Olen masentunut omasta elämäntilanteestani niin pahasti että jonain päivänä teen sen ja lähden pois täältä koska kenellekkään ei anneta uutta tilaisuutta elämässään ja parempi jättää koko kroppa minkä olen itse pilannut lapsen kautta ja oma olemus mikä on mennyt pillalle tutustuessa vääränlaisiin ihmisiin =( Parempi vain itselle kuin jatkuva syiden hakeminen miksi jatkaa "paskaa" elämää.
elämänsä kadottanut
3
527
Vastaukset
- sympatiaa tunteva äiti
Joskus elämä tuntuu vaikealta tai sitäkin vaikeammalta, masentavalta ja ahdistavalta. Niin voi tapahtua meille jokaiselle joskus, niin myös minulle.
Kannattaa kuitenkin muistaa, että vaikka vaikeuden tuntuvat ylitsepääsemättömältä, ajattele sitä lastasi, jonka mielestä olet maailman tärkein ihminen, maailman paras äiti. Olisitko sinä halunut menettää äidin kun äiti on väsähtätänyt vai olisitko sanonut äidille että mene lääkäriin. Niin kuin minun kolme vuotiaana sanoin minulle aikoinaan.
Ota yhteyttä lääkäriin. Kaikenlaista apua on tarjolla sinulle ja lapsellesi. - Apua pian
Älä tee mitään itselle! Pidä itsestä huolta. Sinä olet arvokas ihminen.
Mutta se minua huolestuttaa että tunnut syyttävän tilanteesta lastasi. Onko lapsi syyllinen sinun tilanteeseen? Tai olitko se sinä joka halusit lapsen jakamaan elämääsi?
Lapsi on ilo ja ihana asia. Lapsella on oikeus rakkauteen ja jos lapsi ei saa rakkautta niin hän kärsii.
Sinun tehtävä on hakea pian sinulle apua niin että löydät ulospääsyn vaikeasta tilanteesta ja apua saat perheneuvolasta, mielenterveystoimistosta, terveyskeskuksestakin sinua voidaan ohjata eteenpäin.
Älä pilaa lapsen tai sinun elämää! Elämä on liian arvokas pilattavaksi, siksi kannattaa hakea apua.
Voimia tilanteessasi!- äiti 40
Kyllä se lapsi on erittin hyvä syy jatkaa elämää, Siitäkin huolimatta että ei ne todellakaan ole aina ilon tuojia. Itselläni 15-vuotia tyttö ja pahimmassa mahdollisessa murkkuiässä ja tunne on todella että minulla ei tällähetkellä ole minkäänlaista omaa elämää. Aamuisin kun herään, tunne on samantien että en jaksa ja mitähän tänään on taaas odotettavissa.. vetäydyn kokoajan omiinoloihin .j.n.e mutta se on vain pakko yrittää jaksaa ja tiedän että muutamanvuodenpäästä saan takaisin taas omanelmän... tunnelin päässä valoa odottava..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot20117736Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss5510158Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?2326422Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki44363Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman483279Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.573009Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.272977"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita712777Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling972765Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen672256