kyllähän se

niin on...

vanhemmat pitäisi laittaa maksamaan pentujensa teoista oikein kunnolla! jos kuria olisi siellä kotona niin pennut ajelisi vakioilla kuten MOPOJEN tulisi ollakin!

kysynkin nyt sinulta siinä ISÄ tai ÄITI, että onko sinulla vähän kusta päässä vai viiraako päässä, kun annat poikasi virittää?

otapa selvää että mopo saa kulkea vain 45km/h suomen lakien mukaan!

itse antaisin joka kakaralle selkään jos saisin kiinni näitä virittelijöitä.

mitä ihmeen pönttöjä teidän vanhempanne oikein ovat? saanen kysyä? aika surkeasti menee.

SAKKOJA VAIN KOURAAN OIKEIN ROPPAKAUPALLA VANHEMMILLE JOIDEN LAPSET VIRITTÄVÄT, TUPLATAAN SAKOT JA EHDOLLISTA PERÄÄN!

T. LAKIALOITE VOIMAAN MILLOIN??

6

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmmmv

      Lapset ei viritä kotona vaan kaverilla ja laittaa rajoittimen niin ei vanhemmat huomaa mitään koska eivät älyä edes jos derbin putkessa lukee Turbokit. Ja kyllä ne vanhemmat tietää ettei saa mennä kuin 45

    • Omat vanhempani eivät välitä siitä, että viritän moponi. Koska maksan ITSE omat sakkonni. Ja omapa on elämäni. Eli jos kuolen esim. kolarissa, niin sitten on voi voi.

      En alkaisi tästä vanhempia syyttämään, että nuoret virittää mopojansa. Eivät he joka sekunti pysty seuraamaan mitä lapsensa tekee. Mopon pystyy virittää huomaamattomasti, sekä aika nopesti, jolloin vanhemmat eivät sitä huomaa.

      • tapio.

        Vitun idiootti. Ei sun vanhemmilla sit paljon arvostusta sulle riitä :D Ootko miettiny uusien vanhempien hankkimista jotka rakastais sua ja välittäis susta kuten tekee niiden lasten vanhemmat jotka EI anna virittää?
        Millä sä maksat sakkosi? viikkorahoilla?

        ja jos selän takana viritellään, niin aika raukkamainen olet. Sitten kun kysytään niin ei uskalleta sanoa totuutta. paskahousuja olette siis.


      • jfhjdf
        tapio. kirjoitti:

        Vitun idiootti. Ei sun vanhemmilla sit paljon arvostusta sulle riitä :D Ootko miettiny uusien vanhempien hankkimista jotka rakastais sua ja välittäis susta kuten tekee niiden lasten vanhemmat jotka EI anna virittää?
        Millä sä maksat sakkosi? viikkorahoilla?

        ja jos selän takana viritellään, niin aika raukkamainen olet. Sitten kun kysytään niin ei uskalleta sanoa totuutta. paskahousuja olette siis.

        Hanki elämä. Itekkin kyllä oon tappo virejä vastaa (yli 90km/h) mutta esim kyllä pitäis saada 80 kulkea. Niin lujaa ne kulkee esim espanjassa ja italiassa. Ja vielä niille jotka luulee ettei mopot kestä sitä nopeutta niin, mopot on tehty kulkemaan 80kmh(jarrut,runko jne) mutta suomessa ne kuristetaan. Ja kuristaminen myös rasittaa moottoria huomattavasti joka rikkoo moottorin ennen aikojaan.


      • tapio. kirjoitti:

        Vitun idiootti. Ei sun vanhemmilla sit paljon arvostusta sulle riitä :D Ootko miettiny uusien vanhempien hankkimista jotka rakastais sua ja välittäis susta kuten tekee niiden lasten vanhemmat jotka EI anna virittää?
        Millä sä maksat sakkosi? viikkorahoilla?

        ja jos selän takana viritellään, niin aika raukkamainen olet. Sitten kun kysytään niin ei uskalleta sanoa totuutta. paskahousuja olette siis.

        ... Kyllä he arvostavat minua, ja tietenkin ovat huolissaan kun viritän. Mutta kuten sanoin, omapahan on elämäni. He luottavat siihen, että ajan järjellä. Moni muu vanhempi ei anna virittää, koska eivät luota OMIIN lapsiinsa.

        Oletko kuullut töistä? Sieltä sitä rahaa saadaan.

        En minä ole seläntakana viritellyt... Mutta tiedän monta ihmistä jotka ovat.


    • Man?!

      Jos antaisit selkään vieraille lapsille, saisit sinä melko varmasti selkään oikeudessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe