Työviikko oli ollut raskas. Minun oli päästävä nopeasti kaupungin ruuhkan läpi vaimoni luokse. Tarvitsin kunnon rajua ja pitkää seksiä. Olin jo soittanut hänelle ja käskenyt tulemaan suoraan kotiin, minun oli päästävä käyttämään häntä. Elina ymmärsi kyllä mihin häntä tarvitsin. Minun oli saatava sitoa, ruoskia ja naida naistani. Tiesin hyvin, että hän kiihottui jo puhelimessa tajutessaan, mitä hänellä oli odotettavissa. Nyt en kuitenkaan ajatellut hänen nautintoaan vaan omaani. Hänkin nauttisi varmasti minun tyydyttäessäni tarpeitani.
Pääsin vihdoin kotipihalle ja huomasin Elinankin auton olevan pihalla. Hyvä, minun ei tarvitsisi enää odottaa häntä. "Miksi nyt niin kovaa kiirettä piti pitää", Elina sanoi ja hymyili minulle posket punaisina ja hieman pelokkaan odottava ilme kasvoillaan. Kerroin minun tarvitsevan purkaa paineitani ja aikovani käyttää häntä tähän tarkoitukseen tulisin ruoskimaan ja naimaan häntä monin tavoin.
Elinalla oli päällään t-paita ja lyhyt piukka hame, työvaatteet. Käskin hänen ottaa paitansa ja rintaliivinsä pois. Katsoin kuinka hän riisui yläruumiinsa ja vapautti kauniit ja kookkaat rintansa vaatteiden kahleista. Hän jäi seisomaan keskelle olohuonetta kädet selkänsä takana pelkkä hame päällään katsoen lattiaan pieni hymy kasvoillaan. Minusta on mukava katsoa naistani alistuvana ja rinnat paljaina. Nuo rinnat, miten monta kertaa olenkaan niitä suudellut ja puristellut, mutta myös ruoskinut tai sitonut hänen vaikeroidessa onnesta minun piiskani voimasta. Miten monta kertaa olenkaan purkautunut niille halutessani nähdä spermani roiskuvan hänen kookkaille nänneilleen ja hänen nautinnollisesti levittävän sitä joka puolelle rintojaan.
Tällä kertaa kuitenkin käskin hänen eteeni polvilleen ottamaan vastaan kaluni suullaan. Elina käveli kädet yhä selän takana eteeni ja polvistui. Hän ryhtyi avaamaan vetoketjuani ja otti tyytyväisen oloisena koko ajan paisuvan elimeni esiin. Olin jo aiemmin huomannut, että minulle sopi parhaiten ollessani kunnon seksin tarpeessa aloittaa purkautumalla ensin näin vaimoni suuhun tai kasvoille. Vasta tämän jälkeen hieman rauhoittuneempana, muttei kuitenkaan tyydytettynä, pystyisin paremmin keskittymään Elinan piiskaamiseen. Hänen kaunista vartaloaan ruoskiessa en pystyisi koskaan olemaan kiihottumatta uudelleen nopeasti.
Elina otti kaluni suuhunsa ja alkoi imeä samalla pyöritellen kielellään terskan alta. Hän oli tässä taitavin nainen, jota pystyin kuvittelemaan. Ehkä siksi, että hän nautti siitä itse niin paljon, kuten hän usein oli minulle kertonut. Elinan sirot sormet hyväilivät samalla kiveksiäni. Otin kiinni punaisista hiuksista niin kovaa, että se tuntui kädessäkin siltä, että nainen oli vallassani. Liikutin hänen päätään kiihtyvällä nopeudella. Nyt tahdin määräsin minä, hän oli halujeni kohde. Katsoin kuinka kyrpäni meni syvälle hänen suuhunsa, olin joskus ihmetellyt miten Elina pystyi ottamaan sen niin syvälle nieluunsa, mutta hän sanoi sen vaan tuntuvan niin parhaalta.
