Draamakuningatar LaToya Jackson on taas omassa elementissään ,kun pääsee revittelemään pikkuveljensä poismenolla ja paistattelemaan parrasvaloissa.
Kai LaToya veljeään sureekin,mutta ei vaan silti malta pysyä pois palstoilta kun saa kerrankin koko maailman huomion osakseen mystisillä selityksillään
Antamalla hämäräperäisiä lausuntoja "murhamysteeristä"LaToya pitää itsensä jatkuvasti julkisuuden valokeilassa ja skandaalilehtien kuningattarena ja varmasti ansaitseekin sievoiset summat"paljastuksillaan".Realityroskalla ei elätä itseään loputtomiin ja ehkä pikkusisko Janet on tullut järkiinsä ja lopettanut tämän linssilude-isosiskonsa taloudellisen tukemisen ja jotain muuta täytyy keksiä tilalle.
LaToya teki veljensä elämästä helvettiä vuonna-93 eikä jätä tätä näköjään rauhan kuolleenakaan.
Tällä naisella ei ole ollut koskaan muuta lahjakkuuteen viittaavaa kuin kuuluisa sukunimi,mutta sillä saakin pidettyä itsensä mukavasti julkisuudessa ja tästä lähtien saammekin varautua vuosia kestävään LaToya-showhun,kun täti keksii loputtomiin uusia ja ihmeellisiä teorioita veljensä "murhasta"ja pitää itsensä loputtomiin lehtiotsikoissa.
LaToya taas vauhdissa
7
360
Vastaukset
- huohh*
LaToya :@ Naine pitää vaa huolen itestää ja että raha tulee muulla ei sitte ookkaa mitää välii! ärsyttävä naine! ihan varmasti lypsää itellee pienehkön summan kun paljastaa vähän tietoa julkisuuteen ja sitten lehdet ja muut tälläset rupeaa kilpailemaan rahan avulla saadakseen lisää tietoa! michael oli vaan niin hyväsydäminen ihminen ettei nää kun toiset pelaavat omaan pussiin maikkelin avulla. :'(
- aimisjuu
totta puhut, michael oli liian hyväsydäminen tähän maailmaan =(
ikävä - kamala täti
aimisjuu kirjoitti:
totta puhut, michael oli liian hyväsydäminen tähän maailmaan =(
ikäväToivottavasti Janetista tulee lasten huoltaja,hänen ei ainakaan tarvitse ottaa heitä rahan vuoksi.
Se että Michael halusi lapset Janetille,todistaa taas miten paljon Latoya puhuu palturia.Sehän on aina tolkuttanut kuinka läheisiä he olivat Michaelin kanssa.hän oli Michaelin lempisisko ja blää blää...
Miksi hän ei sitten saa lapsia? - Missbigmouth
kamala täti kirjoitti:
Toivottavasti Janetista tulee lasten huoltaja,hänen ei ainakaan tarvitse ottaa heitä rahan vuoksi.
Se että Michael halusi lapset Janetille,todistaa taas miten paljon Latoya puhuu palturia.Sehän on aina tolkuttanut kuinka läheisiä he olivat Michaelin kanssa.hän oli Michaelin lempisisko ja blää blää...
Miksi hän ei sitten saa lapsia?No Latoyahan on aina kuulunut niihin ihmisiin,jotka myyvät vaikka mummonsa ,jos tarpeeksi maksetaan.Sehän on Jacksonin perheen musta lammas,täti suurisuu,joka tekee mitä vaan ,kunhan saa muovinaamansa lööppeihin.
Vähän ihmetyttää missä viipyy tribuuttilaulu Miikkalille,eikö olisi jo sen aika?
- latoya
Katsokaa hyvin tarkkaan, mitä LaToya sanoi kun MJ kysyi häneltä suurinta haavettaan:
https://www.youtube.com/watch?v=337b2_Ln-0Q
Kohdassa 0:45 alkaen
M: "What do you think is the main thing you want to do in the future? What's your ultimate goal?"
L: "My ultimate goal is to be a multi facet performer. I'd like to be right now where you are. That's my biggest dream."
Halusi Michaelin paikalle. Vaikuttaa hyvin kateelliselta.- latoya
Latoya jatkoi vielä lausettaan että every artist would like to be in your shoes...ja..that's why I'd like to be in your shoes. Sitä se hoki.
- totuusvaloon
"Viholliset ovat oman talon väkeä." -Matt.10:36
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269