Rammsteinko

sairas

Katsokaas luin tuon englanninkielisen wikipedian artikkelin Rammsteinista ja kauhistuin saadessani tietoon mm. tämän:
http://en.wikipedia.org/wiki/Rammstein#Relation_to_violent_events

Inhat koulusurmaajat, mokomatkin väittivät Rammsteiniä lempparibändeikseen ja monet sitten syyttelevät Rammsteiniä jotenkin sairaan musiikin tuottamisesta. Pidän Rammsteinin mahtipontisesta musiikista, mutta en niinkään lyriikoista. Tiedätte esim Mein Teil, Tier, Bestrafe Mich jne. Eli siis kannibalismia, sadomasokismia, pedofiliaa ja muuta SAIRASTA!!! Mitä olette te muut mieltä?

7

431

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pyykkilautaotsa

Ymmärtäneekö ne surmaajat sanojakaan. Moni niistä saattaa pitää myös hampurilaisista.

• DBB_

Rammsteinin lyriikat musiikillisen puolen ohella ovat kaikessa outoudessaan hienoja, eikä niitä kaikkia aiheita tarvitse tosielämässä soveltaa. :) Ja se, että joku mielipuoli pitää jostain, ei tee siitä automaattisesti pahaa.

• se on
        DBB_ kirjoitti:

Rammsteinin lyriikat musiikillisen puolen ohella ovat kaikessa outoudessaan hienoja, eikä niitä kaikkia aiheita tarvitse tosielämässä soveltaa. :) Ja se, että joku mielipuoli pitää jostain, ei tee siitä automaattisesti pahaa.

, ehkä kauhistuin hieman turhasta...

• deutscher
        DBB_ kirjoitti:

...niin huomaisit, että Rammsteinin sanoitukset (eikä mitkään lyriikat!) ovat aika yksinkertaisia. Itse asiassi niiden "hienous" on juuri se, että ne ovat korneja ja koomisen härskejä ja synkkiä. Rammsteinin sanoitusten moniulotteisuus on myytti, jota vain saksaa osaamattomat elättelevät.

• ihan...
        deutscher kirjoitti:

...niin huomaisit, että Rammsteinin sanoitukset (eikä mitkään lyriikat!) ovat aika yksinkertaisia. Itse asiassi niiden "hienous" on juuri se, että ne ovat korneja ja koomisen härskejä ja synkkiä. Rammsteinin sanoitusten moniulotteisuus on myytti, jota vain saksaa osaamattomat elättelevät.

penaalin terävimmältä kynältä vaikuta.

• joo...

Ehkä Rammsteinin musiikin kuuntelulle pitäisi tosiaan asettaa ikäraja, älykkyysosamäärän vähimmäisvaatimus, sekä pakollinen määrä yhteiskuntatietoutta, sekä käsiteoppia. Tuttu käsite tulisi ainakin olla provokatiivinen ja sarkastinen yhteiskuntakritiikki.

• Anonyymi

HYHHYH TILL LINDEMANN HYHHYH. SILTI MÄ RAKASTAN SITÄ MIESTÄ!! AAAAAAAAAAAAAAHHHH!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1768
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1174
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1050
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      936
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      846
    6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      79
      798
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      796
    8. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      790
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      43
      766
    10. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      757
    Aihe