Tunsin purkautumiseni olevan tulossa ja puristin Elinaa hiuksista tiukemmin ja kiivaampaan tahtiin. Juuri purkautumiseni alkaessa päätinkin, että haluan nähdä spermani vaimoni kasvoilla. Vedin hänet irti elimestäni ja toisella kädellä suuntasin jo sykähtelemään alkavan kyrpäni hänen kasvoilleen. Hän sulki silmänsä ja samalla alkoi purkautumiseni. Sykin pitkään ja Elinan kauniille kasvoille lensi kauan spermaani. Hän lipoi huuliaan, halusi ilmeisesti maistaa myös hieman sen makua. Kauniin näköistä se ainakin oli.
Olin purkautunut mutta kiima ei ollut kadonnut. Nyt voisin aloittaa nautinnollisen naisen piiskaamisen. Nostin Elinan hiuksista pystyyn, läpsäisin hänen pyöreää takamusta rivakasti ja käskin hänen menemään pesemään kasvonsa, en halunnut suudella kasvoja, jotka haisivat spermalleni. Hän lähti vilkkaasti ja kauniin kissamaisesti. Itse hain sillä aikaa sitomistarvikkeeni: nahkahihnat, teräsketjut, köydet ja tietenkin kaulapannan sekä piiskausvälineet: musta monihaarainen nahkaruoska, ratsupiiska, pitkä kolmihaarainen ruoska ja vanha pehmeänahkainen miestenvyö.
Elina tuli takaisin ja katsoi välineitä. Vedin hänet niskasta kiinni pitäen luokseni ja suutelin häntä suulle. Hän piti tilannetajuisesti jalkansa hieman erillään ja takapuolensa koholla. Painoin hänen rintaani vasten ja nostin lyhyttä hametta. hänellä ei ollut enää stringejään jalassaan, kuten olin arvannutkin. Hän oli etukenossa rintaani vasten takapuoli kiihottavasti esillä. Nostin piukan hameen lanteiden yläpuolelle.
Rakkaani ruoskinta 1
6
7144
Vastaukset
- T + T
Ensimmäinen lyönti takapuolelle tuntuu aina mukavalta kämmenessä, niin nytkin. Elina yritti työntää pyöreitä pakaroitaan ylemmäs ja paremmin esille. Hän kaipasi lisää. Niin kaipasin minäkin. Löin häntä muutaman kerran vielä. Pakaroille levisi jo vieno puna. Painoin käteni takaa Elinan pillulle hän värähti. Pillu oli hyvin liukas ja turvonnut. Kiihottuneen naisen pillua on mukava pidellä, käteni kostui hänen medestään. En malttanut olla nuolaisematta sormiani Elinan pillu maistui aina kiihottavalle. Kastoin uudelleen sormeni hänessä ja työnsin sitten liukkaat sormeni muitta mutkitta Elinan suuhun. Tiesin hänen pitävän tästä eleestä, joka oli hänestä niin seksikkään alistava. Minusta oli kiihottavaa nähdä, kun hän nuoli sormiani puhtaaksi oman pillunsa mehuista.
Halusin vielä, ennen kuin jatkaisin pidemmälle, saada kämmeneni tuntemaan kunnolla, että olen antanut vaimolleni selkäsaunan. Istuin tuolille ja vedin Elinan syliini vatsalleen poikittain. Kimmoisaa mutta kuitenkin sopivan suurta takapuolta on ilo lyödä. Aloin nautiskella. Pidin vasemmalla kädelläni häntä kiinni niskasta ja oikealla löin tasaiseen tahtiin värähteleville pakaroille. Elina ei pystynyt olemaan aivan paikallaan, mutta pidin hänet lujasti otteessani. Takapuoltaan hän kuitenkin pyrki suloisen oloisesti pitämään mahdollisimman hyvin esillä, kuin peläten, että kyllästyisin hänen kurittamiseen. No, sitä pelkoa hänellä ei kyllä ollut.
Kun kämmenessäni ja varmasti Elinan pakaroilla alkoi olla mukava kihelmöivä polte, päätin siirtyä suunnitelmassani eteenpäin. Tämä oli ollut mukavaa pientä esilämmittelyä varsinaiselle naisen kurittamiselle. Minun oli päästävä ruoskimaan sidottua ja kiimaista naista, muuten en pystyisi rauhoittumaan. Olin kyllä tyytyväinen, että vaimonikin nautti, kun tyydytin näitä seksuaalisia halujani, mutta nyt en ollut niinkään kiinnostunut hänen nautinnostaan kuin omastani.
