naisen ja lyhyt farkkuhame yhdistettynä niittivyöhön ja mustaan toppiin tekee asennenaisen :D
Ostin tänään elämäni ensimmäisen (muistaakseni) farkkuhameen ja ettei menis ihan nössöilyksi niin sellaisen kivan niittivyön siihen,kyl ny kelpaa rokata!
On se jännä juttu kun farkkuhametta olen ollu ostattelemassa jo useana vuonna mut koskaan ei ole sattunu sellaista joka oikeasti olisi hyvännäköinen päälläkin.
Ja ettei olennaisin jää kehumatta niin kolminumeroinen oli hameen ovh ja ja kaksinumeroisella se nyt lähti,jos ei oikeasti olis ollu niin hyvä niin olis jääny kauppaan :)
Onko muut käyneet "alennusmyynneissä",käytän lainausmerkkejä koska katsoin eräitä varvassandaaleja,ihan perus flipflopeja,ei mikään huippumerkki edes ja alennuslapussa hinta 42,50!Jumankauta,kuka maksaa sellasen summan varvassandaaleista :O
Hame se tekee..
52
299
Vastaukset
- Myy-Pikkuinen
Päivän paras: Asennenaisen! =)))))))
- Ärrieri
joo,asennetta nääs :)
Mie en ole oikein kukkamekkotyyppiä.. - Myy-Pikkuinen
Ärrieri kirjoitti:
Mie en ole oikein kukkamekkotyyppiä..ole kukkamekkotyyppiä! Eikös niitä käytä vain mummot...tai ne joilla on mummoasenne vai olikse asennemummo... ;))
Ärrieri kirjoitti:
Mie en ole oikein kukkamekkotyyppiä..samasta kankaasta tehty pussukka-laukku ja hiuspanta oli mitä hienointa muotia 1960-luvulla;))
Kukkamekko on mielentila. Mulla on vieläkin näissä mitoissa kukkamekko.
Silloin joskus kesänjuhliin häihin ja sen sellaisiin kuului ehdottomasti kukkamekko. Kaunis kampaajan laittama kampaus, kesämeikki jne. kevyt kaunis kukkamekko, korkeakorkoiset avokkaat tai valkoiset korkokengät jalkoihin ja eikun menoksi.- Ärrieri
umalehtinen kirjoitti:
samasta kankaasta tehty pussukka-laukku ja hiuspanta oli mitä hienointa muotia 1960-luvulla;))
Kukkamekko on mielentila. Mulla on vieläkin näissä mitoissa kukkamekko.
Silloin joskus kesänjuhliin häihin ja sen sellaisiin kuului ehdottomasti kukkamekko. Kaunis kampaajan laittama kampaus, kesämeikki jne. kevyt kaunis kukkamekko, korkeakorkoiset avokkaat tai valkoiset korkokengät jalkoihin ja eikun menoksi...ookoo :)
No miulta puuttuu kokonaan sellainen mielentila :)
Kyllähän se kukkamekko toisille sopiikin mut mie näyttäisin varmasti aikas hassulta!
Hmm..mut valkoset korkkarit kuulostaa ihan kivalta! - Virtuaalikoneistaja
Ärrieri kirjoitti:
..ookoo :)
Kyllähän se kukkamekko toisille sopiikin mut mie näyttäisin varmasti aikas hassulta!
Hmm..mut valkoset korkkarit kuulostaa ihan kivalta!laittaa todisteeksi kuvia sinusta hassuna, muuten en kyllä usko.
- Ärrieri
Virtuaalikoneistaja kirjoitti:
laittaa todisteeksi kuvia sinusta hassuna, muuten en kyllä usko.
siihen sen kukkaisenmekon,sorry,jäät nyt ilman kuvia :O
- Virtuaalikoneistaja
Ärrieri kirjoitti:
siihen sen kukkaisenmekon,sorry,jäät nyt ilman kuvia :O
ostaa sellaisen?
Mutta että ei ihan pelkäksi viinaksi ja juhliksi menisi tämä keskustelu, oletko syönyt paikallista Korpelan kotileipomon ruisleipää, sain sitä tuliaisiksi ja kyllähän oli hyvää? - Ärrieri
ostaa sellaisen?
Mutta että ei ihan pelkäksi viinaksi ja juhliksi menisi tämä keskustelu, oletko syönyt paikallista Korpelan kotileipomon ruisleipää, sain sitä tuliaisiksi ja kyllähän oli hyvää?etten ole syönyt tuota leipää mut monen olen kuullu kehuvan et kaipa siinä jotain perää täytyy olla,taidan tuoda sitä porokyläläistä itselleni tuliaisiksi,tai no saa nähdä jaksaako panostaa moiseen..
Ärrieri kirjoitti:
..ookoo :)
Hmm..mut valkoset korkkarit kuulostaa ihan kivalta!henkeäsalpaavan kaunis kukkamekko ja siinä se;))
Miehenikin sano mulle kuten äitini, ei ole luojan syy, jos noilla tolpilla kaatuu;))
Kuitenkin se ukko pentele hurmattiin just kukkamekolla ja korkkiruuvikiharoilla.
Silloin kuule meni aikaa ittensä tälläämiseen. Koko pitkä päivä rullat päässä ja ehtoopäivällä alko hiustenlaitto. Mullakin nuorena niin peijakkaan pitkät hiukset ja paksut, että jo perjantaina laiton rullat päähän. Paplarit päässä nukuttiin ja silleen. Likkakaverit autto toisiaan ja sitten kun kaikki oltiin kuin kedonkukkia, niin eikun tanssilavalle. Sieltä me kaikki ne tulevat ukkomme löysimme ja kukaan ei oo eronnu, joten kyllä kukkamekoissa ja korkkiruuvikiharoissa on ollut taikaa:-DDD- Myy-Pikkuinen
Ärrieri kirjoitti:
etten ole syönyt tuota leipää mut monen olen kuullu kehuvan et kaipa siinä jotain perää täytyy olla,taidan tuoda sitä porokyläläistä itselleni tuliaisiksi,tai no saa nähdä jaksaako panostaa moiseen..
on tosi hyvää! Mä ostin sitä reissusta kotiin.
- Ärrieri
umalehtinen kirjoitti:
henkeäsalpaavan kaunis kukkamekko ja siinä se;))
Miehenikin sano mulle kuten äitini, ei ole luojan syy, jos noilla tolpilla kaatuu;))
Kuitenkin se ukko pentele hurmattiin just kukkamekolla ja korkkiruuvikiharoilla.
Silloin kuule meni aikaa ittensä tälläämiseen. Koko pitkä päivä rullat päässä ja ehtoopäivällä alko hiustenlaitto. Mullakin nuorena niin peijakkaan pitkät hiukset ja paksut, että jo perjantaina laiton rullat päähän. Paplarit päässä nukuttiin ja silleen. Likkakaverit autto toisiaan ja sitten kun kaikki oltiin kuin kedonkukkia, niin eikun tanssilavalle. Sieltä me kaikki ne tulevat ukkomme löysimme ja kukaan ei oo eronnu, joten kyllä kukkamekoissa ja korkkiruuvikiharoissa on ollut taikaa:-DDDei olekkaan kunnon miestä löytynyt,olen jahdannut aivan väärillä varusteilla ja vääristä paikoista ;D
Vaan kyllä sitä saa aikaa menemään siihen naaman ja tukan kanssa väkertämiseen jos sen pään ottaa.Nuorena tyttönä silmien rajaus oli lähes yhtätarkkaa kuin pommin purkaminen,nykyään tulee hutaistua nopeammin. Ärrieri kirjoitti:
ei olekkaan kunnon miestä löytynyt,olen jahdannut aivan väärillä varusteilla ja vääristä paikoista ;D
Vaan kyllä sitä saa aikaa menemään siihen naaman ja tukan kanssa väkertämiseen jos sen pään ottaa.Nuorena tyttönä silmien rajaus oli lähes yhtätarkkaa kuin pommin purkaminen,nykyään tulee hutaistua nopeammin.myös räpsyttimiä;) Alias irtoripsiä. Niitten kiinnittäminen oli melkein taidelaji ja silloinkin rajattiin silmät mustalla kajalilla;)
- pihamies pikkarainen
Ärrieri kirjoitti:
Mie en ole oikein kukkamekkotyyppiä..Kyllä ma haen tanssimaan mieluummin kukkamekkosta kuin farkkupukuista!!!!
- Myy-Pikkuinen
umalehtinen kirjoitti:
myös räpsyttimiä;) Alias irtoripsiä. Niitten kiinnittäminen oli melkein taidelaji ja silloinkin rajattiin silmät mustalla kajalilla;)
Heehh! =)))
- Myy-Pikkuinen
pihamies pikkarainen kirjoitti:
Kyllä ma haen tanssimaan mieluummin kukkamekkosta kuin farkkupukuista!!!!
Kuin hienoja ne on ja tuo ei ole vielä edes upein! =)
http://www.anttila.ee/products/small_162x228/1245315.jpg - Virtuaalikoneistaja
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Kuin hienoja ne on ja tuo ei ole vielä edes upein! =)
http://www.anttila.ee/products/small_162x228/1245315.jpgmolossin hame kyllä kuulostaa hienolta, se hilavitkutin hame.
