tällainen on kala kusipää

ghsgsfd

Kala mies on suhteen alussa valtavan kiinnostunut, soittelee ja meilaileen jatkuvasti, jopa ärsytykseksi asti. Puhuu treffeillä VAIN itsestään, ei uskalla kuitenkaan lähestyä naista, vaan nainen saa tehdä kaiken työn. Ei tarjoa naiselle ekatreffeillä koska kala on PIHI!

Kahden viikon jälkeen kalamies luulee jo seurustelevansa naisen kanssa, mutta ei kuintenkaan ota asiaa puheeksi. Loukkaantuu ja suuttuu jos nainen sanoo että häntä on pyydetty toisille treffeille. Kalamies on erittäin herkkä ja usein huonolla itsetunnolla varustettu. Hänellä on epäluottamus kaikkeen ja hän pelkää kaikkea..

Sängyssä vähän tylsä, naista alkaa nukuttaa ja kalamiehen hitaat pussailut. Kalamies on sängyssä itsekäs, odottaa vain että saa omat halunsa tyydytettyä.

Kalamies on kova kritisoimaan ja haukkumaan kumppaniaan, vahtii naisen pukeutumista, kommentoi hiuksia, ja kritisoi jos olet pitänyt samaa vaatetta kahdesti!

Kauniita sanoja tai kohteliaisuuksia on kalalta turha odottaa. Hän ei halua olla pönkittämässä kenenkään itsetuntoa. Kalamiehen omaa egoa täytyy kuitenkin koko ajan pönkittää, onhan hän niin "herkkä".

Kalamies pelkää että kaikki naiset ovat hänen perässään, hän haukkuu usein exiään, ja kuinka ne olivat kaikki niin hulluja jne. Kala kuitenkin nauttii siitä että kun hän alun innostuksen jälkeen alkaa kylmäksi ja ei ota yhteyttä, niin naiset soittelevat perään.

Että suositukseni: pysy erossa kalamiehestä!

12

1495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unohtanu että

      tangoon tarvitaan aina kaks.
      Terveen itsetunnon omaava ihminen katsoo myös peiliin ja miettii voiko osa suhteen karikoista johtua ihan omasta itsestä.

      Eli meeppä takisi kasvamaan ja unoha horoskooppi ... sen avulla ja opeilla ei pitkälle pötki.

    • herra?

      kalaystäväni oli myös samanlainen.Kyllä,olen pysynyt erossa!

    • yksi kala n

      kiitos ja olit aivan oikeassa kalamiehestä ja olen aivan sama mieltä sun kanssa kyllä kaikki mitä kirjoitit pitää paikkaansa hyvin, juuri näin ne ovat ei mulle jäi mitään lisättävä tähän paitsi ne on kyllä NÖSSÖJÄKIN:-)

    • härrrkänainen

      ei päde ollenkaan tuntemaani kalat-mieheen. Hän on toiset huomioon ottavin mies jonka tiedän. Aina valmiina auttamaan ilman kritisointia. Ihan, sydämellinen mies, ei ollenkaan omahyväinen. Ei kyllä hauku kumppaniaan, vaan puolustaa jos joku muu moittii.

    • pettynyt rakkauteen..

      siis jälleen kerran saan huomata miten saan pettyä miehiin..aluksi ihana,mutta sitten paljastuu justiin kaikki piirteet mitä mainitset.
      jotenki sitä käsittää asiat toisella lailla kun toinen jossain.
      Tajusin ainakin että olen onnellisempi ilman kalaa.

    • kalat1969

      no johan olet alat miehen tavannut!?!

      alkuinostus osu, muuten en kyllä lötänyt itseäni???
      ja jos rehveille mennään, ikuinherrasmies :) nainei maksa koskaan, ja puolitukseenki pitää jankuttaa pitkään...
      ja existä, mulla ei ole ku pari jotka ei sano moi jos kadulla törmätään. sekin heidän omasta tahdostaan. ja useita on ystävinä esim. facebookissa.
      kauniita sanoja, teot puhuvat...
      huono itsetunto,joo. vähenee kyllä iän myötä. ellei jopa katoa.
      luonne kyllä "herkkä" ja peruslaiska. tykkää kaikesta kauniista, luonto, lapset, eläimet. yleensäkin aika joviaalia porukkaa
      nössö? ei omaa viina höyryissä perus nakkikioski macho öykkäröintiä. tarpeen tullessa, puolustaa naisensa ja itsesä kunniaa... mutta hrvemmin itse aloittaa.

      ja tärkein, sexi! yleensä ovat niianneet ja kiittäneet nätisti,,;)

      nim. kesää vielä jäljellä ja kireitä siimoja ;)

      ps. yleensä se kritiikki tulee vastakkaiselta puolelta. mulla ei ainakaan tarvetta arvostella toisen pukeutumista, mut eikyl kannata mennä kysymään, jos itse tietää jo vastauksen, kumman mekon jne. laittaisi päälle. sen jo oppinut että en vastaa ;)

      • vuosi meni hukkaan!

        no tulipa nähtyä miten itse rakas,juoppo,patalaiska, eikä anna rakkautta/hellyyttä.
        EIPÄ TARVI ENÄÄ KOSKAAN SEKAANTUA KALAAN!


      • Kuten mainitsit kalat 1969 noi kaikki niin ne pitää myös minun kohdalla paikkansa ja se ttä olen ikuinen herrasmies enkä tosiaankaan maksata ravintola iltaa naisella. Kaikki kalat ei ole laiskoja. Öykkäröintiä viinahöyryissä ei esiinny ja jos pienessä siivussa onkin niin silti järki päässä.
        Monella on väärät käsitykset kaloista ja tietty joukkoon mahtuu niitä kusipäitäkin saman horoskoopin edustajia.