Käskin hänen riisumaan hameensa. Nyt hän oli täysin alastomana. Itse otin paidan pois. Elina katseli minua nöyrän ja alistuvan, mutta kuitenkin kiihottuneen, näköisenä. Käskin hänen ojentaa ranteensa. Kiinnitin niihin valmiiksi mustat nahkahihnat, joissa oli teräksiset haat helppoa ja nopeaa kiinnittämistä varten. Nilkkoihin sidoin samanlaiset hihnat ja kaulaan kaulapannan, josta roikkui monta rautaista rengasta sekä pitkä ketju. Kaulapantaa laittaessani Elina nosti kauniisti hiuksensa ylös ja kumartui eteeni, jotta minun olisi hyvä laittaa häntä valmiiksi ruoskintaa varten.
Olin päättänyt aloittaa vaimoni ruoskimisen siten, että hän on kiinnitettynä käsistään kattoparrussa olevaan koukkuun. Tässä kohtaa oli asunnossamme hyvää tilaa jolloin voisin rauhassa siirtyä ruoskimaan häntä eri puolilta, eikä pitkäkään ruoska osunut seiniin. Paikka oli myös siten hyvä, että tästä eteisen suuri peili näytti meidät molemmat. Olinkin huomannut Elinan usein ruoskiessani häntä katselleen lumoutuneen näköisenä itseään ja minua kiihottavassa leikissämme. Kiinnitin hänet ranteistaan kattoparrun tukevaan koukkuun. Hänen jalkansa olivat maassa, mutta minkäänlaista liikkumismahdollisuutta hänellä ei ollut, eikä hän voinut päästä pois ilman minun apuani. Hän oli täysin armoillani.
Päätin aloittaa monihaaraisella piiskallani. Se ei ollut kovin kivulias, joten saatoin vapaasti käyttää voimiani piiskaamiseen ja tänään tarvitsin hyvin fyysistä vaimon ruoskintaa. Ruoskinnan aloitin selästä. Tarkat iskut ensin yläselkään ja sitten järjestelmällisesti alaspäin. Elina värähti joka iskulla, hänen selässään näkyi piiskan jättämiä kauniita jälkiä. Ennen kuin siirryin pakaroihin ja reisiin tahdoin piiskata vielä hänen vatsaansa ja rintojaan. Kuten kaikki, jotka piiskaavat naisiaan, tietävät, että rintojen piiskaaminen vaatii taitoa. Oikean voimakkuuden oppiminen vaatii tuttuja välineitä ja pitkää kokemusta piiskattavasta. Minä tiesin kyllä osaavani tämän ja sen tiesi Elinakin. Hän tuijotti lumoutuneen näköisenä peilistä nostaessani piiskaani hänen rintojaan varten.
Elinan rinnat ovat varsin kookkaat, mutta kuitenkin kiinteät. Rinnat olivat kesän jäljiltä vielä kauniin ruskeat, kesäloma oli mennyt merellä kahdestaan. Katsoin häntä suuren peilin kautta. Vaimoni oli kaunis ollessaan sidottuna käsistään kattoparrun koukkuun. Sivelin monihaaraisella ruoskallani hänen rintojaan. Elina katseli itseään ja minua lumoutuneen ja erittäin kiihottuneen näköisenä peilistä.
Tällä kertaa en kuitenkaan ollut keskittynyt hänen kiihottuneisuuteensa, vaan olin päättänyt purkaa paineitani vaimoani ruoskimalla. Elinan selkä oli jo täynnä kauniita piiskan jättämiä jälkiä, nyt olisi vuorossa vatsa ja rinnat. Rintojen piiskaaminen vaatii taitoa ja kokemusta piiskattavasta. Väärällä välineellä tai liian suurella voimalla koko hauskuus saattaa loppua lyhyeen. Minä kuitenkin osasin tämän taidon ja sen tiesi Elinakin.- T + T
Ensimmäinen ruoskan sivallus rinnoille. Tässä vaiheessa oli aina nautinto seurata Elinan kasvoja. Miten ruoskan aiheuttama kipu muuttui polttavaksi nautinnoksi, näkyi tälläkin kertaa selvästi hänen kasvoillaan. Tunsin kiihottuvani entisestään. Aloin piiskata häntä rinnoille tasaista tahtia. Iskuista värähteleville rinnoille nousi heikkoja punaisia jälkiä. Elinan hengitys tuli katkonaisemmaksi ja hän katsoi minua silmät laajenneina masokistisen nautinnon pyörteessä.
Jatkoin yhä vain nautinnollisemmalta tuntuvaa ruoskintaa hänen vatsalleen. Elina huokaili, tiesin hänen olevan jo täysin ruoskinnan lumoissa. Nyt hän valmis miten rajuun käsittelyyn tahansa, hän oli syvällä kiimansa sisällä. En kuitenkaan aikonut tällä kertaa jättää häneen kuin korkeintaan muutaman päivän kestäviä jälkiä. Seuraavaa vaihetta varten irrotin hänet kattoparrusta. Jos aikoo ruoskia kunnolla ja nautinnollisesti naisensa pakaroita on naisen oltava tukevasti jotain vasten. Takamuksen oli oltava hyvin esillä ja ruoskalla oli oltava tilaa liikkua. Tähän oli olohuoneemme raskas sohva paras paikka. heitin hänet sille. Elina asetti itsensä sohvan eteen polvilleen niin että hänen vatsansa ja rintansa olivat sohvan istuinosaa vasten.
Nyt hän oli vaimon piiskaamisen kannalta ihanteellisesti. Otin kolmihaaraisen melko pitkän nahkaruoskani esille. Tämän käyttö on vaikeaa, mutta hyvin nautinnollista silloin, kun on sen oppinut. Ruoskalla on osuttava joka kerralla eri kohtaan, jollei halua rikkoa ihoa tai aiheuttaa pari viikkoa kestäviä jälkiä. Tällä kertaa en aikonut sitä, mutta vilkaistessani Elinaa tajusin hänen kiimansa tarvitsevan purkautuakseen muutaman todella kivuliaankin lyönnin. Hän tulisi saamaan kyllä ne.
Ruoskin häntä runsaan pyöreille, mutta kimmoisille pakaroille tarkasti seuraten miten takamukselle tuli joka iskulla lisää hekumallisia jälkiä. Lisäsin lyöntien voimaa tasaisesti, jotta ruoskinnan nautinto ei muuttuisi liian mekaaniseksi. Isku iskulta tunsin kiimani kohoavan. Elina nosti takamustaan ylemmäs, jotta lyönnit tuntuisivat yhä enemmän ja toisaalta jotta ymmärtäisin olla lopettamatta.
Näin Elinan olevan jo hyvin lähellä orgasmia. Kovin helpolla hän ei saanut orgasmia pelkästä ruoskimisesta, mutta pitkällä ja huolellisesti kiihtyvällä piiskaamisella tiesin sen hänelle pystyväni saamaan. Vaikka tällä kertaa ei päätarkoitukseni ollutkaan hänen nautintonsa, päätin kuitenkin ruoskia hänet orgasmiin. Syynä oli se, että minusta oli nautinnollisinta tunkeutua naisen pilluun kesken tämän ensimmäisen orgasmin. Tällöin pillun lihakset olivat paisuneimmillaan ja sykkivät miehelle nautinnollisesti.
Lisäsin lyöntien voimaa entisestään ja suuntasin iskut reisille ja pakaroihin. Elina päästeli kivun ja nautinnon sekaisia ääniä. Minulla oli nautinnollisen ruoskimisen tunne, kyrpäni halusi päästä vaimoni sisään. Vielä pari voimakasta iskua reisien ja pakaroiden yhtymäkohtaan. Elina alkoi väristä pakaroista alkaen, hänen ihonsa punehtui ruoskan jälkien välistäkin. Elinan orgasmi alkoi. Annoin hänelle vielä pari terävää lyöntiä, jotta orgasmi jatkuisi pidempään. Riisuin housuni, asetuin polvilleni hänen taakseen ja ehdin tunkeutua hänen pilluunsa sen yhä sykkiessä.
