Ostin noin reilu vuosi sitten uuden drd pro:n. nyt on mittarissa noin 2600 km, eikä sähkövioista ole ollut tietoakaan. Mistäs se johtuu. Eikös tällä palstalla moni kateellinen mussuta ja hauku et derbi hajoo heti pillunpäreiks, kun sillä yrittää metrinkin ajaa.
Itse olen ollut erittäin tyytyväinen Derbiin... niin ja onhan se ollut jo viimeisen 10 vuotta Suomen myydyin mopo, että sillee.
Derbissäkö muka sähkövikoja
4
103
Vastaukset
Jokaisessa mopossa ilmenee jotain vikoja joskus. Derbejä sattuu olemaan eniten, joten se on muka aina Derbi missä on sähkövikoja.
Se on ajajasta kiinni jos mopo hajoaa. MIKÄÄN MOPO EI HAJOA NOIN VAIN, paitsi jos on joku valmistusvirhe, mikä on aika epätodennäkoistä.
Nykyään kaikki lähtee ajamaan kylmällä koneella, ja kaasu pohjassa... Ei tarvi olla edes fiksu että tietää koneen leikkaavan tuolla ajamisella.- omnomnom
sadsad
- okmsadonjads
Vuoden aikana vaan 2600km!?!?!?!?!?! LOL. Mul on ollu mopo 2 kk ja oon ajanu 1700km. LOLOLOL. Ei se tommosel ajol meekkää mitää rikki ku se on koristeena pihassa
- ASDGADGS
Luuleks että kaikkia kiinnostaa vittuakaa onko sun derbissä ollu sähkövikoja?! Pitäiskö munki tehä uus keskustelu ja kehuskella että mun mopossa ei oo kanskaa ollu sähkövikoja, vaikka ajettu vuodessa neljä kertaa enemmä entä sun dööpilläs.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa903436Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3463017Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1921608Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2461434Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621312Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281061- 791027
- 741020
- 117980
- 72944