Pettääkö rauhanturvaaja?

Pettynyt omaan RTjaan

Kyllä pettää. Siellä pettää naiset ja miehet. Ihme hommaa... sit tullaan kotiin ku mitään ei olis tapahtunu. Onks tää ihan normaali touhua siellä?

12

1220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja jotkut miehet

      Monella naisella kariutuu suhde rt-palveluksen aikana tai sen jälkeen kun ne jakelut tulevat julki. Suhteen kariutuminen näkyy ja totta kai se kiristää tunnelmaa ja tämän kurpan käytös muuttuu sellaiseksi todella ailahtelevaksi. Illalla messissä kaljaa ja pillunjakelua ja aamulla sitten morkkista ja ihme oirehdintaa. Kyllä se niin on, että aina siellä varatulle etenkin tytölle se varakainalo löytyy ja pojallekin, jos vaan kelpaa sellainen identiteettivammainen mitättömyytenä itseäänkin pitävä akka jonka pitänyt inttikin käydä. Mutta näin se menee!

      • irti todellisuudesta

        Kyllä siellä vääristyy toi maailman kuva. Ollaan niin tiiviisti yhdessä aidatun alueen sisällä. Munkin mies jäi kiinni pettämisestä. Meillä oli yhteistä elämää jo hyvin takana ja tulevaisuuden suunnitelmat selvät ja yhteiset. Mitenkäs kävikään. Kaikki heitettiin pois hetken huumassa. Eiks nää jotka lähtee RT hommiin niin haluu kasvaa aikuisiksi ja vastuuntuntoisiksi. Missä on moraali?


      • samoin
        irti todellisuudesta kirjoitti:

        Kyllä siellä vääristyy toi maailman kuva. Ollaan niin tiiviisti yhdessä aidatun alueen sisällä. Munkin mies jäi kiinni pettämisestä. Meillä oli yhteistä elämää jo hyvin takana ja tulevaisuuden suunnitelmat selvät ja yhteiset. Mitenkäs kävikään. Kaikki heitettiin pois hetken huumassa. Eiks nää jotka lähtee RT hommiin niin haluu kasvaa aikuisiksi ja vastuuntuntoisiksi. Missä on moraali?

        Lähteekö sinne jotain sellasta porukkaa, joka haluaa käydä armeijaa uudestaan? Kyllähän se rauhanturvaaminen on jotenkin kaukana siitä touhusta. Ei oo virikkeitä, niin tulee ylilyöntejä sitten illanistujaisissa.

        Täällä myös yksi "särkynyt sydän". Käsittämötöntä tälläinen peli, tässä särkyi yksi perhe taas (vaimo ja pieni lapsi).


      • Kyllä se niin meni siell
        samoin kirjoitti:

        Lähteekö sinne jotain sellasta porukkaa, joka haluaa käydä armeijaa uudestaan? Kyllähän se rauhanturvaaminen on jotenkin kaukana siitä touhusta. Ei oo virikkeitä, niin tulee ylilyöntejä sitten illanistujaisissa.

        Täällä myös yksi "särkynyt sydän". Käsittämötöntä tälläinen peli, tässä särkyi yksi perhe taas (vaimo ja pieni lapsi).

        Itse olin alhaalla ja huomasin, että nämä armeijan käyneet munahaukat iskevät juurikin perheellisiin miehiin, kun eivät muille kelpaa. Itse tiedän ainakin pari tapausta, joissa mies jolla lapsia pani tällaista inttityttöä rekkalesboa identiteettivammaista hupakkoa.
        En tiedä mikä näitä kahta ihmisryhmää vetää yhteen? Tokihan se on selvä, että perheellinen mies on helppo uhri sellaiselle ei niin yleisesti suositulle pillunjakeluun tottuneelle inttitytölle.

        Varoitan vain teitä perheellisiä naisia jonka mies menee rt-komennukselle!!: Miettikää sekin, miksi se mies menee sinne jos kotona perhe ja haastetta?


      • ....
        Kyllä se niin meni siell kirjoitti:

        Itse olin alhaalla ja huomasin, että nämä armeijan käyneet munahaukat iskevät juurikin perheellisiin miehiin, kun eivät muille kelpaa. Itse tiedän ainakin pari tapausta, joissa mies jolla lapsia pani tällaista inttityttöä rekkalesboa identiteettivammaista hupakkoa.
        En tiedä mikä näitä kahta ihmisryhmää vetää yhteen? Tokihan se on selvä, että perheellinen mies on helppo uhri sellaiselle ei niin yleisesti suositulle pillunjakeluun tottuneelle inttitytölle.

        Varoitan vain teitä perheellisiä naisia jonka mies menee rt-komennukselle!!: Miettikää sekin, miksi se mies menee sinne jos kotona perhe ja haastetta?

        "ei niin yleisesti suositulle pillunjakeluun tottuneelle"

        Aika ristiriitainen yhdistelmä mielestäni...


      • yyyykoooo
        .... kirjoitti:

        "ei niin yleisesti suositulle pillunjakeluun tottuneelle"

        Aika ristiriitainen yhdistelmä mielestäni...

        Kyllähän pillu aina kelpaa, vaikka nainen ei niin ruusu olekkaan. Siis ihan siviilissäkin. Auliisti kun persettä tarjoo, ni kyllä aina munaa saa rumempikinyksilö. Ei siis ristiriidassa.


      • ....
        yyyykoooo kirjoitti:

        Kyllähän pillu aina kelpaa, vaikka nainen ei niin ruusu olekkaan. Siis ihan siviilissäkin. Auliisti kun persettä tarjoo, ni kyllä aina munaa saa rumempikinyksilö. Ei siis ristiriidassa.

        ..ilmeisesti käytämme siis eri termejä. Kuvittelin että "ei niin yleisesti suosittu" tarkoittaa sellaista jolle ei niin hirveästi vientiä ole (oli syy mikä tahansa). Näköjään sitten se tarkoittaakin jotain abstraktimpaa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe