..keskisuomen luontokuvaajat on kun ei tuu majavista kommentteja? ..no varmaankin luonnossa kameran kans, kävin aamupäiv peltojen laitoja kiertämäs, rauhallista oli..peuran jälkiä kylläkin peltojen ojissa..viikonloppuna majavakuvauksiin pylkönmäelle.
missäs kaikki..
4
372
Vastaukset
- on ainakin
kaatanut puita:
63° 31' 46.59"N
24° 02' 46.20"E - RAADON
Moro!
Keskisuomen alueella on havaittu kuuleman mukaan joku villimajavalajike, joka on rantautunut jostakin siperian ydinlaitosalueelta suomen metsiköihin. Ei kuulemma tarvitse edes vettä ja päästää ensin lähelle, mutta tämän jälkeen suolistaa kuvaajan. Että pidä kuule Pentaxis vaan kauempana luontokappaleista...vie se kojus täältä muualle... kyllä jämpti on niin sano Fotomies ja majava- seuraavalla
kerralla taidankin ottaa mukaan kojuun sako 243win niin katsotaan kuka suolistaa ja kenet..
- talttahampaasta
..eipä ole koju sun maallas..se on sellaisessa paikas jossa myös mulla metsästysoikeus kun tulee elokuun 20 klo 12.00, majavaa siellä ei saa mets mutta tiedä näistä siperian villimajavista, liekö rauhoitettuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184721Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5122486Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1442055Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181999- 811606
- 181536
- 1461515
- 1081057
- 125863
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40849