..keskisuomen luontokuvaajat on kun ei tuu majavista kommentteja? ..no varmaankin luonnossa kameran kans, kävin aamupäiv peltojen laitoja kiertämäs, rauhallista oli..peuran jälkiä kylläkin peltojen ojissa..viikonloppuna majavakuvauksiin pylkönmäelle.
missäs kaikki..
4
370
Vastaukset
- on ainakin
kaatanut puita:
63° 31' 46.59"N
24° 02' 46.20"E - RAADON
Moro!
Keskisuomen alueella on havaittu kuuleman mukaan joku villimajavalajike, joka on rantautunut jostakin siperian ydinlaitosalueelta suomen metsiköihin. Ei kuulemma tarvitse edes vettä ja päästää ensin lähelle, mutta tämän jälkeen suolistaa kuvaajan. Että pidä kuule Pentaxis vaan kauempana luontokappaleista...vie se kojus täältä muualle... kyllä jämpti on niin sano Fotomies ja majava- seuraavalla
kerralla taidankin ottaa mukaan kojuun sako 243win niin katsotaan kuka suolistaa ja kenet..
- talttahampaasta
..eipä ole koju sun maallas..se on sellaisessa paikas jossa myös mulla metsästysoikeus kun tulee elokuun 20 klo 12.00, majavaa siellä ei saa mets mutta tiedä näistä siperian villimajavista, liekö rauhoitettuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465911Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki583426- 1862749
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t122634mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132299- 312218
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/181997- 181755
- 1481389
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2791296