaan sen saa 89e! Parilla kaverillakin on sellanen ja toisella jolla on musta maksoi 110 ja toisella pinkki 99e. Tosin ne on eri liikkeestä joten aina hinnat vaihtelee kaupasta riippuen:)

• 1814

Mitenkä tästä kännystä saa soitettua esim. asiakaspalveluun, jossa pitäisi saada puhelunaikana numeronäppäimet näkyviin jatkovalinnan tekemiseksi.

• rikuli04

asiakas palveluun voi soittaa kun soitat esille tulee numerot

• rikuli04

prismasta saa sen 85 e halpa

• 94 EUROOOO

Aion ostaa tommosen! Tällä hetkellä saa gigantista 94 eurolla!!

• hahaa

:D Nyt sen saa gigantista 49e :DDD

• s5230

saan varmaan tollasen, onko hyvä ala-astetta käyvälle koululaiselle?

Suht.koht hyvä kamera, et ei mkn 2megapixelii, esim joku 3, vähintään?

Muistikorttipaikka?

Kestävä?

Kuinka paljon puhelimessa sisäistä muistia?

Kiitti jos vastaatte (:

• samsungityttö

Hyvä ja laadukas puhelin kouluikäisellekkin.

Hyvä kamera, jotain 3.2 megapixeliä :)

Kyllä on kestävä mutta kastella ei saa eikä saa tiputtaa lumeen.

Muistia on 50 megabittiä, kannattaa ostaa muistitikku jos aiot ladata esim. musiikkia.

:)

• samppaliii

Huooh! Nyt käy kyllä sapettamaan.

Ostin kyseisen puhelimen lokakuun lopussa, ja nyt se käy jo vittuilemaan. Näyttö ottaa komentoja vastaan, mutta kun esimerkiksi painaa valikosta, aukee sivuun se pikavalikko mikälie. Oon yrittänyt kaikkeni, ja nyt kun vähän hakkaa puhelinta niin se toimii sen pari minuuttia. Puhelin on siis ollut ihan normikäytössä, eikä mitään pahempia kolhuja ole saanut. Ärsyttää, koska olen vieraalla paikkakunnalla ja takuukuitti tietenkin kotona.. Ja siellä huollossa menee tietty sen pari viikkoa vähintään!

Pari tuntia sitten kävin ostamassa ton puhelimen, tosi kiva käyttää ja siro! Mutta mites ton taustakuvan sais omista kuvista laitettua niin että se näkyis kokonaisena se kuva, eikä mitenkää osissa? Jos nyt tajusitte.. :)

• Junkkis

Googlaa "Samsung S5230 Wallpaper Creator". Todella näppärä ja simppeli ohjelma taustakuvien luomiseen. Jos haluaa luoda yhtenäisen "panoraama" taustakuvan, pitää alkuperäinen isompi kuva cropata (leikata/rajata) kolmeksi pienemmäksi kuvaksi ja tallentaa erikseen. Onnistuu ihan mm. Paintilla.

T: S5230:n tuore omistaja

• samsungityttö

aiemmissa viesteissä pitäisi lukea :) siitä taustakuvasta siis

• s5230

Mulla kyseinen puhelin siis s5230 sain Joulukuussa ja on toiminu ihan hyvin. Joskus vähän tekee omituisia kuten menee pois päältä mut tosi harvoin ja Näyttö tottelee tooosi hyvin. Tällä hetkellä kyseinen luuri maksaa 68 e Markantalon netti myymälästä. JÄRKIOSTOS (Y)

• SkateMisa<3

Kattelin kanssa samaa, että nyt olis markantalossa halvalla ja olin jo tilaamassaki ku huomasin et se on sielt keskusvarastolta loppu! :( ja niin näyttäis olevan gigantistaki (79e), tuleekohan niitä enää ollenkaan myyntiin? Kun haluisin juuri tuon La Fleur värin, jota ei muista liikkeistä saa :/ hö...

• samsungityttö
        SkateMisa<3 kirjoitti:

Kattelin kanssa samaa, että nyt olis markantalossa halvalla ja olin jo tilaamassaki ku huomasin et se on sielt keskusvarastolta loppu! :( ja niin näyttäis olevan gigantistaki (79e), tuleekohan niitä enää ollenkaan myyntiin? Kun haluisin juuri tuon La Fleur värin, jota ei muista liikkeistä saa :/ hö...

