Arpajaisissako taivaspaikka saadaan? osa 1

! huomautus

Kun kristitty kertoo olevansa matkalla taivaaseen, hän havaitsee kysyviä katseita. Aivan kuin muutamat ympärillä olevat, (vaikka ovat uskoa tunnustavia) ihmettelisivät, että mistä SINÄ sen tiedät!?

Niin... kerrataanpa jälleen kerran tuo, mistä Jumalan oma tietää olevansa Jumalan oma ja perillinen yhdessä Kristuksen kanssa?

13

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sen sietää siitä

Että kun kerran on Jumalan lapsi niin on myös perillinen , Jeesuksen kanssa
      perillinen , eli kaikki lapset ovat perillisiä ja kun olemme Jumalan lapsia olemme
      Jeesuksen kanssa ,kanssa perilliset , tietenkin siten kun on sanottu .
      Jos sinä uskot Jeesuksen Jumalan Pojaksi sinä pelastut , USKOLLA
      sinun pitää se omistaa. Tieto ei ole mitään vaan Usko on kaikki.

• sen tietää siitä

Että joku vie perille , kun toivo loppuu ja Usko loppuu niin
        se on rakkaus joka vie perille .

• se unohtaa-
        sen tietää siitä kirjoitti:

Että joku vie perille , kun toivo loppuu ja Usko loppuu niin
        se on rakkaus joka vie perille .

Ihmisen rakkaus ei vie häntä mihinkään muualle kuin alttarille ja kultasepälle ostamaan sormuksia. Taivaaseen se ei häntä vie. Ihmisen rakkaus kun ei ole edes puhdasta. Mutta Jumalan rakkaus toimii taivaassakin.

• esikoinen,
        se unohtaa- kirjoitti:

Ihmisen rakkaus ei vie häntä mihinkään muualle kuin alttarille ja kultasepälle ostamaan sormuksia. Taivaaseen se ei häntä vie. Ihmisen rakkaus kun ei ole edes puhdasta. Mutta Jumalan rakkaus toimii taivaassakin.

En missään nimessä kirjoittanut maallisesta rakkaudesta , otahan uusiks

• 15. Sillä ette ole saaneet orjuuden henkeä, että teidän vielä pitäis pelkäämän, mutta te olette saaneet valittuin lasten hengen, jossa me huudamme: Abba, rakas Isä.
      16. Se Henki todistaa meidän henkemme kanssa, että me olemme Jumalan lapset.
      17. Jos me olemme lapset, niin me olemme myös perilliset, nimittäin Jumalan perilliset ja Kristuksen kanssaperilliset

• on varmempi

kuin tuollainen omahyväinen tietämys!

• armosta uskova

Hyvä kun palasit tähän tärkeään kysymykseen... Sanoisin, tietäminen on tässä tapauksessa aivan turhaa! Ei meidän mitään tarvitse tietää - vaan USKOA! Uskolla me autuaaksi tulemme. Herramme Jeesus Kristus on uskomme alkaja ja päättäjä - ja muuta ei tarvita!

• jotain!

Tiedätkös sitten edes mihin uskoa?

• esikoinen,
        jotain! kirjoitti:

Tiedätkös sitten edes mihin uskoa?

Herraan Jeeesukseen , Jumalan ainoaan Poikaan ,

• aivan!
        esikoinen, kirjoitti:

Herraan Jeeesukseen , Jumalan ainoaan Poikaan ,

Jeesukseen uskoo saatanakin.

• esikoinen,
        aivan! kirjoitti:

Jeesukseen uskoo saatanakin.

Väkevä ja voimallinen . Hän on Herra , voiton sankari."

Kristus on kuitenkin väkevä , joskin salaisella tavalla . Hän on voimallinen sodassa, etenkin kärsimyksessään ja kaikkien omiensa kärsimyksessä . Onhan
        Hän omalla väkevyydellään ja voimallaan voittanut ja vieläkin voittaa maailman
        ja perkeleen /saatanan , niin kuin Johannes sanoo: "Tämä on se voitto , tämä on maailman voittanut: meidän uskomme:"

• ! Huomautus

Jälleen kerran sama henkilö siis terrorisoi. Homofantasiat oivat jälleen trkeämpiä täällä kun Jumalan sana. Luonnollinen siveys ei kestä että syntiä nuhdellaan. Ylpeydestä syntyy siveälle ihmiselle myötähäpeä, ja parannusta saarnaava on vaiennettava.

Vastaus avauksessa esittämääni kysymykseeni on seuraava:

Jokainen Jumalan lapsi joka syntyy uudesti JUMALAN SIEMENESTA, saa ISÄLTÄ Pojan ja Pyhän Hengn kautta todistuksen henkeensä. Tämä Henki tunnetaan siitä että hänestä osalliseksi tulleila on Jumala rakkaanan isänä taivaassa.

• Mielipiteesi erilaisista uskontoon, seksuaalisuuteen yms. liittyvistä asioista ei kiinnosta minua ollenkaan. Ainoa mistä olen moittinut sinua on tapa jolla kohtelet muita keskustelijoita. Toivottavasti alkaa mennä perille se että niilläkin, jotka edustavat missä tahansa asiassa eri kantaa sinä, on oikeus mielipiteeseensä ja oikeus lausua se täällä. Häiritsemättä. Tapasi kohdella eri tavalla ajattelevia on ollut lajissaan pahinta mitä olen tällä palstalla nähnyt.

Toivottavasti pystyt itse ottamaan nuhteen siveydellä vastaan kun olet niin innokas nuhtelemaan toisia. Huomannet myös että olen tehtäväni vuoksi eräänlainen esivallan edustaja jota sinä varmaan kristittynä mielihyvin tottelet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5508
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      485
      2509
    3. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      27
      1329
    4. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      5
      1255
    5. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      17
      1039
    6. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      7
      954
    7. Pystytkö unohtamaan

Minut?
      Ikävä
      61
      868
    8. Nainen, tunnetko saman kuin minä

Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv
      Ikävä
      43
      843
    9. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      4
      827
    10. HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena

HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei
      Maailman menoa
      193
      796
    Aihe