Tanja K on ollut

Nokian insuliinisur

maajan kaltainen , tällä kertaa vaan eläimille. Niille meidän rakastamillemme kisuleille, koirille, heppatyttöjen unelmille-hevosille. Poni on saanut jäädä, ostanut eläinhuutokaupastaan tyttärelleen 50:llä eurolla. Kauneus on katsojan silmässä, niissä silmissä on ollut kuolema, sekä eläiten , että ihmisen.Miten tuollainen ihminen kestää elää???????????? Huonosti eläimiään kohtelevaa tulisi opastaa, auttaa, vaikka niillä keräysvaroilla.Tämä korjaa rakennuksiaan, pihapiiriään, tekee uima-altaan KOIRILLE. Omilleen ilmeisesti, näyttäis ettei ole muita kuin ne 7 omaa koiraa. Jotain on mielessä vialla, miten tuollaisen annetaan tapahtua? Lääkärit vannoo valan ihmishengen viimeiseen saakka ylläpitämisestä. Eläinlääkärit varmaankin, ihan jonkun muun valan ja Tanja K:lla yli-ihmisen asema.

51

1677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LOPETA!!!!!

      LOPETAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SÄ OLET AHDISTAVA ESIMERKKI SIITÄ KU IHMISELLÄ MENEE TODELLA HUONOSTI! VOI SUA...ANNA JO
      OLLA

      • Älä ny hermostu

        Ei kai ole täysikuu tulossa.


      • kiljuva ja
        Älä ny hermostu kirjoitti:

        Ei kai ole täysikuu tulossa.

        sopimattomasti käyttäytyvä henkilö oikein on?
        Mitähän varten käskee lopettamaan, huom. käskee!
        Tämähän on ollut muuten niin leppoisaa jutustelua kautta linjan, ainoastaan tuo "lopettakaa" käyttäytyy kuin sattuu!.
        Tervesiä maailmalta kaikille, tässä alan taas virkistyneenä toimimaan heti ensi maanantaina. Tuli ikäänkuin uutta virtaa lomasta.
        "Muutoin olen sitä mieltä, että Karthaco on hävitettävä" sanoi Cesar, jos oli Cesar.
        Mutta ainakin hokema tehosi.


      • OLLAOLLA
        Älä ny hermostu kirjoitti:

        Ei kai ole täysikuu tulossa.

        varma että on..täysikuu tulossa..


      • älä ny viitti
        kiljuva ja kirjoitti:

        sopimattomasti käyttäytyvä henkilö oikein on?
        Mitähän varten käskee lopettamaan, huom. käskee!
        Tämähän on ollut muuten niin leppoisaa jutustelua kautta linjan, ainoastaan tuo "lopettakaa" käyttäytyy kuin sattuu!.
        Tervesiä maailmalta kaikille, tässä alan taas virkistyneenä toimimaan heti ensi maanantaina. Tuli ikäänkuin uutta virtaa lomasta.
        "Muutoin olen sitä mieltä, että Karthaco on hävitettävä" sanoi Cesar, jos oli Cesar.
        Mutta ainakin hokema tehosi.

        ihan se vain yritti sanoa että riittää ja taidan olla sammaa mieltä. Terveisiä maalta, kanat voi hyvin ja hevoset on ruokittu.


      • väitätkö vertauksen
        älä ny viitti kirjoitti:

        ihan se vain yritti sanoa että riittää ja taidan olla sammaa mieltä. Terveisiä maalta, kanat voi hyvin ja hevoset on ruokittu.

        ontuvan?


      • Huutoa..

        Noin kova energisyys huutamiseen mutta silti ei voi antaa tänne tai eläinkodin kotisivuille tietoa minne ovat käytetyt lahjoitusvarat, miten eroittelee omien ilmeisesti 7:n koiran ja mahdollisesti muiden eläintensä ruokinnan ja muun hoidon löytö-muiden eläinten hoidoista ja ruokinasta. Meneekö samoista lahjoitusvaroista myös omien eläinten ruokinta? Onko eläinkodissa yleensäkään muita kuin Kosken omia eläimiä? Ei, ja siksikö portit ovatkin kiinni? Onko kiinteistöä korjailtu jo vuosia lahjoitusvaroin? Huudon sijasta soisi annettavan asiallisiin kysymyksiin asiallisia vastauksia..


      • Hajotti Jerikon
        kiljuva ja kirjoitti:

        sopimattomasti käyttäytyvä henkilö oikein on?
        Mitähän varten käskee lopettamaan, huom. käskee!
        Tämähän on ollut muuten niin leppoisaa jutustelua kautta linjan, ainoastaan tuo "lopettakaa" käyttäytyy kuin sattuu!.
        Tervesiä maailmalta kaikille, tässä alan taas virkistyneenä toimimaan heti ensi maanantaina. Tuli ikäänkuin uutta virtaa lomasta.
        "Muutoin olen sitä mieltä, että Karthaco on hävitettävä" sanoi Cesar, jos oli Cesar.
        Mutta ainakin hokema tehosi.

        Muurit. Mikähän vetopasuuna kaataisi eläinkodin aidan että näkisi onko siellä muita kuin Kosken omia eläimiä. Tervetuloa lomamatkalta takaisin tutkinnan pariin ja antamaan tietoa meille tiedonhaluisille, oikeudenmukaisuutta odottaville. Mahtaisiko saada tietoa jostakin, onko kiinteistön omistavalla tai lapsellaan myös mahdollisesti muuta kiinteää omaisuutta?


      • Jos lainaat
        kiljuva ja kirjoitti:

        sopimattomasti käyttäytyvä henkilö oikein on?
        Mitähän varten käskee lopettamaan, huom. käskee!
        Tämähän on ollut muuten niin leppoisaa jutustelua kautta linjan, ainoastaan tuo "lopettakaa" käyttäytyy kuin sattuu!.
        Tervesiä maailmalta kaikille, tässä alan taas virkistyneenä toimimaan heti ensi maanantaina. Tuli ikäänkuin uutta virtaa lomasta.
        "Muutoin olen sitä mieltä, että Karthaco on hävitettävä" sanoi Cesar, jos oli Cesar.
        Mutta ainakin hokema tehosi.