Minäkin haluaisin saman värin!nyt torstaina maksaa vaan 59 €!!ostan!

• :DD

Itelläni toi puhelin ollut jo pari vuotta ja tippunu MONTA kertaa 50cm-3m väleiltä eikä oo menny miksikään... lentäny seinään aika monta kertaa ja toimii silti kuten aina ennenkin... ptikäkestonen akku... ihan paras puhelin on kyllä

• :DD

Hevonen myös muutamaan kertaan astunut päälle :DD

• samsungityttö
        :DD kirjoitti:

Hevonen myös muutamaan kertaan astunut päälle :DD

HäH!!!!???AIKAS KESTÄVÄÄ!!!

• S5230 omistaja

Ei kannata ostaa, ittellä kosketusnäyttö uudesta asti tehny päivittäin lakon joka muutaman uudelleenkäynnistyksen jälkee katoo. Nyt oli 2pv toimimatta ei auttanu uudelleekäynnistelyt, ei akunirrotukset, ei usb liittämiset, ei sim-kortin vaihto, ei lataus ei mikään. Ja kun oli 1pv käyttämättä ni toimi täydellisesti taas. TODELLA epäluotettava.

• Juu, tilattu :)

Tilattiin juuri tuo La Fleur 68 eurolla markantalosta. Ootan innolla, ja katotaan nyt kestääkö toi. Mulla nääs on jo yks samsung (Genoa) Tippunut vessanpönttöön, ja näytöstä ei näy enää mitään jos koettaa avata. Toivottavasti s5230 kestää pitempää. On kyllä hieno :)

• musiikki4ever<3

Kuuluuko kyseisessä puhelimessa musiikki ilman kuulokkeita (:? Olen hankkimassa tuollaista ja musiikkia pitäisi saada kuunneltua (:

• paras puhelin

Kyllä kuuluu ilman kuulokkeita...

• samsung s5230

Jos viesti tulee niin miten saa salasanan silleen että pitää ensin kirjoittaa salasana ennen kuin katsoo viestit?

• tyhmä ihminen

Tietääkö/osaako kukaan neuvoa mistä löytää graafiset hymiöt tässä puhelimessa? olen ne kerran vahingossa jo löytänyt, mutta nyt on mennyt viikon verran valikkoja kolutessa eikä mistään tunnu löytyvän...

• samsung s5230 ihmine

se on mahtava puhelin sain sen tännän ja se on niin MAHTAVA kanata osta

• Mamma betalar

sanoin läpällä että tuo mulle uude puhelime ? honk
      mutmut toivottavasti se nyt sitte on 70e arvone ettei mee mamma rahat iha hukkaa =) ainaki teidän kommenttejen perusteella pitäis olla

• se on

sen saa markantalosta 68€ se on paras puhelin

• 2G

Liikaa euroja kun ei toimi 3G

• niklas666

Ihan paska kosketusnäyttö, löystyi päivässä eikä toimi hanskat kädessä pakkasella käsillään seisoessa mount everestin huipulla, saatana!

• samsunggg

itekki aion ottaa :9 saan ehk huomenna

• stikkided

Onko tossa puhelimes android?

• tyyppis5230

vissiin samsungin oma "käyttis"

• Samsung-Vihaaja

Ittelläni on kyseinen puhelin ja aivan huono on, sammuilee itsestään ja on ihan huono!!!

• SamsungS5230-tyttöää

Näinpä. Mutta en enää toista kertaa Samsungia osta. Eikä saa omia teemoja, tms. Kuulokkeetkaan ei pysy korvissa, ja ne sattuu. Surkea kamera. Vähän omaa muistia (TOKI OSTETTIIN MUISTIKORTTI, MUTTA SILTI VITTUILEE, KUN YRITTÄÄ NITÄ SAATANAN KUVIA TUNKEA OMAAN MUISTIIN -.-)
        Ja kaverit on ostanu samalaasen, mutta AHAHAHAHAHAHAhaa, ne joutuu kestämään sitä pidempää, aion hankkia heti kun seuraavan kerran pimahtaa, niin uuden!!!!!!!!!11

Pitää vielä samaan hengenvetoon kysyä, että miten saa noita videoita ladattua? (Esim. The Simpsons)

• Puhelimessa ei ole Androidia vaan Samsungin oma käyttis.

