pahoinvointirannekkeet

mirmeli22

Olen kuullut puhuttavan pahoinvointiin helpottavista rannekkeista. Mistä sellaisia voi ostaa ja kuinka paljon ne mahtavat maksaa? Onko "palstalaisilla" omia kokemuksia rannekkeista?

24

12155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rv 37+2

      ostin kun oli niin hirvee pahoinvointi tuossa alku raskaudessa ihan rv 16 asti. apteekkiin joutui tilaamaan semmosen pakan, en uista hintaa mutta lähemmäksi 100 e. maksoi ja niitä ei myydä vain yksi kerrallaan. joutuu ostamaan koko pakan missä oli muistaakseni 6 kpl. eivät minun pahoinvointia hellittänyt kyllä ollenkaan ja harmitti kun ostin ne. minua auttoi paremmin ihan ... kamomilla tee ja mantelit.
      aamulla keitin teetä ensimmäiseksi ja söin pari näkkäriä. nyt kun välillä on taas vähän pahaolo, vauva painaa semmoseen kohtaan nin otan kourallisen mantelia. auttaa pahoinvointiin ja närästykseen.

      siis kysy apteekista ... en suosittele.

      • sua huijattu!

        Mistähän kurjasta apteekista olet kysynyt koska niitä kyllä myydään pareittain ja maksaa alle 20 euroa. Ja saa verkkoapteekistakin. Oisko hieman kannattanut ottaa selkoa.


    • n. 20 euroa

      Sea band rannekkeet maksavat n. 15-20 euroa/pari ja saa apteekeista ja netistä. Mutta kannattaa eka kokeilla saako pahoinvointia akupisteitä painamalla pois. Mulla ei nuo rannekkeet auttaneet yhtikäs mitään! Eikä kaverilla. Eli ihan tyhjän kanssa olivat...

      http://www.sea-band.com/UK/uk_finland.htm

      Googlettaen löytyy tietoa.

    • jonku verran

      eli ostin apteekista ne sea band rannekkeet, makso 15-19€ (en muista) ja autto osaksi. joka kerta oon oksentanu ekat kuukaudet ja kärsiny hirveestä olosta. oksensin nytkin, mutta kyllä ne helpotti sen verran että pystyin jotain tekemäänki.

      aina kannattaa kokeilla. hintakaan ei ole paha. toisilla auttaa ja toisilla ei.

      • edelliseen

        ja kun niitä rannekkeita voi käyttää uudelleen ja uudelleen. auttavat myös matkapahoinvoinnissa!!


      • Niiskuneit0
        edelliseen kirjoitti:

        ja kun niitä rannekkeita voi käyttää uudelleen ja uudelleen. auttavat myös matkapahoinvoinnissa!!

        http://www.pahoinvointi.fi/pages/akupunktiorannekkeet/kokemuksia-rannekkeista.php


      • mainostusta

      • mjnlkjhgfhgdcgjhfgdf
        mainostusta kirjoitti:

        pahoinvointi.fi sivustot eivät ole puolueettomia. itse kysyin eräällä nettipalstalla odottajien kokemuksia kun itsellä nuo ei toimineet lainkaan. ja oli todella harvalle ollut minkään sortin apua raskauspahoinvointiin!! Mä oksensin 3 kk rannekkeet käsissä.

        Oma raskausaikani meni myös 3 kk oksentaen ja samaten käytin rannekkeita eikä mitään apua ollut. Annoin ne toiselle raskaana olevalle naiselle. Hän oli tehnyt itse rannekkeet kuminauharesorista ja askarteluhelmistä ja ne tuntui ranteissa samalle kuin ne ostorannekkeet. Kummastakaan versiosta ei ollut apua. Kai ne joillekin auttaa, mutta itselleni ei juuri ollut apua.

        Paras apu oli lepo, lepo ja lepo sekä säännöllinen syöminen sekä kaikkien etovien ruokien poisjättäminen. Välillä mahassa ei pysynyt muu kuin jugurtti ja jäätelö ja kaiken muun oksensin pois.


    • taas kysymys

      ...humpuukista? Sorry nyt vaan mutta ei kuullosta pätkääkään uskottavalta tuollaiset rannekkeet.

      • siitäkin

        Osaksi humpuukia. Osaksi perustuu akupunktioon. Raskauspahoinvointiin noista ei ole apua. Muuten tuskin olisin ollut 2 viikkoa tiputuksessa!!!


      • miten vain
        siitäkin kirjoitti:

        Osaksi humpuukia. Osaksi perustuu akupunktioon. Raskauspahoinvointiin noista ei ole apua. Muuten tuskin olisin ollut 2 viikkoa tiputuksessa!!!

        kelle on kelle ei, minulle oli seaband -rannekkeista raskauspahoinvointiin apua.