        Ärsyttävää, kun lainataan jotain ja kirjoitetaan väärin. Tarkista oikeinkirjoitus, jos esität tekosivistynyttä!

        Se on Caesar ja Karthago.


      • Edes ollut
        Jos lainaat kirjoitti:

        Ärsyttävää, kun lainataan jotain ja kirjoitetaan väärin. Tarkista oikeinkirjoitus, jos esität tekosivistynyttä!

        Se on Caesar ja Karthago.

        Caesar vaan Cato.


      • pitäis...

        lopettaa?? Kaikki kissat ja lv-ravuritko?


      • esittävä
        Edes ollut kirjoitti:

        Caesar vaan Cato.

        Cato: Muutoin olen sitä mieltä, että Karthago on hävitettävä!
        Ei ole mitään tarvetta esittää tekosivistynyttä, sehän on sivistymätöntä, eikö niin?


      • Mitä Pashaa sillä
        esittävä kirjoitti:

        Cato: Muutoin olen sitä mieltä, että Karthago on hävitettävä!
        Ei ole mitään tarvetta esittää tekosivistynyttä, sehän on sivistymätöntä, eikö niin?

        oikeinkirjoitusmuodolla on, vaik olis iankaikkisen vanhaa Rauman murretta, kunhan tulee ymmärretyksi.Tulivatko varpaille? Täällä tulee muutenkin tahattomia virheitä.


      • aiheuttavat vain
        Huutoa.. kirjoitti:

        Noin kova energisyys huutamiseen mutta silti ei voi antaa tänne tai eläinkodin kotisivuille tietoa minne ovat käytetyt lahjoitusvarat, miten eroittelee omien ilmeisesti 7:n koiran ja mahdollisesti muiden eläintensä ruokinnan ja muun hoidon löytö-muiden eläinten hoidoista ja ruokinasta. Meneekö samoista lahjoitusvaroista myös omien eläinten ruokinta? Onko eläinkodissa yleensäkään muita kuin Kosken omia eläimiä? Ei, ja siksikö portit ovatkin kiinni? Onko kiinteistöä korjailtu jo vuosia lahjoitusvaroin? Huudon sijasta soisi annettavan asiallisiin kysymyksiin asiallisia vastauksia..

        huutoa, haukkumista, kiroilua ja rääkkääjiksi ym. nimittelyä. Mitä voimme tästä päätellä?


      • kyseinen henkilö

        käyttää jo nimimerkkiä "kirjaviisas"! Olen ymmärtänyt kirjaviisaan tarkoittavan lukenutta/pitkälle opiskellutta henkilöä.


      • kyseinen henk.
        kyseinen henkilö kirjoitti:

        käyttää jo nimimerkkiä "kirjaviisas"! Olen ymmärtänyt kirjaviisaan tarkoittavan lukenutta/pitkälle opiskellutta henkilöä.

        nimimerkki: kirjaviisas, mä kyllä käsitän, että tässä tapauksessa se viisaus on kirjan sisältö ja pysyy siellä, ei tartu sikainfulenssana nuppiin, taitaa olla jo tuo kirja ja viisas pitempää perua.


    • mitä tekstiä!

      Miksi ihmeessä ne, teidän rakastamanne kisulit, koirat ja heppatyttöjen
      unelma-hevoset, eivät ole omilla omistajillaan "rakkastettavina"?
      Miksi te rääkkäätte niitä ja jätätte heitteille?
      Kyllä olisi aiheellista ottaa käyttöön jonkinlainen testi,
      eläinten-huolehtimistaidoista, ennen kuin kaikenlaiset
      hörhöt saisivat hommata kotieläimiä.

      Tuo jatkuva marina täällä osoittaa vain, että sinä et
      selvästikään ole pystynyt huolehtimaan eläimistäsi ja
      ne on jouduttu ottamaan huostaa.
      Siitähän tuo hirveä katkeruutesi johtuu?!?

      • tuo typerä viesti on

        suunnattu. Mutta vastaan silti: joskus eläimet karkaavat, ts. menevät hukkaan, ovenraosta, ikkunanraosta, ja jos ne joku pyydystää ja tappaa, emme voi tietää, miten niille on käynyt. Jos ei edes ilmoiteta muualla kuin paikallisradiossa kerran viikossa, hei haloo kuka kuuntelee? Miksi ei saisi kyseenalaistaa toimintaa, joka selvästi keskittyy rahastamiseen ja eläinten likvidoimiseen, eikä vähääkään siihen, mihin pitäisi? Eli eläinten elämän suojeluun.


      • jotka

        tapattavat eläimiä "lystikseen". Vai miten se menikään tällä kertaa?


      • jotka
        jotka kirjoitti:

        tapattavat eläimiä "lystikseen". Vai miten se menikään tällä kertaa?

        toisten eläimiä.


      • Eläinvalvojan

        Omat eläimet? Vähän outoa ettei siellä pääse kuulemma käymään ja korkea aita ympäröi kiinteistöä. Kuka eläimiään hoitaa kun itse on ilmeisen estynyt siitä kiireittensä vuoksi. Missä omistajan koiralaumaa juoksutetaan päivittäin? Minä en ole sellaista huomannut kertaakaan vaikka olen usein ajellut siellä suunnilla. tietäisivätköhän naapurit asiasta? Eläimethän kai tarvitsevat päivittäin liikuntaa, vai riittäneekö kun polskuttelevat uima-altaassaan..


