Pettääkö rauhanturvaaja?

Pettynyt omaan RTjaan

Kyllä pettää. Siellä pettää naiset ja miehet. Ihme hommaa... sit tullaan kotiin ku mitään ei olis tapahtunu. Onks tää ihan normaali touhua siellä?

12

921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja jotkut miehet

      Monella naisella kariutuu suhde rt-palveluksen aikana tai sen jälkeen kun ne jakelut tulevat julki. Suhteen kariutuminen näkyy ja totta kai se kiristää tunnelmaa ja tämän kurpan käytös muuttuu sellaiseksi todella ailahtelevaksi. Illalla messissä kaljaa ja pillunjakelua ja aamulla sitten morkkista ja ihme oirehdintaa. Kyllä se niin on, että aina siellä varatulle etenkin tytölle se varakainalo löytyy ja pojallekin, jos vaan kelpaa sellainen identiteettivammainen mitättömyytenä itseäänkin pitävä akka jonka pitänyt inttikin käydä. Mutta näin se menee!

      • irti todellisuudesta

        Kyllä siellä vääristyy toi maailman kuva. Ollaan niin tiiviisti yhdessä aidatun alueen sisällä. Munkin mies jäi kiinni pettämisestä. Meillä oli yhteistä elämää jo hyvin takana ja tulevaisuuden suunnitelmat selvät ja yhteiset. Mitenkäs kävikään. Kaikki heitettiin pois hetken huumassa. Eiks nää jotka lähtee RT hommiin niin haluu kasvaa aikuisiksi ja vastuuntuntoisiksi. Missä on moraali?


      • samoin
        irti todellisuudesta kirjoitti:

        Kyllä siellä vääristyy toi maailman kuva. Ollaan niin tiiviisti yhdessä aidatun alueen sisällä. Munkin mies jäi kiinni pettämisestä. Meillä oli yhteistä elämää jo hyvin takana ja tulevaisuuden suunnitelmat selvät ja yhteiset. Mitenkäs kävikään. Kaikki heitettiin pois hetken huumassa. Eiks nää jotka lähtee RT hommiin niin haluu kasvaa aikuisiksi ja vastuuntuntoisiksi. Missä on moraali?

        Lähteekö sinne jotain sellasta porukkaa, joka haluaa käydä armeijaa uudestaan? Kyllähän se rauhanturvaaminen on jotenkin kaukana siitä touhusta. Ei oo virikkeitä, niin tulee ylilyöntejä sitten illanistujaisissa.

        Täällä myös yksi "särkynyt sydän". Käsittämötöntä tälläinen peli, tässä särkyi yksi perhe taas (vaimo ja pieni lapsi).


      • Kyllä se niin meni siell
        samoin kirjoitti:

        Lähteekö sinne jotain sellasta porukkaa, joka haluaa käydä armeijaa uudestaan? Kyllähän se rauhanturvaaminen on jotenkin kaukana siitä touhusta. Ei oo virikkeitä, niin tulee ylilyöntejä sitten illanistujaisissa.

        Täällä myös yksi "särkynyt sydän". Käsittämötöntä tälläinen peli, tässä särkyi yksi perhe taas (vaimo ja pieni lapsi).

        Itse olin alhaalla ja huomasin, että nämä armeijan käyneet munahaukat iskevät juurikin perheellisiin miehiin, kun eivät muille kelpaa. Itse tiedän ainakin pari tapausta, joissa mies jolla lapsia pani tällaista inttityttöä rekkalesboa identiteettivammaista hupakkoa.
        En tiedä mikä näitä kahta ihmisryhmää vetää yhteen? Tokihan se on selvä, että perheellinen mies on helppo uhri sellaiselle ei niin yleisesti suositulle pillunjakeluun tottuneelle inttitytölle.

        Varoitan vain teitä perheellisiä naisia jonka mies menee rt-komennukselle!!: Miettikää sekin, miksi se mies menee sinne jos kotona perhe ja haastetta?


      • ....
        Kyllä se niin meni siell kirjoitti:

        Itse olin alhaalla ja huomasin, että nämä armeijan käyneet munahaukat iskevät juurikin perheellisiin miehiin, kun eivät muille kelpaa. Itse tiedän ainakin pari tapausta, joissa mies jolla lapsia pani tällaista inttityttöä rekkalesboa identiteettivammaista hupakkoa.
        En tiedä mikä näitä kahta ihmisryhmää vetää yhteen? Tokihan se on selvä, että perheellinen mies on helppo uhri sellaiselle ei niin yleisesti suositulle pillunjakeluun tottuneelle inttitytölle.

        Varoitan vain teitä perheellisiä naisia jonka mies menee rt-komennukselle!!: Miettikää sekin, miksi se mies menee sinne jos kotona perhe ja haastetta?

        "ei niin yleisesti suositulle pillunjakeluun tottuneelle"

        Aika ristiriitainen yhdistelmä mielestäni...


      • yyyykoooo
        .... kirjoitti:

        "ei niin yleisesti suositulle pillunjakeluun tottuneelle"

        Aika ristiriitainen yhdistelmä mielestäni...

        Kyllähän pillu aina kelpaa, vaikka nainen ei niin ruusu olekkaan. Siis ihan siviilissäkin. Auliisti kun persettä tarjoo, ni kyllä aina munaa saa rumempikinyksilö. Ei siis ristiriidassa.


      • ....
        yyyykoooo kirjoitti:

        Kyllähän pillu aina kelpaa, vaikka nainen ei niin ruusu olekkaan. Siis ihan siviilissäkin. Auliisti kun persettä tarjoo, ni kyllä aina munaa saa rumempikinyksilö. Ei siis ristiriidassa.

        ..ilmeisesti käytämme siis eri termejä. Kuvittelin että "ei niin yleisesti suosittu" tarkoittaa sellaista jolle ei niin hirveästi vientiä ole (oli syy mikä tahansa). Näköjään sitten se tarkoittaakin jotain abstraktimpaa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8146
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2502
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      21
      1898
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe