Kaikkea sitä näkee !

capt.cöpenick

Just tulevassa TV-1, Avara luonto dokumentissa nuori Puuma pureskeli Hulluruohon kortta ehkä tietäen päihtyvänsä.
Tuo ruohokasvi aiheuttaa sille hallusinaatioita.

Muina saalistajina kissapeto lähti siitä Seepran kaatoon, vaikka askel pojalla heitti pienijoulu bileissä.
Niin että osataan sitä Isossa Luonnossakin vapaalle heittää.

14

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 70+.

      Annatte neuvoja, onhan täällä näitä halussinaatiossa kirjoittajia kai useita, ja kovia neuvojia

      • etsivivä-amadeus

        loankaatoa?
        Kirjoitin aikoinaan bongaussivuile
        Siellä aikoinaan tuli herjaa tuutintäydeltä.
        Oli lääkkeet ottamatta ja sillei.
        Tämä oli dogumentti,dokumenttien joukossa.
        Kuka meistä on sitä kuvaamasi joukkuetta?
        Minä olen sen ainoan verenpainelääkkeen ottanut ja oliko puskajussilla muuta sanottavaa.uskomatonta sontaa amateus


      • capt.cöpenick*
        etsivivä-amadeus kirjoitti:

        loankaatoa?
        Kirjoitin aikoinaan bongaussivuile
        Siellä aikoinaan tuli herjaa tuutintäydeltä.
        Oli lääkkeet ottamatta ja sillei.
        Tämä oli dogumentti,dokumenttien joukossa.
        Kuka meistä on sitä kuvaamasi joukkuetta?
        Minä olen sen ainoan verenpainelääkkeen ottanut ja oliko puskajussilla muuta sanottavaa.uskomatonta sontaa amateus

        Niin sanoakseni.


      • Tuossahan
        capt.cöpenick* kirjoitti:

        Niin sanoakseni.

        on totuus, mahtaako sille sitten mitään, jos nyt joku hukassa voihan se löytyä


      • ei taida
        capt.cöpenick* kirjoitti:

        Niin sanoakseni.

        toimia jing ja jangit on toimivia varten.


      • capt.cöpenick*
        Tuossahan kirjoitti:

        on totuus, mahtaako sille sitten mitään, jos nyt joku hukassa voihan se löytyä

        'Oikaisusarjoja' on saatavilla. Olen kuullut ja lukenut noista, toteuttamassakin eräänlaista itämaista menetelmää. Esim. meditointi näitä.
        Hidasta puurtamista. Vaim'ihminen sanoi aluksi hömpäksi ja huuhaaksi. Häin ei ole ainoa, joka niin sanoo.

        On se hiljaisesti todettava; jos 60v elämästä on mennyt enemmän tai vähemmän resutessa, ei sitä hip hop kikalla noin vain oikaista.

        Tästäkin huolimatta hyvää illanjatkoa kaikille. Olkoon Woima kanssanne.


      • pilvi*
        capt.cöpenick* kirjoitti:

        Niin sanoakseni.

        Lauantai-ilta ja saunottu on,ja istututtu kesäillassa kerhotalon jengissä.Kivaa porukkaa oli kokoontunut saunan jälkeen syömään lohileipiä,juomaan olutta ja minä siideriä.

        Tuli kylään kutsukin,taidanpa käväistä joku päivä,Raija oli nimensä.Senverran fiksu oli.

        Kumman hiljainen on palsta, vaikka ei tämä tunnelma oikein sytytä ketään,kun ainainen kunkkukiista on meneillään! Ihan kun ei tänne mahtuisi joku mies lisääkin.
        Lapsellista kilpailua!

        Löisivät kättä päälle ja kirjoittaisivat kummatkin lajissaan. Terve.


      • pilvi*

        Mitä varten sekaantua ketjun aloitukseen ilkeilemällä puskasta! Ei ole rehtiä.


      • mikähän sinäkin
        pilvi* kirjoitti:

        Mitä varten sekaantua ketjun aloitukseen ilkeilemällä puskasta! Ei ole rehtiä.

        rehtiydestä puhumaan.


      • pilvi*
        mikähän sinäkin kirjoitti:

        rehtiydestä puhumaan.

        Koetahan vastata mies tai nainen!


      • sinä se
        pilvi* kirjoitti:

        Koetahan vastata mies tai nainen!

        epärehdiksi puskasta ilkeilijäksi haukuit. Miten joku ehtiikin joka paikkaan kaikkien puolesta paasaamaan. Niin sanottujen miesten puolesta nimenomaan!


      • pilvi*
        sinä se kirjoitti:

        epärehdiksi puskasta ilkeilijäksi haukuit. Miten joku ehtiikin joka paikkaan kaikkien puolesta paasaamaan. Niin sanottujen miesten puolesta nimenomaan!

        Miehetkin puolustavat naisia :) Se on ritarillisuutta. Naiset osoittavat s olidaarisuutta silloin kun katsovat sen olevan tarpeen.


      • pilvi*
        pilvi* kirjoitti:

        Miehetkin puolustavat naisia :) Se on ritarillisuutta. Naiset osoittavat s olidaarisuutta silloin kun katsovat sen olevan tarpeen.

        On liian kaunis ilta istua sisällä kauniita unia toivotan,ja siirryn puutarhaan kuuntelemaan ja aistimaan luontoa ja Luojaani.


      • alusta asti
        pilvi* kirjoitti:

        On liian kaunis ilta istua sisällä kauniita unia toivotan,ja siirryn puutarhaan kuuntelemaan ja aistimaan luontoa ja Luojaani.

        raikasta sanan vaihtoa,,,, tämäkö muka jotain?
        13 vastauksesta 5 saman ihmisen eikä mitään sanomista


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe