Aihe

B-hepatiitti suutelusta

fiia87

Haluaisin tietää tattuuko B-hepatiitti suudellessa??
Olin kuukausi sitten Tunisiassa ja suutelin vieraan miehen kanssa.(siis tällä ei ainakaan tiettävästi b-hepatiittia) Eikä minulla ole voimassa kuin a-hepatiitti rokote.
Mitään oireita ei minulla ole, mutta jäi pikkusen vaivaamaan kuitenkin tämä asia.

3

753

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä oikein

ja täällä kyselet noin hölmöjä. Periaattessa voi olla mutta varmaan voi olla ongelmia myös muualla kuin suussa?

• tarttua...

....................

• lotossakin

"B-hepatiitti tarttuu veren, siemennesteen tai emätineritteen välityksellä. Tavallisimmat riskitilanteet ovat suojaamaton yhdyntä ja suonensisäinen huumeiden käyttö." (www.paihdelinkki.fi)
      Joten jos oletta kovin kiihkeästi ja verisesti suuteloineet, niin pikkuinen mahdollisuus on...tosi pikkuinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      11938
    2. Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.

Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova
      Kotimaiset julkkisjuorut
      188
      2812
    3. Maisa otti raskauskirtin esille

Viimeinen oljenkorsi.... Miten "yllättävää".. .. :D
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2104