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Heehh! =)))
eikä niiden päälle mitenkään voinut prillejä tunkea;)) Meitä oli kaksi likinäköistä pitkä ja pätkä (mä olin se pätkä). Meidän kaverit yleensä vihjas minkä näkönen tyyppi on tulos hakemaan. Muistan aina kun alko ihana tango itämaista rakkautta.....sitä pitkää tuli hakeen pätkä jonka nokka ulottu pitkän rintavarustuksiin. . . . .. . . . .
http://www.youtube.com/watch?v=kQp5rNXxJ-U- Myy-Pikkuinen
molossin hame kyllä kuulostaa hienolta, se hilavitkutin hame.
Se kuulosti hienolta!
- Myy-Pikkuinen
umalehtinen kirjoitti:
eikä niiden päälle mitenkään voinut prillejä tunkea;)) Meitä oli kaksi likinäköistä pitkä ja pätkä (mä olin se pätkä). Meidän kaverit yleensä vihjas minkä näkönen tyyppi on tulos hakemaan. Muistan aina kun alko ihana tango itämaista rakkautta.....sitä pitkää tuli hakeen pätkä jonka nokka ulottu pitkän rintavarustuksiin. . . . .. . . . .
http://www.youtube.com/watch?v=kQp5rNXxJ-UHauska, pitkä ja pätkä! =))))))))))))))))))))))))))))))))))))
- Virtuaalikoneistaja
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
on tosi hyvää! Mä ostin sitä reissusta kotiin.
nyt venäläistä leipää tuliaisiksi, suoraan Pietarista.
- Myy-Pikkuinen
molossin hame kyllä kuulostaa hienolta, se hilavitkutin hame.
kyllä muutamat housut joista vois tehdä hameen. Siis ne mustat joissa on myös hilavitkuttimia ja pääkallo ja taskui nii perkeleesi. Toiset on ne maastokuvioiset joissa myös taskui ja niitä nauhoja roikkuu, siis ne vaaleet...Nehän ei enää ole muodissa niin hyvinkin vois!
Täytyykin ringata äiskälle josko se viitsis tehdä! =))) - Ärrieri
Mikäs nyt on ongelma,eihän tässä ole siusta keskusteltu lainkaan,mistä moinen avautuminen?
- Sivusta seurannut
Ärrieri kirjoitti:
Mikäs nyt on ongelma,eihän tässä ole siusta keskusteltu lainkaan,mistä moinen avautuminen?
Pihamies pikkarainen on eräs vakkarirekattu joka on useasti vihjannut N.Sorsan työpaikkaan.
Hän ei osaa lopettaa joten ainoa keino on nähtävästi pyytää yp puuttumaan asiaan. - Ärrieri
osaan olla hoomoilasena,ei tarvitse kenkään komennella...
Miula ei ole mitään tietoa työpaikastasi,eikä kiinnostakaan.Käytän googlea paljon hyödyllisemmän tiedon hankintaan.Tässä ketjussa ei kyl mielestäni ole kukaan muu puhunut siusta tai yksityisasioistasi kun sie ite.Siksi ihmettelinkin miksi moinen purkautuminen taas kerran.. - Ärrieri
Sivusta seurannut kirjoitti:
Pihamies pikkarainen on eräs vakkarirekattu joka on useasti vihjannut N.Sorsan työpaikkaan.
Hän ei osaa lopettaa joten ainoa keino on nähtävästi pyytää yp puuttumaan asiaan.tuosta asiasta nyt sitten sitä kuuluisaa faktaa vai lämpimiksesikö täällä ihmisiä syyttelet.Ko.talonmies vaan mainitsi jotain naiskauneudesta,ei loukanne ketään,vai?
- Sivusta seurannut
Ärrieri kirjoitti:
tuosta asiasta nyt sitten sitä kuuluisaa faktaa vai lämpimiksesikö täällä ihmisiä syyttelet.Ko.talonmies vaan mainitsi jotain naiskauneudesta,ei loukanne ketään,vai?
Yksityiskohdat on toimitettu ylläpidolle.
En ryhdy sinulle selittämään.Riittää että asianosaiset tietävät.
Aamulla puhun asiasta myös erään viranomaistahon kanssa, N.Sorsaan suuntautuva kiusaaminen on saatava loppumaan, ellei muuten niin viranomaisteitse.
Olemme ehkä samaa mieltä siitä ettei ole hyväksyttävää jatkuvasti häiriköidä jotain kirjoittajaa? - Ärrieri
Sivusta seurannut kirjoitti:
Yksityiskohdat on toimitettu ylläpidolle.
En ryhdy sinulle selittämään.Riittää että asianosaiset tietävät.
Aamulla puhun asiasta myös erään viranomaistahon kanssa, N.Sorsaan suuntautuva kiusaaminen on saatava loppumaan, ellei muuten niin viranomaisteitse.
Olemme ehkä samaa mieltä siitä ettei ole hyväksyttävää jatkuvasti häiriköidä jotain kirjoittajaa?hiton tavalla tääkin ketju nyt jotain niin loukkasi.On se nyt saakeli kun ei saa enää mistään puhua.Pitäkää tunkkinne perkele...
- Ärrieri
kävi käsky,kun tänne tulit häsäämään ;D
- Virtuaalikoneistaja
Ärrieri kirjoitti:
kävi käsky,kun tänne tulit häsäämään ;D
pullopostina.
Tosin en kyllä ole ollenkaan kärryillä mistä täällä puhutaan, mutta on hienoa että menet sinne herättäjäjuhlille. - Ärrieri
neuvona..
Paska haisee kun sitä pöyhii.Anna olla niin kyllä ne provoilutkin laantuu kun et tartu aina syöttiin.Kyllä vedättäjiä aina on jos antaa vedättää.
Ite tuot omia asioitasi palstalle ja suurin osa noista inside-jutuista ei edes aukeaisi kun muutamille jos et niitä aina kommentoisi.On täällä itsekenenkin asioita pengottu ja levitelty,eikä sillä,ei se oikein ole,eikä kivaa mut voihan sen koneen napata kiinni jos niin kovin ottaa. - Myy-Pikkuinen
nyt venäläistä leipää tuliaisiksi, suoraan Pietarista.
Taidan tulla vierailulle huomenna! =))
- Virtuaalikoneistaja
kyllä aika outo palsta.
Onkohan ne koskaan kyseenalaistaneet ajatusmaailmaansa siitä miksi tuntemattomien asiat kiinnostaisi ketään. - Virtuaalikoneistaja
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Taidan tulla vierailulle huomenna! =))
kuin maistelemaan :)
- Myy-Pikkuinen
kyllä aika outo palsta.
Onkohan ne koskaan kyseenalaistaneet ajatusmaailmaansa siitä miksi tuntemattomien asiat kiinnostaisi ketään.Ja kahjommaksi näköjään menee! =)
- n.sorsa
ip- tarkistus laiteettu tai ilmoitus pikkaraisesta tehty osoitteeseen ja ilmoitus että viime viikon lauantaina on tehty turun poliisille rikosilmoitus, senhän pikkarainen kait tiesikin? ja pikkarainen se jatkaa seuraavista asioista henkisenväkivallan käytämisistä minusta? lakia rikkomalla, kun jo yli vuoden niinkös? ja toimitan myös turun poliisillekiin pikaraisesta matskua pikkarainen ei taida tajuta tekemisiään. olikos se pikkarainen itse? viime vuonnakin sekä tänä vuonna asioitani on tuonnut avierostani lähtien palstalle hengistä väkivaltaa käyttämällä, ja lakia rikkomalla, siitä ottakoon poliisi selvää.
[email protected] - Myy-Pikkuinen
n.sorsa kirjoitti:
ip- tarkistus laiteettu tai ilmoitus pikkaraisesta tehty osoitteeseen ja ilmoitus että viime viikon lauantaina on tehty turun poliisille rikosilmoitus, senhän pikkarainen kait tiesikin? ja pikkarainen se jatkaa seuraavista asioista henkisenväkivallan käytämisistä minusta? lakia rikkomalla, kun jo yli vuoden niinkös? ja toimitan myös turun poliisillekiin pikaraisesta matskua pikkarainen ei taida tajuta tekemisiään. olikos se pikkarainen itse? viime vuonnakin sekä tänä vuonna asioitani on tuonnut avierostani lähtien palstalle hengistä väkivaltaa käyttämällä, ja lakia rikkomalla, siitä ottakoon poliisi selvää.
[email protected]Kato vähän kenelle kirjoittelet! Niin ja mun mielestä sitä kattilaa ei kannata pestä hiekalla. Se naarmuttaa ja pilaa kattilan.
- n.sorsa
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Kato vähän kenelle kirjoittelet! Niin ja mun mielestä sitä kattilaa ei kannata pestä hiekalla. Se naarmuttaa ja pilaa kattilan.
vastauksetkin siirtyy mihinkä sattuu, etkös sitä tiedä?
- Myy-Pikkuinen
n.sorsa kirjoitti:
vastauksetkin siirtyy mihinkä sattuu, etkös sitä tiedä?
mihin sattuu vaan pysyvät siinä mihin olet vastannut.
- Virtuaalikoneistaja
joku maksaa kun kerta myynnissä olivat.
Jahah, sitä oikein valmistaudutaan remuamaan.- Ärrieri
kukaan ei maksa kun ne siellä hyllyssä nakottivat?
Kokemuksesta tiedän et hyvistä kengistä kannattaa maksaa,mut vit%€# varvassandaaleista,hyvää päivää..
Vai remuamaan,ihan nätisti ollaan kun tytöt kylässä ;D
minulla on aina ollut farkkuhame. on eri pituisia. yksi niiteillä, vaikkakin pitempi.
eilen oli just päällä lyhyt farkkuhame ja musta toppi.
olenkohan minä sitten "asennenainen" ?- Myy-Pikkuinen
Ihan selvästi, kyllä! =)))
- Ärrieri
olet :)
Pidetään peukkuja että hamesäitä riittää!
No hah,minullapas oli juuri päällä myös farkkuhame,tosin ei mustaa toppia tälläkertaa,vaan vaaleanpunainen :) ,kun yritän epätoivoisesti edes kesällä pyrkiä pois tuosta mustasta väristä.
Ja farkkuaikalainen kun olen,niin niitä on aina kaapista löytynyt.Välillä pitempää,välillä lyhyempää.
Viimekesänä ostin aivan ihanan vihreän (maastovihreän)tuhansine taskuineen ja hilavitkuttimineen :D
Ja on tullut aleja jo koluttua,toista kaupunkia myöten,heh.Tosin se on suvun naisten perinne :)
Ja eiköhän vieläkin tule mentyä,tosin tähän aikaan tulee melkein aina noissa kaupoissa kun käy,niin aletangot koluttua.
Ja eilen juuri ostin tosi ihanan "merkki"tunikan.Puoleenhintaan.
Ai niin,kyllä noita kukkamekkojakin on ollut.Muutamiakin.Tosin ehkä vähän vähemmän "perinteisen" tyylisiä.
Vähän semmosia,mistä löytyy kans sitä asennetta ;D
Uman mainitsemia korkkiruuveja ei ole päässä vilissyt,kun tuppaa nuot kutrit olemaan enemmän muutenkin suomalaista vähempää laatua,höh.- Ärrieri
hyvältä se vihreä hilavitkutinhame :D
Joskus tekee hyviä löytöjä vaan koitappa epätoivon vimmalla etsiä jotain tiettyä niin ei takuulla löydy!
Heh,vai asennekukkamekkoja,kyl se mallikin vaikuttaa paljon siihen millanen mekko on.Marimekollakin on joitakin kivoja "verhokangasmekkoja". Ärrieri kirjoitti:
hyvältä se vihreä hilavitkutinhame :D
Joskus tekee hyviä löytöjä vaan koitappa epätoivon vimmalla etsiä jotain tiettyä niin ei takuulla löydy!
Heh,vai asennekukkamekkoja,kyl se mallikin vaikuttaa paljon siihen millanen mekko on.Marimekollakin on joitakin kivoja "verhokangasmekkoja".näyttää myös.
No ei löydy ei,nimittäin kun etsii.Etsin pitkään tietynlaisia farkkucapreja,eikä vahingossakaan löytynyt.
Noh,sitten löytys sopivat farkut,halpakaupan aletangosta o_O,ja ei muuta kuin saksilla nips naps.Eli tuunausta kehiin.
Mutta kaikki kunnia Marimekolle,vaikka jotkut kankaat iskee,niin sen vaatteet ei oikein.
Kyllä pysyn enemmän Vero Moda kukkis hameissa ;)- Myy-Pikkuinen
Siis sen maastonvihreän hameen on pakko olla magee!!! =)
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Siis sen maastonvihreän hameen on pakko olla magee!!! =)
juu-u,niin asennetta,niin asennetta,että .
- ... ...
tekeekin ihmisen, siinä ihan olet oikeassa.
- Jere-lahti
Naiselliset naiset on timangia! :D
Poika kerto just minkähintaisia vaatteita siellä Filippiineillä on. Olisimme paratiisissa siellä shoppailessa. 10 euroa on suurinpiirtein 677,39 pesoa (PHP)
Aatteles minkälaisia mekkoja ja ties mitä muuta niin tarpeellista haalisimmekaan.
Poika toi esim. veljelleen upeen puseron hinnaltaan noin 200 pesoa,,eli kolmisen euroa;)
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei91732- 891175
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1181166Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51973Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63874Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli209844Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253756- 81753
- 35699
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42653