Nettiautossa kaupattiin monta viikkoa vihreää 156:sta vm.2002 a.141th.Olin menossa stadiin katsomaan autoa,mutta se oli juuri myyty.Harmitti vietävästi.Mutta päiväni on ehkä pelastettu!Auto on palannut takaisin myyntiin uuden jobb....tarkoitin omistajan toimesta.Hintakin kohtuullinen 8700e.Ei muuta kuin kaupoille.
myyty! taas myydään
6
651
Vastaukset
- ,.,dfherfafawf
Tottakai se pelasti päiväsi. Mieti nyt sitä murheen määrää kun olisit tuollaisen paskan itsellesi lunastanut.
- ei kannata
sotkeutua moisiin murheenkryyneihin...
Ai joo, paitsi jos olet individualisti-tyyliniekka (suomeksi: ei ole varaa bemariin, mersuun tai audiin). - awrewr
ei kannata kirjoitti:
sotkeutua moisiin murheenkryyneihin...
Ai joo, paitsi jos olet individualisti-tyyliniekka (suomeksi: ei ole varaa bemariin, mersuun tai audiin).ei kovin moni ostaisi kalliimmalla huonompaa... tietysti jotain vatipäitä aina löytyy
- eikös ,
se ole ollut jollain nuorella, eli sillä on autokoulusta päässyt opetellut ?
"jarrut, kytkin, kärsineet, myös moottoria ajeltu alikierroksilla ja sammunut lähdössa,
paljon moottori kestää, mutta kärsii".
Eikös tuo auto ole olut jo puolivuotta,
aina otetaan pois, jotta joku luulee että olisi uusi myytävä,
minusta tuolla rahalla saa paljon järkevämpiäkin autoja.
ja eikös tuossa ole todella suuri polttoaineenkulutus, !! - tapa jymäyttää
kokemattomia,
kun autoa ei ollut, se oli sinun etusu,
ei noin kallista, suuriruokaista enää osteta, eikä värikään minulle kelpaisi.
hatkitse Corollaa, kun lienet aloitteleva,
siinä ei tee niin pahoja virheitä ja Corolla on 100 kertaa helpompi myydä pois..- alfonss
"Corolla on 100 kertaa helpompi myydä pois.."
Tämän vuoksikko corolla on kaikkein myydyin auto?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818