Ihana bi-sex video!

Tykkääköhän kukaan muu?

Olen nainen, ja haaveilen vielä siitä ekasta 3 kimpastakin. Sen aion kyllä ehdottomasti toteuttaa, kunhan oikeat miehet löytyvät. Kaikista ihanin haaveeni on löytää 2 bi-miestä, koska miesten välinen seksi kiihottaa mua jostain syystä valtavasti.

Löytyi tällainen video. En ole katsonut koko leffaa, mutta esim 38 minuutin kohdalla alkaa sellainen 3m 2n sessio, jota aivan kiimassa täällä katsoin. Must on vaikea löytää bi-leffoja, jossa miehet panee sekä naisia että toisiaan, mutta tässä sitä on!

Aivan ihanaa katsoa kun mies panee miestä ja siirtyy sitten panemaan naista suudellen samalla sitä aiempaa miestä. Tai kun välillä 3 henkilöä keskittyy antamaan yhdelle naiselle nautintoa kolmelta suunnalta. Parasta filmissä on, että näkee, että heillä on kivaa! Aaaahhhh...

(ainoa miinus yksi naisista joka jatkuvasti höpöttää jotain vierasta kieltä - jouduin laittamaan äänen pois häiritsemästä)

http://www.xhamster.com/movies/167124/bisex.html

22

8059

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tykkääköhän kukaan muu?

Mielenkiintoista. Ehkäpä joku jossain vaiheessa uskaltautuu sanomaan mielipiteensäkin...?

• minä kanssa

Olen nainen ja minua kiihottaa kovasti sama asia . Olen yrittänyt etsiä sopivaa mies paria mutta niiden löytäminen läheltä tuntuu olevan vaikeaa..etsitäänkö yhdessä??

• vPm09

Herve. Olen mies ja olen kokeillut tuon 2 bi -miestä, yksi nainen tempun... Myönnän että oli se vaan mukavaa! Kokeilemisen arvoista! Mielestäni se on vielä parempaa sillain kun molemmat miehet huomioi sen naisenkin.. Mistäpäin olette? En ole vapaa mutta villi kuitenkin! :)

• tre bimies

Onhan meitä bi miehiä jotka ovat naistenkin kanssa kimpassa vaikka kuinka paljon :)

• Nä'n on näreet

Heteromiehen kannattaa ehdottomasti olla homokammoinen ja välttää liian homoystävällisen miehen mainetta. Syy on päivänselvästi seuraava.

Heteronaisten ei kannata ottaa itselleen homoseksuaalia miestä. Heteronaisen ei kannata ottaa puolisokseen edes biseksuaalia tai biseksuaalisuuteen taipuvaa miestä, koska tämä voi myöhemmin tiedostaa homoutensa selkeämmin ja lopettaa seksin naisen kanssa kokonaan.

Naiset aina miesehdokkaita arvioidessaan pohtivat mielessään, ja myös toisten naisten kanssa, onko miesehdokas mahdollisesti homoseksuaali tai biseksuaali.

Välttääkseen antamasta naisille kuvaa, että on mahdollisesti taipuvainen seksiin myös miesten kanssa, on jokaisen naisia haluavan miehen annettava naisille itsestään puhtaasti heteroseksuaalinen kuva. Myönteinen suhtautuminen homoseksuaaleihin ja homoystävällisyys välittävät viestiä naisille, että mies on mahdollisesti piilohomouteen taipuvainen. Homojen pilkkaaminen ja kielteinen suhtautuminen homoihin vakuuttaa naiset siitä, että mies on 100 % hetero.

Homomyönteisyys on siis heteromiehelle vahingollista, ja sopivasti ilmaistu homokielteisyys hyödyllistä naisten saamisen kannalta. Siksi homokielteisyydestä ei päästä eroon, ennen kuin heteronaiset lopettavat homoseksuaalisuuteen taipuvaisten miesten syrjimisen parinvalinnassa. Heteromiehen kannattaa ehdottomasti olla homokammoinen ja välttää liian homoystävällisen miehen mainetta.

• Anonyymi
        Nä'n on näreet kirjoitti:

Heteromiehen kannattaa ehdottomasti olla homokammoinen ja välttää liian homoystävällisen miehen mainetta. Syy on päivänselvästi seuraava.

Heteronaisten ei kannata ottaa itselleen homoseksuaalia miestä. Heteronaisen ei kannata ottaa puolisokseen edes biseksuaalia tai biseksuaalisuuteen taipuvaa miestä, koska tämä voi myöhemmin tiedostaa homoutensa selkeämmin ja lopettaa seksin naisen kanssa kokonaan.

Naiset aina miesehdokkaita arvioidessaan pohtivat mielessään, ja myös toisten naisten kanssa, onko miesehdokas mahdollisesti homoseksuaali tai biseksuaali.

Välttääkseen antamasta naisille kuvaa, että on mahdollisesti taipuvainen seksiin myös miesten kanssa, on jokaisen naisia haluavan miehen annettava naisille itsestään puhtaasti heteroseksuaalinen kuva. Myönteinen suhtautuminen homoseksuaaleihin ja homoystävällisyys välittävät viestiä naisille, että mies on mahdollisesti piilohomouteen taipuvainen. Homojen pilkkaaminen ja kielteinen suhtautuminen homoihin vakuuttaa naiset siitä, että mies on 100 % hetero.