      • mitä typeryyttä

        "Miksi ihmeessä ne, teidän rakastamanne kisulit, koirat ja heppatyttöjen
        unelma-hevoset, eivät ole omilla omistajillaan "rakkastettavina"?
        Miksi te rääkkäätte niitä ja jätätte heitteille?" Miten ihmeessä voit väittää tuollaista!
        Miksi eläinlääkärin mukaan "erinomaisessa kunnossa" olevat hevoset voidaan takavarikoida ("pelastaa"=tappaa) omistajaltaan ja väittää, että ne oli jätetty heitteille?

        "Tuo jatkuva marina täällä osoittaa vain, että sinä et selvästikään ole pystynyt huolehtimaan eläimistäsi ja ne on jouduttu ottamaan huostaa."
        En ole Timo Junnila (enkä kukaan muukaan Sastamalan hevosten omistaja), mutta olen kyllä katkera heidän puolestaan! Että tiine tammakin piti rääkätä asiantuntemattomissa käsissä niin, että loi varsansa! Ja täysin terveitä hevosia lopettaa (todisteiden hävittämiseksi?).


      • Ilmeisesti käynyt..
        mitä typeryyttä kirjoitti:

        "Miksi ihmeessä ne, teidän rakastamanne kisulit, koirat ja heppatyttöjen
        unelma-hevoset, eivät ole omilla omistajillaan "rakkastettavina"?
        Miksi te rääkkäätte niitä ja jätätte heitteille?" Miten ihmeessä voit väittää tuollaista!
        Miksi eläinlääkärin mukaan "erinomaisessa kunnossa" olevat hevoset voidaan takavarikoida ("pelastaa"=tappaa) omistajaltaan ja väittää, että ne oli jätetty heitteille?

        "Tuo jatkuva marina täällä osoittaa vain, että sinä et selvästikään ole pystynyt huolehtimaan eläimistäsi ja ne on jouduttu ottamaan huostaa."
        En ole Timo Junnila (enkä kukaan muukaan Sastamalan hevosten omistaja), mutta olen kyllä katkera heidän puolestaan! Että tiine tammakin piti rääkätä asiantuntemattomissa käsissä niin, että loi varsansa! Ja täysin terveitä hevosia lopettaa (todisteiden hävittämiseksi?).

        Että oli kiire hävittää todisteet. Jos hevoset olisi julkisesti nähty olisi todettu etteivät eläinsuojelutoimenpiteet ainakaan joiltakin osin olleet tarpeellisia. Ja sieltähän vietiin muiden omistuksessa olleita hevosia. Mielestäni Koski on korvausvelvollinen yhdessä eläinlääkärin kanssa korvaamaan muiden omistuksessa olleet hevoset. Todisteitahan kai tuhottiin siinäkin tapauksessa kun poliisit ampuivat sen erään hevosen. kiire saada kuopatuksi.. Jos minä olisin omistanut Junnilalla hoidossa olleen hevosen niin vetäisin koko koplan oikeuteen.


      • älä sano väärää todistus

        ta lähimmäisestäsi, muuten käy kuin sinun, joudut selvittelemään sitä mitä olet sanonut. Nyt näyttäis siltä, että sun vanhemmilles olisi tullut tehdä joku testi, ettei syntyisi noin vajaata tunne-elämältään ja empatiakyvyiltään olevaa lasta.


      • Eunukki
        Ilmeisesti käynyt.. kirjoitti:

        Että oli kiire hävittää todisteet. Jos hevoset olisi julkisesti nähty olisi todettu etteivät eläinsuojelutoimenpiteet ainakaan joiltakin osin olleet tarpeellisia. Ja sieltähän vietiin muiden omistuksessa olleita hevosia. Mielestäni Koski on korvausvelvollinen yhdessä eläinlääkärin kanssa korvaamaan muiden omistuksessa olleet hevoset. Todisteitahan kai tuhottiin siinäkin tapauksessa kun poliisit ampuivat sen erään hevosen. kiire saada kuopatuksi.. Jos minä olisin omistanut Junnilalla hoidossa olleen hevosen niin vetäisin koko koplan oikeuteen.

        "Todisteitahan kai tuhotiin siinäkin tapauksessa kun poliisit ampuivat sen erään hevosen."
        Niin ja tapauksen vielä TUTKI sama poliisi joka oli mukana päätöksenteossa ja "antamassa virka-apua".
        Onne vaan aika velikultia ne eläinsuojeluvalvoja, eläinlääkäri ja poliisimiehet, eiks vaan?


      • ilmeisesti
        Ilmeisesti käynyt.. kirjoitti:

        Että oli kiire hävittää todisteet. Jos hevoset olisi julkisesti nähty olisi todettu etteivät eläinsuojelutoimenpiteet ainakaan joiltakin osin olleet tarpeellisia. Ja sieltähän vietiin muiden omistuksessa olleita hevosia. Mielestäni Koski on korvausvelvollinen yhdessä eläinlääkärin kanssa korvaamaan muiden omistuksessa olleet hevoset. Todisteitahan kai tuhottiin siinäkin tapauksessa kun poliisit ampuivat sen erään hevosen. kiire saada kuopatuksi.. Jos minä olisin omistanut Junnilalla hoidossa olleen hevosen niin vetäisin koko koplan oikeuteen.

        Jos olisi Sastamalan hevosen omistaja niin vetäisin ...
        Jos Junnila tai omistaja/omistajat palkkaavat HYVÄN asianajajan hoitamaan asiaa, niin haluan osallistua niiden kulujen maksamiseen.
        Eikä ole puppua, silloin olisi edes toivon häivähdys, ettei näitä turvakodin eläinuhreja tulisi niin paljon kuin tähänasti.
        Mitähän se Cato sanoikaan?


      • voisin muutaman
        ilmeisesti kirjoitti:

        Jos olisi Sastamalan hevosen omistaja niin vetäisin ...
        Jos Junnila tai omistaja/omistajat palkkaavat HYVÄN asianajajan hoitamaan asiaa, niin haluan osallistua niiden kulujen maksamiseen.
        Eikä ole puppua, silloin olisi edes toivon häivähdys, ettei näitä turvakodin eläinuhreja tulisi niin paljon kuin tähänasti.
        Mitähän se Cato sanoikaan?

        roposen maksaa oikeuden puolesta, ja asioitten selvittämisen. Ja silmittömän toisten ihmisten eläinten lahtauksen lopettamiseksi. Rahan ja julkisuuden takia ilmeisesti näitä on puuhasteltu, vuosikausia.


