et tulis tietoturvallist?
Kuin mont palomuurija
5
462
Vastaukset
- q
Tietoturva koostuu aivan muusta kuin palomuurista. Windowsissa tukitaan muutama tietoturvakömmähdys palomuurilla vaikka oikea tapa olisi tehdä oikeat asetukset. Muissa käyttöjärjestelmissä ei muuria tarvita.
- very cleveriä
ja coolia, kun nei näe mitään reikii eikä porttei, mut voiks niihin ylistyssanoin yhtää luottaa vaitartteeks tähän lisää palomuureja. Riittääks yks vai monta näit pitää olla
- juhakorkeapudas
very cleveriä kirjoitti:
ja coolia, kun nei näe mitään reikii eikä porttei, mut voiks niihin ylistyssanoin yhtää luottaa vaitartteeks tähän lisää palomuureja. Riittääks yks vai monta näit pitää olla
Yksi palomuuri riittää. Jos reitititin on reitittävässä tilassa ja NAT päällä, palomuuria ei välttämättä tarvita ollenkaan.
- yksi!
vain yksi softapalomuuri kerralaan koneella! Useampi kerralaan voivat haitata toistensa toimintaa ja muiden ohjelmien toimimista yms! Lisää suojaa saat modeemilla jossa on oma palomuurinsa ja se on reitittävä (nat), ja noi modeemin omat suojaukset ei häiritse mitenkään sitä softapalomuuria.
- windowspalomuurija
ja ajattelin yht'äkkii, et riittääköhän ne mihinkään ja kuin ne tappelis siit, et kunpi niist niinkö ekax päästääpi ja tokax hätistääpi pois internjetistä.
Kiitos kaikille hyvist palomuurjivinkeist!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1068313- 1135796
- 565317
- 2895226
- 783891
- 583061
- 662767
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222568Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292542- 452511