Olen niin sataprosenttisesti kyllästynyt nuihin lehtimyyjiin ja kaikenlaisiin rahakerjääjiin. Ei millään uskota, vaikka sanon, etten tilaa lehtiä, niin silti pitää väkisten myydä lehtiä. Eikö se ei sana oikein kuulu teille, kun se sanotaan heti alussa vaan teidän täytyy väkisten kaupata. Seuraavan kerran kyllä lyön torven kiinni ja jos se ei riitä niin sitten soitan kuluttajaneuvojalle, että ihmisiä kiusataan joka päivä viikossa kauppaamalla lehtiä tai jotain rahankeräystä johonkin järjestöön. Kirjastot ovat sitä varten, että sinne voi mennä lukemaan lehtiä. Nyt sitten lopetatte tämän homman. Kyllä minun suusta kyllä tulee se kovakin sana, jos sitä tarvitsette. Ja lisäksi vielä nuo rahankerjääjät viitsivät pienituloisilta kerjätä jotain 35 euroa johonkin järjestöön.
Lehtikauppiaat
1
364
Vastaukset
- lisää..
Voisitko antaa numerosi niin voidaan testata pitääkö sanasi vaiko tyhjääkö vain lupaat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394