Kyrpäni aiheutti hänelle orgasmissaan uuden huipun. Tunne on sanoin kuvaamattoman hyvä, kun naisen pillu sykkii kyrpäsi ympärillä kunnon ruoskinnan jälkeen. Lähes liiankin hyvä, minun oli keskityttävä, jottei nautinto loppuisi vielä. Otin viereiseltä pöydältä lyhyen monihaaraisen piiskan, jolla oli takaapäin naidessa hyvä ruoskia pakaroita ja selkää. Se auttoi minua kestämään pidempään ja toisaalta sain nautintoa lisää, kun naiseni orgasmien huippuja saattoi säädellä sekä kyrvällä että ruoskalla.
Jonkin ajan kuluttua huomasin, että Elina ei enää kauaa jaksaisi jatkuvia orgasmeja. Nyt oli loppuhuipennuksen vuoro. Ruoskin häntä selkään yhä kovemmin ja kovemmin samaan tahtiin tunkeutuen hänen elintäni puristelevaan pilluunsa. Elinan tuntiessa kaluni paisuvan lähestyvästä purkautumisestani hän alkoi täristä kauttaaltaan ja päästää katkonaisia ja kovia ääniä.
Kyrpäni alkoi sykkiä minun samalla ruoskien hänen selkäänsä. Olimme yhtä. Me molemmat nautimme jokaisesta ruoskan sivalluksesta ja kyrpäni sykähdyksestä. Tunne jatkui kauan ja kauan. Rakastimme toisiamme. - Jaana 32
T + T kirjoitti:
Ensimmäinen ruoskan sivallus rinnoille. Tässä vaiheessa oli aina nautinto seurata Elinan kasvoja. Miten ruoskan aiheuttama kipu muuttui polttavaksi nautinnoksi, näkyi tälläkin kertaa selvästi hänen kasvoillaan. Tunsin kiihottuvani entisestään. Aloin piiskata häntä rinnoille tasaista tahtia. Iskuista värähteleville rinnoille nousi heikkoja punaisia jälkiä. Elinan hengitys tuli katkonaisemmaksi ja hän katsoi minua silmät laajenneina masokistisen nautinnon pyörteessä.
Jatkoin yhä vain nautinnollisemmalta tuntuvaa ruoskintaa hänen vatsalleen. Elina huokaili, tiesin hänen olevan jo täysin ruoskinnan lumoissa. Nyt hän valmis miten rajuun käsittelyyn tahansa, hän oli syvällä kiimansa sisällä. En kuitenkaan aikonut tällä kertaa jättää häneen kuin korkeintaan muutaman päivän kestäviä jälkiä. Seuraavaa vaihetta varten irrotin hänet kattoparrusta. Jos aikoo ruoskia kunnolla ja nautinnollisesti naisensa pakaroita on naisen oltava tukevasti jotain vasten. Takamuksen oli oltava hyvin esillä ja ruoskalla oli oltava tilaa liikkua. Tähän oli olohuoneemme raskas sohva paras paikka. heitin hänet sille. Elina asetti itsensä sohvan eteen polvilleen niin että hänen vatsansa ja rintansa olivat sohvan istuinosaa vasten.
Nyt hän oli vaimon piiskaamisen kannalta ihanteellisesti. Otin kolmihaaraisen melko pitkän nahkaruoskani esille. Tämän käyttö on vaikeaa, mutta hyvin nautinnollista silloin, kun on sen oppinut. Ruoskalla on osuttava joka kerralla eri kohtaan, jollei halua rikkoa ihoa tai aiheuttaa pari viikkoa kestäviä jälkiä. Tällä kertaa en aikonut sitä, mutta vilkaistessani Elinaa tajusin hänen kiimansa tarvitsevan purkautuakseen muutaman todella kivuliaankin lyönnin. Hän tulisi saamaan kyllä ne.
Ruoskin häntä runsaan pyöreille, mutta kimmoisille pakaroille tarkasti seuraten miten takamukselle tuli joka iskulla lisää hekumallisia jälkiä. Lisäsin lyöntien voimaa tasaisesti, jotta ruoskinnan nautinto ei muuttuisi liian mekaaniseksi. Isku iskulta tunsin kiimani kohoavan. Elina nosti takamustaan ylemmäs, jotta lyönnit tuntuisivat yhä enemmän ja toisaalta jotta ymmärtäisin olla lopettamatta.
