Mistähän sitä sais suht edullisen, sievän ja vielä vuodevaatelaatikolla olevan kerrossängyn mun kolmelle pojalle?Niin ja täältä oulun lähettyviltä? Sais kaikki kolme siihen kivasti nukkumaan.On niin ahasta pojille olla samassa huoneessa kolmen lasten sängyn kans.Ei taho mahtua leikkimään.vai oisko kellään parempia ideoita?
KERROSSÄNKY KOLMELLE POJALLE?
6
1134
Vastaukset
- ..........
Näissä molemmisa olen muistaakseni törmännyt jonkinlaisiin ratkaisuihin. Meillä oli parvi aikanaan, jonka alle mahtui sitten muut sängyt.
- <<zx<
oli mukavannäköinen, jossa ylös yksi ja alas kaksi. Hinta tietty vähän kalliimpi, mutta toisaalta jälleenmyyntiarvo varmasti säilyy ja kysyntää riittää.
- ...
...pinottavia sänkyjä, jotka siis erillisiä, mutta saa pinottua päällekkäin. Tai sitten ostat tosiaan sellaisen, missä alhaalla leveä (muistaakseni 120cm) ja ylhäällä kapea (80cm) sänky.
- anupiritta1
joo kauheen hintasia näyttää olevan... ikea ois varmaan halvin.pitää saaha vaan joku isompi auto hakemaan se.pitäs kirppareita käyäkatteleen. oottako törmänny kirppareilla nuihin sänkyihin?
- ainakin
anupiritta1 kirjoitti:
joo kauheen hintasia näyttää olevan... ikea ois varmaan halvin.pitää saaha vaan joku isompi auto hakemaan se.pitäs kirppareita käyäkatteleen. oottako törmänny kirppareilla nuihin sänkyihin?
mainostaa aika halvalla sitä missä on 120cm alhaalla ja 80cm ylhäällä, en muista hintaa mutta olisko ollu 100-200 euroa siltä väliltä
- täältä;
ON24
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi614230Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1521794Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141503Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351248Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1671046- 56904
- 76895
Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.162809- 39781