natural slim

toimiiko??

8

7293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cheryy

En ole aivain varma toimiiko nuo kaikilla mutta kyllä ne luultavasti ainakin ehkäisevät ruoan haluttomuutta hieman.

- Cheryy

• j777

Itse aloitin toissapäivänä pillereiden syönnin, ja vaikuttaa tosi lupaavalta! Olo on energisempi ja ruuanhimo on vähentynyt huomattavasti heti ekasta pilleristä lähtien! Tietenkin syön ihan normaalisti, mutta ei enää tule mitään mielitekoja (esim. jäätelöä tai keksejä tai mitään) joten ne jäävät kokonaan toteuttamatta. :)

• minä vain
        j777 kirjoitti:

Itse aloitin toissapäivänä pillereiden syönnin, ja vaikuttaa tosi lupaavalta! Olo on energisempi ja ruuanhimo on vähentynyt huomattavasti heti ekasta pilleristä lähtien! Tietenkin syön ihan normaalisti, mutta ei enää tule mitään mielitekoja (esim. jäätelöä tai keksejä tai mitään) joten ne jäävät kokonaan toteuttamatta. :)

Joo mulla tosiaan sama tilanne että oon syöny 3 päivää nuita pillereitä, ja hyvältä vaikuttaa :) mulla ainakin ruuanhimo vähentynyt huomattavasti! Kaveri tilas nuita about kuukausi sitten ja söi niitä sen 3kpl päivässä, ja kävi lenkillä joka päivä( ei mitään hirveen isoja lenkkejä, välillä lyhempiä välillä pidempiä) , paino putos 5kg! :) ois kiva ku itelläki toimis etes jonkun verran :)

• Anonyymi
        minä vain kirjoitti:

Joo mulla tosiaan sama tilanne että oon syöny 3 päivää nuita pillereitä, ja hyvältä vaikuttaa :) mulla ainakin ruuanhimo vähentynyt huomattavasti! Kaveri tilas nuita about kuukausi sitten ja söi niitä sen 3kpl päivässä, ja kävi lenkillä joka päivä( ei mitään hirveen isoja lenkkejä, välillä lyhempiä välillä pidempiä) , paino putos 5kg! :) ois kiva ku itelläki toimis etes jonkun verran :)

Huijausta
        Nyt yrittävät elvyttää. Ei tullut mitään pillereitä, postiennakko 224 euroa, kirjeessä suomeksi ohjeet reklamaatio, palautus, vaihto. Kaksi kertaa soitettu ja suomeksi tiedot otettu, mutta englanninkielinen soitto tuli. Miten tällaisten huijareiden kanssa pitäisi toimia?

• Kilot pois

Toimii, 6kg pois puolessa vuodessa!!

• Anonyymi

Viime vuoden,-22,elokuussa huomasin,että painoa oli kesän jälkeen lähtenyt 10 kg. Punnitsin itseni harvoin kesän aikana,Aloitin kesän alussa Slim Boostin! Toimii ja pitää lupauksensa.
      Tilasin juuri lisää ja viimeiset 10 kg saa kyytiä!

• Anonyymi

Ihan huijausta on.. Oon käyttänyt nyt melkein koko kuukauden setin ja paino tippunu 2kg..nesteitä poistaa kyllä paljon ja ehkä liikaakin.. Tulee nestevajausta.. Päänsärkyä ym. Ei toimi oikeasti... Perkele ku piti kokeilla ja maksoi 120...

• Anonyymi

Ei mitään vaikutusta,
      täysin humpuukia,
      300euroa hukkaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      309
      8581
    2. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      200
      4687
    3. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      32
      3311
    4. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      195
      2634
    5. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      119
      2218
    6. Maailman laiskin eläin: persu

Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s
      Maailman menoa
      101
      1769
    7. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      51
      1766
    8. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      58
      1688
    9. Minneapolisin tapauksesta hyvä video

Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh
      Maailman menoa
      350
      1368
    10. Miten usein toivot

Tai olet toivonut että olisimme lähekkäin vai toivotko ollenkaan?
      Ikävä
      170
      1364
    Aihe