    • kaurisnainen2009

      Kolmas kalat-mies menossa, enkä allekirjoita noita kyllä yhdenkään asian osalta. Minulle vastaan tulleet kalamiehet ovat kaikissa muissa kohdissa olleet aivan loistavia, herkkyyskin kyllä on tullut hyvin esille, siis positiivisesti. Mikä itseäni ei mitenkään haittaa, vaan lähinnä kiinnostaa ja mielelläni tuenkin heitä pyrkimyksissään. Kovin ovat olleet vuolaita kehumaan positiivisia puoliani. Osaan itse ottaa kritiikkia hyvin vastaan ja ehkä sen takia negatiiviset huomautukset ovat lähinnä olleet kasvun paikkoja, eikä loukkauksia. Toki aiheetkin ovat olleet sellaisia, että ei niistä nokkiinsa tarvitse ottaa.

      Ehkä ainoa negatiivinen puoli on ollut tuuliviirisyys, mutta kaltaistani peruskalliota se ei hirveemmin hirvitä, paitsi tietysti silloin, kun ero tulee yhtäkkiä puun takaa. Mutta kalat saa kyllä pääni sekaisin jo ekasta tapaamisesta ja mikäs tässä sitten ollessa ja nautiskellessa :D

      • rikkastiina 64

        jep kala mies ,,huomioon ottaa,autta kaikkia sairaan hyvä sex,,hulluuden rajamailla,,,,pitää lupauksensa,,ei pihi lainkaan,,, rakastava,auttava , autta kaikkia ,mukisematta, ei hauku ketään....
        Mutta pian pitää itsestään selvänä seurustelu kaverista,ainaki aikuinen kala. vaikkei muutteta yhteen, kalan puolelta hellitely nimet jää pois/vähenee ,,kysyn onko kyllästyny muhun,,,ei suinkaa ,kattoo isoilla silmillä viattomasti.

        joo joo,,eli kala on kala,,tiukan paikan tulessa ui taakse päin ja katoaa,,,,Toisinaan kattoo vaaleanpunaiset lasit silmillä ja haaveilee ,uskoo lupaa kaiken tehdä ,kaikki on niin ihanaa ,raakstavasita,,,,,,,,,,,tosin meidän nouseva merkki skorppioni ,ehkä sixi jaksettu jo muutaman vuoden,,,en luota lainkaan,että olemmeko viel ehkä vuoden kuluttua,,kala nääs jättää puun takaa,,,aivan:) mutten ota paineitakaan menen kala.-miehen kanssa päivä keralla:) tämä on elämässäni toinen kala ja sitten kun meillä loppuu,,,,ei ikinä KALA miestä,,,,,mutta jaksakaa uskoa:) terkkuja akikille :) voimia ihana rakastua ...ja olla rakastettu edes tunnin tai kax:)


      • Verkot vesillä
        rikkastiina 64 kirjoitti:

        jep kala mies ,,huomioon ottaa,autta kaikkia sairaan hyvä sex,,hulluuden rajamailla,,,,pitää lupauksensa,,ei pihi lainkaan,,, rakastava,auttava , autta kaikkia ,mukisematta, ei hauku ketään....
        Mutta pian pitää itsestään selvänä seurustelu kaverista,ainaki aikuinen kala. vaikkei muutteta yhteen, kalan puolelta hellitely nimet jää pois/vähenee ,,kysyn onko kyllästyny muhun,,,ei suinkaa ,kattoo isoilla silmillä viattomasti.

        joo joo,,eli kala on kala,,tiukan paikan tulessa ui taakse päin ja katoaa,,,,Toisinaan kattoo vaaleanpunaiset lasit silmillä ja haaveilee ,uskoo lupaa kaiken tehdä ,kaikki on niin ihanaa ,raakstavasita,,,,,,,,,,,tosin meidän nouseva merkki skorppioni ,ehkä sixi jaksettu jo muutaman vuoden,,,en luota lainkaan,että olemmeko viel ehkä vuoden kuluttua,,kala nääs jättää puun takaa,,,aivan:) mutten ota paineitakaan menen kala.-miehen kanssa päivä keralla:) tämä on elämässäni toinen kala ja sitten kun meillä loppuu,,,,ei ikinä KALA miestä,,,,,mutta jaksakaa uskoa:) terkkuja akikille :) voimia ihana rakastua ...ja olla rakastettu edes tunnin tai kax:)

        Maa ei päällä parempaa kanna kuin kalamiehen!


    • Samassa verkossa Kalamiehen kanssa jo pitkään

      Minulla on kalamiehestä kokemusta. Hän ei ole lainkaan kuvauksen tyyppinen. Ei PIHI, todella IHANA, MIELIKUVITUKSELLINEN RAKASTAJA. Aina jotain uutta ja jännittävää, vaikka olemme olleet yhdessä jo pitkään. Sängyssä kalamieheni on minusta parasta, mitä koskaan olen kokenut.

      Kalamies on kokemukseni mukaan hellä ja empaattinen eikä itsekeskeinen jääräpää. Se täytyy sanoa, että kyllä kalamiehelläni on myös sellainen raja, josta hän ei periksi anna, mutta sen suon hänelle.
      Oma kokemus kalamiehestäni on se, että hän on ymmärtäväinen, hellä ja raju rakastaja sekä päättäväinen ja sanansapitävä "suomalainen mies" tarvittaessa. Eli IHANA MIES ON KALAMIEHENI. Uskallan suositella samanlaista (mutta en omaani).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1564
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1224
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1160
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe