Nainen haluaisi antaa pojalle jonkinlaisen muotinimen ja ei millään meinaisi antaa minun ehdotukseni mennä läpi. Itse toivoisin pojan nimeksi Ehdon, mutta se ei tunnu käyvän naiselle, vaikka olen sitä hänelle perustellutkin. Eli jos pojan nimeksi tulee Ehdon, niin yritän kaikin voimin ja keinoin saada hänet kouluttautumaan mahdollisimman hyvin. Lopulta pojasta tulee suurkonsernin johtaja jossa on noin 10000-100000 työntekijää. Olisi vaan niin kivaa, kun Ehdon alaisia olisi niin paljon, vaikka alaiset olisivat miten nuhteettomia. Sit ois myös hauskaa, kun istuttais kavereitten kaa terassilla ja huomais jonkun Ehdon työntekijän, niin vinkkais vaan työntekijän suuntaan ja sanois ehdonalainen ja kaikki luulis, et kyseessä on joku rötöstelijä. Naiseni ei ymmärrä huumorintajuani.
Erimielisyyttä
4
291
Vastaukset
- Ehto
Jos mietitte nimeä vielä ja suomen kielioppiakin. Tuolla logiikalla tapaatte terassilla Ehdonin alaisia. Jos haaveilette Ehdon alaisista, pitäisi pojan nimeksi tulla Ehto. Taitaa vain olla liian erikoinen nimeksi suomen nimiasetusten mukaan? Miten olisi ihan vain vaatimattomasti ja kikkailemattomasti Eino, Ahto, Aatto tms.
- mietippäs.,.,.,
Sitä jos kyseessä on kreikankielinen erisnimi, niin aakkoset ei oikein täsmää.
- anna hyvä mies
lapselle huumorinimeä. Olisitko itse halunnut kuulla lapsesta saakka tyhmiä vitsejä nimestäsi? En silti itse muotinimeäkään antaisi.. mutta ymmärrettävämpää sellainen on. Jospa valitsisitte yhdessä kokonaan uuden nimen?
- joo.........
aika hyvä provo :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh952308Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1791903- 1791446
- 246900
- 72845
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11796- 62789
- 55692
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611