    • On, jos..

      Jos pitää itsellään 7:ää koiraa. Kuka ne hoitaa. Saavatko liikuntaa siten kuin sellaisten koirien tulisi liikkua? Mikäli olen oikein ymmärtänyt, Koski itse on kovin kiireinen. Kuka siis hoitaa hänen omat eläimensä? Mikäli eläimiä hoidetaan lahjoitusvaroin, niin onko oikein, lain sallimaa? Kuka tutkailisi asian, millaisissa oloissa koiransa ja muut eläimensä ovat.. Oleilevatko asuinkiinteistössä vai löytö-ja hoitoeläimille tarkoitetuissa tiloissa..

      • Es ilmoittais Tanja

        Koskel, sil Jumalast seuraaval.


      • ei muuta...
        Es ilmoittais Tanja kirjoitti:

        Koskel, sil Jumalast seuraaval.

        voi teistä sanoa.
        Pari narisijaa jauhaa samaa
        asiaa päivästä toiseen. On tainnut
        tulla oikein pakkomielle, kun joka viesti
        huokuu katkeruutta.
        Luuletteko, että tuolla käytöksellänne saatte
        ne teiltä huostaanotetut, rääkkäämänne eläimet
        takaisin? Toivottavasti ette.
        Säälin teitä todellakin.


      • mutta jos
        ei muuta... kirjoitti:

        voi teistä sanoa.
        Pari narisijaa jauhaa samaa
        asiaa päivästä toiseen. On tainnut
        tulla oikein pakkomielle, kun joka viesti
        huokuu katkeruutta.
        Luuletteko, että tuolla käytöksellänne saatte
        ne teiltä huostaanotetut, rääkkäämänne eläimet
        takaisin? Toivottavasti ette.
        Säälin teitä todellakin.

        vois estää tuollaisia tragedioita, se vois jo pelastaa muutaman.


      • usko sä
        mutta jos kirjoitti:

        vois estää tuollaisia tragedioita, se vois jo pelastaa muutaman.

        noita vainoharhojas, jos ne sun tuskaasi
        jotenkin helpottaa. Mä lähden puutarhaan,
        kun täällä "keskustelu" on mitä on.
        Hyvää jatkoa kaikille, möys teille "eläinrakkaille"!


      • Tappajat vai?
        ei muuta... kirjoitti:

        voi teistä sanoa.
        Pari narisijaa jauhaa samaa
        asiaa päivästä toiseen. On tainnut
        tulla oikein pakkomielle, kun joka viesti
        huokuu katkeruutta.
        Luuletteko, että tuolla käytöksellänne saatte
        ne teiltä huostaanotetut, rääkkäämänne eläimet
        takaisin? Toivottavasti ette.
        Säälin teitä todellakin.

        Eikö sun päähäs millään mahdu, ettei kukaan joka puolustaa (yrittää) eläimiä tappamiselta ja tapattamiselta (turhalta) ole kateellinen eikä katkera, paitsi kun tässä vuosien yrittämisen jälkeenkään ei ole yhtään parannusta tapahtunut, toivottavasti pian tapahtuu.
        Turhautuminen voisi olla oikea sana, sekä tappajia kohtaan tuntemus on:
        HALVEKSUNTA.


      • se tuo huonoa onnea
        usko sä kirjoitti:

        noita vainoharhojas, jos ne sun tuskaasi
        jotenkin helpottaa. Mä lähden puutarhaan,
        kun täällä "keskustelu" on mitä on.
        Hyvää jatkoa kaikille, möys teille "eläinrakkaille"!

        ja piiiitkäääään.


      • sääli Tanja vaan itseäsi
        ei muuta... kirjoitti:

        voi teistä sanoa.
        Pari narisijaa jauhaa samaa
        asiaa päivästä toiseen. On tainnut
        tulla oikein pakkomielle, kun joka viesti
        huokuu katkeruutta.
        Luuletteko, että tuolla käytöksellänne saatte
        ne teiltä huostaanotetut, rääkkäämänne eläimet
        takaisin? Toivottavasti ette.
        Säälin teitä todellakin.

        3/3-2009 Ajankohtaisessa 2:ssa olet oikein ylittänyt itsesi. Lopetat sairauden tähden, pyrit poliisikouluun. Vartijaksi olet päässyt, saas nähdä miten terveytesi kestää? Oliko se Tero Järvelä "sattumalta" säestämässä sinua. Eikö se Toimittaja Leena Reikko ollenkaan kyseenalaistanut sinun satuiluasi? Otetaanpa selvää siitäkin! Meiltä ei ole vuosikymmenten aikana otettu ainuttakaan eläintä, syystä ettei sellaisia, jotka sinä voisit takavarikoida ole minulla koskaan ollutkaan. Takaan ja alleviivaan- -touhusi loppuu, se Kirpun eläinkodin tiloilla ja autolla sun muulla rahastaminen, eläinsuojeluavustusten avulla, eläinrakkaiden ihmisten tuella loppuu! .Jotain rotia pitää Sumessa olla. Kahjo tapattaa eläimiä, sairas kehuu menevänsä poliisikouluun..Vastauksesi kuulostavat aina tältä: Vää vää väykyti, väy, häh, häh ,häää , mites saatte elukkanne takaisin ? Mulla on valta häh,häh,hää.mä teen mitä haluun, kukaan ei voi mitään. Sairaan kaunis maailma, eikö?


