moi!
meidän narttukoiralla epäillään kohtutulehdusta. Paljonko kohdunpoisto-operaatio maksaa? suurinpiirtein? Huomenna viedään eläinlääkärille. Kiitos jo etukäteen!
koiran kohtutulehdus
5
2964
Vastaukset
- stupid girl
Hintaa en tiedä, mutta jos kohtutulehdus iskee olkaa nopeita päätöksissä.
Kun koira alkaa oksentaa ei enään elinaikaa ole montaa tuntia. - ei hätää
Toivottavasti sait koirallesi hyvän hoidon koska kohtutuledus voi olla vaarallinen, Pyometra tulee yleensä juoksun tai synnytyksen jälkeen, oireena voi olla vain kova jano ja lisäänynyt virtaaminen muita oireita on ruokahaluttomuus,oksentelu,väsymys,kalvenneet limakalvot sekä emättimestä valuvaa märkäeritettä paksua ja keltaista tai juoksevaa ja veristä.
Pyometrian hoito onnistuu yleensä erinomaisesti, rötgenkuvissa näkyy suurentunut kohtu makkaramaisina suurentumina ja valkosolujen määrä veressä kohoaa voimaasti.
Liian pitkälle edennyt tulehdus voi vaihingoittaa munuaisa mikä johtaa virtsamyrkytykseen. Jos kohtu pääsee repeämään koiralle tulee vatsakalvon tulehdus ja silloin seurauksena voi olla kuolema.
Kun koirasi pääsee kotiin se voi olla viikonkin hyvin väsynyt, tikit voit poistaa vaikka itse. Koirasi voi lihoa vähän leikkauksen jälkeen vaikka söisikin normaalisti ja jos se on kovin nuori sille voi tulla Estrogeenin vajausta jolloin oireena on virtsan karkailu siihen on lääkkeenä estrogeeni hoito kuurina elämän loppuun asti, mutta se on kyllä hyvin harvinaista. - noin...
kolome euroo.
Mitäs lekuri sanoi, kun yleensä arvionkin saa, jos rahalla on merkitystä. - maksaa paljon
meidän narttu leikattu varkaudessa ja maksoi 464 euroa.
- tikru87f
Meidän narttu leikattin Turussa 1kk sitten ja se makso 514€ mut se riippuu koiran koosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324431Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252325Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene142317Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su512078- 321647
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731466Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321421- 661274
- 821231
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?401054