takaveto oli se viimene hyvä malli..ja esim toyota jäi takaveto malliin..ja myös volvo...eli pakko oli sit bmw laittaa ku ainoa hyvä takaveto auto nykyää..toyota rupes lahoaan ja volvoon ois kohta puolin tullu isojen kilometrien isot rempat...ja takaveto mitsua en löytäny..ja ny sitte bmw 523i ja aivan sairaan hyvä..sillä kiinnostaa jopa ajaa,
voi kuulkaa
mitsubishi galant
3
300
Vastaukset
- no tuota
Mitsulta kannattaa kyllä ottaa joka kulmasta vetävä neliveto.
- hä
ai onko mitsulla semmosiaki ku joka kulmasta vetävä neliveto..niitä ei muuten muulla merkillä sit ole..eli jos on joka kulmassa neliveto ni sehän on sit 4 kertaa 4 veto eli 16 pyörää vetää...vaude
- .....
hä kirjoitti:
ai onko mitsulla semmosiaki ku joka kulmasta vetävä neliveto..niitä ei muuten muulla merkillä sit ole..eli jos on joka kulmassa neliveto ni sehän on sit 4 kertaa 4 veto eli 16 pyörää vetää...vaude
On muilla merkeillä vielä tekemistä vetojensa kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481