      • Uskotko itse omiin
        usko sä kirjoitti:

        noita vainoharhojas, jos ne sun tuskaasi
        jotenkin helpottaa. Mä lähden puutarhaan,
        kun täällä "keskustelu" on mitä on.
        Hyvää jatkoa kaikille, möys teille "eläinrakkaille"!

        juttuihisi, jos uskot olet patologinen valehtelija. Lääninhallituksen hyväksymä eläinten turvakoti, oliko peräti ainoa? Taatusti, sellaista termistöä ei lääninhallituksella edes ole. Sinun pitäisi vain olla avustajana eläinsuojelutapauksissa. Kun väitin sinun olevan päällepäsmärinä, eläinlääkäri ja poliisit avustajanaan. "Ei voi niin olla, ei hän mikään virkamies ole"!! Toista väitit telkkarissakin, virkamies ilman palkkaaja eläkettä. Vai oli Satamalassakin krooninen tulehdus, riimusta aiheutunut. Itse olet krooninen valehtelija.


      • Kutsunut
        Uskotko itse omiin kirjoitti:

        juttuihisi, jos uskot olet patologinen valehtelija. Lääninhallituksen hyväksymä eläinten turvakoti, oliko peräti ainoa? Taatusti, sellaista termistöä ei lääninhallituksella edes ole. Sinun pitäisi vain olla avustajana eläinsuojelutapauksissa. Kun väitin sinun olevan päällepäsmärinä, eläinlääkäri ja poliisit avustajanaan. "Ei voi niin olla, ei hän mikään virkamies ole"!! Toista väitit telkkarissakin, virkamies ilman palkkaaja eläkettä. Vai oli Satamalassakin krooninen tulehdus, riimusta aiheutunut. Itse olet krooninen valehtelija.

        Virkamieheksi.. Onko tuolla keinoin saanut itselleen hyötyä, tekeytymällä virkamieheksi..


      • Eunukki
        Kutsunut kirjoitti:

        Virkamieheksi.. Onko tuolla keinoin saanut itselleen hyötyä, tekeytymällä virkamieheksi..

        ei suoraan varmaankaan, mutta harhauttanut ja pahasti.
        Tähän kohtaan sopii jälleen laittaa yksi uusi tietoiski, vai mitä?

        16.6.2001 Satakunnan Kansa
        Ravien eläinkuljetukset tehostetussa tarkastuksessa
        Kuvan teksti: Ylitullivartija Jarkko Fagerström teki hevoskuljetusautoille polttoaineen tarkistuksia. Hevoskuljetusratsiassa valvoivat vanhempi konstaapeli Jouni Lintula. Porin kaupungin vastaava toinen eläinlääkäri Eira Hyvätti ja eläinsuojeluvalvoja Tanja Mäkelä.
        Tekstiosasta: - Hevosella pitää olla riittävästi tilaa, eikä uudessa kuljetuskalustossa olekaan juuri huomautettavaa. Entisaikojen tee-se-itse -miehiä on enää vähän liikkeellä ja ravimiehillä sekä varaa että halua kalustoon satsaamiseen, eläinsuojeluvalvoja Tanja Mäkelä sanoi.

        22.5.2002 Sataseutu
        Otsikko: Auto on kesällä kuuma pätsi!
        Kuvan teksti: Tanja Mäkelä omien ja hoitokoirien piirittämä. Jutuntekohetkellä Kirpun Eläinkodissa ei ollut yhtään löytökoiraa.
        Tekstiosasta: Poliisien kanssa teimme ratsian Kokemäen äitienpäiväraveissa, jossa yhtä hevosen omistajaa joudutiin sakottamaan siitä, että kuljetuskopissa oli liian kuuma.

        Onko harhautusta(?), viranomainen(?), eikä silloin ollut edes tuota "Lääninhallituksen valtuutusta".
        Satakunta "spesiaal", kun esiintyy kuten viranomaiset, niin tulee kohdelluksi viranomaisten taholta kuten olisi viranomainen, kuin silloin ruohonjuuritasolla henkilö voi tietää, viranomainen, ei viranomainen.


      • Sitä, että
        Eunukki kirjoitti:

        ei suoraan varmaankaan, mutta harhauttanut ja pahasti.
        Tähän kohtaan sopii jälleen laittaa yksi uusi tietoiski, vai mitä?

        16.6.2001 Satakunnan Kansa
        Ravien eläinkuljetukset tehostetussa tarkastuksessa
        Kuvan teksti: Ylitullivartija Jarkko Fagerström teki hevoskuljetusautoille polttoaineen tarkistuksia. Hevoskuljetusratsiassa valvoivat vanhempi konstaapeli Jouni Lintula. Porin kaupungin vastaava toinen eläinlääkäri Eira Hyvätti ja eläinsuojeluvalvoja Tanja Mäkelä.
        Tekstiosasta: - Hevosella pitää olla riittävästi tilaa, eikä uudessa kuljetuskalustossa olekaan juuri huomautettavaa. Entisaikojen tee-se-itse -miehiä on enää vähän liikkeellä ja ravimiehillä sekä varaa että halua kalustoon satsaamiseen, eläinsuojeluvalvoja Tanja Mäkelä sanoi.

        22.5.2002 Sataseutu
        Otsikko: Auto on kesällä kuuma pätsi!
        Kuvan teksti: Tanja Mäkelä omien ja hoitokoirien piirittämä. Jutuntekohetkellä Kirpun Eläinkodissa ei ollut yhtään löytökoiraa.
        Tekstiosasta: Poliisien kanssa teimme ratsian Kokemäen äitienpäiväraveissa, jossa yhtä hevosen omistajaa joudutiin sakottamaan siitä, että kuljetuskopissa oli liian kuuma.

        Onko harhautusta(?), viranomainen(?), eikä silloin ollut edes tuota "Lääninhallituksen valtuutusta".
        Satakunta "spesiaal", kun esiintyy kuten viranomaiset, niin tulee kohdelluksi viranomaisten taholta kuten olisi viranomainen, kuin silloin ruohonjuuritasolla henkilö voi tietää, viranomainen, ei viranomainen.

        Silloinen Mäkelä tituleerasi itse itseään eläinsuojeluvalvojaksi vaikka hänellä ei ollut minkäänlaista valtuutusta siihen? Joskus sellaisista esiintymisistä, kuten auervaarailusta käytettiin nimitystä huijaus / huijari. Joku sairauskin on olemassa, jolle tyypillistä on itsensä korottaminen ja esiintyminen mielellään joillakin titteleillä. Mikähän sellainen sairaus olikaan?


      • Eunukki
        Sitä, että kirjoitti:

        Silloinen Mäkelä tituleerasi itse itseään eläinsuojeluvalvojaksi vaikka hänellä ei ollut minkäänlaista valtuutusta siihen? Joskus sellaisista esiintymisistä, kuten auervaarailusta käytettiin nimitystä huijaus / huijari. Joku sairauskin on olemassa, jolle tyypillistä on itsensä korottaminen ja esiintyminen mielellään joillakin titteleillä. Mikähän sellainen sairaus olikaan?

        Silloinkin Mäkelä tituleerasi itse itseään eläinsuojeluvalvojaksi, ei ainakaan koskaan oikonut käsitystä, oli tietenkin Suomen eläinsuojeluyhdistyksen eläinsuojeluvalvoja.
        Ja teki tässä "eläinsuojeluvalvojan" ominaisuudessa eläinsuojelutarkastuksia myös ihmisten koteihin ja eläinsuojiin (todistettavasti).
        Uteliaana henkilönä tein kyselyn MMM:ään ja vastaus oli:
        Eläinsuojeluvalvoja Tanja Mäkelä on Suomen eläinsuojeluyhdistyksen (SEY)
        eläinsuojeluvalvoja, jolla ei ole eläinsuojelulaissa määriteltyä lääninhallituksen valtuutusta. Täten hänellä ei ole 38 §:ssä tarkoitettua tarkastusoikeutta. SEY:n eläinsuojeluvalvojien tarkastustoiminta perustuu täysin vapaaehtoisuuteen EIKÄ HEITÄ NÄIN OLLEN TARVITSE, SEN ENEMPÄÄ KUIN KETÄÄN MUUTAKAAN YKSITYISHENKILÖÄ, PÄÄSTÄÄ KOTIINSA TAIKKA ELÄINTILOIHIN.

        Jätin näistä harhauttavista hevoskuljetusratsioissa mukanaolosta tutkintapyynnön Rauman poliisilaitokselle; tutkimus päätetty lopettaa koska kyseessä ei ole virkavallan anastus.

        Olin silloin eri mieltä asiasta, ja olen edelleen.

        Tanja Koski (ent. Mäkelä) on tehnyt näitä "tarkastuksiaan" jo vuodesta 1997 alkaen!


      • tk.ta
        Eunukki kirjoitti:

        Silloinkin Mäkelä tituleerasi itse itseään eläinsuojeluvalvojaksi, ei ainakaan koskaan oikonut käsitystä, oli tietenkin Suomen eläinsuojeluyhdistyksen eläinsuojeluvalvoja.
        Ja teki tässä "eläinsuojeluvalvojan" ominaisuudessa eläinsuojelutarkastuksia myös ihmisten koteihin ja eläinsuojiin (todistettavasti).
        Uteliaana henkilönä tein kyselyn MMM:ään ja vastaus oli:
        Eläinsuojeluvalvoja Tanja Mäkelä on Suomen eläinsuojeluyhdistyksen (SEY)
        eläinsuojeluvalvoja, jolla ei ole eläinsuojelulaissa määriteltyä lääninhallituksen valtuutusta. Täten hänellä ei ole 38 §:ssä tarkoitettua tarkastusoikeutta. SEY:n eläinsuojeluvalvojien tarkastustoiminta perustuu täysin vapaaehtoisuuteen EIKÄ HEITÄ NÄIN OLLEN TARVITSE, SEN ENEMPÄÄ KUIN KETÄÄN MUUTAKAAN YKSITYISHENKILÖÄ, PÄÄSTÄÄ KOTIINSA TAIKKA ELÄINTILOIHIN.

        Jätin näistä harhauttavista hevoskuljetusratsioissa mukanaolosta tutkintapyynnön Rauman poliisilaitokselle; tutkimus päätetty lopettaa koska kyseessä ei ole virkavallan anastus.

        Olin silloin eri mieltä asiasta, ja olen edelleen.

        Tanja Koski (ent. Mäkelä) on tehnyt näitä "tarkastuksiaan" jo vuodesta 1997 alkaen!

        seyn valojalistalta..
        http://www.sey.fi/elainsuojelu/seyn_elainsuojeluvalvojat/etsi_lahin_valvoja
        saanu kenkää sieltä??


      • paras puolustus...
        sääli Tanja vaan itseäsi kirjoitti:

        3/3-2009 Ajankohtaisessa 2:ssa olet oikein ylittänyt itsesi. Lopetat sairauden tähden, pyrit poliisikouluun. Vartijaksi olet päässyt, saas nähdä miten terveytesi kestää? Oliko se Tero Järvelä "sattumalta" säestämässä sinua. Eikö se Toimittaja Leena Reikko ollenkaan kyseenalaistanut sinun satuiluasi? Otetaanpa selvää siitäkin! Meiltä ei ole vuosikymmenten aikana otettu ainuttakaan eläintä, syystä ettei sellaisia, jotka sinä voisit takavarikoida ole minulla koskaan ollutkaan. Takaan ja alleviivaan- -touhusi loppuu, se Kirpun eläinkodin tiloilla ja autolla sun muulla rahastaminen, eläinsuojeluavustusten avulla, eläinrakkaiden ihmisten tuella loppuu! .Jotain rotia pitää Sumessa olla. Kahjo tapattaa eläimiä, sairas kehuu menevänsä poliisikouluun..Vastauksesi kuulostavat aina tältä: Vää vää väykyti, väy, häh, häh ,häää , mites saatte elukkanne takaisin ? Mulla on valta häh,häh,hää.mä teen mitä haluun, kukaan ei voi mitään. Sairaan kaunis maailma, eikö?

        Tiedoksi kaikille:

        Kyseiset "eläinsuojelijat" saavat hevosenomistajan syytteeseen (tutun syyttäjä avulla) mm. hevosen "puutteellisesta kehonhoidosta" mikä tarkottaa suomeksi sitä, että hevonen on piehtaroinut kurassa!

        Lisäksi ehjä, maadoitettu jatkojohto tallin käytävän katossa, eläinten ulottumattomissa "aiheuttaa vaaraa"!
        Käsi sydämelle, monessako kodissa on jatkojohtoja lattialla kissojen, koirien ja jopa lasten ulottuvilla?


      • Lappalainen_
        paras puolustus... kirjoitti:

        Tiedoksi kaikille:

        Kyseiset "eläinsuojelijat" saavat hevosenomistajan syytteeseen (tutun syyttäjä avulla) mm. hevosen "puutteellisesta kehonhoidosta" mikä tarkottaa suomeksi sitä, että hevonen on piehtaroinut kurassa!

        Lisäksi ehjä, maadoitettu jatkojohto tallin käytävän katossa, eläinten ulottumattomissa "aiheuttaa vaaraa"!
        Käsi sydämelle, monessako kodissa on jatkojohtoja lattialla kissojen, koirien ja jopa lasten ulottuvilla?

        http://justiceforall.suntuubi.com on lisätty " Lehdistä lainattua" osioon Hevosurheilun juttu tästä ns. Yövalojupakasta, missä ponikasvattaja sai kosken ja kumppaneiden ajamana tuomion lukuvalojen puuttumisesta ponipihatosta.

        Sastamalan juttu toisin kuin nämä satakunnan päätyy aikanaan syyteharkintaan Pirkanmaan syyttäjänviraston käsiteltäväksi, joten satakunnan ja rauman epäillyt "hyväveli" asetelmat eivät siellä ole avuksi.


      • todella hyvä!
        Lappalainen_ kirjoitti:

        http://justiceforall.suntuubi.com on lisätty " Lehdistä lainattua" osioon Hevosurheilun juttu tästä ns. Yövalojupakasta, missä ponikasvattaja sai kosken ja kumppaneiden ajamana tuomion lukuvalojen puuttumisesta ponipihatosta.

        Sastamalan juttu toisin kuin nämä satakunnan päätyy aikanaan syyteharkintaan Pirkanmaan syyttäjänviraston käsiteltäväksi, joten satakunnan ja rauman epäillyt "hyväveli" asetelmat eivät siellä ole avuksi.

        Tällöin voi jopa oikeus kerrankin toteutua!


      • Ei ole niin sanottu,
        Lappalainen_ kirjoitti:

        http://justiceforall.suntuubi.com on lisätty " Lehdistä lainattua" osioon Hevosurheilun juttu tästä ns. Yövalojupakasta, missä ponikasvattaja sai kosken ja kumppaneiden ajamana tuomion lukuvalojen puuttumisesta ponipihatosta.

        Sastamalan juttu toisin kuin nämä satakunnan päätyy aikanaan syyteharkintaan Pirkanmaan syyttäjänviraston käsiteltäväksi, joten satakunnan ja rauman epäillyt "hyväveli" asetelmat eivät siellä ole avuksi.

        ettei ulottuisi. Olen kokenut sen miten sisäasiainministeriöstä tuli viesti Rauman rikospoliisia johtaneelle henkilölle, vajaassa puolessa tunnissa. Tapahtui 90-luvulla.

        Pystyn vieläkin sen todistamaan, vaan silloin ei auttanut mikään, se oli Koiviston Manun päätös se.
        " Hyvä veli" järjestö on maan laajuinen Lionsit,Rotaryt,Rapparit. Heillähän on joka alalla omat yhteyshenkilöt.

        Kun löydän netistä sinulle sen paikan missä Vapaamuurarit on , linkitän sen tänne. Näette miten peloittavassa yhteiskunnassa elämme.

        Meillähän ei ole korruptiota nimeksikään.Vai ei ole.

        Se on vaan tuossa "Hyvä veli" muodossa, sanoi jo Ritva Santavuorikin virasta eläkkeelle jäätyään.

        Ei hänkään omien sanojensa mukaan voinut virassa ollessaan noin sanoa.

        Kysyessäni, miksi ei silloin puuttunut asioihin.


      • Hei Lappalainen
        Lappalainen_ kirjoitti:

        http://justiceforall.suntuubi.com on lisätty " Lehdistä lainattua" osioon Hevosurheilun juttu tästä ns. Yövalojupakasta, missä ponikasvattaja sai kosken ja kumppaneiden ajamana tuomion lukuvalojen puuttumisesta ponipihatosta.

        Sastamalan juttu toisin kuin nämä satakunnan päätyy aikanaan syyteharkintaan Pirkanmaan syyttäjänviraston käsiteltäväksi, joten satakunnan ja rauman epäillyt "hyväveli" asetelmat eivät siellä ole avuksi.

        annan sen vinkin. Laita Googleen Vapaamuurari lista-siitä MySpace.comBlogs.

        Ensin siinä on loosit esim Rauman on no:t 23,53.73. Siellä on rapparit paikkakunnittain, ja jotkut voivat olla toisella paikkakunnalla, tuon loosin mukaan katso.

        Tähänkään ei kannata uskoa. Sieltä puuttuu valtavastiRaumankin taustavaikuttajia. Ei niiden ole pakko antaa nimeään sinne.

        Minulla on vanhat listat, missä on lisää nimiä. Ei sieltä pois pääse. Tuossa listassa on paljon kuolleita ihmisiä, mikä nyt on"näytillä".

        Huomaa ammattien ja titteleiden kirjo-kaiken se kattaa-kaikessa auttaa veljiään.

        Joka tietoa lisää, se tuskaa lisää. Eli mikään ei ole niin varmaa, kuin epävarma!


      • Eunukki
        Ei ole niin sanottu, kirjoitti:

        ettei ulottuisi. Olen kokenut sen miten sisäasiainministeriöstä tuli viesti Rauman rikospoliisia johtaneelle henkilölle, vajaassa puolessa tunnissa. Tapahtui 90-luvulla.

        Pystyn vieläkin sen todistamaan, vaan silloin ei auttanut mikään, se oli Koiviston Manun päätös se.
        " Hyvä veli" järjestö on maan laajuinen Lionsit,Rotaryt,Rapparit. Heillähän on joka alalla omat yhteyshenkilöt.

        Kun löydän netistä sinulle sen paikan missä Vapaamuurarit on , linkitän sen tänne. Näette miten peloittavassa yhteiskunnassa elämme.

        Meillähän ei ole korruptiota nimeksikään.Vai ei ole.

        Se on vaan tuossa "Hyvä veli" muodossa, sanoi jo Ritva Santavuorikin virasta eläkkeelle jäätyään.

        Ei hänkään omien sanojensa mukaan voinut virassa ollessaan noin sanoa.

        Kysyessäni, miksi ei silloin puuttunut asioihin.

        Tässäkään ei auta olla lapsenuskoinen!
        Kaikki on sidoksissa kaikkeen, näin se vain on. Tässä eläinsuojelujutussa on niin paljon virkamiehiä, jotka eivät varmasti halua asioiden selviytyvän, onhan siinä oma virka ja kamunkin virka kysymyksessä.

        Ainut taho joka saattaisi pystyä - jopa haluta - jolla on kapasiteettia - selvittää tämä sotku on
        Eduskunnan oikeusasiamiehen virasto.
        Tuntuu kuitenkin käsittämättömältä, että karjakko on pystynyt organisoimaan näin suuren määrän viranomaisiaan taakseen.
        Mutta kuka vapaaehtoisesti myöntää tehneensä virheen, ja siitähän tässä kaikessa lienee kysymys.


      • Eunukki
        Hei Lappalainen kirjoitti:

        annan sen vinkin. Laita Googleen Vapaamuurari lista-siitä MySpace.comBlogs.

        Ensin siinä on loosit esim Rauman on no:t 23,53.73. Siellä on rapparit paikkakunnittain, ja jotkut voivat olla toisella paikkakunnalla, tuon loosin mukaan katso.

        Tähänkään ei kannata uskoa. Sieltä puuttuu valtavastiRaumankin taustavaikuttajia. Ei niiden ole pakko antaa nimeään sinne.

        Minulla on vanhat listat, missä on lisää nimiä. Ei sieltä pois pääse. Tuossa listassa on paljon kuolleita ihmisiä, mikä nyt on"näytillä".

        Huomaa ammattien ja titteleiden kirjo-kaiken se kattaa-kaikessa auttaa veljiään.

        Joka tietoa lisää, se tuskaa lisää. Eli mikään ei ole niin varmaa, kuin epävarma!

        just näin on.


      • Eunukki
        sääli Tanja vaan itseäsi kirjoitti:

        3/3-2009 Ajankohtaisessa 2:ssa olet oikein ylittänyt itsesi. Lopetat sairauden tähden, pyrit poliisikouluun. Vartijaksi olet päässyt, saas nähdä miten terveytesi kestää? Oliko se Tero Järvelä "sattumalta" säestämässä sinua. Eikö se Toimittaja Leena Reikko ollenkaan kyseenalaistanut sinun satuiluasi? Otetaanpa selvää siitäkin! Meiltä ei ole vuosikymmenten aikana otettu ainuttakaan eläintä, syystä ettei sellaisia, jotka sinä voisit takavarikoida ole minulla koskaan ollutkaan. Takaan ja alleviivaan- -touhusi loppuu, se Kirpun eläinkodin tiloilla ja autolla sun muulla rahastaminen, eläinsuojeluavustusten avulla, eläinrakkaiden ihmisten tuella loppuu! .Jotain rotia pitää Sumessa olla. Kahjo tapattaa eläimiä, sairas kehuu menevänsä poliisikouluun..Vastauksesi kuulostavat aina tältä: Vää vää väykyti, väy, häh, häh ,häää , mites saatte elukkanne takaisin ? Mulla on valta häh,häh,hää.mä teen mitä haluun, kukaan ei voi mitään. Sairaan kaunis maailma, eikö?

        Iltalehden uutinen 2.8.2009 klo 11.56
        Tekeytyi kuluttaja-asiamieheksi - huijasi autokauppaa
        Autokauppa ei tyydyttänyt ostajaa, joka tekeytyi kuluttaja-asiamieheksi Lahdessa.
        Kun auto oli ostettu, sai autokauppias puhelun kuluttaja-asiamieheltä. Puhelussa hänelle ehdotettiin kaupan purkua tai hinnan alennusta.
        Asian selvittelyn jälkeen ilmeni, että puhelimessa kuluttaja-asiamiehenä esiintyi autokaupan tehnyt henkilö tai joku hänen lähipiiriinsä kuuluva.

        Päijät-Hämeen poliisi TUTKII RIKOSTA VIRKAVALLAN ANASTUKSENA.

        Mäkelä/Koski on esiintynyt kuten viranomainen jo vuodesta 1997, ja harhauttanut ihmisiä päästämään tutkimaan yksityisyyden suojaamia alueita, mutta se ei ole virkavallan anastusta, kertoi Rauman poliisi päätös, jo vuosia sitten.


    • MagnusVonLagerbom1

      Minne on kadonnut Eunukki / Riikonen. Olisi mukava lukea hänen kärjekkäitä kannanottojaan.

      • Anonyymi

        mitäsTanja nykyään kyttää?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6579
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4243
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2647
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2040
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1111
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1066
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe