http://www.biotechpharma.eu/kampanje2/?kampanje=9452&lan=fi&mal=1
tuollainen mainos tuli, onko kellään kokemusta, toimisiko nuo oikeasti vai onko tuloksia nähtävissä vain vakavasti ylipainoisilla :)
natural slim
8
6415
Vastaukset
- Cheryy
En ole aivain varma toimiiko nuo kaikilla mutta kyllä ne luultavasti ainakin ehkäisevät ruoan haluttomuutta hieman.
- Cheryy- j777
Itse aloitin toissapäivänä pillereiden syönnin, ja vaikuttaa tosi lupaavalta! Olo on energisempi ja ruuanhimo on vähentynyt huomattavasti heti ekasta pilleristä lähtien! Tietenkin syön ihan normaalisti, mutta ei enää tule mitään mielitekoja (esim. jäätelöä tai keksejä tai mitään) joten ne jäävät kokonaan toteuttamatta. :)
- minä vain
j777 kirjoitti:
Itse aloitin toissapäivänä pillereiden syönnin, ja vaikuttaa tosi lupaavalta! Olo on energisempi ja ruuanhimo on vähentynyt huomattavasti heti ekasta pilleristä lähtien! Tietenkin syön ihan normaalisti, mutta ei enää tule mitään mielitekoja (esim. jäätelöä tai keksejä tai mitään) joten ne jäävät kokonaan toteuttamatta. :)
Joo mulla tosiaan sama tilanne että oon syöny 3 päivää nuita pillereitä, ja hyvältä vaikuttaa :) mulla ainakin ruuanhimo vähentynyt huomattavasti! Kaveri tilas nuita about kuukausi sitten ja söi niitä sen 3kpl päivässä, ja kävi lenkillä joka päivä( ei mitään hirveen isoja lenkkejä, välillä lyhempiä välillä pidempiä) , paino putos 5kg! :) ois kiva ku itelläki toimis etes jonkun verran :)
- Anonyymi
minä vain kirjoitti:
Joo mulla tosiaan sama tilanne että oon syöny 3 päivää nuita pillereitä, ja hyvältä vaikuttaa :) mulla ainakin ruuanhimo vähentynyt huomattavasti! Kaveri tilas nuita about kuukausi sitten ja söi niitä sen 3kpl päivässä, ja kävi lenkillä joka päivä( ei mitään hirveen isoja lenkkejä, välillä lyhempiä välillä pidempiä) , paino putos 5kg! :) ois kiva ku itelläki toimis etes jonkun verran :)
Huijausta
Nyt yrittävät elvyttää. Ei tullut mitään pillereitä, postiennakko 224 euroa, kirjeessä suomeksi ohjeet reklamaatio, palautus, vaihto. Kaksi kertaa soitettu ja suomeksi tiedot otettu, mutta englanninkielinen soitto tuli. Miten tällaisten huijareiden kanssa pitäisi toimia?
- Kilot pois
Toimii, 6kg pois puolessa vuodessa!!
- Anonyymi
Viime vuoden,-22,elokuussa huomasin,että painoa oli kesän jälkeen lähtenyt 10 kg. Punnitsin itseni harvoin kesän aikana,Aloitin kesän alussa Slim Boostin! Toimii ja pitää lupauksensa.
Tilasin juuri lisää ja viimeiset 10 kg saa kyytiä! - Anonyymi
Ihan huijausta on.. Oon käyttänyt nyt melkein koko kuukauden setin ja paino tippunu 2kg..nesteitä poistaa kyllä paljon ja ehkä liikaakin.. Tulee nestevajausta.. Päänsärkyä ym. Ei toimi oikeasti... Perkele ku piti kokeilla ja maksoi 120...
- Anonyymi
Ei mitään vaikutusta,
täysin humpuukia,
300euroa hukkaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2174510
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.283120Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062355Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341994- 1861718
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341685Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131383Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211276Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs61259- 391242