      • Sari--
        miten vain kirjoitti:

        kelle on kelle ei, minulle oli seaband -rannekkeista raskauspahoinvointiin apua.

        noista rannekkeista oli joku tutkimus jonka mukaan ne toimii n. 70 prosentilla ihmisistä..tiiä sitten miksei kaikilla mutta meidän 3v pikkuflikalla nuo toimi kuvatulla tavalla matkapahoinvointiin! Ei ole tarvinnut enää penkkejä siivoilla...Tilasin tuolta http://www.pahoinvointi.fi/verkkokauppa -nettikaupasta


      • äitiliini-85
        Sari-- kirjoitti:

        noista rannekkeista oli joku tutkimus jonka mukaan ne toimii n. 70 prosentilla ihmisistä..tiiä sitten miksei kaikilla mutta meidän 3v pikkuflikalla nuo toimi kuvatulla tavalla matkapahoinvointiin! Ei ole tarvinnut enää penkkejä siivoilla...Tilasin tuolta http://www.pahoinvointi.fi/verkkokauppa -nettikaupasta

        Ei todellakaan auttanut raskauspahoinvointiin tai muuhunkaan pahoinvointiin minulla tai kenelläkään kenen kanssa olen niistä keskustellut.Olen kysynyt aika monelta, ja samaa he ovat sanoneet, siis että heidän tutuillaankaan ei ole auttanut.
        Joten mistähän toi 70%tulee?
        Minulla olisi kyllät ollut muutakin käyttöä sille rahalle joka meni rannekkepariin..joten harmitti erittäin paljon kun ostin.
        Mutta kai se on yksilöllistä.Tai johtuu siitä että kun tarpeeksi uskoo sen auttavan, niin se auttaa,kuten jotkus lumelääkkeetkin.
        Oksensin ensimmäiset n.3kk kunnes helpotti..pienen helpotuksen sain kun join aamulla vettä tai mehua, ja söin aamupalan vasta tunnin päästä siitä kun olin noussut ylös.
        Joillain ei auta mikään konsti.Se pitää vain kestää...kurjaa on, mutta ei sen pitäisi koko raskaus ajan kestää.
        Kannattaa ehkä ensin tosiaan kokeilla kaikkea muuta, ja sitten vasta rannekkeet tms.


    • miranda-

      itse hankin rannekkeet hintaan 14e, ja minulle niistä on apua. Välillä tosin hieron pahoinvointipisteitä sormenpäilläni, mutta eivät rannekkeetkaan huono ratkaisu ole. Joten jos jollain ei ole toiminu ei tarkoita etteikö niistä olisi sinulle apua, kokeilemisen arvoiset.

    • mesmarja
      • Miisuliina

        Minulla ainakin pahoinvointirannekkeet auttoivat raskauspahoinvointiin


      • dfq32
        Miisuliina kirjoitti:

        Minulla ainakin pahoinvointirannekkeet auttoivat raskauspahoinvointiin

        maksatteko yhdestä vai yhteensä kahdesta ton 15 e???



        eikä ton rannekkee voitehdä itse. kiristys ja jänteen väliin joku painaja ett painaa akupistettä. vaise magneettiko vie pahat henget=?


      • kjhljhfjklhgjfhhkggg
        dfq32 kirjoitti:

        maksatteko yhdestä vai yhteensä kahdesta ton 15 e???



        eikä ton rannekkee voitehdä itse. kiristys ja jänteen väliin joku painaja ett painaa akupistettä. vaise magneettiko vie pahat henget=?

        Totta kai voi tehdä itse. Omissa rannekkeissani oli vain helmi sisällä. Olisin osannut tehdä itsekin.


    • Yökötys
    • 180682

      Ostin rannekkeet.. Pidin täysin humpuukina, mutta koska eibton kalliimmat (n.19€) niin päätin kokeilla. Toimivat!!! Pahoinvointi poissa, vain pieni närästys jäi. ...ja sen verran vielä taustatietoa että rv 9 2, pahoinvointi alkoi 6 viikolla, vähän oksentelua ja ällöttävä kuvottava olo. Mutta siis siihen auttoi, nyt olo aen verran hyvä että pystyy syömäänkin normaalisti!

    • Guliii

      Rv 6 4 ja erittäin paha pahoinvointi ei tässä muuta tee kun itken

      • Lflflf

        Voi harmi. Toivottavasti menee pian ohi. Mulla auttoi ranneke sen verran, että elämä palasi siedettäväksi.


    • B6-vitamiini

      Kyllä sitä vaan on pakko kummastella ihmisten herkkäuskoisuutta! Joku ranneke muka on sama kuin akupunktio? Tai akupainantakaan? Jos joku sanoo ettei tämmöset ole toimineet ja ovat osoittautuneet humpuukiksi, kirjoittaa heti joku kuinka ovat tehonneet ja linkittää vielä kaupan sivut tänne. Milloinkahan teille selviää se, että nää ylistävät ja positiiviset kommentit on näitten humpuukikauppiaitten omia ylistyksiä paskatuotteistaan. Positiivinen käyttäjäkokemushan on paras myyntipuhe. Aina kun on jostain tuotteesta kyse, nää keskustelupalstat toimii tuotteen markkinoinnissa näillä kehupuheilla. Varsinkin humpuukituotteiden. Jos nää toimisi niin tottahan siitä olis jotain lääketieteellistä todistetta. Pahoinvointiin auttaa B6 -vitamiini. Sitä suositellaan myös matkapahoinvointiin ja krapulaan. Apteekissa. Ja toimii. Ja on halpaa.

    • Mitrz

      Raskauspahoinvoinnista en osaa sanoa, mutta itse pahasta matkapahoinvoinnista kärsivänä näistä rannekkeista on ollut suuri apu enkä ole koskaan kärsinyt matkapahoinvoinnista näitä käyttäessäni. Ostin omani vuosia taaksepäin ulkomailta apteekista, kun matkapahoinvointilääkettä ei ollut saatavilla, mutta nämä ovat pelkkiä rannekkeita muovisilla palluroilla joten en usko merkkien välillä olevan eroa. Suosittelen kokeiltavaksi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5165
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3247
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1385
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1296
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1277
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe