pogostan pienkoneliikkeessä saa alaarvoista palvelua myyjän taholta tyyliin ota tai jätä. myyjää kiinnostaa enemmän kalajutut puhelimessa kuin asiakaspalvelu.olisikohan kilpailunpuute osasyy.Pyöritän euroni kaupunkiin maksoi mitä maksoi
liikkeet vähenee palvelu huononee
19
1017
Vastaukset
- runkuttelija
asiakkaat voivat aivan hyvin vaikka muutta Ovensuuhun.
- tämä..
se uusi kampanja..pyöritä euroa pogostalta.
- vierailija
Olen eri mieltä...kävin kesälomalla mieheni kotikunnassa Ilomantsissa ja sain kaikissa liikkeissä erinomaista palvelua. Tulkaapa kokeilemaan tänne isoon kaupunkiin, niin ette valittaisi mistään. Elätte paratiisissa.
- Ilomantsissa
Miten Ilomantsissa voi saada huonoa palvelua kun, liikkeiden ovella on Pönkkä? Yritin mennä hotelliin, istumaan iltaa, ovi oli säpissä, en minä saanu huonoa palvelua ko paikassa!
- tottatotta
Ilomantsissa kirjoitti:
Miten Ilomantsissa voi saada huonoa palvelua kun, liikkeiden ovella on Pönkkä? Yritin mennä hotelliin, istumaan iltaa, ovi oli säpissä, en minä saanu huonoa palvelua ko paikassa!
Ilomantsissa vois nuoriso ajatella vähän miten suhtautua turisteihin, nekin vähät mitkä liikkuu siellä, ette ainakaan hankaloittaisi heidän olemistaan! Törmäsin tähän asiaan käydessäni siellä, muutta minä pidin varani, ettei päässyt tulemaan suurempaa kuprua. Pikkutunnit ja turisti, on nuorison riistaa!
- hyvin sujuu
Meitä ei pelota vaikka Etelän mediat kirjoittelee kuinka täällä on vaarallista elää. Meillä viimeisen 10 vuoden aikana ollut 8 henkirikosta, pääkaupunkiseudulla yli 12 000, joten siellähän on turvallista.
>
Liikkeissä saa hyvää palvelua.
>
Onhan ne kalajututkin kerrottava kun puhelimen toisessa päässä on iso ostaja.
Älä etelänmies hättäile, vaan ota rennosti.
Miksi Sinä huidot?
>
Nuoria on turha haukkua.
Jos örvellät humalassa lompakko säilyy täällä paremmin kuin siellä turvallisuuden kehdossa Hesassa.- tälle palstalle
Minusta täällä palvelu pelaa. Menehän vaikka johonkin tavarataloon, myyjiä et näe - jos et mitä itse löydä, niin et ostaa voi. Onko kirjoittelijat sitä kuningastyyppiä; minulle kaikki heti nyt, ohi jonon, ohi kaiken? Minusta tämä on ystävällinen kunta, pidän pienistä liikkeistä, pidän Pogostan Sanomista, pidän Rissasesta, pidän vähistä nuoristamme ja rollaattorimummoista ja -papoista. Pidän ajatustenvaihdosta kassoilla, Apteekissa, parturissa, pikku liikkeissä, terkkarilla, kunnanvirastolla... Enpä ole muualta löytänyt ja paljon olen muualla ollut.
- maantien tallaaja
tälle palstalle kirjoitti:
Minusta täällä palvelu pelaa. Menehän vaikka johonkin tavarataloon, myyjiä et näe - jos et mitä itse löydä, niin et ostaa voi. Onko kirjoittelijat sitä kuningastyyppiä; minulle kaikki heti nyt, ohi jonon, ohi kaiken? Minusta tämä on ystävällinen kunta, pidän pienistä liikkeistä, pidän Pogostan Sanomista, pidän Rissasesta, pidän vähistä nuoristamme ja rollaattorimummoista ja -papoista. Pidän ajatustenvaihdosta kassoilla, Apteekissa, parturissa, pikku liikkeissä, terkkarilla, kunnanvirastolla... Enpä ole muualta löytänyt ja paljon olen muualla ollut.
Kyl tää Pogostan kylä on mainio ja hyvä paikka. Saa elää tyytyväisenä kehdosta hautaan. Ainut huono puoli on että täällä ei ole työpaikkoja. Nuoriso pakenee kauniista Ilomantsista työnperästä ja opiskelemaan kaupunkeihin. Kaupungissa saa olla varovainen huumeiden tyrkyttäjille. Toisekseen kaupungissa ei ees naapurit tunne toisiaan, ihmisiä löydetty asunnoista jopa kuukausien päästä kuolleina. Sekö on elämää?
- jaa
Jaa, Ilomantsin puolustuksella oli puheenvuoro, näköjään................kävelen aina vesiselvänä, sunnuntai vaatteissa ja loivalla rytmillä! Mutta sen minkä minä näin ja koin sehän ei muutu miksikään. Mutta eiköhän se tästä!
- Näin se on
jaa kirjoitti:
Jaa, Ilomantsin puolustuksella oli puheenvuoro, näköjään................kävelen aina vesiselvänä, sunnuntai vaatteissa ja loivalla rytmillä! Mutta sen minkä minä näin ja koin sehän ei muutu miksikään. Mutta eiköhän se tästä!
Kyllähän Ilomantsi pääsääntöisesti on upea paikka asua. On turvallista, palvelut pelaavat ja ihmiset on vielä ihmisiä, siis suhtautuvat toisiin ihmisiin ystävällisesti ja asiallisesti. Mutta joukossa on ihmisiä,jotka näkevät kaiken negatiivisesti. Ja urputtavat kaikesta. Niitten pitäisi löytää sisältään ensin oma ittensä, niin näkisivät toisetkin ja niiden arvon.
Sitä ei voi opettaa, se pitää itse hoksia. Löytää.
- siulle
Ilomantsissa on tosi hyvää palvelua.
Iloviikarit,Karin rauta,Neste ja se IHANA Ami,Lahjapuodin Maarit,
ja moni muu liike.Heillä on ilo asioida.
Risuja roppakaupalla kyllä saa Rakennusliike Laatikainen,
palvelu on hidasta ku mikä.
Ai niin..ja tämä huonekaluliikkeen Jouko on aina iloinen ja
palvelualtis.Niin täytyy ollakkin mieli asiakkaita pitää.
Harvoinpa tarttee kaupunkiin lähteä muuta kuin huvin vuoksi.
Ja varaa aikaa kauppa reissuillesi.Kyllä se piristää kauppiastakin
jos joku ystävä välillä pirauttaa.
Elä ou tiukkapipo.
Tyytyväinen asiakas,kiireetön ja omituinen höpöttäjä.- J.J. Jokunen
Niin, jos risuja ja ruusuja pitäisi jaella, niin risut menis ehdottomasti Laatikaiselle hitaasta palvelusta ja ruusut saa minulta kirjajauppa. Ruusutta eivä jäisi myöskään Tokmanni, Neste eikä Tanskanenkaan, mutta jos vain yksi kumpaakin lajia, niin nuo olisivat minun valintani.
- asiakas 9
J.J. Jokunen kirjoitti:
Niin, jos risuja ja ruusuja pitäisi jaella, niin risut menis ehdottomasti Laatikaiselle hitaasta palvelusta ja ruusut saa minulta kirjajauppa. Ruusutta eivä jäisi myöskään Tokmanni, Neste eikä Tanskanenkaan, mutta jos vain yksi kumpaakin lajia, niin nuo olisivat minun valintani.
Ruusun saa Pogostan Airi, koko S-marketin kassaväki, Nordean naiset ja tietysti torin Seija.
Seijalle voisi antaa jopa kaksi ruusua. - taudinruntelema
asiakas 9 kirjoitti:
Ruusun saa Pogostan Airi, koko S-marketin kassaväki, Nordean naiset ja tietysti torin Seija.
Seijalle voisi antaa jopa kaksi ruusua.Kyllä Apteekin naisetkin ansaitsevat ruusut ja parturi Anssi.
- Anonyymi
No ite Ilomantsissa asuneena kyllä on väkilukuun suhteutettuna turvaton paikka vaikka omaa tekis mieli kehua. Rattiijuopumukset erityisesti aivan omalla tasolla, jos olisi enemmän valvontaa niin kiinni jääneitä älyttömästi. Ja kyllä muualta tulleisiin suhtaudutaan erikoisesti pakko myöntää.
- Anonyymi
Mites alko, suhtaudutaanko siellä muualta tulleisiin millä tavoin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites alko, suhtaudutaanko siellä muualta tulleisiin millä tavoin?
Ne ajetaan pois. Ilomantsin ALKO on vaan ilomantsilaisille.
- Anonyymi
Kaikkien rattijuoppojen nimet julkisiksi, niin eiköhän humalassa ajelu lopu.
- Anonyymi
Pogostan tietoverkkopalveluissa saa hyvää ja asiantuntevaa palvelua. Ruusut sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379