taas tulee tälle pasille kylmää vettä märkäpäälle päälle =)
http://www.taloussanomat.fi/asuminen/2009/07/15/yksioiden-hinnat-nousivat-korkeammalle-kuin-koskaan/200916338/139
voi voi palstan rommari-pasia
7
351
Vastaukset
- kun olet
kaikkien vietävissä, mieti nyt omilla aivoillasi, mikä on meno valtakunnassa. äläkä usko kaikkea lukemaasi tai näkemääsi tai kuulemaasi
- lähähti...
Kukahan täällä jopa uskoo omiin toiveisiinsa.
Asuntojen hinnat ei tule romahtamaan, näet vielä että odottelijat olitte väärässä. Se on tietenkin nähty että tuhnu ei kykene näkemään virheitään eikä oppimaan niistä.
Tai tule se romahdus, joskus, kun vain jaksaa odottaa. Tässä lamassa ei varmasti, mutta ehkä seuraavassa, tai sitä seuraavassa, tai joskus...
- Tuhnuttaja.
Minä olen tuhnu.ttelija Jätin ostamatta 600 000 euron lukaalin Espoosta ja kohta teen ainakin 300 000 euron tilin.
Jos olet vielä hengissä niin paljonko olet nyt voitolla. katkeruus tappaa : ) ei ole se tyhmä joka virheitä tekee vaan se joka ei niistä opi jotain : )
- tyhmiä ja kusetettavia
suomalaiset ovat . . . hävettää oikein olla suomalainen.
- häpeät, niin
mikset muuta vaikka Viroon. Siellä on asuntojen hinnat rommanneet, siellä voisit olla onnellinen.
- fiksumpaa
häpeät, niin kirjoitti:
mikset muuta vaikka Viroon. Siellä on asuntojen hinnat rommanneet, siellä voisit olla onnellinen.
Virolaiset rommarit varmaan ovat tyytyväisiä. Tosin tuhnuja ne vieläkin ovat, mutta silti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs491324- 1601125
- 611017
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli197844- 8822
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27776- 11769
Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51761- 346748
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti79698