Ostin noin reilu vuosi sitten uuden drd pro:n. nyt on mittarissa noin 2600 km, eikä sähkövioista ole ollut tietoakaan. Mistäs se johtuu. Eikös tällä palstalla moni kateellinen mussuta ja hauku et derbi hajoo heti pillunpäreiks, kun sillä yrittää metrinkin ajaa.
Itse olen ollut erittäin tyytyväinen Derbiin... niin ja onhan se ollut jo viimeisen 10 vuotta Suomen myydyin mopo, että sillee.
Derbissäkö muka sähkövikoja
4
139
Vastaukset
Jokaisessa mopossa ilmenee jotain vikoja joskus. Derbejä sattuu olemaan eniten, joten se on muka aina Derbi missä on sähkövikoja.
Se on ajajasta kiinni jos mopo hajoaa. MIKÄÄN MOPO EI HAJOA NOIN VAIN, paitsi jos on joku valmistusvirhe, mikä on aika epätodennäkoistä.
Nykyään kaikki lähtee ajamaan kylmällä koneella, ja kaasu pohjassa... Ei tarvi olla edes fiksu että tietää koneen leikkaavan tuolla ajamisella.- omnomnom
sadsad
- okmsadonjads
Vuoden aikana vaan 2600km!?!?!?!?!?! LOL. Mul on ollu mopo 2 kk ja oon ajanu 1700km. LOLOLOL. Ei se tommosel ajol meekkää mitää rikki ku se on koristeena pihassa
- ASDGADGS
Luuleks että kaikkia kiinnostaa vittuakaa onko sun derbissä ollu sähkövikoja?! Pitäiskö munki tehä uus keskustelu ja kehuskella että mun mopossa ei oo kanskaa ollu sähkövikoja, vaikka ajettu vuodessa neljä kertaa enemmä entä sun dööpilläs.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683