Näin Elinan olevan jo hyvin lähellä orgasmia. Kovin helpolla hän ei saanut orgasmia pelkästä ruoskimisesta, mutta pitkällä ja huolellisesti kiihtyvällä piiskaamisella tiesin sen hänelle pystyväni saamaan. Vaikka tällä kertaa ei päätarkoitukseni ollutkaan hänen nautintonsa, päätin kuitenkin ruoskia hänet orgasmiin. Syynä oli se, että minusta oli nautinnollisinta tunkeutua naisen pilluun kesken tämän ensimmäisen orgasmin. Tällöin pillun lihakset olivat paisuneimmillaan ja sykkivät miehelle nautinnollisesti.
Lisäsin lyöntien voimaa entisestään ja suuntasin iskut reisille ja pakaroihin. Elina päästeli kivun ja nautinnon sekaisia ääniä. Minulla oli nautinnollisen ruoskimisen tunne, kyrpäni halusi päästä vaimoni sisään. Vielä pari voimakasta iskua reisien ja pakaroiden yhtymäkohtaan. Elina alkoi väristä pakaroista alkaen, hänen ihonsa punehtui ruoskan jälkien välistäkin. Elinan orgasmi alkoi. Annoin hänelle vielä pari terävää lyöntiä, jotta orgasmi jatkuisi pidempään. Riisuin housuni, asetuin polvilleni hänen taakseen ja ehdin tunkeutua hänen pilluunsa sen yhä sykkiessä.
Kyrpäni aiheutti hänelle orgasmissaan uuden huipun. Tunne on sanoin kuvaamattoman hyvä, kun naisen pillu sykkii kyrpäsi ympärillä kunnon ruoskinnan jälkeen. Lähes liiankin hyvä, minun oli keskityttävä, jottei nautinto loppuisi vielä. Otin viereiseltä pöydältä lyhyen monihaaraisen piiskan, jolla oli takaapäin naidessa hyvä ruoskia pakaroita ja selkää. Se auttoi minua kestämään pidempään ja toisaalta sain nautintoa lisää, kun naiseni orgasmien huippuja saattoi säädellä sekä kyrvällä että ruoskalla.
Jonkin ajan kuluttua huomasin, että Elina ei enää kauaa jaksaisi jatkuvia orgasmeja. Nyt oli loppuhuipennuksen vuoro. Ruoskin häntä selkään yhä kovemmin ja kovemmin samaan tahtiin tunkeutuen hänen elintäni puristelevaan pilluunsa. Elinan tuntiessa kaluni paisuvan lähestyvästä purkautumisestani hän alkoi täristä kauttaaltaan ja päästää katkonaisia ja kovia ääniä.
Kyrpäni alkoi sykkiä minun samalla ruoskien hänen selkäänsä. Olimme yhtä. Me molemmat nautimme jokaisesta ruoskan sivalluksesta ja kyrpäni sykähdyksestä. Tunne jatkui kauan ja kauan. Rakastimme toisiamme.Ihana, olisipa minulla tuon tarinan kaltainen mies!
- Sirpa 35
Mielettömän kaunis tarina. Kiitokset teille!
- Anuncia
Naisena täytyy sanoa, että en ymmärrä mitä kinkyä on näin selkeään suostumukseen perustuvassa piiskaamisessa. Tämä ei kiihota minua. Tarvittaisiin sitä, että: a) piiskaaminen tuottaa oikeasti kipua, itkua, armon anomista... b) vaikka alku perustuisikin suostumukseen ja yhteiseen tahtoon, ei saa olla mitään turvasanoja tai -merkkejä, vaan piiskauksen pitää ylittää tietty raja c) voi hyvänen aika, ettekö te nyt muista, että jos ei piiskata jalkoväliin, niin tarina ei ole kinky. Pimpin piiskaaminen kiihottaa aina.
- eijeijei
Kinkyys on siinä, että mielikuvitus laukkaa. Suorat teot eivät ole kiihottavia, pitää antaa mielikuvitukselle tilaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374936- 823506
- 302953
- 612935
- 82757
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584