Eli mistä sais akuankan taskukirjoja ykkösestä eteenpäin ite en ainakaan huuto netistä löytäny.
Vastaukset 6
- iines ankka
..on vain numerot 13, 20, 25, 30, 38, 47, 52, 59, 61, 63, haluatko?
- eka kirjottaja
noi mitä myyt nii onko ne ekoja painoksia ja mikä on kunto ?
- iines ankka
eka kirjottaja kirjoitti:
noi mitä myyt nii onko ne ekoja painoksia ja mikä on kunto ?
..taskukirjassa 13 on mainittu painos, toinen painos, muissa ei painoksesta mainintaa. Kirjat 13-47 painettu 70-luvulla, 52-63 80-luvulla, hyväkuntoisia.
Kirjan 25, Mikki vauhdissa, siirrän roskikseen, omistajansa lukenut sitä sellaisella hartaudella :-). - eka kirjottaja
iines ankka kirjoitti:
..taskukirjassa 13 on mainittu painos, toinen painos, muissa ei painoksesta mainintaa. Kirjat 13-47 painettu 70-luvulla, 52-63 80-luvulla, hyväkuntoisia.
Kirjan 25, Mikki vauhdissa, siirrän roskikseen, omistajansa lukenut sitä sellaisella hartaudella :-).paljon ois sit hinta jos kaikki ostan
- iines ankka
eka kirjottaja kirjoitti:
paljon ois sit hinta jos kaikki ostan
Olin matkalla, anteeksi etten vastannut aiemmin.
lähetä tarjous [email protected]
Eivät ole kalliita.
- kkk999
multa löytyy aku ankkoja lehtinä,taskukirjana,mikki hiiriäkin on ja roope-setiä(yhteensä yli 300) jos kiinostaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459