Kaikkea sitä näkee !

Just tulevassa TV-1, Avara luonto dokumentissa nuori Puuma pureskeli Hulluruohon kortta ehkä tietäen päihtyvänsä.
Tuo ruohokasvi aiheuttaa sille hallusinaatioita.

Muina saalistajina kissapeto lähti siitä Seepran kaatoon, vaikka askel pojalla heitti pienijoulu bileissä.
Niin että osataan sitä Isossa Luonnossakin vapaalle heittää.

14

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 70+.

Annatte neuvoja, onhan täällä näitä halussinaatiossa kirjoittajia kai useita, ja kovia neuvojia

• etsivivä-amadeus

loankaatoa?
        Kirjoitin aikoinaan bongaussivuile
        Siellä aikoinaan tuli herjaa tuutintäydeltä.
        Oli lääkkeet ottamatta ja sillei.
        Tämä oli dogumentti,dokumenttien joukossa.
        Kuka meistä on sitä kuvaamasi joukkuetta?
        Minä olen sen ainoan verenpainelääkkeen ottanut ja oliko puskajussilla muuta sanottavaa.uskomatonta sontaa amateus

• capt.cöpenick*
        etsivivä-amadeus kirjoitti:

loankaatoa?
        Kirjoitin aikoinaan bongaussivuile
        Siellä aikoinaan tuli herjaa tuutintäydeltä.
        Oli lääkkeet ottamatta ja sillei.
        Tämä oli dogumentti,dokumenttien joukossa.
        Kuka meistä on sitä kuvaamasi joukkuetta?
        Minä olen sen ainoan verenpainelääkkeen ottanut ja oliko puskajussilla muuta sanottavaa.uskomatonta sontaa amateus

Niin sanoakseni.

• Tuossahan
        capt.cöpenick* kirjoitti:

Niin sanoakseni.

on totuus, mahtaako sille sitten mitään, jos nyt joku hukassa voihan se löytyä

• ei taida

Niin sanoakseni.

toimia jing ja jangit on toimivia varten.

• capt.cöpenick*
        Tuossahan kirjoitti:

on totuus, mahtaako sille sitten mitään, jos nyt joku hukassa voihan se löytyä

'Oikaisusarjoja' on saatavilla. Olen kuullut ja lukenut noista, toteuttamassakin eräänlaista itämaista menetelmää. Esim. meditointi näitä.
        Hidasta puurtamista. Vaim'ihminen sanoi aluksi hömpäksi ja huuhaaksi. Häin ei ole ainoa, joka niin sanoo.

On se hiljaisesti todettava; jos 60v elämästä on mennyt enemmän tai vähemmän resutessa, ei sitä hip hop kikalla noin vain oikaista.

Tästäkin huolimatta hyvää illanjatkoa kaikille. Olkoon Woima kanssanne.

• pilvi*

Niin sanoakseni.

Lauantai-ilta ja saunottu on,ja istututtu kesäillassa kerhotalon jengissä.Kivaa porukkaa oli kokoontunut saunan jälkeen syömään lohileipiä,juomaan olutta ja minä siideriä.

Tuli kylään kutsukin,taidanpa käväistä joku päivä,Raija oli nimensä.Senverran fiksu oli.

Kumman hiljainen on palsta, vaikka ei tämä tunnelma oikein sytytä ketään,kun ainainen kunkkukiista on meneillään! Ihan kun ei tänne mahtuisi joku mies lisääkin.
        Lapsellista kilpailua!

Löisivät kättä päälle ja kirjoittaisivat kummatkin lajissaan. Terve.

• pilvi*

Mitä varten sekaantua ketjun aloitukseen ilkeilemällä puskasta! Ei ole rehtiä.

• mikähän sinäkin
        pilvi* kirjoitti:

Mitä varten sekaantua ketjun aloitukseen ilkeilemällä puskasta! Ei ole rehtiä.

rehtiydestä puhumaan.

• pilvi*
        mikähän sinäkin kirjoitti:

rehtiydestä puhumaan.

Koetahan vastata mies tai nainen!

• sinä se
        pilvi* kirjoitti:

Koetahan vastata mies tai nainen!

epärehdiksi puskasta ilkeilijäksi haukuit. Miten joku ehtiikin joka paikkaan kaikkien puolesta paasaamaan. Niin sanottujen miesten puolesta nimenomaan!

• pilvi*
        sinä se kirjoitti:

epärehdiksi puskasta ilkeilijäksi haukuit. Miten joku ehtiikin joka paikkaan kaikkien puolesta paasaamaan. Niin sanottujen miesten puolesta nimenomaan!

Miehetkin puolustavat naisia :) Se on ritarillisuutta. Naiset osoittavat s olidaarisuutta silloin kun katsovat sen olevan tarpeen.

• pilvi*
        pilvi* kirjoitti:

Miehetkin puolustavat naisia :) Se on ritarillisuutta. Naiset osoittavat s olidaarisuutta silloin kun katsovat sen olevan tarpeen.

On liian kaunis ilta istua sisällä kauniita unia toivotan,ja siirryn puutarhaan kuuntelemaan ja aistimaan luontoa ja Luojaani.

• alusta asti
        pilvi* kirjoitti:

On liian kaunis ilta istua sisällä kauniita unia toivotan,ja siirryn puutarhaan kuuntelemaan ja aistimaan luontoa ja Luojaani.

raikasta sanan vaihtoa,,,, tämäkö muka jotain?
        13 vastauksesta 5 saman ihmisen eikä mitään sanomista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      143
      4843
    2. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      79
      3512
    3. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      27
      2524
    4. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      40
      2203
    5. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      57
      2029
    6. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      63
      2013
    7. Mitä saa sanoa?

Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja
      80 plus
      85
      1973
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      23
      1971
    9. Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?

Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet
      Sinkut
      19
      1438
    10. Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin

Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään
      Maailman menoa
      94
      1245
    Aihe