Homomyönteisyys on siis heteromiehelle vahingollista, ja sopivasti ilmaistu homokielteisyys hyödyllistä naisten saamisen kannalta. Siksi homokielteisyydestä ei päästä eroon, ennen kuin heteronaiset lopettavat homoseksuaalisuuteen taipuvaisten miesten syrjimisen parinvalinnassa. Heteromiehen kannattaa ehdottomasti olla homokammoinen ja välttää liian homoystävällisen miehen mainetta.

Paitsi että nämä homofobikot yleensä ovat juuri niitä piilohomoja.

• m44bi

Kimpassa on kivaa, varsinkin kun mausteena on bitouhuja. Erään parin kanssa muutaman kerran sekstailleena se ainakin meille sopii...
      Tehkää sitä mistä nautitte...

• b-mies

Loistava video ja ilmoittautuu mukaan auttamaan sinua

• brassila

No Brasilian portugaliahan ne siina... Tahtovat livenakin liikaa pitaa metelia.:-)

• erwo

Eikä vain video! Ajauduimme vaimon kanssa ryhmään, joka vei meidät mukaansa. Kumpikaan ei aiemmin ollut kokenut bi- eikä ryhmämenoa, mutta nytse on meille pääasia. Vaimo käy märkänä jo, kun userin muiustelemme kokemustamme. Etsimme uutta tilasisuutta, eiköhän se järjestyne.
      Vaimo sai kolmea misteä ja nautti kahdesta naisesta, samoista, joita itsekin sain panna, ja jotka... Oli mukava, kun joku kertoi tässä netissä omasta bi-kokemuksestaan. Mekin kehtasimme myöntää... Missähän päin nuo kokemuksensa kokivat...

• Täytyy sanoa, että tuolta sivustolta löytyi paljon kiih.. kiinnostavia videoita... ;)

• Uskallanko avata
        BiNnainen kirjoitti:

Täytyy sanoa, että tuolta sivustolta löytyi paljon kiih.. kiinnostavia videoita... ;)

Onko tuo edellä mainittu video ilmainen ja tarttuuko siitä koneelle viruksia?

• nuoripari80

Juttusi kuulostaa hyvältä. Kiinostaako nuoren parin seura joskus. Mies ehkä bi samoin nainen. m26 ja n23.

Lisää videoita löydät www piste tnaflix piste com osoitteesta.

Sivusto varmasti tyydyttää sinua vielä useasti ;)

Mutta vastaile, jos aika käy joskus pitkäksi...

• Hapa7990

Mä tykkään et joku m panee mua samal ku vaik nuolen muijaa tai se imee mua

• Samaa mieltä aloittajan kanssa! Todella kiihottavaa katsella miesten välistä seksiä. 2N 2M jossa miehet myös keskenään...:) Linkissä kohdat 45 min ja 1:04 eteenpäin, nam.

• Jebajeejee

Kyllä sikinsokin panoa mieluusti moni mieskin katselee, ja osq mueluusti osallistuukin livenä...;) Hyvä porukka, parempi mieli!

• Anonyymi

Myö vaimon ka ollaan jo monesti harrastettu kolmen kimppaa ja joskus 4 ki ollu. Myös naisia ollu 2

• Anonyymi

Fantasia minulla katsella näitä bi videoita ja kiihotun niistä valtavasti esim. kun miehet suutelee samalla kosketellen toistensa penistä. Mieheni on mukana fantasiassa ja katselee mukana. Monesti hän tekee itselleen video katsellessamme työntäen dildoani peppuun ja ottaa suuhun sitä kun katselen pätkää. Keskusteltu on mistä löytää pari joka lähtis mukaan. Itse olen myös bi. Muuten onko jollain kokemusta ja miten se toimi

• Anonyymi

Moikka, mites ois bi utelias mies kolmanneksi mukaan leikkeihin? Mlstäpäin olette?

• Anonyymi

Olin kolmantena yhden parin mukana ja parin vaimo sai puhuttua mukaan tyyliin miten hänen mies haluaisi katsella kun minä ja hän pantaisiin keskenään. Tosin hän kertoi ehtona olevan myös bi kokeilu. Alkuun ensin jännitti tilanne ja se etten ollut kokenut miesten keskeistä ja olin aikeissa perua koko session, mutta nainen teki aloitteen ja sai minut mukaan. Eniten se kun nainen ohjasi kättäni miehensä penikselle ja houkutteli miestään koskemaan myös. Myönnän että se alkoi jo tuntuun kiihottavalta ja kaikki suuseksi kolmestaan vei eteenpäin.

• Anonyymi

Olisi hauskaa kokeilla tuollaista sikinsokin panemista. Ainut mikä ei kiinnosta yhtään on miesten välinen suutelu. Toisen miehen paneminen ja suihin antaminen on myös vähän niin ja näin. Ottavana osapuolena oleminen, kyllä kutkuttaisi kovasti. Samoin kuin vaimo toisen miehen ja naisen kanssa.

• Anonyymi

Mä voin tulla mukaan jos naista kiihottaa kun homot hakataan.

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      89
      4600
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3133
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3125
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2202
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      231
      1348
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      67
      1097
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1084
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      112
      999
    Aihe