eonko eW:n lisäksi muita...niin?
Ketkä palstalaiset kaipaisivat psykologista hoitoa?
12
142
Vastaukset
- Se on niin
leuhka ja tasapainoton:((
- ....
y.b on palstan mukavin muija.
- käsittämättömistä
.... kirjoitti:
y.b on palstan mukavin muija.
syistä ja vaikuttaa ajoittain depressiiviseltä..
- KoppavaHoro
ettei se, että joku tuntematon pitää leuhkanoloisena, ole mikään mielenterveydellinen ongelma?
- MichikoXX
Voisin itse hakea hoitoa siltä varalta, että minua haukutaan kusipääksi :-D Muita ehdotuksia ei ole, paitsi jos ajatellaan science fictionin näkökulmasta: jos kaikki ympärilläni näkyvät tyypit olisivat mielestäni hulluja, harkitsisin seuraavia mahdollisuuksia:
a) olen itse hullu, ja syytän siitä toisia turhaan
b) olen itse hullu, ja osa muista ihmisistä tarvitsee samaa hoitoa kuin minä.
Olen jo lahjoittanut osia itsestäni tieteelliseen käyttöön; jos joitain muita osia tarvittaisiin psykiatriseen tutkimukseen, todennäköisesti suostuisin :-) - tämä :
vilitememontemmies
- ....
Minun mielestäni mielikuvitusmaailmoissaan elävät tarvitsisivat hoitoa. Onks toi "eW", josta puhut todellisenkin elämän henkilö, vaiko jokin sinun pääsi tuote? Missä tuonlainen henkilö on esiintynyt tällä palstalla?
- ainakin
ihan sekopää
- minäminäminäminäminä
minäminäminäminäminäminä
- ///
erilaisten tapahtumien seurauksena ja siellä ne epäili sitten jostain ihmeen syystä mun mielenterveyttä ja jouduin puhumaan psykologin kanssa. Mulla oli ennakkoluuloja sitä ammattiryhmää kohtaan ja sen juttelun jälkeen ne ennakkoluulot moninkertaistuivat. Mä olin oikeesti aika kovia kokenut ja masentunut ja ei itsarikaan kaukana ollu joitain päiviä aikaisemmin. No sitten olin hänen vastaanotollaan, se oli naispsykologi, ihan kyllä pantavan näköinen ei siinä mitään mutta ne sen kysymykset, ensinnäkin se kysyi että: "kuka on suomen presidentti?" No oli kuka tahansa niin siihen kysymykseen vastaaminen kyllä ei auttanu mun olotilaa mitenkään, silloin se tais olla Koivisto, se ois vielä puuttunu jos ois Halonen jo silloin ollu, pelkkä nimen mainitseminen ois lisäny tuskaani.
Sitten oli kaikkia muita ihan yhtä typeriä kysymyksiä, se vissiin testas vaan et mun äo on yli kengännumeron ja siinä kaikki, mitään apua en saanut ongelmiini, pillereitä meinas tyrkyttää väkisin mutten suostunu reseptii ottaa, sillä matkalla oltaisiin varmaan vieläkin jos oisin ottanu.
Nykyään varmaan vastaisin että kato v**** Googlesta kuka on pressa!! jos se niin kiinnostaa
Eli vastaus siihen kysymykseen on että en kaipaa psykologista hoitoa. Sitä paitsi ne yrittäis tappaa mun mielikuvituskaverit Niin mä oon kuullu - puskis
metkaksi menee kun diagnooseja pitäis ruveta heittelemään ihan mutu-tuntumalla.Mielipiteet vielä ymmärrän, mutta psykologisen hoidon tarpeen määrittäminen jonkun virtuaalityypin osalta...Kukinhan voi täällä esittää ihan mitä vaan, se kaikkein "oudoinkin" :)
Kuka olisi puheterapian tarpeessa? Siinäpä yhtä kinkkinen kysymys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu5552842Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu892552Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211611Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771552Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101480- 691404
Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔421385- 271298
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3091286Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901173