Just tulevassa TV-1, Avara luonto dokumentissa nuori Puuma pureskeli Hulluruohon kortta ehkä tietäen päihtyvänsä.
Tuo ruohokasvi aiheuttaa sille hallusinaatioita.
Muina saalistajina kissapeto lähti siitä Seepran kaatoon, vaikka askel pojalla heitti pienijoulu bileissä.
Niin että osataan sitä Isossa Luonnossakin vapaalle heittää.
Kaikkea sitä näkee !
14
157
Vastaukset
- 70+.
Annatte neuvoja, onhan täällä näitä halussinaatiossa kirjoittajia kai useita, ja kovia neuvojia
- etsivivä-amadeus
loankaatoa?
Kirjoitin aikoinaan bongaussivuile
Siellä aikoinaan tuli herjaa tuutintäydeltä.
Oli lääkkeet ottamatta ja sillei.
Tämä oli dogumentti,dokumenttien joukossa.
Kuka meistä on sitä kuvaamasi joukkuetta?
Minä olen sen ainoan verenpainelääkkeen ottanut ja oliko puskajussilla muuta sanottavaa.uskomatonta sontaa amateus - capt.cöpenick*
etsivivä-amadeus kirjoitti:
loankaatoa?
Kirjoitin aikoinaan bongaussivuile
Siellä aikoinaan tuli herjaa tuutintäydeltä.
Oli lääkkeet ottamatta ja sillei.
Tämä oli dogumentti,dokumenttien joukossa.
Kuka meistä on sitä kuvaamasi joukkuetta?
Minä olen sen ainoan verenpainelääkkeen ottanut ja oliko puskajussilla muuta sanottavaa.uskomatonta sontaa amateusNiin sanoakseni.
- Tuossahan
capt.cöpenick* kirjoitti:
Niin sanoakseni.
on totuus, mahtaako sille sitten mitään, jos nyt joku hukassa voihan se löytyä
- ei taida
capt.cöpenick* kirjoitti:
Niin sanoakseni.
toimia jing ja jangit on toimivia varten.
- capt.cöpenick*
Tuossahan kirjoitti:
on totuus, mahtaako sille sitten mitään, jos nyt joku hukassa voihan se löytyä
'Oikaisusarjoja' on saatavilla. Olen kuullut ja lukenut noista, toteuttamassakin eräänlaista itämaista menetelmää. Esim. meditointi näitä.
Hidasta puurtamista. Vaim'ihminen sanoi aluksi hömpäksi ja huuhaaksi. Häin ei ole ainoa, joka niin sanoo.
On se hiljaisesti todettava; jos 60v elämästä on mennyt enemmän tai vähemmän resutessa, ei sitä hip hop kikalla noin vain oikaista.
Tästäkin huolimatta hyvää illanjatkoa kaikille. Olkoon Woima kanssanne. - pilvi*
capt.cöpenick* kirjoitti:
Niin sanoakseni.
Lauantai-ilta ja saunottu on,ja istututtu kesäillassa kerhotalon jengissä.Kivaa porukkaa oli kokoontunut saunan jälkeen syömään lohileipiä,juomaan olutta ja minä siideriä.
Tuli kylään kutsukin,taidanpa käväistä joku päivä,Raija oli nimensä.Senverran fiksu oli.
Kumman hiljainen on palsta, vaikka ei tämä tunnelma oikein sytytä ketään,kun ainainen kunkkukiista on meneillään! Ihan kun ei tänne mahtuisi joku mies lisääkin.
Lapsellista kilpailua!
Löisivät kättä päälle ja kirjoittaisivat kummatkin lajissaan. Terve. - pilvi*
Mitä varten sekaantua ketjun aloitukseen ilkeilemällä puskasta! Ei ole rehtiä.
- mikähän sinäkin
pilvi* kirjoitti:
Mitä varten sekaantua ketjun aloitukseen ilkeilemällä puskasta! Ei ole rehtiä.
rehtiydestä puhumaan.
- pilvi*
mikähän sinäkin kirjoitti:
rehtiydestä puhumaan.
Koetahan vastata mies tai nainen!
- sinä se
pilvi* kirjoitti:
Koetahan vastata mies tai nainen!
epärehdiksi puskasta ilkeilijäksi haukuit. Miten joku ehtiikin joka paikkaan kaikkien puolesta paasaamaan. Niin sanottujen miesten puolesta nimenomaan!
- pilvi*
sinä se kirjoitti:
epärehdiksi puskasta ilkeilijäksi haukuit. Miten joku ehtiikin joka paikkaan kaikkien puolesta paasaamaan. Niin sanottujen miesten puolesta nimenomaan!
Miehetkin puolustavat naisia :) Se on ritarillisuutta. Naiset osoittavat s olidaarisuutta silloin kun katsovat sen olevan tarpeen.
- pilvi*
pilvi* kirjoitti:
Miehetkin puolustavat naisia :) Se on ritarillisuutta. Naiset osoittavat s olidaarisuutta silloin kun katsovat sen olevan tarpeen.
On liian kaunis ilta istua sisällä kauniita unia toivotan,ja siirryn puutarhaan kuuntelemaan ja aistimaan luontoa ja Luojaani.
- alusta asti
pilvi* kirjoitti:
On liian kaunis ilta istua sisällä kauniita unia toivotan,ja siirryn puutarhaan kuuntelemaan ja aistimaan luontoa ja Luojaani.
raikasta sanan vaihtoa,,,, tämäkö muka jotain?
13 vastauksesta 5 saman ihmisen eikä mitään sanomista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372