• juuuuuuuh

Aivan IHANA puhelin

• kaupasta!

maksako se nytte ilman tota tarjous hommaa 70e ( ei verkkokaupasta ) :DD?

• tyyppis5230

gigantista 68e

• SamsungS5230-tyttöää

Ihan ok, mutta alkaa olla puolentoista vuoden käytön jälkeen jo aika vanhahko. Kun puhuu puhelimessa välillä, vaikka akku olisi täynnä pimahtelee, välillä sekoilee, mutta hinta-laatu-suhde-arvio olisi 8-.

• Jepjeptykkään

Itellä ollu tää puhelin jo 2 vuotta ja hyvin on kyllä kestäny, ei oo ikinä sammunu itsestään tai tehny muita vastaavia "tuhmuuksia". Tippunu portaista pariin otteeseen. Pikkunen särö tuolla yläkulmassa näyttäis olevan, mut muuten tosi bueno. Eli mun mielestä todellaki oli sen hintansa veronen. Hyvä peruspuhelin, suosittelen.

• Lapinovits

Ostin puhelimen kaksi viikkoa sitten, ja on jo kolme kertaa jäänyt jumiin. Akku on käytettävä irti ja viimeksi sim-korttikin, ennenkuin suostui taas toimimaan. Ei hyvältä vaikuta, mutta onneksi ei ollut kalliskaan, 69 e.

• ThirdyS
    • tyyppis5230

tuleeko siinä tikkua

• osta vaan

Saat koko rahalla halpiskamaa, joka toimii joskus ja kestääkin..ehkä kuten tarvikkeilla on tapana.

• sormipuhelin

Olen päätynyt eo puhelimeen, onko puhelimessa paikkaa esim. kännykkäkorulle, tuleeko mukana jokin koru tai nauha? Torstaina 10.11 Gigantin Raision Megastoressa VAIN 49€! Meinasin kokeilla, jos ei pelaa, niin takuuaikana vaihdan sitten Apple Iphone 4 - kännykkään. Saa ainakin raholleen vastinetta...

• Tai kannattaa harkita myös Android malleja.. IP4S mallissa on nimittäin vakava akku ongelma.. Se nimittäin ei kestä edes yhtä päivää.

• Samsunkii

Ostin toissapv:nä kyseisen mallin. Tänään laitoin sim kortin sissään ja kappas: näyttöön tulee "valo" mutta muuten se pysyy mustana koko masiina! hätänumeroonki tuli soitettua näköjään vahingossa ku näppäilin jotain omiani suutuspäissäni.....ja tosijaan en nähny yhttään mittään! eli huoltoon taitaa mennä puhelin ennenku kerkee ees "tutustua" koko malliin..:/

• vfdrsg

Painas pitkään oikean sivun ylempää näppistä josko heräis eloon...

• harmiharmi

Meillä on huono kokemus Samsung S5230:sta. Käytettiin vain 1,5 kuukautta: ei käynnistynyt. Huolto väittää, että olisi kosteusvaurio. Ei ole kastunut, mutta ei kai nämä huonot uudet siedä edes kosteita syyskelejä. Eli rahat meni hukkaan, lisäksi tulee huollon lasku. EI ENÄÄ SAMSUNGEJA!!

• Ezzeliini

Oon todella tyytyväinen vaikka vasta päivän ollut käytössä paras ostos ikinä ! valkonen on väri ja hyvin toimii.

• So intense

:D ostakaa ihmiset jos huvittaa... itse ostin 99 euron hintaan ja on toiminut jo 5 kuukautta ongelmitta. jos on huono puhelimenkäyttäjä niin tottakai menee rikki ._.
      Tähän saa hifi laitteet ostettua halvalla ja koska kuulokeliitäntä on usb tyyppiä siihen saa piuhalle sovittimen hintaan 6e. mp3 soitin on helppo käyttää ja kameran panoraama toiminto on erittäin kätevä. 3.2mp tarkoittaa sitä että kuvan voi tulostaa noin a4 kokoiselle paperille niin että älkää hemmetissä niitä megapixeleitä ihmetelkö.
      jos kamerassa esim on 14 megapikseliä saa tehtyä helevatunkokoisen julisteen ammattikäyttöön... tajusitteko? kosketusnäyttö on tarkka ja puhelin on ERITTÄIN kestävä. Olen pudottanut kyseisen kapulan 4 metrin korkeudesta eikä mitään.... :)

• Bubble Gum

Voin vannoa, että se on kunnon koskari! :) Ittelläni on pinkki, ja ja siin toimii netti, ja YouTube loistavasti!Äänentoisto on hyvä! :)) 5 tähden arvonen känny! :D

• Lol

En usko. Koska siin ei oo 3G verkkoo eikä WLAN:ia.

• noksu4ever

älkää ostako,hajoo parissa päivässä,sammuilee,kosketusnäyttö takkuilee

• Samsung = Perus

Vitut, mulla ollu toi kännykkä 1w ja toimii ihan kunnollisesti. On tippunu taskusta asfaltille eikä mitään. Pari naarmua vaan. Sää kusetat.

• ItkuPotkuRaivari

Älä itke ku oot varmaan heitelly sitä seinään

• sohvipahvi
      • 10w lapsi

Mie kans tilasin tänää. Vitun hyvä puhelin ku monel kaveril on sellanen. Iskä ja äite anto luvan mut joudun itte maksaa sen. Oon kuitenki vasta 10w.

• voi ei

Ja nyt 2 päivää myöhemmin hinta on taas 79e :-(
        Täytyypä odotella taas pari päivää josko hinta muuttuisi.
        (Markantalosta silti 69e mutta sekää ei ole 49e :-)

• tsubbaduu
        10w lapsi kirjoitti:

Mie kans tilasin tänää. Vitun hyvä puhelin ku monel kaveril on sellanen. Iskä ja äite anto luvan mut joudun itte maksaa sen. Oon kuitenki vasta 10w.

määki ostan ite ja oon kymmppi:wee :)

• Anna...

Tilasin eilen Markantalosta kyseisen kännyn, mutta sopisiko se muutenkaan yleispätevästi 10-vuotiaalle pojalleni?

• Jiri...

Sopii. Ostin pojalleni (10v) joululahjaksi tuollaisen puhelimen. Kestänyt tähän mennessä aika hyvin. Mutta se myös riippuu: Onko poikasi riehuva?

• Lapset osaa

Se on tosi helppokäyttöinen, varmaan osaa nuorimmatkin lapset käyttää..

• Boring...

Mistä tähän kyseiseen puhelimeen saisi graafiset hymiöt? Viestit ovat tylsiä ilman niitä.

• tj

Erilaisia merkkejä löytyy ainakin querty-näppäimistön 123SYM ruudun takaa neljä sivullista.

• .
        tj kirjoitti:

Erilaisia merkkejä löytyy ainakin querty-näppäimistön 123SYM ruudun takaa neljä sivullista.

Ne ei ole graafisia.

• jiiy

Minulla sattuupi olemaan nolo kysymys.
      Miten saan kaijuttimelta pois, olen yrittänyt etsiä , mutta mikään ei toimi.

• Tässä

Kun soitat, paina pitkään samaan aikaan sitä lukitsemis näppäintä ja sen jälkeen katso näytöä. Siellä on erilaisia komentoja, joista yksi on: Kaiutin/Puhelin.

• raikku

Miksi pojan puheli herjaa lähes jokaiseen pelinlataus yritykseen että "Java-virhe, ei ole muistia käytettävissä"?? Aivan muutama peli vain toimii...Pitäisikö olla muistitikku vai pitääkö joitain asetuksia räpeltää?? Muistia kuitenkin tääläkin kehuttiin...

• make311

Kestääkö toi mitään?

• älä vaan osta...

SE ON PASKA PUHELIN, USKOKAA JÄRKEÄ!!!!!!!!

• TOU!!

Saako tohon samsung s5230 puhelimeen lafattuu jostakin Angry Birdsiä tai Fruit ninjaa? olisin kiinostunut!! voiko joku ystävällinen vastata? :)

• puu-sale

mobile 9

• hjklkiu

Ostin omani 45 e Expertiltä - jos ei kestä, niin enpä mitään suuremmin menetä.

