Kaikkea sitä näkee !

Just tulevassa TV-1, Avara luonto dokumentissa nuori Puuma pureskeli Hulluruohon kortta ehkä tietäen päihtyvänsä.
Tuo ruohokasvi aiheuttaa sille hallusinaatioita.

Muina saalistajina kissapeto lähti siitä Seepran kaatoon, vaikka askel pojalla heitti pienijoulu bileissä.
Niin että osataan sitä Isossa Luonnossakin vapaalle heittää.

14

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 70+.

Annatte neuvoja, onhan täällä näitä halussinaatiossa kirjoittajia kai useita, ja kovia neuvojia

• etsivivä-amadeus

loankaatoa?
        Kirjoitin aikoinaan bongaussivuile
        Siellä aikoinaan tuli herjaa tuutintäydeltä.
        Oli lääkkeet ottamatta ja sillei.
        Tämä oli dogumentti,dokumenttien joukossa.
        Kuka meistä on sitä kuvaamasi joukkuetta?
        Minä olen sen ainoan verenpainelääkkeen ottanut ja oliko puskajussilla muuta sanottavaa.uskomatonta sontaa amateus

• capt.cöpenick*
        etsivivä-amadeus kirjoitti:

loankaatoa?
        Kirjoitin aikoinaan bongaussivuile
        Siellä aikoinaan tuli herjaa tuutintäydeltä.
        Oli lääkkeet ottamatta ja sillei.
        Tämä oli dogumentti,dokumenttien joukossa.
        Kuka meistä on sitä kuvaamasi joukkuetta?
        Minä olen sen ainoan verenpainelääkkeen ottanut ja oliko puskajussilla muuta sanottavaa.uskomatonta sontaa amateus

Niin sanoakseni.

• Tuossahan
        capt.cöpenick* kirjoitti:

Niin sanoakseni.

on totuus, mahtaako sille sitten mitään, jos nyt joku hukassa voihan se löytyä

• ei taida

Niin sanoakseni.

toimia jing ja jangit on toimivia varten.

• capt.cöpenick*
        Tuossahan kirjoitti:

on totuus, mahtaako sille sitten mitään, jos nyt joku hukassa voihan se löytyä

'Oikaisusarjoja' on saatavilla. Olen kuullut ja lukenut noista, toteuttamassakin eräänlaista itämaista menetelmää. Esim. meditointi näitä.
        Hidasta puurtamista. Vaim'ihminen sanoi aluksi hömpäksi ja huuhaaksi. Häin ei ole ainoa, joka niin sanoo.

On se hiljaisesti todettava; jos 60v elämästä on mennyt enemmän tai vähemmän resutessa, ei sitä hip hop kikalla noin vain oikaista.

Tästäkin huolimatta hyvää illanjatkoa kaikille. Olkoon Woima kanssanne.

• pilvi*

Niin sanoakseni.

Lauantai-ilta ja saunottu on,ja istututtu kesäillassa kerhotalon jengissä.Kivaa porukkaa oli kokoontunut saunan jälkeen syömään lohileipiä,juomaan olutta ja minä siideriä.

Tuli kylään kutsukin,taidanpa käväistä joku päivä,Raija oli nimensä.Senverran fiksu oli.

Kumman hiljainen on palsta, vaikka ei tämä tunnelma oikein sytytä ketään,kun ainainen kunkkukiista on meneillään! Ihan kun ei tänne mahtuisi joku mies lisääkin.
        Lapsellista kilpailua!

Löisivät kättä päälle ja kirjoittaisivat kummatkin lajissaan. Terve.

• pilvi*

Mitä varten sekaantua ketjun aloitukseen ilkeilemällä puskasta! Ei ole rehtiä.

• mikähän sinäkin
        pilvi* kirjoitti:

Mitä varten sekaantua ketjun aloitukseen ilkeilemällä puskasta! Ei ole rehtiä.

rehtiydestä puhumaan.

• pilvi*
        mikähän sinäkin kirjoitti:

rehtiydestä puhumaan.

Koetahan vastata mies tai nainen!

• sinä se
        pilvi* kirjoitti:

Koetahan vastata mies tai nainen!

epärehdiksi puskasta ilkeilijäksi haukuit. Miten joku ehtiikin joka paikkaan kaikkien puolesta paasaamaan. Niin sanottujen miesten puolesta nimenomaan!

• pilvi*
        sinä se kirjoitti:

epärehdiksi puskasta ilkeilijäksi haukuit. Miten joku ehtiikin joka paikkaan kaikkien puolesta paasaamaan. Niin sanottujen miesten puolesta nimenomaan!

Miehetkin puolustavat naisia :) Se on ritarillisuutta. Naiset osoittavat s olidaarisuutta silloin kun katsovat sen olevan tarpeen.

• pilvi*
        pilvi* kirjoitti:

Miehetkin puolustavat naisia :) Se on ritarillisuutta. Naiset osoittavat s olidaarisuutta silloin kun katsovat sen olevan tarpeen.

On liian kaunis ilta istua sisällä kauniita unia toivotan,ja siirryn puutarhaan kuuntelemaan ja aistimaan luontoa ja Luojaani.

• alusta asti
        pilvi* kirjoitti:

On liian kaunis ilta istua sisällä kauniita unia toivotan,ja siirryn puutarhaan kuuntelemaan ja aistimaan luontoa ja Luojaani.

raikasta sanan vaihtoa,,,, tämäkö muka jotain?
        13 vastauksesta 5 saman ihmisen eikä mitään sanomista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      308
      3168
    2. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      18
      2051
    3. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1840
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1585
    5. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      400
      1460
    6. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      35
      1351
    7. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      219
      1240
    8. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1144
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      63
      1046
    10. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      20
      980
    Aihe