mahtaako ketään valmistaa peräkärryä jonka kuomuna olisi pieni jollan tyyppinen vene...
vai pitääkö ite alkaa suunnittelemaan, ja tekmään ?
vene + peräkärry
6
913
Vastaukset
- Akdkdk
Peräkärryn kuomut tehdään mahdollisimman kevyiksi joka tarkoittaa että ne ovat rakenteeltaa melkoisia vimpuloita. Jos vertaa tukevuutta vaikka optimistijollaan, ero on valtava.
Joten en jaksa uskoa että olisi mitään järkeä peräkärryn kuomusta niin vahvaa ja vankaa ja muodoiltaa venekäyttöön sopivaa, että se olisi valmistajalle taloudellisesti kannattavaa ts. kukaan ei niitä ostaisi. Ja muista että "kuomuveneelle" pitäisi hakea myös CE-hyväksyntä venekäyttöön.- 1900-luvulla
oli jossain mainos ko. laitteesta. Olisiko ollut peräti kotimainen, mutta tuskin oli myyntimenestys.
- hieno keksintö
Tiedän missä tällainen kuomuvene on. Hieno keksintö. Keltaisesta muovisesta olemukseltaan voisi päätellä olevan 70-80 luvun tuotoksia
- 5 vuoden piuha
Oletko mahdollisesti hämäläinen?
- Mitä sitten?
5 vuoden piuha kirjoitti:
Oletko mahdollisesti hämäläinen?
Oletko mahdollisesti homo?
- j.v
Näin mukavasti *pojat* keskustelivat uudesta innovatiivisesta asiata, jossa tuotteen valmistusta jopa jutun avaaja oli jo suunnitellut??
HIENO AJATUS TÄÄ!.., JONKILAINEN 'SOVITUSLAITA' KAI AINAKIN PITÄISI TEHDÄ, JOTTA VENE OLISI PAREMMAN MALLINEN. (molempien eli veneen ja kärryn pitäisi mukautua toisiinsa ja ko. 'sovituspala' laitana saattaisi auttaa asian kehittelyssä?)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291370
- 1211219
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap1021020Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283909- 114888
- 40804
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi21763- 48755
- 52729
- 49629