Mutta, mutta, osaisiko joku neuvoa, kuinka sovellukset saisi pois päältä? Task manager niminen (mikähän on suomeksi..?) ohjelma pitäisi kuulemma löytyä kännystä, jolla saisi esim. radion, musiikkisoittimen etc. pois päältä, mutta enpä vain itse ole sitä mistään älynnyt.

Pitääkö task manager siis ladata jostain vai..? Kiitos kaikille, jos minua osaisistte auttaa

• samppakalja99

Määki aijon ostaa sen... ONKSE OIKEESTI HYVÄ????se maksaa expertiss 45e

• klgök

expertissä tarjous 48e, kannattaako ostaa? nopeita vastauksia!!

• Eí kannata

Itse ostin aika vasta, ja koin huonoksi verrattuna edelliseen Nokia 6303 puhelimeen. Ei oo pelejä. (Niitä saa toki ladattua) ja muutenkin sekava käyttää mm. herätyksen kanssa.

En ostas ees eurolla tämmöstä puhelinta, tää on todella huono. Maksoin puhelimestani 53,90 e.

• 22

mäki aioin ostaa sellasen. kuitenkin kosketus näyttö ja halpa:)

• joku

kaikki hankkii älypuhelimet niiden ulkonäön, ja sovelluksien takia. kuitenkin kaikki ne älypuhelimet, varsinkin iphone tippuessaan lattialle näyttö lattiaan päin tulee kauheat jälket, eli näyttö särkyy silleen. Kuitenkin tuo minkä aiot ostaa on tippunu mulla vessanpynttyyn, lattioille miljoona kertaa ja toimii vieläkin!!!!! kannattaa ostaa :)

• Ihan hyvä puhelin on joo. Mulla toinen menossa (49€) kun ekan (150€ samanlaisen) annoin tytölle käyttöön. Siis perus puhelimena ihan ok. Kuvia ottaessa ei käsi saa täristä tai tulee huonoo jälkee. Eka puhelin tippui useita kertoja ja lensi pari kertaa seinäänki.. ei mitään vikaa. Takakantta irroitettaessa kannattaa käyttää jotain pitävää esim. nahkahanskoja kädessä .. älä paina kuin hieman ja samalla vedät kevyesti alaspäin. Hintaansa (nykyisin) nähden todella laadukas puhelin.

• l11sa

mul on ollu semmone pari kuukautta:)
      onse ihan hyvä, mut se menee välil sillee jännästi, et ku menee kameraa nii se ei mee pois mistää, eikä puhelin myöskää sammu enne ku irrottaa akun. mut muuten se on hyvä. lisäks se on vähä hidas :D

• Tapio...

Erittäin hyvä puhelin ja nyt sitä saa erittän halvalla , pitkä valmius aika

• Saamsuungi

Minulla ainakin tuli suojakalvo mukana. ja se kannataa pitää mu kaverikin pitää

• Nokia is the Best

Halpa on ja huono.
      Näyttö sumenee ja naarmuuntuu todella nopeasti.
      Auringon valossa todella hankala käyttää.
      Sotkuinen käyttöjärjestelmä.
      Yhdessä kesässä sain tarpeekseni halvasta korealaisesta.
      Eikä tule ikävä.
      Nyt käytössa näppärä ja näpäkkä näppis Nokia C2.

On laatua !

http://www.nokia.com/fi-fi/tuotteet/puhelimet/c2-01/

• ItkuPotkuRaivari

Oletko muuten huomannut että tuo Auringon valo on ongelma joka puhelimella

• fdhdd

Miten puhelinta päivitetään? Pc studiolla päivitys herjaa ettei saa yhteyttä palvelimeen tai sitten laitetta muka ei tueta.
      Mikä on uusin softa versio menossa?

• kakak

Ollut vara puhelimena ja aivan loistava!! Ei tietenkää verrattavissa nähin huippupuhelimiin, muttan normi käyttöön hyvä ja KESTÄVÄ!

• Tehotyttö_02

Puhelin itseltäni löytyy, ja suosittelen. Soitti kerran kyllä itsestään jonnekin, mutta muuten toimii hyvin! Näytölle helppo asettaa esimerkiksi kello, jota painamalla pääsee laittamaan herätyksen. Nyt tulee kohta vuosi täyteen, kun olen puhelinta käyttänyt. Suojakalvo kannattaa ostaa mukaan, muuten saattaa näyttö helposti naarmuuntua. Puhelin pudonnut monta kertaa lattialle, eipä ole mennyt rikki. Samsungilla on mielestäni kestäviä puhelimia, ja tämä on yksi niistä. Suosittelen ostamaan :)!

• Samsung

Mul on toi puhelin ja toimii hyvin! :)
      Hintansa väärti kyl :)

• hippaheikki-69

moi.nyt on expertillä s5230 39ekua,mut tietääx kukaan okx siinä navigaattoria?

• Ei ole. Kyseisessä mallissa ei ole GPS paikanninta.

• joku

Onpa soon o Goole mappi den löytää pelejen joukosta

• gfhghgf

Google maps näkyy olevan...

• perkele!!!!!!!!!

älkää ostako!! kun se on teillä noin puol vuotta ollu se sekoo täysin!!!

• fdvgghb

Sammuileeko ittestään, sekoileeko, jummaileeko yms?

• NO MIINÄÄG

KYLLÄ sekoilee sammuu , jumittaa >.< nää on niin huonoja nää samsungin puhelimet

• kyssävaanettiedoks

onks se samsung S5203 äly puhelin ajattelin vain koska haluaisin puhelimeeni kik:in

• Kyseinen puhelin on tavallaan älypuhelin mutta toisaalta taas ei. Siihen ei oikein löydy hyviä sovelluksia ja sen sovellusvalikoima on aika pieni.

• jööbeliöö

juuh ei kannata ostaa mulla oli kyseinen puhelin puolivuotta ja näyttö meni mustaksi... ite en ainakaan suosittele. :D

• Samsung GT-S5230

Kyl toimii ihan hyvin 2 vuotta vanhana. Oisko kellään tietoa, miten saa hymiöt viesteissä graafisiksi?

• Häh?!

Mulla musiikkisoittimen jotkut kappaleet oli harmaalla ja oli vähän ajan päästä poistanut ne! En kyllä itse ollut poistanut niitä......

• Halvalla1
    • tässäkyselen

Mistä näitä kyseisiä puhelimia saisi tilattua? Katsoin gigantilta, expertiltä yms. mutta puhelinta ei löytynyt.

• GOOGLE --__--

Googleta...

• tässäkyselen
        GOOGLE --__-- kirjoitti:

Googleta...

No kun ei löydy

• minä

mul on se, on ollu pari vuotta ja kyl on mua kestäny :D paitsi et takakuori ei pysy mun eikä kenenkää mun tutun joilla se on ni kiinni siin kännykäs..

• Samsung.....

Minulta on tippunu monta kertaa lattialle, eikä ole mennyt rikki :)

• Hölmö^^^^

Miten saan siirrettyä kännykästä kuvat koneelle?? Pitääkö asentaa tuo ohjelma joka tuli mukana? (Pc studio) :)

• ghjghjghjghjg

Vai pitääkö olla joku muistikortti?

• Hölmö^^^^
        ghjghjghjghjg kirjoitti:

Vai pitääkö olla joku muistikortti?

Joo, piti asentaa :)

• ghghdhfghfg

Hyvä puhelin :))))

• fobba69

paskaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

• :)=)

mielummin samsung galaxy gio

• Mii :D

Ei kantsi ostaa! Ihan kauheen huono puhelin. Jos haluutte hyvänpuhelimen ostaa niin samsung galaxy gio :)

• Jepsenm

Huono & hidas netti. Itelläni ei ainakaa toimi youtube ym muut, facebook toimii ihan ok.

• uus samsung käyttäjä

Miten saan puhelim pois off-line tilasta??

• samsung faniihh!♥♥

Mulla on ollu toi puhelin! Se on ihana! Kannattaa ostaa! SUOSITTELEN!!♥

• ..ei hyvä

Ihan ok kamera , takakansi löysä (ainaski mulla), kun on taskussa tekee omiaan. Ja aina ei ota kosketusta. että en suosittele mutta jokaisella on oma mielipide

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2308
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1893
    3. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      29
      1616
    4. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      172
      1574
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      1404
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      185
      1233
    7. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      124
      1189
    8. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      24
      1140
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      962
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      77
      949
    Aihe