neitsyt miehestä!!

skorppariiiii

Pakko oli kirjottaa tänne,kun niin raivostuttaa toi kun täällä maristaan neitsyt miehistä mitä pettäjiä ja "kauhistuksia" ne onkaan ja etäisiä ymmm!!!
Juttu on näin ok neitsyt on alkuun hieman etäinen mutta jos maltat mielesi hyvä tulee,mutta te ootte olleet niitä roikkujia ja aivan VÄÄRIÄ ihmisiä neitsyille,mikä on ajanut sen tekemää tyhmyyksiä jolla pääsee teistä eroon ku ei muuten tohdi sitä teille sanoa koska ei sitä voi suoraan sanoa(tyypillistä neitsyttä ei halua pahottaa mieltä sanoilla joten te vaan roikutte ja roikutte ni lopuxi sillä menee hermo ja "joutuu tekemään noin!!
neitsyt on pohjimmiltaan äääääärettöman herkkä ja rakastava ihminen! tällästä...ja en ei tarvi vaivautua kirjottamaan mitään paska juttuja takasin-kiitos

4

634

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen minäkin

Sanoo et olen samaa mieltä. Neitsytmiehen kanssa on hyvä olla ja nää kaikki jutut mitä täältä voi lukea on vaan katkerien naisten vuodatusta.

• kokemuksen ääni

Neitsytmieshän se roikkuja on. Kun tajuaa että suhde on lopussa koittaa itkeä ja sitten uhkailla naista jäämään.

• höpön löpön

miehenä en ole huomannut tuota roikkumista suhteessa, vaan lähtenyt kun lähdön aika on. Tuskinpa Neitsyt merkeissä sen enempää roikkujia on kuin muissakaan. Härkä siippa itse yritti roikkua minussa, vaikka oli eroon syypää itse!

• codetsu

pitäs vaan muistaa ettei kaikki sovi keskenään yhteen ei siinä ole sen ihmeelisempää
      joidenkin kanssa suhteet on ko kermassa uis ja jokainen päivä on kuin suurta juhlaa

joidenkin kanssa kuin hiilikaivoksessa vääntäs väkisin vaunuja eteenpäin

jokainen itsehän voi/osaa valita osansa tässä maailmassa
      mitä haluaa ja mihin energiansa laittaa joillekin se on suhde toisille taas
      jotain ihan muuta

typerintä on tulla tälläsille palstoille mariseen miksi ei se ja se
      panostanut meidän suhteeseen ja tehnyt siitä parempaa !
      ihan kuin se olis yhden ihmisen tehtävä ...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1339
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      65
      1125
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      204
      1121
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      175
      1079
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1019
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      973
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      886
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      125
      840
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      768
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      745
    Aihe