Elikä tarvis Löytää Vuokrakämppää Ylivieskasta muttei netistä löydy mitää linkkiä paitsi ylivieskanvuokra-asunnot, mutta onko muuta tahoa mihin voisi olla yhteydessä? Hakusessa halpa yksiö. Mitähän lehtiä Ylivieskassa luetaan, jos laittas vaikka ilmoituksen lehteen?
Vinkkejä ja kikkoja odotellessa.
Vuokralle
2
386
Vastaukset
No, Kalajokilaakso on yksi, sitten Keskipohjanmaa, Ylivieskalainen tässä muutamia mainitakseni..
- h
Mutta näistä lehdistä ehdottomasti Vieskalaiseen!
Se on ilmaisjakelulehti ja sillä on varmasti suurin levikki. Sitä kautta olen itse monesti hankkinut asunnon. Ilmoitukset julkaostaan jo ennen lehden ilmestymistä netissä, eli kannattaa lukea vuokralle annetaan ilmoituksia sieltä, ehdit ennen lehden lukijoita.
Toisaalta nyt on varmaan jo aika vaikeaa löytää yksiötä, kun uudet opiskelijat ovat ne vuokranneet...
Toissapäiväisessä vieskalaisessa:
Siisti, saunallinen kt-yksiö keskustassa: 0405845094
Ainoa yksiö, jota tarjottiin vuokralle, muut isompia...
vieskalainen.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713