Riittämättömyyden tunne

sängyssä

Olen parikymppinen mies ja seurustelen itseäni muutaman vuoden vanhemman naisen kanssa. Suhteen alussa mulla oli vähän ongelmia seksin kanssa, en meinannut tulla tai en jaksanut loppuun asti ja muutenkin homma vaati vähän opettelua. Olin ollut vain muutamia kertoja sängyssä sitä ennen. Tyttöystäväni oli ymmärtäväinen ja se tuntui tosi hyvältä. Mutta kerran kun riideltiin, niin hän sanoi minulle jotain mikä on jäänyt mielen pohjalle. hän vertasi minua ja sänkytaitojani edelliseen poikakaveriinsa ja sanoi että seksin takia hän kaipaa exäänsä.

Tiedän että olin ihan oikeesti alussa aika huono, mutta opin kaikki jutut kyllä nopeesti ja sittemmin meillä on ollut tosi hyvää seksiä. Saan hänet ja itseni aina huipulle.

Mutta silti asia jäi vaivaamaan, ja tunnen aina riittämättömyyden tunnetta seksin jälkeen. en tiedä kuinka hyvä mun pitäis olla tai kuinka hyvä se edellinen sitten oli ollut. Vaikka hän aina vakuuttelee seksin jälkeen että oli ihanaa, niin se vaan lisää mun epävarmuutta ja joskus haluttomuutta koko seksiin. Mitä jos hän vaan näyttelee ja mielessään kiroaa huonoja sänkytaitojani? Ja jonain päivänä kyllästyy ja lopettaa koko homman?

En oikein uskalla ottaa asiaa esille, siitä sanomisesta on jo niin kauan että vaikuttaisin aika tyhmältä kun vielä sitä muistelen. Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia?

4

1128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uhhuhyff

      Et oo tyhmä. Kannattaa puhua, tilanne voi olla jo muuttunut(tyttöystäväs mielestä sä voit olla nyt kun ootte opetelleet niin jopa parempi kun ex) ja suuttuneena sanoo joskus tosi tyhmiä.

    • neuvo....

      voithan kysyä että haluaako tyttöystävä tehdä uusia juttuja ja sitä kautta pääset perille onko hän tyytyväinen...

      kannattaa ottaa iisisti, niin häviää suorituspaineet ja seksistä tulee hauskaa! Jokainen on vastuussa omasta tyytyväisyydestä, jos hän ei puhu, niin ei silloin voi osoittaa tyytymättömyyttäkään...
      Luota itseesi. :)

    • kanssa, mutta opettajaks

      ne kyllä kelpaa.

      Nyt kun olet oppinut niksit, saat varmaan omanikäisesi naisenkin.

    • pieni kuolema

      Eihän seksin ole tarkoitus olla suoritus, eikä sitä ole tarkoitus arvostellakaan suorituksena. Olette molemmat kuitenkin vielä nuoria ihmisiä ja nuorena tulee tehtyä kaiken näköisiä virheitä. Ja mielestäni tyttösi teki virheen kun riidellessänne sanoi noin. Todennäköisesti hän sanoi sen vain loukatakseen sinua, eikä kommentilla ole välttämättä mitään totuuspohjaa. Jos hän olisi tiennyt miten se jäisi kaivamaan sinua, hän olisi luultavasti miettinyt kaksi krt ennen ja jättänyt sanomatta, sillä seksuaali-identiteetti on kuitenkin hyvin herkkä alue vahingoittumaan eikä sinun huonontunut itsetunto varmasti anna mitään hyvää hänellekään. Mutta ihmiset vain ovat sellaisia, epätäydellisiä ja ajattelemattomia. Ehkä (todennäköisesti) olet itsekin joskus erehtynyt sanomaan suutuspäissäsi jollekin jotain mitä et oikeesti edes tarkoittanut. Itse joskus olin ex-miehelle jotain puolihuolimattomasti kommentoinut seksistä, edes tarkoittamatta loukata. Vasta pitkän ajan jälkeen selvisi miten se oli loukannut häntä ja vaikuttanut siihen ettei hän enää ollut innostunut tekemään aloitteita. Jos olisin sen etukäteen tiennyt... Nykyisessä suhteessa saatan edelleen päästää kaikenmaailman typeryyksiä suuttuessani, mutta sen olen pitänyt mielessäni, etten pilaisi nykyistä seksisuhdetta ainakaan varomattomilla kommenteilla. Rehellinenhän kannattaa omista toiveista ja tarpeista olla, mutta asiat voi kertoa myös kauniisti ja hienovaraisesti jolloin niiden vastaanotettavuus myös lisääntyy.
      Lopuksi sanoisin että anna anteeksi ja unohda se lausahdus, ja jos joskus vastaavanlaisia tulisi lisää niin kerro HETI AJOISSA tytöllesi, miten hänen sanomansa sinuun vaikuttaa, sillä jos alat hautoa asioita liian kauan sisälläsi niillä on taipumus vain muuttua huonompaan suuntaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      277
      2943
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1552
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1320
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      261
      1152
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1001
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      951
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      814
    Aihe