elämänsä kadottanut

äityliini..

Olen masentunut omasta elämäntilanteestani niin pahasti että jonain päivänä teen sen ja lähden pois täältä koska kenellekkään ei anneta uutta tilaisuutta elämässään ja parempi jättää koko kroppa minkä olen itse pilannut lapsen kautta ja oma olemus mikä on mennyt pillalle tutustuessa vääränlaisiin ihmisiin =( Parempi vain itselle kuin jatkuva syiden hakeminen miksi jatkaa "paskaa" elämää.

3

466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sympatiaa tunteva äiti

      Joskus elämä tuntuu vaikealta tai sitäkin vaikeammalta, masentavalta ja ahdistavalta. Niin voi tapahtua meille jokaiselle joskus, niin myös minulle.
      Kannattaa kuitenkin muistaa, että vaikka vaikeuden tuntuvat ylitsepääsemättömältä, ajattele sitä lastasi, jonka mielestä olet maailman tärkein ihminen, maailman paras äiti. Olisitko sinä halunut menettää äidin kun äiti on väsähtätänyt vai olisitko sanonut äidille että mene lääkäriin. Niin kuin minun kolme vuotiaana sanoin minulle aikoinaan.
      Ota yhteyttä lääkäriin. Kaikenlaista apua on tarjolla sinulle ja lapsellesi.

    • Apua pian

      Älä tee mitään itselle! Pidä itsestä huolta. Sinä olet arvokas ihminen.

      Mutta se minua huolestuttaa että tunnut syyttävän tilanteesta lastasi. Onko lapsi syyllinen sinun tilanteeseen? Tai olitko se sinä joka halusit lapsen jakamaan elämääsi?
      Lapsi on ilo ja ihana asia. Lapsella on oikeus rakkauteen ja jos lapsi ei saa rakkautta niin hän kärsii.
      Sinun tehtävä on hakea pian sinulle apua niin että löydät ulospääsyn vaikeasta tilanteesta ja apua saat perheneuvolasta, mielenterveystoimistosta, terveyskeskuksestakin sinua voidaan ohjata eteenpäin.
      Älä pilaa lapsen tai sinun elämää! Elämä on liian arvokas pilattavaksi, siksi kannattaa hakea apua.
      Voimia tilanteessasi!

      • äiti 40

        Kyllä se lapsi on erittin hyvä syy jatkaa elämää, Siitäkin huolimatta että ei ne todellakaan ole aina ilon tuojia. Itselläni 15-vuotia tyttö ja pahimmassa mahdollisessa murkkuiässä ja tunne on todella että minulla ei tällähetkellä ole minkäänlaista omaa elämää. Aamuisin kun herään, tunne on samantien että en jaksa ja mitähän tänään on taaas odotettavissa.. vetäydyn kokoajan omiinoloihin .j.n.e mutta se on vain pakko yrittää jaksaa ja tiedän että muutamanvuodenpäästä saan takaisin taas omanelmän... tunnelin päässä valoa odottava..:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2550
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe